آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

چرا حریف در Clan War برابر و منصفانه نمی افتد ؟

آموزش های بازی

چرا حریف در Clan War برابر و منصفانه نمی افتد ؟

در بعضی مواقع هنگامی که جستجو برای Clan War استارت می خورد ، می بینیم که یک تاون هال 10 پایین تر از یک تاون هال 9 قرار می گیرد و یا اینکه مشاهده می کنیم که یک تاون هال 9 حریف مقابلش یک تاون هال 10 می افتد و از این بابت هم خیلی تعجب می کنیم ! و War را غیر منصفانه تلقی می کنیم و اگر هم در War ببازیم که همین مساله را بهانه می کنیم و شکستمان را به گردن سیستم سرچ بازی می اندازیم و داد و فغان راه می اندازیم ! ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که دلایل را کمی روشن کنیم و برای اینکه این مساله زیاد پیش نیاید ، چه ترفندی را باید بکار گیریم ! به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

در ابتدای مطلب باید تعریفی از تاون هال های 8.5 و 9.5 و 10.5 داشته باشیم ، چیزی که هیچگاه مورد توجه قرار نمی گیرد و فقط تاون هال مان را ملاک قرار می دهیم و کلا پیشرفت هایمان را هم در نظر نمی گیریم .

اما تاون هال 8.5 و 9.5 و 10.5 چیست؟
شاید براتون سوال پیش آمده که بعضی مواقع در War یکنفر که تاون هال آن 10 است بین تاون هال 9 ها قرار می گیرد و حتی خریفش هم تاون هال 9 می افتد ! به این تاون هال ، 9.5 می گویند و البته 90% کلن هایی که در War برد های پیاپی زیادی دارند و یا اینکه بعضی مواقع می بینید که نفر چهلم War حریف می آید و نفر اول کلن شما را در War می زند از این حربه و تقلب استفاده می کند.

بنابراین تاون هال 9.5 را اینگونه می توان تعریف کرد که ماکسیمم تاون هال 9 باشد یعنی فقط تاون هال ش را به 10 آپدیت کرده باشد ولی هیچکدام از ساختمان های دفاعی که در تاون هال 10 شامل آپ کردن می باشد ، را انجام نداده باشد و همچنین ساختمان های جدیدی که در تاون هال 10 شاملش می شود را نساخته باشد.
این قانون نیز شامل تاون هال 8.5 و 10.5 هم به همین صورت می باشد یعنی ماکسیمم باشند و فقط تاون هال را آپدیت کرده باشند و حتی یک بمب کوچک متعلق به تاون هال بعد را هم نگرفته باشند ، در غیر اینصورت اگر شما یک مورد را هم آپدیت کنید ، شامل تاون هال بعد می شوید و این قانون در بازی ، کلی است و هیچ تبصره و یا راه فراری از آن نیست و شامل همه می شود .

این کار چه مزایایی در Clan War برای ما دارد ؟ می توان این استثناء را در نظر گرفت ...
شما اگر تاون هال 10 دارید و می خواهید تاون هال 9.5 حساب شوید تا در Clan War حریفتان تاون هال 9 قرار گیرد و با استفاده از ضعف نقشه و ساختمان های دفاعی آن به پیروزی برسید ، این کار ها را می توانید انجام دهید که البته این مثالی که ما زده ایم برای تاون هال 9.5 است ولی تمام تاون هال ها را شامل می شود :


١.آزمایشگاه را آپدیت کنید و همچنین شروع به آپگرید کردن سربازها و طلسمها کنید حالا شما ساختمان دفاعی تاون هال 9 را دارید ولی حملاتتان قدرت تاون هال 10 حساب می شود!
٢.شما می توانید دیوار های اضافه که در تاون هال 10 را به شما می دهد را خریداری کنید و آنها را همچنین تا آخرین لول بالا ببرید ، شما همچنان تاون هال 9 حساب خواهید شد ولی دیوارهای تاون هال 10 را دارید و در برابر یک تاون هال 9 که روبروی شما قرار می گیرد ، قدرت دفاعی یک تاون هال 10 را در دیوارها خواهید داشت.
٣.می توانید Army Camp را آپگرید کنید و با 240 واحد نیرو به اتک بروید و شما هم چنان تاون هال 9 حساب می شوید.
٤.در تاون هال 9 ، شما میتوانید 10 Dark Elixir Drill جدید را خریداری کنید و همچنین می توانید اکسیرکالکتور و گلدماین جدید را هم خریداری کنید.
٥.شما می توانید در تاون هال 8.5 آرچر کویین و در تاون هال 10.5 قهرمان Grand Warden را بگیرید و حتی آپگرید کنید و همچنان تاون هال 8 یا 10 به حساب آیید ، در حالی که قدرتی برابر تاون هال 9 و 11 را دارید !
٦.شما میتوانید مخزن گلد و اکسیر جدید را خریداری کنید و آپگرید کنید.
٧.شما میتوانید Dark Barracks خریداری کنید و تا لول ماکس آنرا آپگرید کنید.

 * نکات مهم :
١.برای اطمینان همیشه در تاون هال 8 یک آرچر تاور  را به لول ماکس آپگرید نکنید.
٢. در تاون هال 9 یک X-Bow را به لول سه آپگرید نکنید
٣.در تاون هال 8.5 شما نمیتوانید دیوارها را به لول 9 ارتقاء بدهید و فقط باید تا لول 8 ارتقاء بدهید در غیر این صورت تاون 9 حساب می شوید.

امیدواریم که این ترفندها در کلن وار به کارتان بیاید و بتوانید در Clan War با رقیبانی ضعیف تر از خودتان روبرو شوید و آنها را شکست دهید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. سلام
    من تان هال 8.5 هستم. میخوام تان هالم رو به 10 ارتقا بدم و نیروهام رو آپ کنم. در این صورت باز هم با تان هال 8 در وار روبرو میشم؟ یا به نظرتون نباید این کار رو کرد؟
  2. سلام.ممنون از سایت خوبتون.من بازیم به اکانت گوگلم متصل هست.اما از زمانی که با گوشی جدیدم بازی میکنم وقتی وارد بازی میشم مینویسه welcome... یه اسم عجیب غریب برام مینویسه قبلنها ایمیلم رو مینوشت.نمیدونم چطور دوباره به ایمیلم تبدیلش کنم.
  3. سلام من رمز جیمیلمو که به اکانت گلشم وصله فراموش کرده بودم و رمز جیمیلو عوض کردم ولی الان کلشم باز نمیشه چیکاکنم
    • پاسخ:

      شما بازی را دوباره لود کنید و از یک ف ی ل ت ر ش کن استفاده کنید ، سوالات تون را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی های بیشتری از دیگران بگیرید.
    • پاسخ:

      هنوز مشخص نیست .
  4. در مورد اکانت های سوخته burned account هم مطلب بزارید ، اکانت هایی که فقط برای استفاده در ایکس مود ساخته میشن و اگر بن بشن هم مهم نیست چون ظرف 5 دقیقه میشه یکی دیگه ساخت .
  5. همه فکر میکنن داشتن یک مپ که همه چیزش مکس هستش برای وار بهترین گزینه هستش اما واقعیت چیز دیگست ، ما کلا سه نوع مپ مناسب برای وار داریم :
    1.مپ های X.5 نیم ها مثل 8.5 و 9.5 و 10.5 این مپ ها قدرت حمله تان خودشون رو دارن اما چون دفاعی تان قبل رو دارن معمولا روبروی یک تان پایینتر از خودشون میوفتن اکثرا از این روش روی اکانت اصلی یا اکانت دوم استفاده میکنن تا هم بتونن تان ببرن بالا و عقب نمونن و هم توی وار به کلنشون کمک کنن
    2.مپ های engineered base که دفاعی هایی با دو لول پایینتر نسبت به تانشون دارن ، مثلا تان ده هستش اما دفاعی تان هشت داره که این مپ ها برای سبک کردن وزن وار بقیه خوبه ، فکر کنید یک تان 10 افتاده بین تان هشت های شما و دفاعی مکس داره اینطوری یک اتک از تان 9 ها کم میشه تا اینو سه کنن اما خود اون تان ده میتونه دوتا تان 9 رو سه کنه . این مپ ها راشر نیستن یعنی با دفاعی مکس تان 8 میرن 9 بعد که نیروهای وارشون آپ شد میرن 10و...
    3.defenseless bases ها هستن که به جز اون توپ اول بازی هیچ دفاعی ندارن ، این مپ ها نیاز به وقت یا جم زیادی برای ساختن دارن و برای داشتن دست بالا توی وار استفاده میشن مثلا اگر یک defenseless تان 9 داشته باشیم میوفته بین تان هشت های کلن یا حتی پایینتر اما میتونه تان 9 رو بزنه یا تان هشت های مکس رو راحت سه کنه .
    تمام استراتژی های بالا توی یک چیز خلاصه میشه نیروی حمله قویتر نسبت به نیروی دفاعی.پس اگر عشق وار هستین رفتید تان 10 سریع اینفرنو نسازید بزارید اول نیروهای وارتون قوی بشن بعد شروع کنید دفاعی آپ کردن . حالا فکر کنید بخورید به یک کلن که همه بازیکناش این کاره باشن :)) چه شود
  6. سلام ببخشی سوالم بی ربطه ولی مهمه لطفا کمکم کنید
    من میخوام اکانتمو به یکی دیگه بفروشم ولی نمیخوام جیمیل پسووردم رو بدم چون روش ده تا بازی سیو شده.گوشی خریدار هم اندرویده و لینک دیوایس هم نمیشه کردش چیکار کنم(گوشی هر دوتامون اندرویده)؟
    • پاسخ:

      کاری نمیشه کرد ، مگر اینکه اطلاعات بازی را داشته باشید و ادعای هک شدن کنید ، وقتی سوپرسل کد بازیابی را داد اونو به خریدار بدهید. دقت کنید که همه اطلاعات بازی از جمله رسید خرید جم و تاریخ ساخت بازیتونو دقیق باید بدانید ، چون می پرسند.
  7. راستش این پست به هیچ دردی نخورد تنها زمانی حریف نابرابر میشه که شما در حد حریف نابرابرت باشی و تاون هالت رو بیخود ارتقا داده باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای