آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

استراتژی حمله LavaLoon

استراتژی ها

استراتژی حمله LavaLoon

لاوالون یک استراتژی عالی حمله در کلش آف کلنز است که از لاواهوند و بالن برای استفاده می شود جدیدا اتک های هوایی دوباره به روزهای اوج خود دارد می رسد و الان دوباره این نوع استراتژی های امکان سه ستاره کردن حریف را پیدا کرده اند، در حال حاضر این نوع اتک پر استفاده ترین شیوه حمله نیست، اما می شود گفت که با تنوع سازه های دفاعی زمینی، این استراتژی از طریق هوا بتواند نتیجه خوبی را برای ما بدست آورد در این آموزش شما نحوه چگونگی استفاده از این استراتژی را کسب خواهید کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چگونگی استراتژی LavaLoon

اساس این استراتژی برای دوام آوردن مسلما از بین بردن ایردیفینس هاست که بیشترین آسیب را به نیروهای هوایی خواهند زد. پس شما باید طوری برنامه ریزی کنید که لاواهاند ها و بالون ها در سریع ترین زمان به ایردیفینس ها برسند.
سپس ارسال لاواهاندها به سمت مخزن ها و کمی بعد هدایت آنها به طرف سایر ساختمان های دفاعی. خوشبختانه لاواهاندها پس از مردن به لاواهاندهای کوچکتری به نام لاواپاپ (LavaPups) تبدیل میشوند که از هیت پوینت نسبتا خوبی برخوردارند.
خب اگر اتک به درستی انجام شود شما به راحتی متوجه کارامدی لاوالون با هیت پوینت عالی و قدرت آسیب فراوان لاواهاند به کمک تخریب پذیری بیشتر بالون ها و سایر نیروهای پاک کننده خواهید شد.

حداقل لول تان هال برای استفاده از استراتژی LavaLoon

مطمئنا این استراتژی را برای بازیکنانی که تان هال دهکده شان 9 به بالا می باشد قابل استفاده است اما بهتر است لول تاون هال حمله کننده بهتر است 10 یا 11 باشد چون اگر لاواهاند خود را آپگرید کرده باشد برایش موثرتر است.

اهداف اصلی برای استفاده از استراتژیLavaLoon

کسب کاپ ، کسب منابع و استفاده در کلن وار بهترین گزینه ها پیش روی شماست.
اگر تاون هال دهکده شما 11 مکث است و هدف شما رسیدن به لیگ های بالا می باشد شما را به استفاده از این استراتژی در کنار سایر استراتژی های کارساز دیگر پیشنهاد می دهم.

مزایای استفاده از این استراتژی :

   + آسان بودن پیاده سازی استراتژی
   + آسیب رسانی فراوان و سریع نیروها به دهکده حریف

معایب این استراتژی :

   - نیاز به اسپل های لول بالا ، لاواهاند و بالون مکث برای نتیجه گیری بهتر
   - قابل استفاده بودن برای بازیکنان با دهکده لول بالا با تاون هال 10 یا 11

 اطلاعات تکمیلی حمله با استراتژیLavaLoon

به طور کلی من برای حمله به تاون هال 10 یا 11 تعداد 4 لاواهاند لول بالا یا مکث رو پیشنهاد میکنم و برای حمله به تان هال 9 تعداد 3 لاواهاند حداقل لول 2 کفایت میکند.

همانطور که اشاره شد تمرکز اصلی شما برای پیروزی باید به از بین بردن ایردیفینس ها باشد که اگر شما چهار لاواهاند + یک لاواهاند در کلن کستل را در اختیار داشته باشید با برنامه ریزی صحیح برای حمله میتوانید انهارا از بین ببرید و حداقل یکی از آنهارا زنده در اختیار داشته باشید و بقیه کار را بالن ها برای شما انجام می دهند.

اسپل ها نیز نقش اساسی در این استراتژی ایفا خواند کرد. ترکیب این اسپل ها باید به گونه ای باشد که حداقل یک ایردیفینس حریف را از بین ببرد.

اسپل های مورد نیاز این استراتژی :

    * دو اسپل رعد و برق و یک اسپل زلزله (برای از بین بردن یک ایردیفینس) + اسپل سرعت (Haste Spell)
    * یک اسپل سم (Poison) برای مقابله با نیروهای کلن کسل حریف
    * فضای خالی را با ساخت اسپل سرعت– شتاب دهنده Haste Spell پر نمایید.
 

گام به گام با استراتژی LavaLoon

بهتره نگاهی به مراحل مختلف این حمله بیندازیم. شاید به عقیده شما مهمترین بخش استراتژی را تنظیم وقت و زمان استقرار بدانید اما مکانی که شما در آن شروع به حمله میکنید از همه چیز مهم تر است.

حمله با LavaLoon (استراتژی لاواهاند + بالون) پنج مرحله دارد :

    * از بین بردن نیروهای کلن کسل حریف و آرچرکویین حریف (در صورت در دسترس بودن) و محافظت بالعکس
    * انتخاب مکان مناسب برای شروع حمله (بهتر است مکانی انتخاب شود که به ایردیفینس ها راحتر و زودتر منتهی میشود)
    * رهاسازی لاواهاندها در مکان نامبرده شده
    * رهاسازی بالن ها به صورت رشته ای یا خطی
    * رهاسازی اسپل های رعد و برق و زلزله به منزله از بین بردن حداقل یک ایردیفینس

جلوگیری از شکست استراتژیLavaLoon

استفاده از این استراتژی زمانی سخت خواهد بود که ساختمان های دفاعی آسیب پذیر هوایی و دوگانه مانند ایردیفینس ، ایکس بو ، اینفرنو و آرچرکویین در مرکز مپ جایگیری شده باشند.
تا حد امکان از هیروها و نیروهای کلن کسل خود برای از بین بردن آرچرکویین حریف مراقبت کنید تا حمله به شما روی خوش تر نشان دهد.
خب همچنین ما چند آموزش را برای شما قرار دادیم که شما در این استراتژی شکست نخورید.

 مکان مناسب برای شروع اتک در استراتژی LavaLoon

همانطور که اشاره کردیم مهمترین عامل پیروزی برای شما در استفاده از این استراتژی مکان شروع حمله است که عوامل آن به صورت زیر است :

    * مکان قرارگیری ایردیفینس ها (با چه لولی)
    * مکان قرارگیری ایرسوییپر و جهت زیر پوشش آن
    * مکان قرارگیری اینفرنو تاور (برای تان هال 10 یا 11)

اگر ایردیفینس ها در مرکز مپ قرارداشته باشند کارشما قطعا سخت تر است. اما با این حساب همچنان لاواهوندها قدرت رسیدن به مرکز مپ و از بین بردن آنها را دارند و پس از آن بالون ها به صورت خطی ساختمان های حریف را یکی یکی نابود میکنند.
لاواهاندها هیت پوینت عالی دارند پس شما باید با لاواهاندها ساختمان های دفاعی را به خود منحرف (مشغول) کنید و این فرصت طلایی را به بالن ها بدهید تا بالن ها به راحتی شروع به تخریب ساختمان های حریف کنند.
بالن ها باید به صورت خطی بر روی بیس حریف رهاسازی شوند زیرا اگر بالون ها به صورت توده ای رها در مقابل ساختمان های دفاعی که به صورت جمعی آسیب می زنند نمیتوانند مقاومت کنند و همه آنها از بین می روند.

همچنین باید نگاهی دقیق تر به مکان ایرسوییپر (Air Sweepers) که یک عامل تداخل کننده است بیندازیم. آنها بالون ها و حتی لاواهاندهای شما را به عقب می رانند.
سعی کنید نیروهای خود را از دو جهت بیس رها کنید تا ایرسوییپر کمتر برای شما تداخل ایجاد کند و نیروهای طرف دیگر آنرا نابود کنند. یا حداقل طوری حمله کنید که تعدادی بالون پشت سر ایرسوییپر قرار گیرد و آنرا نابود سازد.
با توجه به اینفرنو تاور شما ، اگر این برج جهنمی در حالت تک هدفه باشد هر چند که آسیب رسانی وحشتناکی دارد اما با توجه به هیت پوینت پایین بالن برای شما بهتر است زیرا اگر در حالت چند هدف باشد میتواند در هر چند لحظه تعدادی بالون شما را از بین ببرد.

نابود کردن ایردیفینس با اسپل ها

شما باتوجه به لول ایردیفینس های حریف میتوانید حداقل یکی از آنهارا از بین ببرید و حمله را برای خود راحت تر سازید. توجه داشته باشید بهترین ایردیفینس برای از بین بردن ، ایردیفینس های مرکزی حریف می باشد.
نکته بعدی این است که (در صورت امکان) شما طوری حمله کنید که همزمان حداقل به دو ایردیفینس دسترسی پیدا کنید و انهارا نابود کنید.
برای مثال در مپ زیر شما میتوانید یکی از ایردیفینس های سمت راست مپ را با اسپل رعد و برق + زلزله از بین ببرید و از سمت چپ مپ لاواهاندها را رها سازید تا آنها در مپ نفوذ کنند و دو ایردیفینس و تعداد قابل توجهی از ساختمان های دفاعی را از بین ببرند و همچنین هم زمان حمله همه جانبه بالون ها را به صورت رهاسازی خطی شروع کنید.

چگونگی ارسال لاواهاندها (Lava Hounds)

اول از هرچیز ، باتوجه به مپ حریف به شما پیشنهاد میکنم به رهاسازی همزمان و توده ای لاواهاندها در مپ های متمرکز که ایردیفینس های خارج از دسترس هستند. زیرا با هیت پوینت بالای آنها میتوانند به سمت ایردیفینس ها نفوذ کنند. البته با پشتیبانی بالون ها
اما در مپ هایی که حداقل دوتا از ایردیفینس ها در لایه خارجی مپ وجود دارند با رهاسازی خطی لاواهاندها میتوانید آنها را به راحتی از بین ببرید.
یعنی دوتا از لاواهاندها را با هدف از بین بردن ایردیفینس اول با پشتیبانی چند بالون و به همین ترتیب برای ایردیفینس دوم.

پشتیبانی خطی

هنگامی که ایردیفینس ها و سایر دفاع ها مشغول مقابله با لاواهاندها هستند شما باید بالون ها را برای پشتیبانی به صورت خطی رها سازید تا دفاع ناپایدار مپ حریف را به طور کلی نابود کنند. (مانند عکس بخش زیر)

 

استفاده از اسپل ها در استراتژی LavaLoon

در این استراتژی دو عدد اسپل رعد و برق به همراه یک اسپل زلزله برای از بین بردن یک ایردیفینس استفاده میشود.
اجتماع چند بالون با رهاسازی اسپل عجله (Haste Spell) میتواند آسیب رسانی فراوانی داشته باشد به طوری که به پشتیبانی از لاواهاندها کمک کند.

نتیجه گیری

استراتژی لاوالون (LavaLoon) با نیروهای اصلی لاواهاند و بالون برای حملات کسب کاپ و منابع مناسب است.
دشمن اصلی شما در حملات با استراتژی LavaLoon ایردیفینس ها می باشند که برنامه ریزی شما باید طوری باشد که ایردیفینس ها در کمترین زمان نابود شوند.

مراحل حمله با استراتژی لاوالون :

    از بین بردن حداقل یک ایردیفینس با اسپل رعد و برق و زلزله
    انتخاب مکان مناسب شروع حمله
    ارسال دو عدد لاواهاند با پشتیبانی چند بالون به منظور از بین بردن یک ایردیفینس و مرحله بعدی برای از بین بردن ایردیفینس دیگر به همین روش
    با توجه به هیت پوینت عالی لاواهاندها و تبدیل به چند لاواهاند کوچکتر که تعداد زیادی از ساختمان های دفاعی را به خود مشغول میکند شما با رهاسازی خطی بالون ها با اسیب رسانی عالی بالون ها میتوانید حریف را شکست دهید.

در فیلم زیر شما این حمله را به خوبی فرا خواهید گرفت :

آموزش استراتژی لاوالون - LavaLoon

Download

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Lavaloon لاوالون

نظرات (۲)

  1. چرا اینا نمیان بخ پلیر هایایران دعوت بدن مثلا کلن بست فرندز که بهترین کلن چیز بردش 148 150 بردشون یا کلن پرشین گلف یعنی پرشین گلف با 390 برد وار نباید یه دعوتی از طرف سوپر سل بشن
  2. لغو میکرد یا نمیکرد اصلا به حال و اوضاع ما فرق نمیکرد....چرا ؟چون هر سال مراسم کلش کان اجرا میشد بدون اینکه یه پلیری از ایران دعوت بشه....تیم هم به کنار.
    دلیلشم همین تقلب واستفاده از اکانتای فیک 8.5 -9.5-10.5...نمیدونم تا کی میخوایم رو پای خودمون وایسیم....همین گلوبال کلش ادم خجالت میکشه نگا کنه....همش فوش وناسزا.....
    همین عربا رو همیشه به سخره میگیریم....ادم اتحادشونو میبینه کیف میکنه....بهترین کلن عرب با کلن پنج شش عرب تو وار روبروی هم قرار میگیرن....کلن اول گلوبال میاد فارم میچینه تا مساوی بشن.....ادم کیف میکنه....اینم از گلوبال و کلنای ما همش جنگ و دعوا و کلکل....دروغ میگم ادمین؟
    • پاسخ:

      متاسفانه همینطوره و اگه ما کسی را ببینیم که در حال پیشرفت یا موفقیتی هست همه جانبه اونو می کوبیم که طرف از جاش بلند نشه ! حالا با فحش و یا زیر آب زدن اون و ... بلعکس کشورهای دیگه که اگه هموطنشونو ببینن که در حاله پیشرفت هستش تشویق ش می کنند و حمایتش می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای