آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

سری جدید نقشه تاون هال یازده

نقشه های بازی

سری جدید نقشه تاون هال یازده

در این قسمت چند نقشه جدید برای تاون هال یازده را برای شما گذاشته ایم که این نوع نقشه ها از نوع هیبرید می باشند ، نقشه های هیبرید در کلش آف کلنز به نقشه هایی می گویند که ترکیبی از فارمینگ و تروفی است. یعنی در عین حال که به حفاظت منابع توجه می شود، برای عدم از دست رفتن کاپ ها هم تلاش می شود. در ادامه مطلب این نقشه ها را می بینیم.

نقشه های هیبرید در تاون هال 11



تعریف انواع نقشه ها در کلش آف کلنز

۱- فارمینگ : این مپ بهترین مدل برای حفاظت از منابع می باشد و برای بازیکنانی که در لول های پایین تر از ۱۰۰ هستند، این نوع مپ پیشنهاد می شود. در این نوع مپ، منابع در قلب مپ قرار می گیرند. با این روش، منابع شما در یک حمله، کمترین آسیب را خواهند دید.

۲-  تروفی، دفنس یا دفاعی: در این مدل تاون هال در مرکز مپ قرار می گیرد. این مدل برای افرادی توصیه می شود که نمی خواهند در یک حمله، کاپ زیادی را از دست بدهند، بنابراین در این روش به حفاظت منابع، توجه زیادی نمی شود.

۳- هیبرید: همانگونه که از نام آن پیداست، این مدل ترکیبی از فارمینگ و تروفی است. یعنی در عین حال که به حفاظت منابع توجه می شود، برای عدم از دست رفتن کاپ ها هم تلاش می شود.

۴-  مپ وار: این نوع مپ برای جنگ قبیله ای یا همان کلن وار به کار می رود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. امیرحسین قدیمی زاده

    درضمن یک نسخه کلش اومده من خودم دارم استفاده میکنم اپ تایمش مثل کلشه 24 ساعته فعاله
  2. سلام من برنامه نویس هستم من برنامه میسازم که ویدیو های سایت شما رو پخش کنه فقط ویدیو های شما

    درضمن بدون اینترنت

    قیمیت فقط 40000

    هر مقدار ویدیو دلخواه
    میخواهید
    درضمن من از سال 94 بازدید کننده سایت شما بودم برای
    همین
    برای شما با تخفیف 35000 تومان
    تا 60 ویدیو میزارم براتون 35000 تومان میخواهید درضمن اول برنامه میسازم تحویل تون میدم بعد پول میگیرم

    به شما اعتماد دارم چون قبلا نویسنده شما بودم
    میخواهید
    • پاسخ:

      اگر احتیاجی داشتیم اطلاع می دهیم ، ممنون از توجه شما .
    • پاسخ:

      قرار می دهیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای