آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

کلن وار 2 ساله شد!

اخبار و شایعات

کلن وار 2 ساله شد!

امروز مصادف است با 2 ساله شدن کلن وار ، که اگر مشتری قدیمی بازی کلش آف کلنز بوده اید قبلا این مورد در بازی کلش آف کلنز وجود نداشت و با اضافه شدن جنگ کلن ها ، تحولی بزرگ در بازی ایجاد شد و جذابیت آن را دو چندان کرد و به همین مناسبت ، سوپرسل اعلام کرد که به مدت یک هفته در هر نبردی که انجام می دهید و پیروز می شوید XP هایی که کسب می کنید 2 برابر حساب می شود و می توانید Level کلن خود را در Clan War سریعتر بالا ببرید.جهت توضیحات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

در بیست فروردین 93 (9 اپریل 2014) سوپرسل به صورت رسمی جنگ قبیله ها یا همون Clan War را به بازی اضافه کرد ، در اول راه کلن وار به هیچ وجه شبیه چیزی که الان می بینید نبود و در طول این دو سال با کلی تغییر روبرو شده است ، که به حالت امروزی تبدیل شود تغییراتی که در هر آپدیت انجام می شد :

_ لایو ریپلی در کلن وار وجود نداشت .
_ نفراتی که در کلن وار نمیخواستند شرکت کنند باید از کلن کیک اینویت می شدند چون به ترتیب از نفر یک به پایین در کلن وار اتوماتیک چیده می شدند .
_ لوت کلن وار ها خیلی کم بود.
_ XP در کلن وار وجود نداشت.
_ داخل کلن کسل حریف قابل رویت بود که چه نیروی هایی برای دفاع دارد!
و...

اینها در طول این دو سال رفع شد و با تغییرات کلی دیگر قسمت Clan War به جذاب ترین بخش های کلش آف کلنز تبدیل شد.

دو ساله شدن کلن وار و دوبرابر شدن XP در قسمت NEWS بازی کلش آف کلنز نیز اعلام شده است :

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. کلن ما دیروز رفت Level 11 ولی هنوز برای Level 11-15 هیچ perk خاصی وجود نداره!

    خودمم فردا میرم Town Hall 10. دارم یه Extended TH8.5 درست میکنم! اگه میخواین بدونین چی هست پست شماره 26 وبلاگم رو از دست ندین.

    http://wasted.blog.ir/post/28
    • پاسخ:

      آفرین (:
  2. جناب مدیر ببخشید میدونم ربطی نداره ولی شما از بین ویچ دراگون و لاوا کدومو برای دفاع از بیس انتخاب می کنید؟
    • پاسخ:

      بیشتر دراگون ولی لاوا هم خیلی خوبه - ویچ برای لول پایین ها خیلی خوبه
  3. سلام
    من کلش بوت کرک دان کردم وقتی میرم داخلش تو بوت کرک پریمیوم هر چی رو lunch میزنم ربات باز نمیشه همین جور میمونه تو پست مخصوص ربات جا برا نظرات نداش ربات clashbot نسخه کرک پریمیوم ممنون از سایت خوبتون
  4. سلام
    میدانم به این پست بی ربط هست اما لطفا جواب بدید
    من میخوام جیمیل متصل به کلشم رو تغییر بده اما در نسخه جدید کلش گزینه ی counect us وجود نداری هر چی هم گشتم نبود الان من باید چجوری با سوپرسل ارتباط برقرار کنم؟ ممنون میشم اگر جواب بدید
  5. از شما ممنونم به خاطر این که آموزش بازگرداندن اکانت پاک شده رو گذاشته بودید
    من اکانتم پاک شده بود ولی با کمک شما تونستم اونو برگردونم واقعا از شما ممنونم
  6. سلام من یه مشکل دارم هر کس بلد راهنمایی کنه این ارور کلش بوتم میشده no attack algorithm selected
    • پاسخ:

      در حال حاضر نویسنده نمی پذیریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای