آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول)

آموزش های بازی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت اول)

تاون هال 5

تعدادی پیام از طرف کلشرها به ما می رسد که بعد از بروزرسانی تاون هال خود چه ساختمانی را آپدیت کنند یا چه ساختمان جدیدی را احداث کنند و اولویت ارتقاء خود را چه چیزی قرار دهند و اولویت بروزرسانی چیست ؟ در این مطلب ما این موارد را به شما آموزش می دهیم و این آموزش در چندین قسمت تهیه شده است که به مرور اولویت ارتقا تاون هال ها را از تاون هال پنج تا تاون هال یازده قرار خواهیم داد ، در این قسمت با یکسری توضیحات مقدماتی به اولویت ارتقا تاون هال پنج خواهیم پرداخت ، برای این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

اولویت ارتقا تاون هال 5

ارتقاء لول تاون هال جدید

در بخش اول می خواهیم چیزهایی که روی اولین ارتقاء ضروری هستند را برای هر سطح تاون هال معرفی کنیم و در بخش دوم راهنما اولویت و ارتقاء های خاص را بررسی کنیم که کدامیک در اولویت و ترتیب ارتقاء هستند.

آزمایشگاه،طلسم ساز،پادگان ها

اگر شما قادر به ارتقاء آزمایشگاه هستید ، همیشه باید این کار را بکنید چونکه در اولویت است و سربازان را باید ارتقاء دهید چرا که همزمان با آن می توانید ساختمان ها را هم ارتقاء دهید و ارتقاء سربازها در آزمایشگاه احتیاج به کارگر ندارد و در اولویت کار است.

تقریبا مشابه همین کار باید در ارتقاء طلسم سازها بکار ببرید چرا که آنها هم در آزمایشگاه قابل ارتقاء می شوند و باید ارتقاء ساختمان طلسم ساز را هم در نظر داشته باشید.

اردوگاه ارتش و قلعه قبیله

قلعه قبیله و اردوگاه ارتش یک اولویت دیگر می باشد و شما فضای اضافی برای سربازها دریافت می کنید و باید مطمئن شوید که بتوانید آنها را هم بزودی ارتقاء دهید.

ساختمان جدید

همیشه بهتر است به جای ساخت تمام ساختمان های جدید به جای شروع آن اول ساختمان ها را ارتقا دهید ، به جز ساختمانهایی که در بالا ذکر شد،ساختمانهای جدید سریع ساخته و ارتقا داده می شوند و ارتقا ساختمانها مقدار بیشتری DPS به کل دهکده شما می دهد و آنرا تقویت می کند نسبت به ساختن یک ساختمان جدید.

ارتقاء آزمایشگاه

دلیلی که من برای این ارتقا می بینم این است که هر ماهه استراتژی های جدید حمله تغییر خواهد کرد و احتیاج به سربازهای قوی می باشد و البته من ترجیحات شما در حمله و استراتژی ها مورد علاقه تان را نمی دانم.همیشه آزمایشگاه باید در حال ارتقا باشد و در حال ارتقا نیرو ها باشد چون باید به آینده و استراتژی هایی که رخ خواهد داد توسط کلشر ها نظر داشته باشیم و این یک نیاز است.

ارتقاء تشکیلات

مساله دیگر اولویت در ارتقاء است که برای ساختن مهم است البته شما تمایل دارید که همه کارگرها مشغول کار باشند و در حال تقویت دهکده و ساختمانها. اما باید برای آن برنامه ریزی داشت و مثلا منابع لازم را برای ارتقا داشته باشیم و استفاده درست از آنها کنیم مثلا اگر 4 کارگر خود را مشغول ارتقا ایردیفنس کنیم ، ممکن است مقدار زیادی اکسیر برایمان باقی بماند و تمام طلاها مصرف شود و علاوه بر این دهکده از لحاظ هوایی کاملا ضربه پذیر می شود و به راحتی با تعدادی بالون یا دراگون نابود می شود.

زمان آن است که اولویت ارتقاء در تمام تاون هال ها را شرح دهیم و آخرین توصیه اینکه امیدواریم شما به تمام  3 کارگر خود در تاون هال 7 یا پایینتر و حداقل 4 کارگر خود در تاون هال های بالاتر دست یافته باشید که در غیر اینصورت ابتدا باید آنها را بدست آورده باشید تا این راهنما به کارتان بیاید.

اولویت ارتقا از تان هال 5 تا تاون هال 11

حتما تعجب می کنید که چرا از تاون هال 5 شروع کردیم ! خوب این یک امر اجباری است و همه ما از این نقطه شروع کردیم و به سرعت بالا رفتیم.

اولویت ارتقاء تاون هال 5

بخش اول :

اولین اولویت ! همانطور که در بالا ذکر شد ارتقا آزمایشگاه شما و ساخت طلسم سازی مهمترین چیز است که باید انجام شود.

سپس شما باید به ساخت دیوارهای اضافی بپردازید که 100 عدد می باشد . این به شما کمک خواهد کرد که حفاظت از ساختمان‌های بسیار ضروری در پایگاه شما را بر عهده گیرد . ساختن آنها نیازی به زمان ندارد و سریع ساخته می شود و منابع کافی هم در دسترس است.

حالا می توانید به ساختن اردوگاه ارتش بپردازید و همزمان به ارتقاء آنها برای استفاده بیشتر از نفرات ارتش بپردازید. سپس به ساخت و ارتقاء کلکتور اکسیر و گلد ماین بپردازید چرا که نیاز اصلی دهکده است و در کشاکش تولید آن ، غارت هم می شوید ، پس باید تولید را با ارتقاء آن بالا برد.

ارتقاء دفاعی ها : با ارتقاء آن شما می توانید ساختمان های دفاعی تان را استحکام و قدرت بخشید.

اول از همه باید به ساخت آرچر تاور و سپس توپخانه (احتیاج به زمان کمی برای ساخت دارد) و بعد ویزارد تاور بپردازید که این برج در برابر حملات با کمانداران . بربر ها بسیار مفید است.

اکنون زمان ارتقاء و ساخت پادگانها است برای آزاد کردن ویزارد و همچنین ساخت  خمپاره انداز است و ساخت ویزارد تاور و حالا باید ایردیفنس ها را نیز ساخت. سپس تمام توپخانه و آرچر تاور را باید ارتقا داد . آخرین مرحله ارتقاء و مکس کردن ذخیره سازهای طلا و اکسیر است و همچنین کالکتورهای طلا و اکسیر و سپس آماده رفتن به تاون هال 6 باید بود.

بخش دوم :

در یک نگاه:

1. آپگرید کردن آزمایشگاه و ساخت کارخانه طلسم ساز

2. ساختن دیوارها و ارتقاء لحظه به لحظه آن هنگامی که منابع اضافه ایی داریم.

3. ساخت اردوگاه ارتش جدید و ارتقاء آن همراه با دیگر کمپ ارتش به آخرین سطح آن.

4. ساختن ماین گلد و کالکتوراکسیر و آپگرید آن.

5. ساخت آرچر تاور جدید و توپخانه.

6. ساخت ویزارد تاور.

7. ارتقا ویزارد تاور - خمپاره انداز - ضدهوایی و ماکسیمم کردن آنها.

8. حداکثر کردن توپخانه و آرچر تاور.

9. حداکثر کردن ذخیره سازهای طلا و اکسیر .

پایان قسمت اول

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. اتفاقا تمام پلیر های حرفه ای نمی سازن اینفرنو و ایگلشون رو برای اینکه وزنشون خیلی زیاده. تاون هال نیم ها برا همین اصلا به وجود اومدن. البته باید دید سوپرسل چه آشی پخته برا تاون هال نیم ها.
  2. در بخش اول می خواهیم چیزهایی که روی اولین ارتقاء ضروری هستند را برای هر سطح تاون هال معرفی کنیم و در بخش دوم راهنما اولویت و ارتقاء های خاص را بررسی کنیم که کدامیک در اولویت و ترتیب ارتقاء هستند.

    Www.ClashOfClansGame.IR
    این متن خودتون هس توش نوشتید هرسطح تاون هال 😏
    • پاسخ:

      بله - خودمون نوشتیم ! یعنی اول در هر سطح تاون هال( نه همه تاون هال ها ) توضیحاتی می دهیم و بعد به ترتیب شماره (مانند متن بالا و در قسمت در یک نگاه) توضیحات آپدیت را ارائه می کنیم .... بهتر است کمی تامل کنید و مطالب را بخوانید تا منظورمان را متوجه شوید .
  3. شعر نگو شاعر میشی
    یعنی وقتی میری تان 10یا 11نباید اینفرنو یا ایگلت رو بسازی????
    یچیزی بوگو با عقل جور در بیاد
    • پاسخ:

      باشه ! فعلا که تاون 5 بررسی شده است! داور دقت کن !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای