آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت اول)

متفرقه

۱۰ بازی خوبِ مشابه کلش آف کلنز (قسمت اول)

برخورد قبیله ها یکی از محبوب ترین بازی ها در تاریخ بازی های آنلاین است که شما باید در برابر دشمنان به مقابله بپردازید و از قبیله و یا دهکده خود حفاظت کنید و با غارت قبیله های دیگر ، پادشاهی خود را قوی تر و توسعه ببخشید ، علاقه مندان به این بازی گاه گاهی از این بازی خسته می شوند و دوست دارند که چیز دیگری را هم امتحان کنند تا حوصله شان سر نرود ، ما در این قسمت ده بازی برتر و خوب ، همانند بازی کلش آف کلنز را به شما معرفی خواهیم کرد که قسمت اول را ملاحظه می کنید و قسمت دوم هم بزودی آماده می شود - به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Call of Duty: Heroes

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره یک : ندای وظیفه: قهرمانان - شباهت زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد ولی تم بازی شبیه بازی Call Of Duty معروف دارد و دارای یک محیط جنگی و همانند یک محیط پاسگاه مرزی دارد. شما در این بازی می توانید از انواع قهرمانان استفاده کنید و ماموریت هایی که بر عهده می گیرید را انجام دهید و با پیشرفت می توانید توانایی های بیشتر را در هر زمینه کسب کنید ، در این بازی نیز شما می توانید بطور زنده با دیگران چت کنید ، یک اتحاد تشکیل دهید و بر علیه اتحاد های دیگر بجنگید و جایزه کسب کنید ، به دیگران نیرو اهدا کنید ، این بازی دارای حالت های campaign و survival و البته PVP است که می توانید در این حالت ها بازی کنید.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Castle Clash: Age of Legends

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره دو : برخورد قبیله ها : عصر افسانه - بازی جدید و فوق العاده زیبای Castle Clash یکی از از پرطرفدارترین بازی های استراتژی در بین 10 بازی برتر در ایالات متحده و کشورهای دیگر به شمار می رود و امتیاز 4.6 از 5 نشان دهنده ی محبوبیت آن است. در این بازی شما باید با ساخت قلعه هایی مختلف و جمع اوری و ساخت یک سپاه از قهرمانان قدرتمند برای تبدیل شدن به بزرگترین جنگسالاری در جهان تلاش کنید و اعتیادآورترین بازی استراتژی را در اندرویدفون خود تجربه کنید. ارتشی را که می سازید می تواند شامل الف ها، دورف ها، جانوران مختلف و روبات ها باشد و خلاقیت شماست که بازی را پیش خواهد برد و می توانید قوی ترین امپراطوری جهان را تشکیل دهید. به بازیکن های سراسر جهان حمله ور شوید و با به غارت بردن منابع ان ها پول و امتیاز خود را افزایش دهید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، در لیست برترین بازیکن های سراسر جهان (تاپ پلیر) قرار بگیرید و قدرت خود را به رخ دیگر کاربران سراسر جهان و همچنین دوستانتان بکشید.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Clash of Lords 2

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره سه : برخورد اعیان 2 - نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در نسخه ی دوم بازی نیز همانند ورژن قبلی می بایستی که یک امپراطوری قدرتمند را بسازید و با رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست دهید و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید و رفته رفته قدرت خودتان را چندین برابر نمایید! شما در نقش رهبر امپراطوری می بایستی که با جمع اوری مواد معدنی متعدد سرمایه ی خود را افزایش دهید و از سرمایه ی اندوخته ی خود برای ارتقای سرزمین و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید و منحصر به فردترین امپراطوری را از ان خود گردانید.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Jungle Heat: Weapon of Revenge

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره چهار : حرارت جنگل یک بازی در مورد جنگهای شدید در پایگاه های نظامی و جنگل های وحشی و پایگاه های موجود در این مکان ها می باشد.جنگل های گرم سیری و سرشار از طلا و نفت که تحت ظلم و ستم بی رحمانه می باشند و خون زیادی انجا ریخته می شود.ماموریت شما این است که ثروت های طبیعی را از غارتگران و خون ریزان برای خودتان بدست اورید.گنجینه هایی از جنگل در تجیزات ذخیره سازی وجود دارد که باید از امنیت انها مطمئن شوید.باید نیروهای نظامی را اموزش داده و به جلو حرکت دهید.در جنگلها پایگاه های نظامی وجود دارد و قلعه های غیر قابل نفوذ وجود دارد و شما باید با انها مبارزه کنید و برای گرفتن گنج خود به انها نفوذ کنید.باید برنامه ریزی کنید تا ساختمانها و نیروی نظامی خود را مستحکم کنید و دفاع خود را کامل کنید.این بازی ساده و هیجان انگیز است.می توانید با بازیکنان دیگر نیزبازی نمایید.

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی

Lords Mobile

بازی رایگان با خرید درون برنامه ایی

شماره پنج : پادشاهان موبایل - امپراطوری خودتان را بنا کنید، قهرمانان را به خدمت بگیرید، به سربازان تان آموزش دهید، قدم در دنیایی از هرج و مرج بگذارید و با نبرد خود را به برترین مقام ها برسانید. در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید در دنیایی پر از هرج و مرج، امپراطوری اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری بسیار زیبا، طراحی عالی و کم نظیر انیمیشن ها، به کار بردن پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و نو ظهور در بازی و دیگر موارد همگی باعث شده است تا این بازی با استقبال عالی روبرو شود و امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را تا به این لحظه از ان خودش نماید که این امتیاز توسط پنج میلیون کاربری که بازی را دریافت کرده اند به دست امده و اتفاقی نیست! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین و زیباترین بازی استراتژیک اندروید را تجربه کنید ما به شما بازی جدید کمپانی IGG را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد نمود و از دانلودش پشیمان نخواهید شد! حتی در دنیایی که شتر را با پشمش میخورند میتوان با کسی متحد شد اما این را بدانید اگر کسی با شما متحد نباشد قطعا علیه شماست پس هر کسی غیر از متحدان تان که سر راهتان قرار میگیرد را نابود کنید دنیا آماده فتح شدن است!

دریافت بازی از گوگل پلی کلیک کنید

تریلر بازی


ادامه دارد ...

پایان قسمت اول

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. ممنون که معرفی کردین،من تقریبا میشه گفت اکثر بازی های انلاین رو حداقل دو هفته امتحان کردم حتی کلش رویال،هیچ کدومشون کلش اف کلز نمیشن کلش اف کلنزبهترین و حالا حالا رو دست نخواهد داشت مخصوصا با این قرارداد با شرکت چینی،حداقل تا5 سال بی رقیب خواهد موند
  2. سلام
    لطفا بازی مشابه کلش رویال معرفی کنید که هردو طرف آنلاین باشن و با هم بازی کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای