آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

طلسم کلون Clone Spell

طلسم کلون Clone Spell

طلسم جدید"کلون" که با اکسیر بنفش ساخته می شود و وقتی آنرا روی یک سرباز بیاندازید , چند سرباز همانند آن چند لحظه ظاهر میشوند و حمله میکنند ولی زود محو میشوند ! طلسم کلون فقط برای تاون هال 10 و 11 در دسترس است ، این اسپل دایره ای تولید میکند که نیروهایی که به آن وارد می شوند کپی شده و دوبرابر خواهند شد! که همراه با محدودیت زمانی است نیروهای کپی شده دقیقا مثل نیروهای اصلی هستند با این تفاوت که آبی و روح مانند هستند و طول عمر محدودی دارند.
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب آمده است ...

جدول مشخصات طلسم کلون

clone spell

طلسم کلون چهار لول دارد که لول 4 آن ، 44000 اکسیر برای ساخته شدن نیاز دارد برای ساخت این طلسم ، نیازی به آپگرید کردن اسپل فکتوری نیست و در همان اسپل فکتوری لول 5 اضافه خواهد شد.  این طلسم 4 سطح دارد که در هر سطح به ترتیب به اندازه فضای جای گیری 20 و 25 و 30 و 35 سرباز تولید می کند.برای مثال در سطح 1 ، پنج ویزارد تولید می کند همچنین بیاد داشته باشید این اسپل دقیقا هرچه در آن وارد شود را کپی نمی کند ، بلکه مثلا فقط یک جاینت در آن وارد شود شروع به کپی میکند تا ظرفیت (20 تا 35 عدد) تکمیل شود.


لول مکس این طلسم مدت 7 ثانیه دوام دارد و از هر سرباز 8 سرباز دیگر ظاهر می شود ! سرباز هایی که با این طلسم ظاهر می شوند پس از دریافت کمترین صدمه میمیرند! آپدیت این طلسم بدین صورت است که در تاون هال 10 تا سطح 2 و بقیه در تاون 11 قابل ارتقا می باشد.

طلسم کلون

طلسم کلون روی همه سرباز ها به جز قهرمانان (بربرین کینگ و آرچر کویین و گرند واردن) اثر میکند و 4 فضا در اسپل فکتوری اشغال می کند! یعنی به اندازه 2 عددطلسم معمولی.


فیلمی از نحوه عملکرد این طلسم ببینید :

با استفاده از اپلیکیشن «بارکد اسکنر»، ویدیو را روی موبایلتان مشاهده کنید.

با کلیک در اینجا فیلم را دانلود کنید

در ویدیو مشاهده می کنید که ظرفیت مشخصی از نیروها که در مدت مشخص از آن عبور میکنند 2برابر خواهند شد. مثلا در سطح یک این طلسم، ظرفیت 20 نیرو ، مثلا یک دراگون یا پنج عدد ویزارد یا چهار عدد جاینت یا ... و نیروهایی که پس از پرشدن ظرفیت تولید 2برابری وارد محدوده اسپل شوند دیگر 2برابر نخواهند شد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. سلام با امدن این اسپل یه فضا اضافه به جمع اسپلها اضافه میشه یا همون مقداری که قبلا داشتیم همون مقدار میمونه فکر کنم الان یازده تا داریم
  2. این تصاویر رو از کجاآوردید بازی که هنوز آپدیت نشده!! با فتوشاپ ساختید؟
    • پاسخ:

      تصاویر و فیلم ها واقعی است !!!
  3. سلام استاد جان شرمنده که سوال نامربوط میپرسم من تازه وارد تاون هال 10 شدم ربات مثل تاون9 اتک نمیزنه توسه شبانه روز3میلیون گلد جمع کرده جستجوهاش بالای 150هستش به نظر شما چکار کنم؟
    • پاسخ:

      حالت بازی همین است - هر چی تاون هال را سریعتر بالا ببرید به تاون هال های قوی تر و لوت کمتر بر می خورید - برای همین است که می گیم هیچگاه تا ماکس نشدید - تاون هال را ارتقاء ندهید - الان هم باید سعی کنید نیروهایتان را ماکس کنید و چاره ای نیست !
  4. به نظر طلسم خوبی میاد لطف میکنید تو وب سایت مپ وار های برتر تاون هال ده رو بزارید متشکرم
  5. یه سوال
    نوشتین "از هر سرباز 8 سرباز دیگر ظاهر می شود" یعنی مثلا اگر بربر در محدوده این اسپل قرار بگیره 8 بربر فقط درست میشه یا 8 برابر نیروهایی که در اون محدوده وارد میشن؟
    فرض کنین 10 تا بربر داریم و اسپل رو میندازیم روشون حالا بربر ها میشن 18 تا یا 8*10 یعنی 80 تا؟

    • پاسخ:

      توضیحات تکمیلی را اضافه کردیم و فیلم را هم ببینید - بسته به اسپل که چه ظرفیتی دارد به همان اندازه تولید می کند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای