آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

بهترین نقشه های خرداد 95

نقشه های بازی

بهترین نقشه های خرداد 95

ما می دانیم که بسیاری از شما به دنبال بهترین نقشه برای دهکده تان هستید که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید و بنابراین سعی می کنیم که ماهانه بهترین نقشه ها را برای دهکده تان در تمامی تاون هال ها را معرفی کنیم ، نقشه هایی برای War  و همچنین حفظ منابع(Farming) معرفی کنیم ، البته اگر در سایت به قسمت نقشه ها ( کلیک کنید ) مراجعه کنید ، می توانید نقشه های خوبی که قبلا هم معرفی شده است را مشاهده نمایید ، یک نقشه خوب و جدید همیشه در بازی کلش آف کلنز می تواند کمک زیادی به شما کند ، برای دیدن نقشه های این ماه که برای TH7 تا TH11 معرفی شده است به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

TH7 to TH11 Farming & War Base Layouts for June 2016

نقشه ها را در یک فایل فشرده بصورت بزرگتر و واضح تر از اینجا () دانلود نمایید.

همچنین یک نکته دیگر اینکه ممکن است بعضی از نقشه ها به علت محبوبت فراوان آن باعث شود که اکثرا از آن استفاده نمایند و افراد دیگر با تمرین و پیدا کردن نقطه ضعف این نقشه بتوانند آن را به راحتی نابود کنند ! پس شما هم اگر نقشه ای را دیدید که اکثرا از آن استفاده می کنند می توانید با تمرکز روی آن و تمرین برای پیدا کردن نقاط ضعف این نقشه به راحتی به آن حمله کنید و استفاده لازم را انجام دهید.

ضمنا توجه داشته باشید که در بعضی از نقشه ها از تاون هال های دیگر استفاده شده است و یا لول ساختمان ها بیشتر است که البته چینش نقشه مطابق تاون هال مورد نظر می باشد و اشتباهی صورت نگرفته است.  این هم نقشه های معرفی شده :

-------تاون هال هفت-------

Town Hall 7 Farming Base & War Base Layouts

در این نقشه با اینکه از تاون هال 11 استفاده شده ولی طراحی آن برای تاون هال 7 می باشد و فقط تجهیزات دفاعی که در تاون هال 7 است استفاده شده و نگران اینکه تصویر اشتباه است نباشید. در این نقشه از منبع اکسیر سیاه محافظت خوبی شده است و چون برای ارتقاء بربرشاه لازم است و یک دشمن با ارتش ضعیف در این تاون هال 7 بندرت می تواند به منبع اکسیر سیاه ما دسترسی پیدا کند.

Town Hall 7 War Base / Trophy Base

در نقشه جنگ دشمن با طی مسیر های طولانی باعث اتلاف وقت و نابود شدن آن خواهد شد چرا که در این تاون هال ها دشمن با غول حمله می کند و از منابع ذخیره سازی هم به عنوان سپر استفاده شده است و با توجه به hp های بالای این ساختمانها دشمن هنگامی که مشغول نابود کردن این ساختمانها است ، زیر آتش ساختمان های ما قرار می گیرد و نابود می شوند.

-------تاون هال هشت-------

Town Hall 8 Farming Base & War Base Layouts

جایگیری تله های دهکده باعث منحرف شدن نیروهای مهاجم خواهد شد و از تشکیل نیروهای مهاجم بصورت قیفی شکل جلوگیری می کند و در صورتی هم که مهاجم از طریق هوا حمله کرد ، پوشش خوب ایردیفنس با آن مقابله خواهد کرد و همچنین از حمایت هیلرهای دشمن جلوگیری خواهد کرد.منبع اکسیر سیاه هم در جای مناسب قرار گرفته است.

Town Hall 8 War Base / Trophy Base

طراحی این نقشه بصورتی است که تا آنجا که می تواند مهاجم را در بیرون از دهکده نگه می دارد و مهاجم فقط مشغول نابودی تجهیزات و ساختمان های دفاعی بیرون مشغول می شود و با آتش دهکده به حالت ضعیف و سپس نابودی مواجه خواهد شد ، در این تاون هال ها اکثر مهاجمین با دراگون حمله خواهند کرد و خواهید دید که حملات با دراگون در برابر چینش این دهکده با شکست مواجه خواهد شد و هرگز نخواهند توانست به مرکز دهکده برسند و با آتش ایردیفنس ها مواجه خواهند شد.

-------تاون هال نه-------

Town Hall 9 Farming Base & War Base Layouts

چینش لایه های دیوار بصورتی است که به سختی با شکستن آن بتوان به مرکز دسترسی پیدا کرد و همچنین لایه های دیوار برای رسیدن به منابع مشکل خواهد بود ، جایگیری مناسب منبع اکسیر سیاه هم مزیت خوب این نقشه در تاون هال 9 می باشد.

Town Hall 9 War Base / Trophy Base

این نقشه ضد هوگ رایدر است و بیشتر در این تاون هال از این موجود گراز سوار ! استفاده می شود و قرار گیری جاینت بمب ها به خوبی حملات آنها را دفع خواهد کرد و شما ممکن است که تاون هال خود را از دست بدهید ولی مطمئنا 3 ستاره نخواهید شد مگر اینکه حریف مهارت بالایی داشته باشد و از نیروهایی قوی تر استفاده نماید.

-------تاون هال ده-------

Town Hall 10 Farming Base

در نگاه اول رسیدن به منابع وسوسه کننده نقشه بسیار آسان بنظر می رسد ولی هنگام حمله حریف سورپرایز خواهد شد و با پراکندگی منابع رسیدن به آن با کلی تلفات همراه خواهد بود مخصوصا اگر از سمت شمالی نقشه حمله کند برای رسیدن به تاون هال که نیرو ها دو قسمت خواهند شد و انشعاب پیدا می کنند و به تاون هال نخواهند رسید .

Town Hall 10 War Base / Trophy Base

اینروزها والکایری در حملات در این پایگاه ها استفاده زیادی میشود به علت قدرت زیادی که در آپدیت جدید به آنها داده شده است. این نقشه اساسا راه را با تله ها و مسیر های انحرافی برای این موجود (والکایری) ، سخت خواهد کرد.فاصله های مناسب و ساختمانهای دفاعی مطمئنا دهکده شما را از 3 ستاره شدن نجات خواهد داد.

-------تاون هال یازده-------

Town Hall 11 Farming Base

نقشه بخوبی از منابع محافظت خواهد کرد ، البته حریف ممکن است به بعضی منابع دسترسی پیدا کند که یک امر طبیعی است ولی به همه منابع نخواهد توانست دست درازی کند! برج های جهنمی بخوبی از حملات شمالی دهکده محافظت می کند و حملات جنوبی هم با تسلاهای مخفی دشمن شوک زده خواهد شد.

Town Hall 11 War Base / Trophy Base

طرحی جدید که در کانال Galadon گذاشته شده است.شخصی که با سوپرسل همکاری می کند و حتما در مناسبت های مختلف که سوپرسل برگزار می کند وی را دیده اید و یا تحلیل های وی را درباره بازی و استراتژی های مختلف وی را در یوتیوب دیده اید.

Galadon

نقشه ای که در دفاع بسیار خوب کار می کند و به سادگی سه ستاره نخواهد شد و در نوع خود بی نظیر است و بیشتر مواقع دشمن با شکست مواجه خواهد شد. این نقشه با سپر قرار دادن منابع و قرار گرفتن دفاعیات پشت سر آنها و فاصله های زیاد در نقشه آن را ضد هر گونه استراتژی حمله کرده است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. سلام یک خواهش میشه مپ های تاون هشتو درست بفرستید یعنی
    مپ تاون هشت هستش توی مپ هم تاون هشت باشه لطفا این کارو انجام بدید
  2. سلام امیر جون
    ببخشید من چند وقتی بازی نمیکردم الان سوالی دارم ازت
    اینکه هنوزم میشه از ربات استفاده کرد یا دیگه واقعا بن میشیم؟حتی اگر روی سرعت کم تنظیمش کنیم و کم ازش استفاده کنیم بازم ممکنه بن شیم؟
    • پاسخ:

      بن شدن را نمی توان پیشبینی کرد و امکانش هر لحظه هست ، ولی بن شدن از طریق ربات کمتر دیده شده است و بیشتر ایکس مود بوده است.
  3. مرسی از این که جواب دادین >
    ولی من العان لولم 130 هستش و بجز ایر دفینسام دیگه همچیم فوله که تاون رو یازده کردم با این حال همی سرچام تاون یازده فول رو میاره العان هم تو لیگ مستر هستم و اصلا لوت گیر نمیاد
  4. به تو چه که من کیم

    سلام
    یه مپ برای تاون نه چیدم فوق العاده
    زد هوگ ضد گولم پکا ضد لاوا بالون فقط یه بار یه تاون ده سش کرده کجا میتونم واست بفرستم
    • پاسخ:

      در picofile.com آپلود کنید و لینک عکس را برایمان بفرستید.
  5. سلام
    چند روزیه تاون رو به یازده ابدیت کردم ولی اصلا لوت گیر نمیاد توی سرچا همش تاون یازده رو میاره و فول میشه یه راهنمایی کنین که کدوم لیگ برا لوت خوبه با توجه به اینکه من تازه تاون رو یازده کردم .
    ممنون
    • پاسخ:

      زود بالا بردن تاون هال همین دردسرها را دارد وطبیعی است و کاری نمیشه کرد و باید منتظر حملات سنگین و کم بودن لوت را داشته باشید ، معمولا لیگ کریستال برای این تاون هال مناسب است و باید نیروهاتون را تقویت و افزایش لول بدهید تا بتوانید به این دهکده های دیگر که قوی هستند حمله کنید !
  6. سلام خسته نباشید مپ های خیلی عالیه دستتون درد نکنه لطفا برای تاون هال هشت مپ وار زیادتر بذارید ممنون از سایت خوبتون
  7. سلام , ببخشید که اینجا سوال میپرسم , ولی خواهش میکنم جواب بدین خیلی حیاتیه , من به سوپرسل طبق آموزشای خودتون ایمیل دادم و اونا هم اینو جواب دادن

    Hi Chief,

    Thanks for contacting us and playing Clash of Clans.

    I have gone through your previous queries regarding hacked account and your conversation with my colleagues.

    I apprise that your account have been compromised. I am very sorry, I wish we could help you further, but unfortunately there is nothing more we can do to assist you with this query. Please be advised that we only recover the compromised account once. It is a one time exception and equal for all players.

    If you keep these 3 basic rules in mind, your account will remain protected:
    1) Never share your Game Center, Google+ ID, and passwords with anyone - not even us! Supercell employees will never ask for your login details.
    2) Avoid logging into your account on someone else's device. And if you really need to do so, don’t forget to log back out of your Game Center or Google+ account when you’re done!
    3) If you're purchasing in-game currency, only do so through the in-game shop. Online currency shops that offer discount gems will use your information to scam you and other players.

    Do not hesitate to contact us again via the Help button in Clash of Clans if you have any future issues in the game.

    Best regards,

    ,,,
    لطفا بگین چی میگه این ؟
    • پاسخ:

      چندتا نصیحت کرده ! که مراقب پسوردتون باشید و جم قانونی بخرید و بازی را به کسی ندهید و  ... شما اگه یکبار بازی را بازیابی کردید دیگه سوپرسل همکاری نمیکنه ، ضمنا احتمالا این پاسخ اتوماتیک میتونه باشه و چند روزی صبر کنید تا جواب اصلی بیاد ، سوال دیگری هم داشتید فقط در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای