آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

آپدیت جهت بالانس بازی

آپدیت جهت بالانس بازی

ساعاتی پیش سوپرسل در فروم سایت خود از جزئیات آپدیت بالانس برای کلش اف کلنز خبر داد و گفته است تیم توسعه دهنده بازی به شدت بر روی آپدیت بزرگ آینده مشغول به فعالیت هستند.

تغییرات آپدیت پیش رو:

+رفع مشکلات و تقویت سرورهای بازی
+قدرت Cannon ها از لول 11 الی 14 افزایش خواهد یافت.
+بمب های هوایی (Air Mine) روی هیلرها فعال خواهند شد.
+سرعت حرکت نیروی ماینر کاهش خواهد یافت و درنتیجه قدرت حمله آن کاهش خواهد یافت.
+بازیکن حمله کننده قادر خواهند شد تعداد بیشتری از نیروها رو قبل از فعال شدن Eagle Artillery پیاده کنند.
نکته :لازم به ذکر است تغییرات گفته شده در مورد بالانس بازی در این Maintenance break امروز اعمال نخواهد شد و فقط سرور ها را برای آپدیت آگوست آماده خواهند کرد.  اطلاعات و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب آمده است.

همانطور که سوپرسل می گوید که این یک بالانس است به منظور بازگشت ابهت به تاون هال 11 که به راحتی 3 ستاره می شد ! و آپدیت اصلی وسط ماه سپتامبر یا همان آخرهای ماه شهریور خواهد آمد و اصل این بالانس بر کاهش قدرت اتک با یک نیروی مجزا می باشد. مثلا اتک فول ماینر ، فول بولر و ... که کلا هیچ مهارت خاصی هم نمیخواست و فقط کافی بود سمت چپ و راست مپ خالی شود و به خاطر قدرت پیشبینی نشده آن هر مپی را سه ستاره می کرد. بنابراین ماینر سرعتش کمتر می شود و در نتیجه قدرت آن هم ضعیف تر می شود و بنابراین با این تغییرات اتک سه استار خیلی کم خواهد شد و بنظر بیشتر کلشر ها بازی توازن بهتری خواهد گرفت ، چون اصل این بازی از روز اول بر پایه مهارت و استراتژی های مختلف و ترکیبی از نیروهای مختلف بوده است .
نظر شما چیست؟

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام.ببخشید چرا درمورد اکانتها مهندسی صحبت نشده،اونای فقط تونال میارن بالا و فقط نیرو قوی میکنن اما دفاعی نه ،باید وزن وارشون سخت بیاد
    • پاسخ:

      قبلا صحبت شده و در صدد درست کردن اونها هم هستند.
  2. من حدود دو ساله که کلش بازی میکنم با اینکه خیلی وقته متوجه بیهوده بوده و تکراری بودنش شدم ولی بازم هر روز حدود دو سه ساعت از وقتم رو صرف این بازی بی هیجان و تکراری می کنم. داستان همه ی ماها مثل آدمی شده که واسه ثروتمند شدن خیلی زحمت کشیده اما اون ثروت اصلاً به کارش نمیاد و فقط آرامشش رو بهم میزنه، از یه طرف نمیتونه ازش دل بکنه چون بخاطرش خیلی زحمت کشیده و از طرف دیگه ازش متنفره چون بهترین سرمایه ی زندگیش رو که وقت و زمان هست رو ازش گرفته و میگیره...
    • پاسخ:

      احتمالا در اواسط شهریور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای