آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

تله موش - نقشه War تاون هال هشت

نقشه های بازی

تله موش - نقشه War تاون هال هشت

امروز یک نقشه خوب برای تاون هال هشت برای شما گذاشته ایم بنام "تله موش" ! این نقشه برای کلن وار طراحی شده است و طراح آن CherryBomb113 است که امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید ، برای بررسی این نقشه دهکده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Mousetrap – Town Hall 8 Tricky War Base

نقاط قوت این نقشه :

+این نقشه به خوبی در برابر دراگون دفاع می کند ، ایردیفنس ها بطور کامل توسط دیگر ساختمان های دفاعی ، پوشش داده شده است . ساختمان های با HP بالا نیزدر داخل نقشه از مهاجم را مشغول خواهد کرد و در عین حال توسط دفاعیات ما زیر آتش قرار می گیرند و برای دفاع از حمله دشمن نیز سرسخت خواهد بود. کلبه های کارگر در گوشه های زمین ، دراگون ها را به خود جذب می کند و منحرف می کند و همچنین باعث اتلاف وقت مهاجم خواهد شد و مهاجم وقت کم خواهد آورد.

+جاینت بمب یا بمب های غول پیکر نیز می تواند به شما کمک کند و هوگ رایدرها را نابود کند ، فضاهای باز موجود در نقشه ، مهاجم را سردرگم خواهد کرد و با شک به آنجا حمله خواهد کرد که مبادا تله های فنری پنهان شده باشد.بدون شک هوگ ها از سمت تاون هال حمله خواهند کرد که فریب می خورند و در مسیر خود که ساختمان های دفاعی را نابود می کند دچار بمب های غول پیکر خواهند شد و نابود می شوند. موقعیت بمب ها و تله های فنری به خوبی برای نابودی دشمن ، جاسازی شده اند و از هر طرف حمله کنند ، نابودی را برایشان رقم خواهد زد.

+2 تا Cannon خارج از دهکده نیز که در فضای باز و بدون دیوار محافظتی هستند ، ذهنیت خوبی برای حمله کننده بوجود می آورد و آنها را تحریک به حمله از آن طرف که Cannon ها قرار دارند می کند که با حمله به آنها ، سربازان دشمن را منحرف خواهند کرد و از هدف خود دور می کنند و به سمت ساختمانهای دفاعی نقشه ما حرکت می کنند و نابود می شوند .

+کلن کسل ما که دسترسی به آن مشکل خواهد بود ، برای اینکه فریب بخورند و بیرون بیایند که در کلن کسل مان می توانیم نیروهای مختلف  Wizards و Archers و Minions قرار بگیرند و به مقابله به موقع با دشمن بپردازند.

نقاط ضعف این نقشه :

-این نقشه مانند دیگر نقشه های تاون هال هشت در برابر طلسم زلزله آسیب پذیر است با این حال استفاده از این نوع طلسم در تاون هال هشت گاه به گاه و نادر است.

- ..... ( از نگاه شما این نقشه دیگر دارای چه نقاط ضعفی است برایمان در نظرات بنویسید)

گزارش دفاعیات این نقشه در برابر استراتژی های مختلف:


امیدواریم که این نقشه مورد توجه تان قرار گرفته باشد و هر گونه پیشنهادی که به بهبودی نقشه کمک می کند را دریغ نکنید و از این نقشه استفاده کنید و سپس گزارش دفاعی تان را برایمان بنویسید که خوب است یا بد !

کلن سایت ما

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. ممنون مپ خوبیه با کمی تغییر جزئی بهترم میشه ولی مپی که آقا وحید گذاشتن همون مپ معروف به نام،،کیوکای،،با تغییر جای ایرسویپر دیگه با دراگ سه ستاره نمیشه مگر اینکه با پکا و ویز و گُلم بزنن
  2. اقا محمد....این مپو با دست کاری زیادی که کردم ....تله هاشو اینجوری چیدم...چون اکثرا تان هشتو با دراگ میزنن...این مپم از امتحانش پیروز شده.....به سختی دو مشه.....تله هاشم واسه اون اونجا گذاشتم که یادمه تله هاش پخش بود و طرف با هوگ چهار راحت سه میکرد....اما وقتی جاینت بمب و تله هارو گذاشتم اونجا هوگ و ویز هیش کدوم جون سالم به در نبردن.....من الان خودم تان هشت مکسم و همیشه تو وار از این مپ استفاده میکنم....خیلی بهش اطمینان دارم.....البته اینم بگم حریفت باید تان هشت باشه چون تان نه راحت سه میکنه...
  3. والکری و گولم و هوگ و ویز هیچ مپی با این ترکیب در امان نیست. والکری از وقتی سرعتش بیشتر شده نیرو خوفی شده.
  4. اقا وحید مپ شما خیلی خوبه ولی چرا همه ی تله های هوایی رو یکجا جمع کردید!؟ اگه این تله هارو تقسیم کنید به نظرم بهتر بشه
  5. فکر می کنم در برابر طلسم زلزله و گولم پکا کارآمد نباشه و فکر می کنم پکا ها راحت می تونن تو این مپ رژه برن ولی در کل مپ خوبیه.
  6. سلام ممنون از شما و سایت زیباتون.....این مپ تان هشت هم خوبه....اما من حدودا دو ماهی میشه از یه مپ تان هشتی استفاده میکنم که تا به حال سه نشده...به سختی هم دو میشه....پیشنهاد میکنم از این مپ هم استفاده کنید...ممنون
    این مپ...

    http://s7.picofile.com/file/8250916300/bandicam_2016_05_11_12_05_52_635.jpg

    اینم چند نمونه دفاع..

    http://s7.picofile.com/file/8250916984/Captu%D8%BA%D8%BA%D8%B9re3.jpg



  7. به نظر من نقطه ضعف این مپ مکان قرار گیری تان هال هستش چون اگر حریف با گولم یا ویزارد یا پکا و یا حتی ارچر کویی لول یک راحت تان هال رو می زنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای