آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

بوست بهتر برای سربازخانه ها و طلسم ساز

آموزش های بازی

بوست بهتر برای سربازخانه ها و طلسم ساز

بوست کردن از کارهای رایج برای بیشتر کردن سرعت سربازخانه ها و طلسم سازها است ، البته توصیه می شود که برای گرفتن کارگر پنجم نیز باید در جم های خود صرفه جویی کنید.شما با بوست کردن می توانید زمان ساخت نیروهای خود را در سربازخانه و طلسم های خود را در مرکز طلسم سازی  تا جهار برابر سریعتر نمایید که ما در این راهنما به شما نحوه استفاده خوب و بهینه از این قابلیت را آموزش خواهیم داد , به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بوست کردن سربازخانه ها و طلسم سازها

هنگامی ه شما سربازخانه معمولی و سربازخانه سیاه و کارخانه طلسم ساز و همچنین قهرمانان خود را (برای سلامتی سریعتر) بوست کنید برای بوست آنها پنج عدد جم باید هزینه کرد که این کار باعث می شود که هفتادو پنج درصد از زمان ساخت آن صرفه جویی و کاهش یابد و هنگامی هم که بازی به حالت آپدیت و قطع شدن و تعمیرات می رود،زمان بوست متوقف می شود و بعد از ورود مجدد به بازی می توانید دوباره قابلیت بوست را فعال کنید که در این حالت ساختمان بوست شده در حالت متوقف ، دارای هاله نارنجی رنگی می شود که در تصویر زیر مشخص است :

باید توجه کرد که همیشه بوست ساختمانها به صرفه نخواهد بود و زمانی بوست ساختمانهایمان باعث ضرر خواهد شد با توجه به اینکه نیروهایمان سریع ساخته می شوند.

اصول اولیه بوست

اکثر کلشرها همیشه از گزینه Boost All استفاده می کنند که گفتیم همیشه اینکار توصیه نمی شود و باعث از بین رفتن جم هایمان فقط می شود.

زمان خوب بوست هنگامی است که شما در صدد هستید به صورت کامل اتک بزنیدو یکساعت کامل زمان برای اتک زدن داشته باشیدتا از جم ها استفاده بهینه کرده باشید از جمله راه هایی که ما توصیه می کنیم :

+ هنگام بوست سربازخانه و طلسم سازها و قهرمانان شما در بازی باید بطور کامل آنلاین باشید.

+ نیروهای خود را در سربازخانه بطور مکرر در صف قرار دهید تا زمانی را از دست ندهید.

اولین جلسه یک بوست عالی

شما باید بعد از اینکه ساختمانهای خود را بوست کردید، آماده باشید تا اتک خودتان را بزنید و باید کالما آنلاین باشید و زمانی را هم از دست ندهیدو چت هایتان را در کلن کمتر انجام دهید. و قابلیت Notifications موبایل / تبلت خودتان را فعال کنید تا سریع به شما اطلاع داده شود که نیروهایتان آماده است و بی خود و بی جهت به گوشیتان خیره نشوید تا از چشم هایتان هم محافظت شود ، و زمان تنها عامل مهم در بوست کردن است.

هنگام حمله شما ، سربازها و نیروها که در صف ساخت قرار دارند ، به کار خود ادامه می دهند و تولید می شوند و هنگام اتک شما و آغاز حمله بعدی شما باعث می شود که در حدود دوازده دقیقه در ساخت سربازهای جدید برای حمله بعدی صرفه جویی زمانی شود.

بوست صحیح یک ارتش

بوست سربازخانه و طلسم ساز باعث می شود که ساخت آنها 4 برابر سریع شود ولی احتیاجی نیست که همواره همه چیز را یکدفعه بوست کنید بلکه باید بر اساس نیازتان سربازخانه ها و یا طلسم سازها را بوست کنید.

حالا با استفاده از برنامه ایی که معرفی می کنیم شما می بینید که چگونه با مصرف کمترین جم ساختمانها را بهتر بوست کنید و همچنین مدت زمان بوست را نیز با آن محاسبه کنید.

به مثال توجه کنید : ما برای شروع یک حمله - قهرمانانمان را بوست کرده ایم که مدت دوازده دقیقه زمان بازسازی آنها طول می کشد و اتک را با غول و والکیری قصد داریم انجام بدهیم و نیازی به ماشین حساب برای  محاسبه بوست نمی باشد و برای اینکار از ابزار سایت" ClashTrack " کمک می گیریم ( برای ورود بر روی اسم سایت مزبور کلیک کنید). شما سربازهایی که قصد ساختن آنها را دارید در جدول نمایش داده شده در ابزار سایت" ClashTrack " آنها را انتخاب کنید و سربازهایتان را وارد کنید تا محاسبه انجام شود.

من در اینجا کل نیروهایی را که می خواهم وارد کردم البته بدون هیچگونه بوستی این نیروها زمان ساختش محاسبه شده است.

البته شما نباید طلسم ها را فراموش کنید و زمان آنها را هم محاسبه کنید.

با استفاده از محاسبه این ابزار سایت ClashTrack شما می بینید که :

+سربازخانه : ۲۰ دقیقه زمان برای ساخت سرباز های انتخابی نیاز دارد.

+سربازخانه اکسیرسیاه : ۴۰ دقیقه زمان برای ساخت نیرو ها.

+کارخانه طلسم : ۵۰ دقیقه 

+کارخانه طلسم سیاه : ۵ دقیقه

حالا ما تیک گزینه Boost را بزنیم و ببنیم تفاوت آن چه مقدار خواهد بود :

ملاحظه می شود که بوست کردن همه سربازخانه ها باعث هدر رفتن جم ها یتان می شود چون کارخانه طلسم سازی احتیاج به سیزده دقیقه زمان برای ساختن طلسم دارد.اگر ما بیایم قهرمان ها و یک سرباز خانه عادی و یک سربازخانه سیاه و همچنین کارخانه طلسم سازی را برای گرفتن یک نتیجه خوب و بهینه بوست کنیم ،خیلی بهتر هست تا اگر شما بیاید و از همان اول کار همه سرباز خانه ها را بوست کنید که موجب می شود که دو برابر جم مصرف کنید و باید منتظر باشید تا قهرمان هایتان و طلسم ها ساخته بشوند.

صف سربازان !

نکته قابل ذکر دیگر توجه به چگونگی و قرار دادن صف سربازها است که زمانی که شما در حال جستجو برای یافتن حریف و حمله و اتک زدن هستید ، سربازها و طلسم هایتان ساخته بشوند و دقایقی نیز در زمان صرفه جویی کرده اید و زمان بیشتری را در اختیار بگیرید تا حملات بیشتری را انجام دهید.

نتیجه

بیشتر کلشرها کمتر به استفاده صحیح از جم توجه دارند و همه ساختمان ها را به یکباره بوست می کنند اما بوست کردن همه ساختمانها 75 عدد جم مصرف خواهد کرد و اگر هر روز این عمل را انجام دهید هزینه زیادی باید بپردازید و جم هایتان را بیهوده مصرف خواهید کرد، ولی با رعایت و بهینه کردن زمان ساخت سربازها و طلسم ها این مصرف جم را تا 25 عدد کم کنید و شما برای اینکار می توانید از ابزار همان سایت استفاده کنید و استراتژیهای مختلف را امتحان کنید تا یک روش بهینه و مثبت برای خودتان پیدا کنید و هیچگاه فراموش نکنید ساختن صف سربازان حود با برنامه ریزی ابزار سایت  ClashTrack حتما امتحان کنید !

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای