آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

نقشه محافظت از اکسیر سیاه TH9

نقشه های بازی

نقشه محافظت از اکسیر سیاه TH9

محافظت از اکسیر سیاه ، یکی از دشوارترین کارها در کلش آف کلنز است ، چرا که کمیاب است و دریل های اکسیر سیاه هم به سختی این ماده سیاه و پر ارزش را استخراج می کنند ، به هر حال حفاظت از آن امری واجب است ، حتی به قیمت از دست دادن دیگر معادن خودمان ( طلا و اکسیر بنفش) در این قسمت یک نقشه خوب به شما در تاون هال 9 معرفی می شود که توسط Traxy طراحی شده است و آنطوری که ما در هفته گذشته این نقشه را چک کردیم به خوبی از اکسیرسیاه محافظت کرده است و یک نقشه متفاوت در طراحی است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم .

اسم این نقشه Fortress است به معنای دژ مستحکم و یا یک قلعه سنگی که از شکل و شمایل نقشه هم این نام برایمان تداعی می شود !

معایب و مزایای این نقشه در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است :

Fortress – Town Hall 9 Dark Elixir Farming Base

من در طول هفته گذشته 18 بار مورد حمله قرار گرفتم و خوشبختانه هیچکدام نتوانستند به مخزن اکسیر سیاه من دست درازی کنند ! البته منبع اکسیر بنفش و طلای من به سرقت رفت ولی خوب من زیاد احتیاجی به آنها نداشتم و هدفم جمع آوری اکسیر سیاه بود که با غارت کردن دیگران و یا جمع آوری از دهکده خودم به سختی بدست می آوردم  البته از طلا هایم برای استفاده از ارتقاء دیوار استفاده می کردم و طلای آنچنانی برای غارت دیگران باقی نمی ماند.

من بارها توسط استراتژی های مختلف و نیروهای مختلف مثل Giant + Valkyries و Giants + Healers + Barch و استراتژی Barch و همچنین Giants + P.E.K.K.A و استراتژی قوی GoWiPe مورد حمله قرار گرفتم و من این نقشه را در لیگ کریستال بکار بردم و بسیار خوب بود و توصیه می کنم که شما هم استفاده کنید.

گزارش دفاعیات :

خب در اینجا هم چند تا از گزارشات دفاعی را برایتان آورده ایم که ملاحظه نمایید:

بنظر من هم اگر قصد محافظت مطلق از اکسیر سیاه خود را دارید به این نقشه یک نگاهی کنید و این نقشه بیشتر به درد افرادی می خورد که در حد ماکس هستند در تاون هال 9 و قصد جمع آوری اکسیر سیاه دارند و احتیاجی به طلا و اکسیر ندارند همانطور هم که می دانید هر چقدر تاون هال را ارتقاء دهید ، منابع لوت هم کم می شود پس بهتر است در همان تاون هال های پایین دهکده مان را به ماکسیم برسانیم و اگر تاون هال را ارتقا دهیم اکسیر سیاه هم دیگر به سختی بیشتر از قبل بدست می آید!

شما هم از این نقشه استفاده کنید و نظرات و شرح دفاعیات خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. با استراژی والکری جاینت ی اتک بیشتر بش نزدن اما سه با عکسشو گذاشته و گفت چند بار من با این استراژی زدن نگاه کنید میزان پول اکسیری که ازش کشیدن تو سه اتک یکسان بود همین طور دارکش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای