آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

چگونگی دفاع در برابر طلسم ها

طلسم اکسیر بنفش

چگونگی دفاع در برابر طلسم ها

تا به حال مطالب زیادی در مورد طلسم ها و چگونگی کار با آنها و ترکیب آنها با هم و استفاده و نتیجه بهتر با نیروها نوشته ایم و یا در جاهای مختلف خوانده اید ، اما اینبار قصد داریم آموزشی متفاوت را یاد بگیریم و آن هم چگونگی دفاع در برابر طلسم ها است و اینکه نقشه دهکده خود را چگونه بچینیم تا در برابر طلسم ها کمترین ضربه را بخورد و به نوعی از خود دفاع کند! پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چگونه در برابر طلسم ها ( اسپل ها )  دفاع کنیم ؟

تاکنون ما مطالب زیادی در مورد اسپل ها و چگونگی استفاده از انها نوشته ایم ولی این بار قصد داریم به شما چگونگی دفاع در برابر اسپل ها را در مپ را به شما اموزش دهیم ، ما میخواهیم از دید دفاعی به این سوال پاسخ دهیم که چگونه میتوانیم از خودمان در برابر اسپل ها دفاع کنیم ...
امیدوارم بتوانم به شما توصیه های خوبی در این زمینه ارائه کنم و شما بتوانید با خیال راحت بازی خود را رها کرده و نگران سه استار شدن مپ خود نباشید! پس ما میتوانیم این آموزش را به نام حداقل آسیب رسانی اسپل ها هم نامگذاری کنیم و به بررسی آن بپردازیم .

دفاع در برابر اسپل ها

در متن مقدمه ی مقاله به این موضوع پرداختیم و همانگونه که گفتیم تنها تمرکز ما آموزش و چگونگی دفاع در مقابل اسپل ها در مپ است اگر شما جزء آن دسته از کلشرهایی هستید که همیشه در دفاع از اسپل ها آسیب بسیاری میبینید این مطالب مخصوص شماست ...

دفاع در برابر اسپل رعد و برق

اسپل رعد و برق در بیشتر مواقع برای نابودی وسایل دفاعی خاص یا  نابودی نیروهای داخل کسل در تاون هال های پایین بکار میرود پس شما نباید هیچ موقع به حمله کنندگان اجازه بدهید که با استفاده از یک اسپل رعد و برق به تعدادی از ساختمان های شما آسیب بزند ...
اتکر ها همیشه هدف خاصی برای نابود کردن ساختمان های دفاعی از طریق اسپل رعد را دارند که بستگی به ارتششان متغیر است برای مثال دشمن استراتژی بارچ ، مورتار و دشمن حملات هوایی ، ایر دیفنس ها هستند پس اتکر به دنبال نابود کردن ساختمان های خاص خود هستند
برای مثال این یک چینش  خوبی در برابر اسپل ها  نمیباشد


اگر مپ شما به این صورت چیده شده باشد اتکر میتواند در یک زمان به بیشتر از یک مورتار شما آسیب برساند و این اصلا خوب نیست هیچ وقت ساختمان های دفاعی مشابه را در کنار یکدیگر قرار ندهید .

محدوده اسپل خشم

اسپل خشم تا زمانی که نیروهای زیادی در محدوده آن باشند بسیار موثر است اگر مپ شما به صورتی باشد که تمام دیوار ها و ساختمان ها به یک دیگر چسبیده باشد و مپ شما جمع و جور باشد اتکر میتواند با استفاده از دو اسپل خشم که محدوده ی زیادی از نقشه شما را در برمیگرد و میتواند به شما آسیب زیادی برساند ، پس همیشه به یاد داشته باشد تنها راه منحرف کردن نیروهای دشمن از محدوده ی اسپل خشم  این است که فاصله بین ساختمان های دفاعی خود را بیشتر کنیم تا نیروهای دشمن به سمت ان منحرف شوند .

استفاده از اسپل پرش را برای دشمنتان سخت کنید!

اسپل جامپ این امکان را به ما میدهد که از دیوار ها عبور کنیم بدون آنکه آنها را نابود کنیم و همین برای نابودی دهکده مان کافی است!!


در تصویر بالا شما میتوانید مشاهده کنید مهاجم با استفاده از یک اسپل پرش میتوانید به بیش از دو لایه دیوار شما نفوذ کند  مهاجمان بیشتر تمایل دارند تا از اسپل پرش برای عبور از آخرین خط دیوار و رسیدن به تاون هال استفاده کنند پس سعی کنید برای دفاع در برابر این مورد فاصله ی لایه های دیوار خودرا بیشتر کنید و میتوانید از کاشی های بازی هم کمک بگیرید .

اسپل فریز را تکی کنید!

اسپل فریز به مهاجمان شما این امکان را میدهد که بتوانند دفاعی های قدرتمند نظیر برج جهنمی و ایکس بو ها را نابود کنند این اسپل در اکثر مواقع در برابر برج جهنمی استفاده میشود پس اطمینان حاصل کنید که برج های جهنمی شما با فاصله‌ی مناسبی جایگذاری شده باشد تا دشمن نتواند با استفاده از یک اسپل فریز هر دو برج شما را متوقف کند و منجمد کند .
همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید مهاجم با لمس کردن تاون هال برای زدن اسپل فریز میتواند هر دو برج جهنمی شما را متوقف و نابود کند ، چرا که برج های جهنمی ، محل قرار گیری آنها به هم نزدیک و غیر استاندارد است. شما در تصویر زیر سمت چپ ، زمانی که اتکر یک اسپل فریز را روی تان هال رها کند ، هردو اینفرنو از کار خواهند افتاد و این یک چینش اشتباه اینفرنو می باشد و باید مانند تصویر سمت راست ، فاصله استاندارد و صحیح رعایت شود .


دفاع در برابر اسپل هیل

بدترین کابوس مهاجم این است که اسپل هیل بر روی نیروهایش تاثیری نداشته باشد و همانطور که شما میدانید تنها یک نوع دفاعی در بازی وجود دارد که اثر اسپل هیل بر نیروها را بی اثر میکند (اینفرنو) - پس همیشه مطمئن شوید که حداقل یکی از برج های خود را بر روی حالت چند هدفی قرار داده باشید چون در این حالت استفاده از اسپل هیل بر روی نیروهای مهاجم بی اثر است .

مسئله دیگری که باید در مورد برخی نیروها مانند هوگ رایدر به یاد داشته باشید این است که جلوی اثرگذاری اسپل را بگیریم برای جلوگیری از اثر گذاری اسپل هیل بر روی آنها ، تنها کافی است تله هایی مانند جاینت بمب ها را بصورت چند تایی در کنار هم قرار دهید. در چنین مواقعی ، مقدار آسیب بیش از اسپل هیل بوده و دیگر اسپل هیل اثری بر روی هوگ ها نخواهد گذاشت.

محافظت در برابر اسپل زلزله

هنگامی که مهاجمی با خود ۴ عدد از اسپل زلزله بیاورد در هر سطحی - هر سطح از دیوار را نابود میکند تنها کاری که شما در این مورد میتوانید انجام دهید این است آسیب رسانی را به حداقل برسانید


در این تصویر شما میتوانید به صراحت مشاهده کنید که اگر دیوار های خودتان را به هم بچسبانید اسپل زلزله چه کابوس وحشتناکی برای مپ میشود.

دیگر اسپل ها

 اسپل هایی نظیر سرعت ، سم ، کلون و اسکلت ، اسپل های قابل توجهی برای دفاع نیستند و نمیتوانند به میزان قابل توجهی در آسیب زدن به بیس شما تاثیر داشته باشند. پس اگر مهاجمی از آنها در حمله خود به  مپ شما استفاده نمود ، زیاد نگران آنها نباشید و تمام تمرکز خود را بر روی مطالب بالا متمرکز کنید.

نتیجه گیری

شما در این مطالب یاد گرفتید تنها راه دفاع در مقابل اسپل ها گرفتن فرصت های فوق‌العاده از مهاجمان و بی اثر کردن آنها میباشد که این کار را میتوانید با انجام چند کار ساده مثل جابجایی ساختمان ها انجام دهید.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای