آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

نکاتی در استفاده از والکایری در حملات

والکایری Valkyrie

نکاتی در استفاده از والکایری در حملات

بیشتر کلشرها می دانند که والکایری در تاون هال 8و 9 و 10 سرباز محبوبی است ولی وقتی از این سرباز استفاده می کنند شاید نتیجه خوبی کسب نمی کنند بنابراین در این پست مطالبی را برای استفاده بهتر از این سرباز برای شما آماده کرده ایم که در ادامه مطلب آنرا مشاهده نمایید.

بهترین نکات برای استفاده از والکایری :

بعد از آپدیت بازی و اضافه شدن حملات دوستانه شما قادر هستید که استراتژی های مختلف را در حمله به دهکده های دوستانتان آزمایش کنید و این خیلی خوب است که شما آماده تر شوید.
در قسمت زیر برایتان چند راهنمایی برای تاون هال 10 و 11 که در حملات خودشان والکایری را همراه می برند را برایتان آورده ایم :


1 بهترین روش برای استفاده از والکایری نفوذ آنهابه داخل مرکز و هسته نقشه دشمن است پس در ابتدا اولین قسمت از استراتژی اجرا کردن حملات قیفی و یا اینکه راهی برای ورود به مرکز نقشه باید باشد چون والکایری به همه ساختمان ها علاقه دارد و نزدیکترین را می زند پس باید پاکسازی اطراف نقشه انجام شود تا والکایری مسیر خودش را به مرکز پیدا کند و متفرق نشود به اطراف پخش نشود.که بهترین روش ها برای نفوذ استفاده از طلسم زلزله و یا طلسم پرش است که البته بسته به نقشه و مهارت استفاده شما دارد .

بهترین راه برای اجرای این استراتژی حمله شما باید از یک طرف نقشه از روش کویین واک (ملکه کمانداری که با چندین هیلر محافظت می شود را کوین واک می گویند ) استفاده کنید و از طرف دیگر نقشه چهار عدد غول و چهار عدد ویزارد و همچنین دیوار شکن که بتوانید مسیری برای ورود والکایری به مرکز نقشه دشمن  آماده کنید.


2 - از مشکلاتی که در حمله با والکایری بوجود می آید کلن کسل دشمن است پس باید یک فکری هم برای آن کرد که به مشکل برخورد نکنیم.مخصوصا زمانی که از کلن کسل دشمن دراگون خارج می شود کاری والکایری بسیار سخت می شود چون والکایری هم در برابر نیرو های هوایی ناتوان است و یک طلسم سم هم بر روی دراگون کارساز نیست البته من همیشه دو طلسم سم همراه خودم می برم تادراگون را نابود کنم اما اگر نیروی زمینی در کلن کسل دشمن بود کار شما زیاد سخت نیست چون والکایری واقعا وحشی و بی رحم است و به راحتی از پس اونا برمیاد و استفاده از یک اسپل سم هم در این مورد کافی است. یکی از روش های خوب برای دفاع از والکایری های شما استفاده از چند ویزارد پشت سر آنها است تا اگر نیروی هوایی از کلن کسل خارج شد ویزارد ها آنها را نابود کنند.

3 - اگر شما میخواهید از حمله هایتان 3 ستاره کسب کنید باید کویین واک خودتون را سالم داشته باشید. به این معنا که اگر جان خود کویین و یا هیلر ها کم شد و یا هیلری کشته شد کار شما خیلی سخت خواهد شد. دشمن درجه یک کویین واک اینفرنو تاورها یا همان برجهای دوزخی هستند پس نباید استراتژی کویین واک را جایی اجرا کنید که نزدیک به اینفرنو تاورها باشد و حتما برنامه ریزی قبلی برای رهاسازی آنها داشته باشید که اگر ساختمان های دفاعی دشمن میزان سلامتی آرچر کویین را کم کردن شما هم اکنون نیاز به استفاده از طلسم خشم دارید تو بتوانید آرچرکویین را حفظ کنید.
 4 -  اگر در تاون هال یازده هستید و از گرند واردن استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که ابیلیتی یا نیروی ویژه این قهرمان را در جای درست مورد استفاده قرار بدید و معمولا زمانی از این قدرت ویژه استفاده می شود که والکایری ها در مرکز هسته هستند و زیر آتش اینفرنو تاورها هستند ، بنابراین بهترین زمان برای استفاده از قدرت ویژه گرند واردن همین زمات است و در آخر اینکه شما توقع نداشته باشید برای بار اول همه چیز را درست انجام بدهید باید با تمرین زیاد و همچنین حمله های زیاد به سطح حرفه ای برسید و همانطور که در ابتدا گفتیم می توانید از حملات دوستانه استفاده کنید و روی دهکده های دوستانتان تمرین کنید.

شما هم می توانید تجربیات خود را در استفاده از والکایری در قسمت نظرات برایمان مطرح نمایید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها والکایری

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای