آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت دوم)

متفرقه

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت دوم)

در قسمت قبل ( اینجا کلیک کنید ) به پنج بازی زیبا و برتر مشابه کلش آف کلنز پرداختیم در این قسمت هم می خواهیم در ادامه مطلب قبل به معرفی پنج قسمت دیگر از بازی های مشابه بپردازیم ، قطعا این بازی ها خواهد توانست در زمانی که از بازی کلش آف کلنز خسته شدید ، شما را سرگرم نماید پس در ادامه مطلب به این بازی ها خواهیم پرداخت.

Seigefall

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره شش: سقوط محاصره

در این بازی شما جنگ بین پادشاهان بزرگ را تجربه می کنید. شما باید نیرو های خود را آماده کنید و به نبرد با دیگر قلمرو ها بپردازید. همچنین باید خود را برای دفاع از قلعه آماده کنید تا در مقابل حمله ها و نبرد ها در امان باشید. شما در عنوان Siegefall باید یک ارتش از سربازان مجرب را آماده کنید و شوالیه هایی را تعلیم دهید که در نبرد ها خسارات سنگینی را به دشمن وارد نمایند.
همچنین باید کارت های سحر و جادو را به صورت رایگان در طول بازی جمع آوری کنید تا قلعه و ارتش خود را ارتقا دهید. در این بازی شما نباید تمام تمرکزتان را روی نیروهای ارتش و یا تجهیزات دفاعی بگذارید بلکه باید به معادن سنگ، چوب و طلا نیز اهمیت دهید زیرا هر قلعه مستحکمی احتیاج به این معادن دارد.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Star Wars: Commander

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره هفت:جنگ ستارگان - فرمانده

نام نسخه جدید سری بازی های جنگ ستارگان است که توسط استودیوی دیزنی (Disney) منتشر شده است. در کدام طرف مبارزه خواهید کرد؟ مبارزه کنید و به کل جهان دستور دهید. جنگ بین کهکشانی شروع شده است. وفاداران شما به شما خیانت کرده اند، حال در کدام سمت مبارزه خواهید کرد؟ با شورشیان یا امپراطوری؟ به جنگ بپیوندید، پایگاه خود را بنا کنید، به سربازان خود آموزش دهید و یک نقشه استراتیژیکی برای دفاع از خود بچینید. نهایتا لشکر خود را رهبری کنید تا در جنگ با کهکشان پیروز باشید.
با کارکتر هایی مانند: Darth Vader، Luke Skywalker، Han Solo، و Princess Leia مبارزه کنید یا بر علیه آنها شوید.
به میلیون ها بازیکن دیگر در سرتاسر دنیا بپیوندید و از این بازی استراتیژیکی زیبا لذت ببرید. سرنوشت کهکشان در دستان شماست.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی



Stick War: Legacy

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره هشت: جنگ چوب:میراث اندروید

 اگر از علاقه مندان به بازی های استیک من هستید مطمئنا این بازی نیز با ساخت عالی اش مورد رضایت شما خواهد شد به طوری که با نصب آن برروی دستگاه اندرویدیتان ؛ در سرزمین انسان های اولیه قدم میگذارید، جهانی با ملیت های مختلفی که ساکنین آن مردان سیاه رنگی بنام “استیک من” هستند و هر ملیت برای تصرف ملیت و نژاد دیگر با آن ها وارد جنگ میشود و میخواهد با تصرف قلمرو دیگری، حکومت خود را گسترش دهد! اما شما در سرزمینی صلح طلب به نام کشور Order زندگی می کنید که دشمنان سعی در نابودی سرزمین شما دارند و شما می بایست رهبری استیک من ها را به دست بگیرید تا با نابودی دشمنان از سرزمینتان دفاع و صلح و آرامش را برقرار کنید! نیروهای خود را از بین شمشیرزنان، کمانداران، نیزه داران و جنگجویان قوی انتخاب کرده و آن ها را در جنگ ها هدایت کنید تا با به کارگیری بهترین تاکتیک و استراتژی پیروز میدان های جنگ باشید! علاوه براینکه شما در سرزمین خود میتوانید از معادن، طلا استخراج کنید و سرزمین خود را گسترش دهید!

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Total War Battles: Kingdom

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره نه: جنگ تمام عیار: پادشاهی

بازی استراتژیک آنلاین فوق العاده زیبا و واقعی از استودیوی بازیسازی معروف و قدیمی SEGA برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل شاهد عرضه شدن آن در پلی استور بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نماییم! اتفاقات این بازی مربوط به زمان قرن 10 میلادی است و مربوط به زمانی است که انسان ها از دوران تاریکی رهایی یافته و وارد زمان جدیدی می شوند! شما باید امپراطوری خود را به صورت اختصاصی بسازید و با اموزش انواع نیروها به نبرد با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! جنگ های واقعی با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان آن هم در بازی توتال وار واقعا هیجان انگیز است ؛ اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک هستید و دوست دارید بهترین و گرافیکی ترین ان ها را تجربه کنید و ساخت ان هم برایتان مهم است که چه کمپانی ای ان را تولید میکند ؛ همین الان به Total War Battles: Kingdom کمپانی سگا سلام کنید و برای دانلود آن درنگ نکنید!

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Vikings: War of Clans

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره ده: وایکینگ ها - جنگ قبیله ها

به دنیای پر از ظلم وایکینگها خوش آمدید، جایی که آزادی، قدرت، خشونت و سلطنت مطلق در هم آمیخته است." این جمله ابتدایی معرفی یکی از جدیدترین بازیهای ارایه شده برای سیستم عامل اندروید است که بتازگی در گوگل‌پلی منتشر شده است. این بازی که با نام Vikings: War of Clans 1.7.0.394 ارایه شده، توسط کمپانی Plarium Global Ltd منتشر شده و بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی استراتژیک شما وارد دنیای خشن وایکینگها شده و باید با خطرات و تهدیدات گوناگون مقابله کنید. همانند سایر بازیهای این سبک، در این بازی هم شما باید گروهی از جنگجویان را گردآوری نموده و با تشکیل ارتشی قدرتمند به مصاف سایر قبایل که توسط کاربران دیگر رهبری میشوند بروید. ساخت یک قلعه مستحکم و پایگاه منطقه ای هم که بخش جدایی ناپذیر بازیهای استراتژیک به شمار میرود در این بازی هم وجود دارد. آن چیزی که نقطه قوت این بازی بوده و میتوان حساب ویژه ای روی آن باز کرد، گرافیک خارق العاده آنست که در کنار گیم پلی‌جذاب و نبردهای هیجان انگیز میتواند گزینه ای بسیار مناسب برای اوقات فراغت باشد.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

پایان

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام .خسته نباشید.بازیهایی که معرفی کردید بجز یکی دو مورد سبک خاص خودشون رو دارند و شباهت زیادی با بازی کلش آف کلنز ندارند.بازیهای زیادی به تقلید از بازی کلش آف کلنز ساخته شده که اکثرا با اقبال روبرو نشدند.از بین این بازیها بازی جدید Era of war بیشترین شباهت رو به بازی کلش آف کلنز داره.
    • پاسخ:

      البته بیشتر هدفمون معرفی بازی های پرطرفدار هم بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای