آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

آپدیت سپتامبر و ساختمان دفاعی جدید

اخبار و شایعات

آپدیت سپتامبر و ساختمان دفاعی جدید

نظرات جالب همیشه در مورد آپدیت های بازی وجود داشته است و حدس گمان هایی همواره وجود داشته است ، برداشت هایی از پست های افراد دست اندرکار در سوپرسل در مورد آینده بازی هم همیشه وجود داشته است ، این مطلب هم شامل همین برداشتها و نظریاتی است که تا الان در مورد آپدیت سپتامبر 2016 گفته می شود و می توانید این نظرات را در ادامه مطلب دنبال کنید.

در مورد آپدیت بعدی کلش آف کلنز در سال 2016 نظرات جالبی وجود داشته است البته پس از آپدیت کوچکی که مدتی قبل دیدیم در اطلاعیه بروز رسانی آپدیت بعدی در رابطه با شرکت سوپرسل باید بگیم که سوپرسل یه چیزی تا حدی بین بد و غیر موجود هست که در سال های قبل به اون عادت کردیم. اونا اغلب میگفتن که بازی بهبود پیدا میکنه و بهتر میشه ولی در پایان , تغییرات زیادی در بازی تاکنون ایجاد نشده است !
به تازگی در انجمن سوپرسل پست های جالبی گذاشتند که به ما اجازه میده تا در یک نگاه ببینیم و حدس بزنیم که در آپدیت بعدی چه چیزی خواهد آمد :

اولین پست کوتاه در رابطه با بوست کالکتورها با یک جم برای یک هفته به مناسبت سالگرد کلش آف کلنز بود که در ماه اوت منتشر شد. البته این پست به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد و بعد از چند ساعت من خوندم که گفته شده بود در اواسط ماه اوت آپدیتی بعد از بوست جم میاد، هر آپدیت عجیب دیگر . در حقیقت هیچ بروزرسانی در ماه اوتی وجود نداشت به جز بوست با یک جم به مناسبت چهارمین سالگرد تولد سوپرسل
به علت کار فراوان بر روی بازی فصل تعطیلاتی برای کارمندان سوپرسل و دیگر کارمندان سابر نقاط جهان وجود نداشته و وجود نخواهد داشت !
سوپرسل همچنین در یک کامنت بعد از مدت کوتاهی بعد از انتشار اولین پست جزییات بیشتری از آپدیت را اعلام کرد:

مطمئن نباشید که همه چیز خوب ساخته شده باشد , اما بعد از مدت کوتاهی پیش بینی یه وسیله دفاعی کشنده هست که میتونه ارتش شما رو در ثانیه یا زودتر نابود کنه که البته با دیدن فیلم های زیادی در یوتیوب میتونید توضیحات عجیب و غریبی بشنوید و فعلا گرم بشین!

حقیقت آپدیت  سپتامبر 2016

الان وقت اونه که صبر کنیم و آپدیت بعدی کلش آف کلنز همانند سال های قبل در ماه سپتامبر خواهد آمد و آپدیت سپتامبر همواره آپدیت بزرگی بوده است بخش جالب آن اینه که آنوشکا در توضیحات پستش از مورد کوتاه مدت و دراز مدت صحبت میکند . زمانی که من اون پست را ابتدا درست خوندم بخش دوم آن اشاره به آپدیت بعدی داشت که باید در اواسط ماه سپتامبر منتشر میشد ، بنابراین من اونجا دیدم که فقط مقداری توضیحات در مورد حفظ تعادل بازی یا برای متوقف کردن نگهداشتن یا کم کردن ( حملات انبوه سه ستاره ) یعنی تعادلی که حملات که باعث سه ستاره شدن وسط یک نیروی خاص را می شه رو کم کنه !اما باز اینم زیاد شگفت انگیز نبود .
در مورد قسمت دراز مدت هم یه نوع دفاع و وسیله دفاعی جدید وجود خواهد داشت ، که ممکنه در آپدیت هالووین یا آپدیت کریسمس رونمایی بشود  تا اون جایی بیان شده در اپدیت سپتامبر نیست.
این همچنین بدان معنی هست که آپدیت های جدید برای تاون هال های پایین تر هم در آپدیت بعدی شامل میشه .تمام چیزهایی که گفته شد فقط برداشتی است از پست های افراد معتبر در انجمن سوپرسل و یک سند محکم و دقیقی نیست و هر لحظه می تونه تغییراتی را داشته باشد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


Www.ClashOfClansGame.IR
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. سلام به نظرم مهم ترین چیز که میتونه بازی رو جذاب کنه همون که وقتی هیروها اپ میشه بتونیم وار استفاده کنیم من تاون 9 مکسم بخام هیرو هام رو لول30کنم نباید تا سه ماه تو وار باشم این منصفانه نیست،و بعدی هم اینه که وار منصفانه بیافته هی میگن درستش میکنیم ولی خبری نیست من تاون 9 با تاون 10 مکس میافتم نه تاون 10 تازه وارد،این دو تا خیلی مهم و جلوی اکانت هایی که برا ایکس مود ساختن گرفته شه،اگه میتونید اینا رو به گوش سوپرسل برسونیدشما یکی از پر طرفدار ترین و بهترین سایت های کلش تو ایران هستین و نظرات مهم رو باید انتقال بدین اونایی که بیشتر لایک خوردن و سوپر سل هم به نظرات شملا باید احترام بزاره چون نظر هزار کاربر ،علی 29تبریز ،ali atwo لیدر کلن iran لول 9(#pgvrcjvu)
  2. سلام..من رزجیمیل وجیمیلم دادم بکسی واون رفته همچیشو تغییر داد مثه شماره تلفن جیمیل ورمزجیمیل ومن میخوام اکانت کلشمو برگردونم باید چیکار کنم توروخدا کمکم کنید
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی شوید.
  3. ادمین محترم سایت خیلی وقته از والکری مطلب نزاشتید میشه اینو بزارید؟
    http://www.allclash.com/surprise-the-valkyrie-and-any-troop-while-defending/
  4. سلام من تاون8 مکث هستم فقط لابراتورم مونده یکم سرباز تاون بزنم9 یا صبر کنم لابراتور هم مکث بشه؟؟
    • پاسخ:

      اگر همه چیز در حد مکس است ، تاون هال را آپدیت کنید.
  5. مترجم در وب سایت شما

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم وب سایت کلش آف کلنز گیم بنده یک مترجم بسیار حرفه ای هستم و سابقه کاری نیز داشته ام لطفا جهت ارتباط بیشتر آیدی تلگرام خودتون رو در پاسخ به ای نظر قرار بدید خیلی متشکرم.
    • پاسخ:

      ایمیل خود را بنویسید تا اطلاعات ارسال شود
  6. میشه درباره والکری هم مطلب بزارید من خیلی اهل مطالعه ام لطفا جوابمو بدید خیلی ممنون
    • پاسخ:

      به مرور زمان گذاشته می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای