آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

مسابقه طراحی پوستر

اخبار و شایعات متفرقه

مسابقه طراحی پوستر

سوپرسل باز هم مسابقه طراحی پوستر فیلم برگزار کرده است ! برای شرکت در این مسابقه هم می توانید از پوستر یک فیلم استفاده کنید و سپس با دستکاری پوستر فیلم و اضافه کردن شخصیت های بازی کلش آف کلنز به جای شخصیت های آن فیلم در این مسابقه شرکت کنید یا این که کلا یک کار با ایده خودتان طراحی کنید و در هر صورت کار باید توسط خودتان ساخته و طراحی شده باشد . جهت اطلاع از چگونگی شرکت در این مسابقه به ادامه مطلب توجه نمایید.


شرایط و نحوه شرکت در مسابقه:

- اگر از تصویر پس زمینه شخص دیگری استفاده می کنید در توضیحات پوستر به آن اشاره کنید.
- مهلت مسابقه تا جمعه 23 سپتامبر (جمعه دوم مهرماه 1395) است.
- بعد از پایان مهلت سوپرسل 15 تا از بهترین کارها را انتخاب میکند و روی پیج فیسبوک خود به نشانی (اینجا کلیک کنید) قرار می دهد و سه تا عکس طراحی شده که بیشترین لایک را از بینندگان بگیرند برنده مسابقه خواهند بود.
- شما باید کارهای طراحی شده خودتان را در ابتدا فقط به آدرس (اینجا کلیک کنید) ارسال کنید که تاپیک مخصوص آن در انجمن سوپرسل است که ابتدا باید برای ارسال آثار خود در انجمن مانند همه انجمن های ایرانی عضو بشوبد تا بتوانید عکس طراحی شده خود را ارسال و پست کنید.
توجه : کارهایی که به جاهای دیگر مانند اینستاگرام و توییتر و فیسبوک ارسال شوند در مسابقه شرکت داده نمیشوند.
- هر شخص فقط میتواند یک اثر ارسال کند و همچنین از ارسال چند باره یک اثر که طراحی های مجدد شده است خودداری کنید.

جوایز مسابقه :

- جایزه نفر اول 3000 جم , نفر دوم 2000 جم و نفر سوم 1000 جم خواهد بود که از طریق سوپرسل به حساب کلش آف کلنز شخص برنده واریز می شود.


- اگه تمایل دارید  بصورت اختیاری میتوانید فایل زیپ شده شخصیتهای کلش را دانلود کنید و در طراحی خود استفاده کنید.(دانلود کنید).


-شما در صورت تمایل می توانید طرح های خود یا لینک آن را در انجمن سوپرسل را برای ما ارسال کنید تا در همین قسمت برای بینندگان به نمایش بگذاریم .

چند نمونه طراحی شده توسط خارجی ها :

.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام میشه یه سایتی بزارین که ما از اون جا بریم طراحی کنیم .............ممنون میشم.........و اگر سایتی نیست توضیح بدین ممنون
    • پاسخ:

      سایت خاصی که نیست - نیرویی که مد نظرتون هست را مثلا می خواهید یک شبح باشد را بصورت انگلیسی یا فارسی در گوگل قسمت image اون سرچ کنید و با فتوشاپ تغییرات روی اون اعمال کنید مثلا بال می خواهید برای اون بذارید دوباره بال را در گوگل سرچ کنید و تصاویر را روی هم با فتوشاپ مونتاژ کنید .
    • پاسخ:

      بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای