آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

راهنمای سه ستاره کردن با بولر

استراتژی ها

راهنمای سه ستاره کردن با بولر

حمله با بولر یا بقول سوپر سل "له کننده" یکی از استراتژی های محبوب در تاون هال ده و همچنین یازده است.این استراتژی بسیار قدرتمند است اگر که شما در آن حرفه ایی شوید و البته بسیار آسان است چرا که فقط از یک نوع سرباز استفاده می شود و مشکلات استفاده از چندین سرباز را ندارید ، البته حتما یکبار هم که شده از این سرباز استفاده کرده اید و در این راهنما به شما می آموزیم که چگونه و بهتر از این سرباز آبی رنگ استفاده نمایید بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

چگونه این استراتژی عمل می کند؟

بولر می تواند با ساختمانها به خوبی آسیب برساند حتی آنها که دارای hitpoint بالا باشند ، اما مهمتر آنکه بولر می تواند علاوه بر حمله به هدفش به ساختمانهای پشت هدف و یا آنطرف دیوار هم حمله کند و آن را هم تخریب کند و البته نکته مهم آن هم همین است. این عالی است برای دهکده ایی که می خواهیم زود آن را تخریب کنیم و در زمان صرفه جویی کنیم و در حال حاضر هیچ راه مقابله ایی هم با این نوع حمله بولر نیست !

شما در این استراتژِ نیازی ندارید که قهرمان هایتان یا بولر ماکسیمم باشد ! شما با سطح سه بولر می توانید به راحتی و تضمین شده می توانید هر دهکده ایی را سه ستاره کنید و البته با بولر سطح دو و قهرمان های ارتقاء یافته می توانید به آسانی و هیچگونه مشکلی هر دهکده ایی را دو ستاره کنید.بنابراین اگر بولر شما هم ارتقاء نیافته است و دوست دارید حملات خود را همیشه پیروز شوید ، این استراتژی به کمکتان می آید و باعث خوشحالی شما خواهد شد.

این استراتژی در چه تاون هالی کار می کند ؟

این استراتژِی برای تاون هال ده و تاون هال یازده کاربرد دارد.

کاربرد استفاده از این استراتژِی چیست ؟

این استراتژی برای : کلن وار،بالا بردن کاپ و همچنین غارت مخازن دشمن طلا و اکسیر نیز کاربرد دارد.

مزایای استفاده از حمله با بولر :

+استفاده آسان برای سه ستاره کردن حریف.

+احتیاجی به ماکسیمم کردن این نیرو نیست و پیروز خواهید شد.

+اگر در استفاده از بولر دچار اشتباه هم شدید حداقل 2 ستاره را کسب خواهید کرد.

معایب استفاده از حمله با بولر :

-پیشبینی صحیح حمله با بولر مشکل است ، بنابراین اگر هدف یا نقشه ایی در سر دارید که پیشبینی می کنید که بولر آن کار را انجام می دهد ، این نقشه و پیشبینی شما همیشه درست از آب در نمی آید و باید صبر داشته باشید و خونسردی خود را حفظ کنید !

-هزینه این حمله زیاد است و تقریبا بیشتر از 4500 اکسیر سیاه خرج می برد.

-زمان تولید و ساختن این سرباز در سربازخانه اکسیر سیاه زیاد است و حدود یکساعت و پانزده دقیقه در صورت بوست نبودن سربازخانه زمان می برد.

انواع چگونگی حمله با بولر

تغییرات مختلفی در حمله با بولر موجود است و البته در همه آنها از ویژگی های با بولر استفاده می شود و تفاوت هایی را دارد ، در اینجا نیز ما محبوب ترین ها را معرفی کردیم که شما بنا به سلیقه خودتان و چینش دهکده دشمن می توانید از آن استفاده کنید :

حالت اول : بولرها به همراه قهرمانان به عنوان پاک کننده : این نوع حمله برای قهرمانانمان اگر لول بالایی ندارند کاربرد دارد. شما دو بولر در کناره های زمین رها می کنید سپس با کمی تاخیر قهرمانانمان را در پشت سر آنها پیاده می کنیم بعد هیلر ها را رها می کنیم پشت قهرمان هایمان که پوشش بدهند و در آخر هم مابقی بولر ها را پیاده خواهیم کرد.

حالت دوم : بولرها به همراه استراتژی کویین واک : یک آرچر کویین میتواند مقدار زیادی از ساختمان های حریف را پاک کند و یک حمله قیفی شکل خوب برای بولر ها ترتیب دهد و البته شما در این نوع حمله احتیاج به یک آرچر کویین ارتقاء یافته خواهید داشت.

حالت سوم : بولرها به همراه طلسم شفا دهنده : این استراتژی حمله سخت است ، چرا که شما یک حمله قیفی شکل را باید درست کنید و در این مورد توپخانه عقاب و اینفرنو ها با آن مقابله خواهند کرد و بهتر است این استراتژی را در کلن وار و با پیدا کردن دهکده های ضد سه ستاره استفاده کنید ، چرا که شما از قبل می توانید این دهکده ها را مشاهده کنید و تحلیل کنید و زمان بندی بهتری برای استفاده از طلسم شفا دهنده داشته باشید.

من در این مطلب قدم به قدم راهنمای حمله با بولر را به شما آموزش خواهم داد و در پایان هم فیلم هایی در را بطه با همین مطلب بالا برای شما قرار خواهم داد که در فیلم ها جزئیات بهتری را خواهید دید و شناخت کاملتری بدست آورید.

حمله با بولر قدم به قدم

این مراحل بسیار ساده است :

1- ساختن یک حمله قیفی شکل

2- ارسال بولر ها

3- استفاده از طلسم ها

نوع حمله بدین صورت است که ارسال توده ایی و انبوه از نیروها را ارسال می کنید و سپس با استفاده به موقع و مناسب از طلسم ها ، نیروهایتان را حمایت می کنید.

قدم اول و قدم دوم ساختن یک حمله قیفی شکل و آغاز حمله

اگر شما می خواهید از ملکه و استراتژی کویین واک استفاده کنید باید آن را در قسمتی که بیشتر نزدیک به توپخانه عقاب است و یا برج های دوزخی ( اینفرنو ) استفاده کنید و سپس سعی کنید یک حمله قیفی شکل گسترده با بولر شکل دهید و سعی کنید که هسته دهکده را به سرعت فتح کنید .

اگر دهکده تان قهرمان با لول پایین دارید و یا قهرمان در حال ریکاوری است و آن را در اختیار ندارید ، شما 5 تا 6 بولر در دو طرف دهکده دشمن به همراه دو هیلر و سپس در بین این دو قسمت دهکده دشمن ، توده بولر ها را پیاده می کنیم و حمله قیفی شکل ما در این دو بین تشکیل می شود.

حمله با طلسم شفا دهنده کمی پیچیده تر است. شما دو گولم در امتداد هم در یک خط با کمی فاصله پیاده می کنیم به همراه 5 تا 6 ویزارد در پشت آنها و 4 تا دیوارشکن که این مورد برای تشکیل یک حمله قیفی شکل واجب است ، این ترتیب حمله بسیار ضروری است زیرا توپخانه عقاب را بیدار نمی کند!  پس از این حمله شما با یک طلسم پرش بولر ها را به منظور از بین بردن توپخانه عقاب هدف قرار می دهید.

استفاده از طلسم ها

من فکر می کنم استفاده از طلسم ها باید دیگر برای شما مشخص باشد

+طلسم خشم هنگامی که بولر ها در مرکز دهکده حریف هستند.قدرت بولر ها در این هنگام بیشتر می شود که میتواند اینفرنو و توپخانه عقاب را سریعتر نابود کند.

+طلسم پرش برای هدایت نیرو برای ورود به هسته / خارج از مرکز نقشه / بستگی به چیدمان دهکده دشمن دارد.

+طلسم انجماد برای هنگامی که اینفرنو در حالت مولتی و چند هدفی باشد.

+طلسم شفا دهنده ( اگر از حالت سوم در بالا که نوشتیم استفاده می کنید ) اینفرنو در حالت مولتی می تواند 5 عدد از +20 بولر را هدف قرار دهد و بولر های دیگر از طلسم شفا دهنده بهره خواهند برد . شما می توانید از این طلسم استفاده کنید اگر اینفرنو ها به سرعت از بین رفتند.

در فیلم های زیر به خوبی این مسائل توضیح داده شده است که همگی توسط Clash_With_Ash بسیار خوب ساخته شده است.

بولر هنگامی که لول قهرمان پایین است و یا آنها را در اختیار ندارید.

دانلود فیلم

بولر همراه با استراتژی کویین واک.

دانلود فیلم

بولر و استفاده از طلسم شفا دهنده.

دانلود فیلم

نتیجه

فکر نمی کنم که دیگر احتیاجی به بحث بیشتری در مورد بولر باشد و این استراتژی بسیار سرگرم کننده است چرا که احنمال شکست در آن خیلی کم است و پیروزی در آن برای شما لذت بخش خواهد بود.همیشه من می ترسم که این استراتژی بر علیه دهکده ام انجام بشه چرا که مهاجم حداقل یک ستاره را می گیرد و شکستی در کار نیست. همانطور که گفتیم برای این حمله احتیاجی به تمرکز و یا سریع بودن و یا تکنیک های استفاده از انگشتان مطرح نیست و به راحتی و در آسودگی میتوان حمله را انجام داد و احتیاجی به ارتقاء هم نیست و با بولر و حملات دیوانه وار آنها نمی توان نگران بود و مطمئن هستم که برای بالانس بازی و برابری با قدرت بولر ، آپدیت و تغییراتی در بازی انجام خواهد شد.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      نه
  1. مدت طولانی هست که دیگه بیشتر کلن های خوب اجازه حمله با پکا گولم رو نمی دن بیضی از سایت هاهم همون استراتژی رو به تغییر تعداد ه عنوان استاتژی جدید می زارن لطفا یه استراتژی جدید برای حمله با پکا در وار بزارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای