آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه پیشنهادی بلواستکس

آموزش ها

نسخه پیشنهادی بلواستکس

یکی از مشکلات بزرگی که کاربران در اجرای بازی کلش آف کلنز روی کامپیوتر دارند ، نسخه های متفاوت شبیه ساز بلواستکس است که همیشه به خاطر ورژن های متفاوت آن در اجرای ربات ها و یا برنامه های جانبی دیگر مشکل ساز بوده است ، در این مطلب یکی از ورژن های خوب بلواستکس را آورده ایم که اکثرا با بیشتر برنامه ها و سیستم های سخت افزاری متفاوت کامپیوتر سازگار بوده است ، این ورژن روت شده است و در ادامه مطلب می تونید آنرا دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که بعد از نصب بلواستکس نباید آنرا آپدیت کنید و حتما برای جلوگیری از آپدیت خودکار و خراب شدن بلواستکس فایل HD-UpdaterService.exe را از محل نصب بلواستکس پیدا کرده و آنرا پاک کنید.

دانلود ورژن 2.0.0.1011 روت شده بلواستکس

برای کامل شدن بلواستکس بالا باید گوگل پلی گیمز و گوگل پلی سرویس که در ادامه آورده شده است را بر روی بلواستکس بالا نصب کنید.

دانلود گوگل پلی گیمز

دانلود گوگل پلی سرویس

کیبرد انگلیسی و فارسی خوب برای تایپ مستقیم در بلواستکس و سایر شبیه سازها در زیر آمده است.

دانلود کیبرد مخصوص بلواستکس

هنگام چت در کلن بازی بلواستکس ، سیستم بار بلواستکس مزاحمت ایجاد می کند که توسط نصب و اجرای نرم افزار زیر می توانید این مشکل را حل کنید و سیستم بار بلواستکس را حذف کنید تا به راحتی در کلن چت کنید.بعد از نصب این نرم افزار بر روی بلو استکس خود، نرم افزار بصورت خودکار اجرا میشود و سیستم بار مخفی میشود.
توجه : استفاده از این نرم افزار نیاز به بلو استکس روت شده می باشد.

دانلود Auto Hide Soft Keys

امیدواریم که با نصب این ورژن از بلواستکس مشکلی برای شما پیش نیاید و در صورت مشکلات دیگری که بوجود آمد ، این ورژن با سیستم شما سازگاری ندارد و از ورژن های دیگر استفاده کنید و یا از شبیه ساز های دیگر مانند Memu استفاده کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

    • پاسخ:

      روت هست !
    • پاسخ:

      فکر نکنم ! فرمت فشرده rar است . و بعضی هاش هم فرمت apk اندروید است - مشکل از گوشی یا سیستم شماست.
  1. سلام
    ویندوز هفت
    بلواستیک رو نصب کردم نصب شد
    بعد هر دو فایل سرویس و گیمز رو نصب کردم شد و الان دارم بازی میکنم
    دوستان سالمه دانلود کنید
    دم مدیر هم گرم
  2. سلام وقتی من بلواست کس راباز می کنم و روی کلش کلیک می کنم بازش نمی کنه چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی گیمز و سرویس را نصب کنید در زیر مطلب.
  3. سلام من پارسال کلی بلو استک دانلود و نصب کردم ولی هیچکدوم به گوگل پلی وصل نشد الان دارم از memuاستفاده میکنم خیلی هم راضی ام
  4. راحت ترین راه رفع مشکل گوگل پلی ها یک برنامه هستش و اونم Aptoide هستش ، این برنامه نصب کنید بزارید گوگل پلی ها رو آپدیت کنه دیگه هیچوقت مشکل لاگین نخواهید داشت .
  5. این بلواستکس خراب وقتی کلش نص کردم کلش باز نمیکنه حساب جیمل هم نمیشه اضافه کرد سرعتش عالی بود ولی این دوتا مشکل داشت خیلی حیف شد
    • پاسخ:

      گوگل پلی گیم و گوگل پلی سرویس را هم باید نصب کنید
  6. با سلام و خسته نباشید دوست عزیز memuخیلی خوبه اما مشکل google play services داره و بلو استیک که من دارم ولی سیستم روشنه و برقا میرن دیگه بلواستیک بالا نمیاد و باید دوباره بلو استیک رو از اول نصب کنم اگه راهکاری دارین ممنون میشم بگین؟؟؟
    • پاسخ:

      گوگل پلی سرویس بالا را نصب کنید روی ممو ببینید مشکلتان حل میشه
  7. مرسی ورژن خوبی،اما من دو سال بیشتر با پی سی بازی میکنم اول بلو استک زدم رو ویندوز 7،یه چند ماه بازی کردم بعد رو همین ویندوز نوکس نصب کردم،که رو ویندوز 7باز بلواستک ورژن 1و خورده ای خوب بود ورزن دو رو یا باز نمیکرد یا گیر میکرد یا موقع اتک اهسته میشد،بعد ویندوز 10نصب کردم و روی ویندوز 10 بلو استک چند ورژن ازمایش کردم بعد ممو ،و بعد نوکس که بهترین نتیجه رواز نوکس گرفتم که نه هنگ میکنه نه اهسته نه سیستم کند میکنه کیبورد هم خودش داره،میشه از صفحه عکس و فیلم هم گرفت داخل خود برنامس پیشنهاد میکنم اونم تو سایت معرفی کنید الان رویال کلز هر دو رو بدون مشکل بازی میکنم اونم چندین ماه،دارای رمز گذاری هم هست میشه مقدار استفاده از رم و سی پی یو رو هم تعیین کردبه هر حال ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای