آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

مسابقه تورنومنت والکایری !

استراتژی ها متفرقه

مسابقه تورنومنت والکایری !

برنده فینال تورنومنت والکایری را حدس بزنید و 2500 جم هدیه بگیرید !

اسامی برندگان اعلام شد !

برنده : طلسم شفا دهنده

۱۸

با قدرت گرفتن والکایری در ورژن جدید کلش آف کلنز ، بر روی والکایری همراه با طلسم های مختلف آزمایشی انجام داده ایم که شما در این سری فیلم ها خواهید دید که با چه طلسمی ، والکایری عملکرد بهتری دارد که در نوع خودش هم یک استراتژی منحصر بفردی محسوب می شود ! که شما می توانید در حمله هایتان به دهکده ها ، آنرا به کار بگیرید . برای دیدن این تورنومنت زیبا از والکایری به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای این تورنومنت از 30 عدد والکایری ماکسیمم و همچنین در کلن کسل هم 4 عدد دیگر از آن به همراه قهرمانانمان (آرچرکویین و بربرین کینگ) استفاده شده است . برای امروز هم مسابقه بین والکایری و طلسم پرش و والکایری به همراه طلسم زلزله را در نظر گرفته ایم .

Jump Spell & Earthquake Spell

>>>Download<<<

--------------------------------------------------------------------------

خوب در قسمت قبل مشاهده کردید که مسابقه بین والکایری همراه با طلسم پرش و زلزله برگزار شد و طلسم پرش توانست عملکرد بهتری داشته باشد و به مرحله بعد راه پیدا کرد ، اما حالا در این قسمت رقابت بین والکایری با طلسم خشم در برابر طلسم سرعت را مشاهده خواهیم کرد ! طلسم خشم تا اینجا طرفداران زیادی دارد و اکثرا امید زیادی به آن دارند و باید ببینیم آیا قادر خواهد بود در این رقابت در برابر طلسم سرعت به پیروزی برسد و یا طرفداران خود را ناامید خواهد کرد ! با هم مشاهده می کنیم ...

Haste Spell & Rage Spell

>>>Download<<<

--------------------------------------------------------------------------

طلسم خشم با تمام طرفدارانش و خیلی غیر منتظرانه حذف شد و پیشبینی ها را کمی سخت کرد و تمام حساب و کتابها را به هم ریخت ! و هیچ طلسمی درحاشیه امن نیست ! مثل مسابقه فوتبال ! نقشه های دهکده ها کاملا اتفاقی است و شاید برای طلسمی آسان باشد و برای طلسمی سخت که اگه اینطوری نبود به راحتی میشد طلسم برنده را تشخیص داد ! حالا نوبت به مسابقه بین طلسم شفا دهنده و طلسم انجماد است که باید دید طلسم شفا دهنده که امید های زیادی به آن است برنده می شود یا مثل طلسم خشم حذف می شود ! با هم این مسابقه را در زیر مشاهده می کنیم :

Healing Spell & Freeze Spell

>>>Download<<<

--------------------------------------------------------------------------

در قسمت گذشته دیدیم که طلسم سلامتی پیروز شد و طرفدارانش را نا امید نکرد و البته هنوز برای تصمیم گیری زود است که اونو قهرمان فینال بدونیم و هنوز راه زیادی در پبش دارد و امروز نوبت مسابقه بین طلسم سم و طلسم رعد و برق است ! باید ببینیم که برنده این مسابقه کدام طلسم است و به مرحله بعد راه پیدا خواهد کرد ! با هم این رقابت را مشاهده می کنیم :

Lightning Spell & Poison Spell

>>>Download<<<

 ======== مرحله نیمه نهایی ========

خب تا به اینجای کار نتایج نیمه نهایی تورنومنت را ملاحظه می کنید که طلسم های پرشJump - سرعت Haste - شفا دهنده Healing - رعد و برق Lightning به مرحله بعد راه پیدا کردند و کم کم مسابقه بین این طلسم ها حساس تر می شود و باید دید بالاخره کدام طلسم برنده نهایی می شود - برای شرکت در مسابقه فقط نام یک طلسم را باید بنویسید و از نوشتن چندین طلسم خودداری کنید !

امروز برایتان مسابقه ای دیگر از رقابت بین طلسم پرشJump و سرعت Haste را می گذاریم که یک طرف فینال را مشخص می کند ! طلسم پرش و سرعت در مرحله قبل به خوبی حریفان خود را حذف کردند ، مخصوصا طلسم سرعت که در عین ناباوری طلسم قدرتمند خشم را حذف کرد ! چیزی قابل پیشبینی نیست و فقط باید منتظر ماند !

رقابت بین طلسم پرشJump و سرعت Haste

>>>Download<<<

طلسم پرش به فینال رسید و طلسم سرعت باید برای مقام دومی با برنده طلسم شفا دهنده و طلسم رعد برق مبارزه کند و حالا کم کم داریم به قدرت برتر طلسم ها می رسیم ، در فیلم زیر مسابقه بین طلسم شفادهنده و طلسم رعد و برق را می بینیم

رقابت بین طلسم رعدوبرق  Lightning Spell و طلسم شفا دهنده Healing Spell

طلسم شفا دهنده به فینال راه پیدا کرد و باید در برابر طلسم پرش قرار گیرد ! اما قبل از آن باید طلسم سرعت و رعد و برق برای مقام سومی بجنگند و باید ببینیم که غرش رعد و برق در برابر سرعت و زیرکی طلسم سرعت راه به جایی می برد ؟ رعد و برق خشمناکتر از گذشته وارد میدان می شود و در برابر طلسم سرعت عرض اندام می کند !!! اگه باور نمی کنید ، پس فیلم زیر را ببینید :

رقابت بین طلسم رعدوبرق  Lightning  و سرعت Haste

>>>Download<<<

خب ! به فینال این بازی ها رسیدیم و طلسم رعدوبرق  Lightning به مقام سوم این مسابقات رسید و امروز هم ، روز فینال است که مسابقه بین طلسم شفا دهنده و طلسم پرش انجام می شود و در فیلم زیر مشاهده می کنیم که این دو طلسم چگونه برای مقام اول و دومی با هم مبارزه می کنند :

.

مسابقه و رقابت بین طلسم و والکایری به پایان رسید و همانطور که در عکس ملاحظه می کنیم مقام ها به این شرح می باشند :

طلسم شفا دهنده مقام اول

طلسم پرش مقام دوم

طلسم رعد و برق مقام سوم

بنابراین برنده مسابقه جم اهدایی ما به افرادی تعلق می گیرد که طلسم شفا دهنده و یا Heal را در قسمت نظرات اعلام کرده بودند و بزودی پس از قرعه کشی ، سه نفر از افراد شرکت کننده که نتیجه را درست حدس زده اند اعلام می شود.

پایان مسابقه

>>> به نظر شما برنده فینال کیست ؟ <<<

 به سه نفر برنده مبلغ 2500 جم به قید قرعه ، اهدا شد!

ضمن تشکر از تمامی کسانی که در مسابقه شرکت کردند ، در ابتدا باید توضیح بدهم که نحوه قرعه کشی برای اینکه حق افرادی که در ابتدا و شروع مسابقه ، جواب صحیح را حدس زده بودند به این صورت انجام گرفت که کلیه افرادی که تا تاریخ 10 تیر در مسابقه و در قسمت نظرات همین مطلب جواب صحیح که طلسم هیل یا شفا دهنده را داده بودند ، اسمشان دو بار در قرعه کشی ثبت شد تا شانسشان بیشتر شود و حقی ضایع نشود و صد البته هدف مسابقه و رقابت نبود و عده ایی هم که بر ما ایراد گرفتند که مسابقه عادلانه نیست و باید به یک نقشه هماهنگ حمله می شد و ... صد البته درست می گفتند و ما فقط قصد داشتیم هدیه ایی به دوستان اهدا کنیم و وسعمان بیش از این نبود ، وگرنه تعداد نفرات برنده را بیشتر می کردیم ، به هر حال امیدواریم در آینده بتوانیم مسابقه ایی ترتیب دهیم که نسبت به توانایی هایشان در بازی کلش آف کلنز جایزه به شما خوانندگان عزیز اهدا کنیم . نفرات برنده هم توجه داشته باشند تا پایان تیر ماه فرصت دارند یک شماره حساب به ما اعلام نمایند تا ما مبلغ 2500 جم را به حسابشان واریز نماییم و خودشان جم مورد نظر خود را تهیه نمایند و احتیاج به پسورد و جیمیل شما نداریم و فقط باید با همان جیمیلی که در مسابقه شرکت کردند به ما شماره حساب خودشان را بفرستند ، که برای اطلاعات بیشتر با فرم تماس با من در بالای سایت تماس بگیرند تا اطلاعات بیشتر برایشان و ایمیلمان برایشان ارسال گردد. 

نفرات برنده در صورت عدم تماس با ما تا آخر تیرماه 1395 - قرعه کشی دوباره برای نفرات جایگزین اعمال می شود و دیگر به هیچ عذر و بهانه ایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اما نفرات برنده :

 * آقای علی طالبی ( تاریخ شرکت 26 خرداد 95 )

 * آقای محمد مهدی یزدانی ( تاریخ شرکت 2 تیر 95 )

 * آقای محسن تهرانی ( تاریخ شرکت 2 تیر 95 )

امیدوارم که این هدیه ناقابل مبارکشون باشه !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷۴)

  1. علی قنبری

    سلام نتیجه قرعه کشی چیشد من جز اولین نفراتی بودم که جواب درستو گفتم من تو روزای اولی که مسابقتونو دیدم جوابو گفتم بعضی ها هم یروز قبل از پایان مسابقه اگه واقعا عادلانه مسابقتونو میخاید برگزار کنید این نفرات آخر که فیلم فینال تو یوتیوب گذاشته شده بود رو حذف کنید مرسی بابت مسابقتون
  2. امین معماریان

    دوست عزیز ما زودتر خیلیها جواب دادیم در ضمن ایمیل رو هم در قسمت پست الکترونیک پر کردیم فرستادیم توو پست قبلی بری ایمیل ما هستش
  3. خخ ببینید چه خوب میگن تازه چند تاشون از اول تا سوم رو هم گفتن ،البته شاید مطمین نباشن بزارین این فینال انجام شه فیلمش رو ببینن نظر بدن دیگه گناه دارن خدایی خجالت نمیکشین نظر میدین تاریخ نظرات رو ببینید،من و دو نفر ازدوستان نظر دادیم اسپل هیل بقیه یا زلزله گفته بودن یا ریج،حالا که مسابقه تو نیمه نهایی نظر میدین حتما عدالت هم رعایت میشه و اونی که اول نظر داده و اونی که بعد فیلم مسابقه فینال رو دیده نظر خواهد داد یکی خواهند بود البته بحث مسابقه و جایزه نیست اما برا من سنگین کلا که اول مسابقه با توضیح نظر درست بگیم و یکی هم بیاد بعد نیمه نهایی که تقریبا از نصف به بعد نتیجه مشخص شده بود نظر بده تازه 1 تا سوم رو هم زحمت بکشه حدس بزنه این حرفه ای بودن و کلشر بودنش من رو کشته علی بابایی
  4. عرفان خلف خانی

    سلام اسپل هیل برنده میشه
    برنده ها به ترتیب
    1:healing
    2:jumping
    3:lightning
    ایمیلم
    erfan.khalafkhani@gmail.com
  5. سلام میگم ما رو گرفتی فیلم اخرو بزار دیگه بعدشم مگه میشه جم بفرستی برای یکی مگه خود سوپر سل باشه این که جم جایزه گذاشتین الکیه که مردم بیان نظر بدن
    بعدشم اگه جم داشتینی میرفتی به اکانت خودت میرسیدی با اون کلنت نه بدیش به ما
    • پاسخ:

      فقط این جواب را کلا به چند نفری می دهم  که نظرات مشابه شما را دادند و نگران هستند !!!
      اگه نگران این موضوع هستید که جم چگونه ارسال میشه ، فقط بگم که به اندازه مبلغش برای برنده به حسابش واریز میشه ! که حالا طرف دوست داشت جم بخره یا بستنی و پیتزا بخره دیگه به ما مربوط نمیشه !  با اینکه از راه های دیگه هم میشه که پسورد و جیمیل طرف را بگیریم و جم براشون بخریم که برای اینکه فردا افراد بدبینی مثل شما نگن که اکانت می دزدن ، اینکار را نمی کنیم ! و احتیاجی به نظر خواهی هم نداریم که به زور از مردم نظر خواهی درخواست کنیم  !!! و آنلاین بودن افرادی که در سایت هستند و در قسمت آمار می بینید برای ما کافی است !  حالا ربطش دادید به کلن و اکانت من اون بحثش جداست ! حالا چه مشکلی با اکانت من و کلن من دارید آن هم بماند ...

  6. محمود پاک ضمیر

    سلام جناب ادمین ببخشید یه سوال :من در قسمت نام اسم و فامیلم رونوشتم مثل الان ،اما داخل متن ننوشتم مشکلی نداره قبول میکنید ؟؟
    • پاسخ:

      بله - مشکلی نیست
  7. مسخره ترین مسابقه ای بوده که میشه گذاشت اگه با هر کدوم از اسپل ها به یه مپ مشترک اتک زده میشد نتیجه درست بود ولی اینجوری اصلا بدرد نمیخوره..چون یه مپایی برای بعضی از اسپل ها خوب نیستن که بر عکس توی همون مپ ها اون اسپل ها استفاده شده اونم خیلی آماتور گونه
  8. چقدلفت میدین بابا ت یوتیوب فیتالشم دیدم اسپل هیل برنده شد اسپل جامپ دوم شد. چهارتا کلیپ انقد طول دادن نداره
  9. محمد امین آگاه

    سلام
    محمد امین آگاه هستم..
    اسپل برنده :شفا دهنده یا همون هیلینگ اسپل healing
    جی میل من: aminagah1389@gmail.com
    اسم دهکده : wizard A
  10. آقای مدید سایت کی این مسابقه رو برگزار کرده؟ شما یا سوپرسل؟ چجوری جم ها رو میدید؟؟ ازکجا جم میارید؟؟
  11. سلام
    اسپل برنده: Heal spell (شفا دهنده)
    نام و نام خانوادگی : سید علی قوام زاده
    ali.ghavam3@gmail.com
  12. مهدی عارفی نسب

    سلام من قبلا شرکت کرده بودم ولی جیمیلو نننوشتم
    mehdiarfi.emeil.com@gmail.com
    به نظرم اسپل هیلینگ برنده میشه بار قبل هم همینو گفتم
  13. نیک جعفری

    سلام طلسم هیل یا سلامتی برنده میشود. با تشکر از سایت خوب شما.
    نیک جعفری
  14. با سلام خدمت شما و تشکر از سایت خوبتون یه سوال داشتم اونم اینه که میشه اسم اکانت کلش اف کلنط رو برای سومین بار تغییر داد؟
    • پاسخ:

      اگردارای شرایط زیر باشید 1. اسم دهکده زشت و یا فحش باشد 2. نام و نام خانوادگی باشد .  در غیر اینصورت خیر ، البته ماله شما اگر برای بار سوم هم باشد معمولا میشه گفت خیر نمیشود!
  15. فرشید پارسه

    سلام
    اسپل برنده: Heal spell (شفا دهنده)
    نام و نام خانوادگی : فرشید پارسه
    farshidp75@gmail.com
  16. سلام معراج اسدی هستم

    اسپل برنده هیل میباشد

    ایمیل من MOHAMADKALHOR1379@GMAIL.COM
  17. توحید جباری

    سلام
    برنده فینال اسپل سلامتی(هیل) می باشد
    توحید جباری
    tohid.jabbari@gmail.com
  18. سلام
    ------------------------------------------
    نام: مهدی رحیمی
    اسپل برنده: Heal یا شفادهنده
    ایمیل: koohestan.1990@gmail.com
    ------------------------------------------
  19. سلام.من قبلا نظرم رو گفته بودم ولی نام و نام خوانوادگی و ایمیل رو ننوشتم .

    سید مصطفی شمس الدینی

    ایمیل: mshamsaddini@yahoo.com

    تو جواب قبلیم هم اسپل heal spell (شفا دهنده) رو نوشته بودم


  20. امیررضا مدرس زاده

    نام و نام خانوادگی:امیررضا مدرس زاده
    ایمیل:amirrezamodareszadeh@gmail.com
    اسپل برنده:جامپ
  21. سلام ممنون از سایت خوبتون مطمئنم اسپل هیل(جون)میبره

    چجوری میخواین 2500 جم رو بدین قرئه کشی میکنید؟؟
    • پاسخ:

      بله ، بین کسانی که درست حدس بزنند
  22. حالا که اسپل خشم شکست خورده من اسپل شفا دهنده رو انتخاب می کنم.

    امیر رادمنش
    radmanesh1385@gmail.com
  23. اسپل فریز برنده میشه
    اسم اکانتم : ehsan
    جیمیلم: sepehrsepehr892@gmail.com
  24. ببخشید دیگه این سوال رو باید قبل از شروع مسابقه پاسخ میداد،من همون روز اول که تازه جامپ و زلزله رو گذاشتین،جوابم هیل بود الان این همه از مسابقه گذشته دیگه تابلو معلوم شده فینال جامپ و هیل و اخر هیل برنده میشه این هم تابلو بئود هر کس کلش بازی کنه و یکم حرفه ای باشه میفهمه،اسم علی بابایی،همون ALI ATWO بودم لیدر کلن IRANتاریخ جوابنم رو ببینید متوجه میشین،الان من هم جواب دادم اونی که امروز جواب میده هم واقعا به فکرش فشار میاره که جواب میده خخخ
  25. ابوالفضل انصاری کیان
    matin13115@gmail.com
    قبلا گفته بودم لایت الان میخوام نظرمو عوض کنم اگه میشه
    اسپل هاست برنده میشه
  26. محمد حسین خدادادی

    اسپل هیل اول
    اسپل جامپ دوم
    اسپل رعد و برق وسرعت مشترکا سوم
  27. به نظر من اسپل هیل برنده میشه
    حامد طوسی
    hamed.clash86@gmail.com
    مرسی از وبلاگ خوبتون
  28. بابا بقیه تورنومنت چی شد بزارین بینیم دیگه مگه دو تا اتک ساده چقدر طول میکشه چند روزه منظرم قسمت بعدی رو بیبنم
  29. ابوالفضل انصاری کیان
    matin13115@gmail.com
    یه بار شرکت کردم ولی جی میل را وارد نکرده بودم
    اسپل لایت بار قبل هم همین رو گفته بودم با تشکر
  30. دانیال کریمی

    جیمیل:banilkarime70@gmail.com

    شفا دهنده...hileng

    ببخشید نظر قبلیم اطلاعاتم کامل نبود
  31. دانیال کریمی

    جیمیل:banilkarime70@gmail.com

    شفا دهنده...hileng

    ببخشید نظر قبلیم اطلاعاتم کامل نبود
  32. محمدرضا غفاری

    سلام خسته نباشی اسپل هیل و جامپ به فینال میرن و اونجا اسپل هیل برنده میشه. اسپلی که سوم میشه رعدوبرق هستش. به نظر من بهترین اسپل که با استراتژی های مختلف سازگاره همین اسپل هیل هستش
  33. اقا ببخشید یه سوال تو پیاممون که ارسال میکنیم باید چه مشخصاتی بنویسیم لطفا بگید از نوشته های بالا سر در نیاوردنم؟؟
    • پاسخ:

      نام اسپل و ایمیل و نام و نام خانوادگی
  34. بنظر من اسپل هیل یا همون زرد رنگه برنده میشه. ممنون ا ز سایت خوبتون.
  35. دانا حسن زاده

    سلام.من قبلا نظرم رو گفته بودم ولی نام و نام خوانوادگی کامل نبود.

    نام و نام خوانوادگی: دانا حسن زاده

    ایمیل: golbaharhassanzadeh@gmail.com

    اسپلی که برنده میشه : heal spell (شفا دهنده)

    تو نظر قبلیم هم همین اسپل رو گفته بودم. :*
  36. نظر قبلی فامیلیم یادم رفته بود
    نظرم دوباره میگم اسپل رعد یا همون لایتینگ
    محسن رضایی
  37. تابلوئه هیل میبره .... دوستانی که میگن ریج میــــبره .. ریج که توی مرحله اول حذف شد توی اون فیلم بالا !!!!!!!!
  38. سلام به نظر من این تورنومنت صحیح نیست اول این که باید همه مپ ها یکی باشند ( فریندلی چلنج ) دوم اینکه والکری رو باید با اسپل های متنوع برد نه اینکه صرفا یک نوع اسپل . سوم اتک ها هم به مهارت شخص بر میگرده و نکته اخر ممکن است در نظر سنجی دوستان نظرات صحیح مشترکی داشته باشند که اون وقت برنده مشخص نمیشه !!!
    این تورنومنت از سایت شما بعید بود !
    • پاسخ:

      خب اونی هم که شما میگید یک تورنومنت متفاوت است و فقط یک اسپل ما منظورمان هست ،نقشه ها هم اتفاقی انتخاب می شود ، بین نظرات صحیح قرعه کشی میشه و فقط یکنفر جایزه می گیره و در آخر اینکه درسته اشکالات زیادی میتوان پیدا کرد ولی ما هدفمان فقط یک حدس زدن ساده از بیننده است و شانس جایزه گرفتن و فقط هدفمان جایزه دادن بصورت ساده است و مسابقه هم بهانه است ! وگرنه میتوانستیم یک مسابقه سخت با قوانین عجیب و سخت تر هم برگزار کنیم !
  39. اقا دو تا سوال دارم 1اسپل هعیی که حذف شده اند مثل اسپل ریج را می توانیم بگویم یا نه؟2میشه ترکیب والکری با چند تا اسپل را بگیم یا فقط باید اسپلی که اول میشه را حدس بزنیم؟لطفا جواب بدید و یه سوال دیگه هم داشتم فینال کی هست با تشکر از سایت خیلی خوبتون منتظرم فیلم های دیگه هم بگذارید تا نظر بدم...
    • پاسخ:

      فقط نام یک اسپل را مینویسید که نفر اول میشود و همین ! ریج که حذف شد و نوشتنش اشتباه است.
  40. سلام

    صادق سعیداوی

    اسپل پرش

    اسپل ریچ

    اسپل هیل

    اسپل سم


    و بهترین اسپل اسپل (پرشی)خواهد بود

    sadi727291@gmail.com

  41. نام و نام خانوادگی: علی ابراهیمی
    جیمیل: Ebrahimi.ali7234@gmail.com
    نظر من ،اسپیل خشم
  42. سید حمیدرضا نبوی

    با سلام خدمت همه به نظرمن اگه مپا یکی بود اسپل ریج برنده میشد اما با این وضع اسپل هیل برنده میشه
    امیدوارم که پیروز بشه
  43. امیر رادمنش

    اسپل خشم و اسپل شفا دهنده اگه فقد یه جواب نیاز باشه
    من اسپل خشم رو می گم.

    radmanesh1385@gmail.com

    امیر رادمنش
  44. به نظر من اسپل هیل برنده میشه

    heal spell

    نام و نام خانوادگی من محمد جلالی

    نام اکانت king
  45. اقا یه حرف بزنم تاریخی هرچی نفرات اول جهان میگیرند اون بهترینه اقا ممنون
    ...............................
  46. مبین رشیدی

    سلام
    نام و نام خانوادگی: مبین رشیدی
    ایمیل: 58matinrash@gmail.com
    اسپل مورد نظر: خشم یا همون ریج
  47. Amiraliyshirzad@gmail.com
    با اینکه مپا مپایکی نیست فکنم اسپل هیل یا شفا دهنده میبره
  48. ابوذر بردبار

    سللم

    به نظر من بهترین ترکیب جهت اتک با والکری 3 تا هیل ، 1 اسپل خشم و 1 اسپل فریز هست برای تاون های 10 و 11 ولی تاون 9 3 تا هیل و 2 تا خشم و 1 سرعت و کسل هم سرعت !
  49. سلام من یه بار گفتم با چه اسپلی خوبه ولی جیمیل ننوشتم خوب من از کجا باید اعتماد کنم که کلاه برداری نیست؟
  50. امین معماریان

    اسپل هیل برندست

    و اسپل پرش هم میتونه برا خیلی مپ ها کوثر باشه
  51. اسپل جون میبره چون والکری انگارخودش یه اسپل خشم همراهشه و نیازی به اون نداره به دلیل قدرت زیاد ولی جونش ممکنه کم بشه پس جواب من اسپل جونه
  52. از نظر من اسپل healing برنده است صد در صد
    سید عرفان موسوی
    erfandante78@gmail.com
    اکانت .dante
    والکری خودش ریجه وبیشتر به جون نیاز داره تاجاینت بمب ها روش اصر نزارن
  53. واقعا ناامید کنندس مسابقتون. نه مپ هاشون یکیه. نه بعد از قدرتمند شدن والکایره. نه مثل آدم اسپل می ندازه. نه سطح دفاعی هاشون با هم برابره. این وضعیت پیش بره فکر کنم اسپل رعد و برق اول بشه. دیگه انو همه می دونن ریج بهتر از سرعته. تازه اینم یه چیز بدیهیه که زلزله بهتر جواب میده چون هم منطقه ی بیشتری رو می زنی و هم دائمیه. هر عقل سلیمی می فهمه اینو.
  54. شرایط تست اصلا یکی نیست بیس ها حداقل می بایست یک جور باشند و نوع ریختن نیرو هم یک جور . آماتور بازی در میارن .
  55. ایمیل : iman.porranjbar@gmail.com
    نام : ایمان
    نام خانوادگی : پوررنجبر

    اسپل : طلسم خشم
  56. امین فرهادیان

    من پایین نظر دادم و گفتم ریج اسپل ولی نام خانوادگیمو ننوشتم پاسخ من ریج یا همون طلسم خشم
  57. به نظر من والکری تو هر سطحی که باشه بدون حداقل یه دونه اسپل هیل تمام واکیری ها از بین میرن بهترین تکنیک استاده از زلزله یا جامپ (بستگی به مپ داره) واستفاده از هل و ریجه
    ولی بنظرم برنده فینال هیل(اسپل زرد) میشه.
    باتشکر از مطالب خوبتون
  58. امیر ماهان چراغی

    ببخشید من قبلا نظر دادم و اسپلمو گفتم الانم نمیخوام دو باره شرکت کنم فقط شما گفتین مشخصات کامل اون بار کامل نبود این بار کاملشه
    نظر قبلی من فقط فقط ریج من خودم امتحان کردم همیشه با والکری اسپل فول ریج میبرم
  59. سعید گل محمدی

    سلام
    والکری وقتی 4 هم بود قدرت فوق العاده ای داشت ولی وقتی 5 شد خیلی عجیب تاون 10 مکس هم میشه 3 کرد.
    من خودم از اسپل زلزله برای باز کردن راه که به داخل مپ بیان استفاده می کنم و بعد از اسپل ریج ( خشم و صورتی ) که سرعت والکری خیلی بیشتر میکنه .
  60. سلام و خسته نباشید اول باید چند نکته رو خدمتتون عرض کنم اولا این بستگی به نوع مپ و چینشش داره،مثلا بین اسپل و زلزله و جامپ اگه همونی رو که با جامپ زد با زلزله میزد باز سه میشد،بعدشهم اسپل ترکیبی بهتر جواب میده مثلا خشم و هیل و پرش و یا ...اما به صورت تکی بخای بگی به نظرم هیل بهترجواب میده البته تاون 10به بالا یخ بهتر جواب میده اما همه تاون 9 امتحان بشه هیل برنده میشه نظر من اسپل هیل ،ALI ATWO هستم لیدر کلن ایران لول کلن8
    PGVRCJVU
  61. احمد امیری

    سلام
    اول یه انتقاد کنم از نوع مسابقه بعد حدس خودم رو میگم.
    اولا این فیلمها بر خلاف گفته های مطلب مربوط به قبل از قدرت گرفتن والکری هست چون هم با لول چهار مکس شده هم سرعت واکنش اولیه ش پایینه.
    دوما برای برابری شرایط نبرد باید هردو اتک به یک مپ واحد زده میشد نه دو نوع مپ مختلف.
    حدس من : طلسم هیل یا جان (زرد)
    ایمیل من : ahmadamiri324@gmail.com
    نام : احمد
    نام خانوادگی : امیری
    ممنون از زحماتت به امید گسترش وبلاگ باحالت
  62. سلام
    3تازلزله+یکی داخل کستل
    1عدد خشم
    2عددپرشی
    1عددیخ
    بااینا ابهترین اتک رو میشه بزنی مخصوصا در تاون11
    راستی چند تا جم هست؟
  63. سلام سه تا اسپل بنفش خشم دو تا پرش 4 تا لرزه بهترین اتک رو میشه یا واک زد من خودم بیشتر اتک هامو با واک میزنم بدا تروفی گرفتم هم خوبه سنکیو 😍
  64. سلام من خودم نزدیک به 1ماهه والکریم مکثه با تمام اسپل ها امتحان کردم ولی با اسپل ریج عملکرد عالی داره ضمن اینکه اسپل های جامپ و زلزله هم برای باز کردن راه عالین ولی انتخاب من اسپل ریج هست
    سید علیرضا جعفری
    نام بازیAli Reza.J
  65. محمدرضا فتحی

    با ممنون بخاطر مسابقه جالبی که قرار دادین.
    بنده نظرم روی اسپل خشم Rage هستش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای