آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

راهنمای طلسم اسکلت

طلسم اسکلت Skeleton Spell

راهنمای طلسم اسکلت

طـلـسـم اسـکـلـت که در ورژن جدید بازی به آن اضافه شده است و توسط کارخانه طلسم ساز سـیـاه تولید می شود ، دارای تنوع زیادی در استفاده از آن در حملات می باشد که بهترین استفاده از آن در درجه اول برای منحرف کردن آتش ساختمان های دفاعی دشمن است و سپس برای محافظت از نیروهای کلن کسل خودمان می باشد ، در این راهنما ما به شـما می آموزیم که چگونه به بهترین حالت از این طلسم استفاده بهینه نمایید ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

هنگامی که طلسم اسکلت معرفی شد ، قادر بود که نیروهای داخل کلن کسل حریف را به بیرون بکشد ، ولی قبل از انتشار ورژن جدید بازی ، اعلام شد که این ویژگی از بین رفته است ، بنابراین توجه داشته باشید که دیگر نمی توانید بوسیله این طلسم بر روی یا کنار کلن کسل حریف ، نیروهای داخل آن را بیرون بکشید و اثری نخواهد داشت و نیروهای کلن دشمن بیرون نمی آید!

طلسم اسکلت در چه مواردی استفاده می شود؟

طلسم اسکلت ، طلسمی است که شما قادر هستید (همانند دیگر طلسم ها) آن را در هر نقطه دهکده دشمن بزنید ، حتی در مناطق قرمز رنگ دهکده حریف که نیرویی نمی توانید پیاده کنید و همین مسأله خودش مزیتی خوب است.طلسم اسکلت نقاط ضربه یا hitpoints ندارد ولی اندازه آسیب رسانی با تعداد جمعیتی و گروهی که حمله می کند ، زیاد است و با شرایط استفاده از آن با استراتژِی های قدیمی که قبلا حمله میکردید  را بررسی می کنیم.

منحرف کردن ساختمان دفاعی حریف

بعضی از ساختمان های دفاعی ، وقتی در برابر چندین نیروی کوچک ما که گروهی مورد حمله قرار می گیرند ، بسیار ضعیف عمل می کنند ، مثلا تسلاهای مخفی یا برج های دوزخی (اینفرنو) در حالت تک هدف.

استفاده خوب و زدن طلسم اسکلت در محل مناسب در کنار یک همچنین ساختمان دفاعی هایی ، به ما کمک می کند تا با تلفات کمتری ، حمله خود را به پیش ببریم.

به خاطر داشته باشید که چارچوب اولیه استفاده از طلسم در این جورمواقع رها کردن آن قبل از استفاده از نیروهای اصلی است ، چرا که در ابتدا نیروهای طلسم اسکلت زیر آتش قرار می گیرند و ساختمان ها را مشغول می کنند و سپس رها کردن نیروهای اصلی با اندکی تاخیر در کنار نیروهای طلسم اسکلت می باشد و هر عملی غیر از این ، موجب زیر آتش قرار گرفتن نیروهای اصلی هم می شود بدون آن که از این طلسم استفاده مفیدی کرده باشیم.

منحرف کردن قهرمانان حریف

مشکل اصلی که قهرمانان دارند این است که در صورت محاصره شدن با تعدادی زیادی از نیرو حتی کوچک و ضعیف ، ضربه زیادی خواهند دید ، چرا که یکی یکی باید با همه آنها درگیر شود و دیگر نیروها از فرصت استفاده کرده و ضربات خود را می زنند و باعث نابودی قهرمان نیز می شوند! و یا حتی اگر قهرمانان با یک نیروی دشمن مواجه شوند ، با آن درگیر می شوند و تا آن را نابود نکند ، پیشروی نخواهد کرد و در مورد ساختمان های دفاعی حریف هم به همین صورت می باشند و ضربه خواهند خورد ، استفاده خوبی که می توان کرد این است که قهرمانانمان را همراه با طلسم اسکلت همراهی کنیم تا ضمن محافظت از قهرمان و زیر آتش قرار دادن نیروی دشمن یا ساختمان دفاعی دشمن ، آسیب کمتری ببیند و پیشروی سریعتری کند و اسکلت های کوچک به عنوان یک ارتش ،  قهرمان را اسکورت و محافظت کند! و نیروهای خود را بیشتر ذخیره کنید و تلفات کمتری ببینید.

طلسم اسکلت و استراتژی Queen Walk

طلسم اسکلت را می توان در سبک حمله Queen Walk هم مورد استفاده قرار داد.استفاده از ملکه همراه با چندین شفا دهنده ، استراتژی قوی و خوبی است (استراتژیQueen Walk) . اما در بعضی از مواقع که ملکه کماندار زیر آتش قرار می گیرد و در حال کشته شدن است و حتی طلسم خشم هم ندارید ، این طلسم اسکلت به کمک شما خواهد آمد.

منحرف کردن نیروهای کلن کسل حریف

درست است که گفته شد نمی توان نیروهای کلن کسل حریف را بیرون کشید و فریب داد و من هم از این وضعیت خوشحال هستم ، ولی می توان از نیروهای کلن کسل خود محافظت نماییم و یا نیروهای کلن کسل حریف را نابود کنیم در واقع میتوان سه کار در مورد نیروهای کلن کسل انجام دهیم:

فریب دادن آنها و هدایت به خارج از دهکده

کشیدن نیروهای کلن کسل حریف به بیرون - با نیروهای دیگرمان ( هوگ رایدر ، بربر شاه و ...)  همانند قبل و هدایت آنها به گوشه دهکده و سپس کشتن آنها توسط طلسم اسکلت به مراتب خیلی بهتر از این است وسط دهکده دشمن و در میان ساختمان های دفاعی آنها را نابود کنیم.

مشغول کردن آنها

همزمان با پیاده کردن نیروهای کلن کسل مان و طلسم اسکلت ، می توان نیروهای کلن کسل حریف را در گوشه زمین مشغول کرد و یا آنها را نابود کرد و هچنین این کار برای نیروهای داخل کلن کسل حریف که سرعت کمی هم دارند نیز مناسب است و می تواند نیروهای حریف را در کنار دهکده مشغول نگه داشت تا نیروهای دیگرمان در قسمتی دیگر به حملات و پیشروی خود ادامه دهند و این باعث تلفات کمتری خواهد شد.

همراهی طلسم اسکلت با طلسم سم

نیروهای کلن کسل حریف که در حالت بیکار هستند و اگر طلسم سم بر روی آنها بیاندازید ، حتما می دانید که فرار می کنند ! شما با استفاده از طسم اسکلت و هنگامی که نیروهای حریف در حال مبارزه با اسکلت ها هستند ، می توانید از طلسم سم استفاده کنید و این برای نیروهای زمینی دشمن مخصوصا آرچر ها و جادوگران برای نابودی آنها بسیار مناسب است و زمان آن هم هنگام درگیری برای نابودی به اندازه کافی است و شما باید طلسم اسکلت را قبل از طلسم سم استفاده کنید.

متاسفانه این کار برای اژدها کار نمی کند و این عمل به اندازه کافی برای کشتن اژدها کافی نیست و از روش های دیگر که قبلا مفصلا به آن پرداخته بودیم باید استفاده کرد.

هوگ رایدر در تاون هال های پایین

اگر شما در تاون هال 9 هستید و عاشق حملات با هوگ رایدر هستید ، از طلسم اسکلت در نقاط مشکوک و خطرناک دهکده استفاده کنید ، جاهایی که حدس می زنید بمب های غول پیکر قرار دارند (قاتل هوگ رایدر ها) و یا شما تسلاهای مخفی را نشان می دهد ، درست است که رها کردن طلسم اسکلت برای نابودی جاینت بمب ها و یا تسلاهای مخفی کار آنچنانی انجام نمی دهند ، به هر محل آنها را به ما نشان می دهد و دانستن محل آنها نیز می تواند به ما کمک بزرگی در حملات نماید.

نتیجه گیری

آیا به اعتقاد بعضی ها این یک طلسم ناکارآمد و به درد نخور است ؟ این طلسم با آن جمعیت اسکلت های کوچک خیلی قدرتمند نیستند ، اما اگر استفاده صحیح از آن شوند می تواند به حملات ما سرعت بیشتری بدهد ، پس از آن در زمان و بازه مناسب خودش استفاده کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام ادمین ادمین عزیز
    من مشکلی که گفتم پایین همین پست گفتم
    الان یه فکری به ذهنم رسید
    ممکنه مشکل من از این باشه که چون بلواستکس رو توی درایوی غیر C نصب کردم صفحه کلش سیاه میشه ؟
    ببخشید زیاد مزاحم میشم
    لطفا به این کامنت من هم پاسخ بده
    مرسی
    • پاسخ:

      امکان اشکال ممکنه در اجرای برنامه ایی بوجود بیاید مخصوصا بلواستکس های که روت شده است ، ولی صفحه سیاه بیشتر به خاطر همان مساله گوگل پلی است.
  2. ادمین عزیز سرچ کردم و اون توضیحات جامع رو دیدم
    اما در مورد مشکل من چیزی نگفته بود
    اگ منظور شما از مشکل من در مورد سیستممه
    باید بگم که من 1 سال و اندی دارم باهاش کلش بازی میکنم این مشکل من واهس 1 هفته اس
    لطفا بگید
    وقتی روی کلش میزنم صفحه سیاه میشه
    بازی بالا نمیاد
    ولی میشه با بلواستکس کار کرد
    لطفا جوابشو بگید
    ببخشید واقعا
    • پاسخ:

      خوب اون مطلب هم راجب به مشکل شما است و راهی دیگر متاسفانه نمیدانیم ، میتونید از یک شبیه ساز دیگه استفاده کنید مثلا memu که ربات را هم پشتیبانی میکند و مشکلاتش کمتر است. در قسمت پرسش و پاسخ هم مشکلتون را مطرح کنید شاید کسی بداند.
  3. چرا نظرای منو چاپ نمیکنی ؟
    قطعا میدونم هر سوالی که میکنم مرتبط با کلش هستش و مشکل همه گیر
    منتظر پاسختون هستم در مورد سوالم
    • پاسخ:

      در رابطه با مشکلتون یک مطلب در سایت موجود است 
  4. متشکر بابت لینک اما شما مپ های گلچین شده و کارامد رو توی سایت میزارید لطفا بهتریناشو بزارید ممنونم
    • پاسخ:

      خب پس باید صبر کنید تا جایی در سایتی یک مطلب در اینمورد بنویسد تا ما بگذاریم ، در غیر اینصورت همون سایت مشکلتونو حل میکنه و نظرات شما را هم میبینیم و در نظر داریم .
  5. سلام
    ببخشید بی مورد نسبت به این پست اینجا پست میزارم
    من بلواستکسمو پاک کردم
    از نسخه های قدیمی بود
    چون ورژن جدیدش روی سیستم من کار نمیکنه
    الان از نسخه BlueStacks.0.9.34.4500.Rootd دارم استفاده میکنم
    مشکلم این هستش که دیگ کلش رو بالا نمیاره
    وقتی کلیک میکنم صفحه سیاه بالا میاد
    لطفا جوابمو بده
    مرسی
    منتظرم
    • پاسخ:

      مطلب چرا صفحه بلواستکس من سیاه می شود را در سایت بخوانید ، از قسمت سرچ میتونید پیداش کنید 
  6. سلام , میخواستم بدونم میشه با طلسم اسکلت دارک زد ؟ یعنی اگر این طلسم رو روی مخزن دارک بندازیم , میتونن برامون دارک جمع کنن یا مثل طلسم های دیگه در برابر مخزن ها بی فایدست ؟
    • پاسخ:

      امتحان می کنم و خبر می دهم ، یک روز دیگه مونده تا طلسمم باز بشه 
  7. سلام
    این اسپل giantbomb خنثی میکنه؟
    کلا روی ترپها تاثیری داره؟
    با تشکر .
    موفق باشید.
    • پاسخ:

      خیر خنثی نمیکنه و نشون هم نمیده .
  8. سلام خسته باشید . مگه قبلا نگفتید که بمب ها روی اسکلتا فعال نمیشن ؟ پس ما چه جوی می خوایم محل جاینت بمب هارو پیدا کنیم . با تشکر از زحماتتون
    • پاسخ:

      منظور اینه که در محلی شک دارید که تسلا است یا جاینت بمب ، با زدن طلسم و نمایش در آمدن تسلا ، مطمین میشوید که در اوونجا بمب نیست و تسلا است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای