آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

استراتژی حمله GoVaBo

استراتژی ها

استراتژی حمله GoVaBo

استراتژی حمله GoVaBo ، که در نوع خود یکی از استراتژِی های حمله است که در آن از نیروی بولر یا سنگ انداز استفاده شده است که بنظرم ارزش ارسال کردن را داشت و این استراتژی در تاون هال 10 و 11 کاربرد دارد که Golems و Valkyries و Bowlers اساس حمله آن است و اگر شما از این استراتژی هم استفاده نمی کنید ، ارزش خواندن و یکبار امتحان کردن را دارد . به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

استراتژی GoVaBo چگونه کار می کند ؟

این استرتژی تقریبا مشابه تمام استراتژی هایی است که با گولم همراه است ( ******GO) ,  که گولم همیشه به عنوان یک نیروی تانک و ضربه گیر و یا تحت عنوان سپر از آن استفاده می شود ، چرا که گولم بر خلاف هیکل ش ! ضربه زن خوبی نمی باشد بلکه کتک خور خوبی است و مقاوم است.

در استراتژی های دیگر همراه با گولم یک مقدار نیروهای همراه کننده کند هستند و ممکن است دچار تله ها نیز شوند ولی در این استراتژی بولر به علت زدن دو هدف همراه با سنگ هایی که پرتاب می کند این مورد کمتر است و نیرو ها کمتر دچار تله های فنری می شوند.

استراتژی GoVaBo قدم به قدم :

این استراتژی در سه مرحله قابل انجام است :

1 - ایجاد یک عملیات قیفی شکل با "بولر - گولم"

2 - ارسال نیروهای دیگر به سمت هسته دهکده حرف.

3 - پیاده کردن طلسم هایمان.

مراحل اجرای این استراتژی بسیار آسان است و از مزایای آن می توان گفت که بولر قادر است به عمق دهکده حریف در پناه گولم ضربه وارد نماید. همچنین عملیات قیفی شکل ما به راحتی انجام می شود و این باعث بهتر کار کردن Valkyries می شود که در آپدیت جدید کلش آف کلنز ، قدرت آن بیشتر شده است.

این ترکیب و تعداد نیروها در این استراتژِی می باشد :

    3 Golems (یک عدد در کلن کسل)
    8 Bowlers
    8-10 Valkyries
    8-12 Wizards
    2 Rage Spells
    2 Jump Spells
    4 Earthquake Spells (یک عدد در کلن کسل)

قدم اول - ایجاد یک عملیات قیفی شکل

در قدم اول شما باید گولم ها را در سه نقطه مختلف پیاده کنید و به همراه آن بولر ها را در دو طرف نقشه همراه با گولم هایمان باشد بطوری که نیمی از بولرها در یکطرف نقشه و نیم دیگر آن تقریبا در روبروی آن قرار داشته باشد و حد وسط آن ها نیز گولم دیگر باشد به همراه نیروهای دیگر.(نیروهایی که تخریب نامگذاری می کنیم).

شما باید صبر کنید تا عملیات قیفی شکل صورت گیرد . عملیاتی که مانند قیف است که نیروها تقریبا یک جا پیاده می شوند و سپس در پشت سر نیروی تانک مانند مان که در اینجا گولم است ، در داخل دهکده حریف پخش می شوند.

قدم دوم - ارسال نیروهای تخریب

حالا به محض رها کردن نیروهای بالا در قسمت وسط که نیروی گولم پیاده کرده ایم ، نیروهای تخریب کننده مثل والکایری و ویزارد را رها می کنیم هچنین نیروهای وسط را که ما نیروهای تخریب نام گذاری کرده ایم از قهرمانانمان هم استفاده می کنیم و ملکه کماندار و بربرشاه و گراند واردن  را رها می کنیم و در همین زمان هم ویزارد را در پشت دو گولم دیگر که توسط بولرها همراهی می شوند رها می کنیم.

در قسمتهایی که نیروها پشت دیوارهای مستحکم قرار گرفته اند از طلسم زلزله استفاده می کنیم چرا که سربازها باید مستقیم به سمت مرکز بروند و چیزی مانع آنها نشود !

قدم سوم - تماشا کنید و لذت ببرید

حالا هر دسته از نیروها که به نزدیکی مرکز یا داخل مرکز رسیدید از طلسم خشم استفاده می کنیم و هر جا که دسته نیروهایمان گرفتار دیوار ها شدند نیز می توانیم از طلسم پرش استفاده کنیم چرا که نیروهایمان باید به مرکز برسند و موانع را پشت سر بگذارند . استفاده از قهرمانانمان در پشت نیروهای تخریب هم الزامی است.

در این فیلم بهتر روش حمله را درک خواهید کرد:

فیلم استراتژی حمله GoVaBo

فیلم را دانلود کنید

نتیجه گیری :

شما با استفاده از استراتژی حمله GoVaBo می توانید تاون هال 10 و تاون هال 11 را به راحتی سه ستاره کنید و البته یک شرط مهم را فراموش نکنید که نیروهای بولر و والکایری باید ماکسیمم باشند تا بتوان از قدرت کامل آنها استفاده کرد که البته این بروزرسانی خیلی گران قیمت می باشند و البته کم نیستند افرادی که این نیروها را ماکسیمم کرده اند و از آنها استفاده کامل را می برند و نتایج خوبی نیز می گیرند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها govabo

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای