آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

نکات پیشرفته آماده سازی در کلن وار

قلعه ی قبیله Clan Castle

نکات پیشرفته آماده سازی در کلن وار

اغلب بازیکنان معتقد به این هستند که کلن وار یکی از قسمت های مهم بازی است و هنگامی شیرینی خود را از دست می دهد که باخت های پیاپی را در بر داشته باشد که حتی دیده شده به فروپاشی کلن منجر شده است ! در این مطلب قصد داریم که شما با خواندن آن و بکارگیری آن بتوانید به پیروزی های شیرین در کلن وار دست پیدا کنید، در این مطلب به اشتراک گذاشته شده فرض را بر این می گیریم که شما با اصول اولیه کلن وار آشنایی دارید و قصد دارید تا با حریف پیدا شده ، یک نبرد عادلانه انجام دهید ، پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنم .

آماده شدن برای جنگ قبیله!

در اولین قدم شما باید حالت پذیرش در کلن را روی Close یا بسته قرار دهید ( اینکار توسط لیدر و کولیدر قابل انجام است ) ، چرا که ما احتیاج به یک موش در کلن خودمون نداریم که به تمام سوراخ سنبه های کلن برود و تمام فعالیت های اعضا و نقشه را جاسوسی و گزارش به کلن حریف دهد ! و ضمنا باید WarLog کلن را هم مخفی کنید تا کلن حریف به آخرین وضعیت نبرد شما دسترسی پیدا نکند تا بتواند چینش و استراتژی های اعضا را از WarLog کلن بیرون بکشد و آنرا تجزیه و تحلیل کند و نقاط ضعف و قوت و حتی جای تله های شما را در نقشه پیدا کند و از این راه به شما در عین ناباوری ، ضربه سختی بزند !

در جریان روز آماده سازی چه کنیم ؟

در زمانی که با نبردهای دوستانه آشنا شدیم ، فقط قادر به اهداء نیرو به کلن کسل دوستانمان بودیم و کاری بیشتر نمی تونیم انجام بدهیم و حتی نقشه های وار حری هم دیگه غیر قابل دیدن است. تنها تلاشی هم که می تونید انجام دهید این است که اگر شانس بیاورید و WarLog حریف عمومی باشد، آن را ببینید و لذتش را برید ! در غیر اینصورت شما باید صبرکنید تا روز آماده سازی به پایان برسد و نقشه های دشمن آماده دیدن شود و بعد از دید زدن نقشه دشمن بتوانید کاری انجام دهید ، چرا که تا حریف را ندیده اید ، نمی توانید تصمیم گیری صحیحی کنید.

شما هنگامی می تونید دشمنتون را شکست بدهید که اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید:

می تونید به بررسی توضیحات کلن حریف توجه کنیدمثل تعداد جنگ هایی که برده و همچنین تعداد وار هایی که مرتبا می زند War Frequency که تا اندازه ایی با بررسی آن ، حساب کلن دستمان خواهد آمد که در وار چگونه عمل می کنند.

بررسی ارتش دشمن یکی از مهمترین نکات در شناخت حریف مان است و احتمال حمله با چه نیرویی را که به ما خواهد زد هم دستمان می آید و تا اندازه ایی می توان حدس زد که نقشه مان را ضد قوی ترین نیروی حریف بچینیم.

قسمت دستاورد های حریف را چک کنید و میزان فعالیت آن نیز و تعداد ستاره های آن نیز دستمان می آید و حرفه ای یا آماتور بودن هم تا اندازه ایی مشخص می شود.

مقدار دونیت کردن آن و لیگ و تعداد برد های وی نیز میزان آشنایی و حضور در بازی را برایمان مشخص می کند و چه بسا حمله به افراد فعال در کلن حریف و ستاره دار کردن آن ، تاثیر به سزایی در تضعیف روحیه حریفمان خواهد گذاشت و حتی ممکن است این فرد فعال در کلنشان مورد مواخذه قرار گیرد و روند تضعیف روحیه حریف برای ما مثمر ثمر باشد و باید به یاد داشته باشیم که در کلن وار این موارد هم موثر است و مانند یک جنگ واقعی به آن نگاه کنید.

انتخاب حریف در روز شروع جنگ !

جنگ آغاز شده است ، حال نوبت انتخاب حریف است و بررسی اینکه کدام استراتژی و با کدام نیرو بکار گرفته شود ، بررسی نقشه دشمن برای پیدا کردن نقاط قوت و یا ضعف آن موثر خواهد بود و نکته مهم در بررسی نقشه همواره ، موقعیت کلن کسل حریف است که در کجای نقشه قرار دارد و چگونه بتوان آن را فریب داد و نیروهای آنرا بیرون کشید که اگر کلن کسل در عمق نقشه بود ، با هوگ رایدر و رها کردن آن به طرف کلن کسل و قرار دادن آن در شعاع برد کلن ، نیروهای داخل کسل را بیرون بکشید ولی اگر کلن کسل دشمن در خارج بود و شعاع برد آن خارج دهکده را پوشش می داد ، با بالون و یا جاینت ، نیرو ها را بیرون بکشید. خارج کردن نیروهای کلن کسل حریف و نابودی آن یکی از اصول اولیه جنگ کلن ها است ، چرا که وجود آنها و زیر آتش قرار دادن نیروهای ما توسط آنها به علاوه ساختمان های دفاعی دشمن ، دهکده حریف را برای ما مرگبار خواهد کرد و تا جایی که نقاط کور دهکده دشمن که ساختمان دفاعی آنرا پوشش نمی دهد بوسیله همین نیروهای کلن کسل برطرف شده و از اونجای که نیروهای کلن کسل حریف متحرک هستند ، دائما برای ما در طول پیاده کردن استراتژی مان ایجاد دردسر و مزاحمت خواهد کرد

نکته آخر اینکه در حملات خود و انتخاب دهکده حریف دقت کنید و ببینید به چه کسی حمله می کنید و سطح این دهکده به شما برای حمله می خورد یا خیر و از روی لجبازی و یا مسائل دیگه به دهکده های قوی تر از خود حمله نکنید ، دیده شده که دشمن به دهکده مثلا دوست دختر طرف حمله ور شده و آنرا سه ستاره کرده و دوست پسر شخص برای انتقام به این دهکده قوی تر از خود حمله کرده و علاوه بر اینکه شکست خورده است ، باعث شده که کل وار تحت تاثیر این حمله قرار گرفته و با اختلاف 1 ستاره و یا درصد تخریب کمتر ، بازی را واگذار کرده اند ! پس عجولانه و احساسی عمل نکنید و در صورتی که قدرت حمله به حریف روبرویی تان را ندارید با اداره کنندگان کلن وار که معمولا لیدر و یا کو لیدرها هستند ، هماهنگی کنید و به دهکده ایی دیگر حمله کنید که بتوانید حداقل یک ستاره را کسب کنید که علاوه بر تاثیر گذاری در جنگ قبیله تان ، جایزه های شیرین پیروزی در وار را نصیب خود کنید و دهکده خود را به سوی رویایی شدن پیشرفت دهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. جالب بود.....ممنون از شما ......
    راستی این کامنت بالایی داغونم کرده......هلاکشم.خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای