آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

استراتژی حمله GoVaHo

استراتژی ها

استراتژی حمله GoVaHo

در این مطلب نحوه حمله با استراتژِی GoVaHo می پردازیم که نیروهای اصلی این استراتژی از سربازهای گولم ، والکایری و هوگ رایدر تشکیل شده است که این استراتزی را می توانید از تاون هال هشت به بعد روی حریفان ، اجرا نمایید ! که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت ...

همانطور که می دانیم Valkyries در آخرین آپدیت بازی کلش آف کلنز یک لول افزایش یافت و با تغییراتی که روی آن انجام گرفت ، قدرتمندتر شد و حملات آنها بر روی اهداف سریعتر و قوی تر شد و یکی از نیروهای پرقدرت در تاون هال 8 و بالاتر به حساب می آید و استفاده زیادی هم در تاون هال یازده می شود و بیشتر مواقع باعث 3 ستاره شدن هم می شود ! همچنین حمله و حرکت آن بسیار خنده دار است و همیشه من از نوع حمله آن و حرکات چرخشی و کشتن نیروهای حریف خنده ام می گیره !

ترکیب ارتش در استراتژِی GoVaHo

استراتژی حمله GoVaHo

ترکیب های طلسم ها در استراتژی GoVaHo

4 طلسم زلزله + 2 طلسم سم + 1 طلسم سلامتی

4 طلسم زلزله + 1 طلسم سلامتی

2 طلسم سم + 3 طلسم سلامتی

اکثرا دیده شده که در این استراتژِی از 4 طلسم شفا دهنده استفاده شده است که البته زیاد ضروری نیست و ارزش آن را ندارد و بیشتر مساله روبرو شدن با تله های اسکلتی و همچنین نیروهای کلن کسل حریف است که به مراتب سخت تر است و باید تمرکز را روی نابود کردن آنها گذاشت و طلسم شفا دهنده بهتر است در حالی که به مرکز دهکده حریف رسیدیم و همان یک عدد طلسم کافی است تا نیروها مخصوصا والکایری که در مرکز است جان دوباره بگیرد.

چگونه از Valkyries استفاده کنیم ؟

شما ضمن بررسی نقشه حریف باید تعداد هوگ رایدرها و والکایری ها را بررسی کنید و حدس بزنید که چه تعداد لازم است ، من معمولا از 10تا15 هوگ رایدر و 6تا8 والکایری استفاده می کنم و شاید لازم باشد که برای تخریب ساختمانهای بیرونی هم 2 تا 3 هوگ رایدر لازم شود

از چه نیروهایی در Clan Castle باید استفاده کنیم ؟

فقط به دوستانتان درخواست بدهید که والکایری و طلسم سم به شما بدهند.

چه سطح (Level) برای نیروهایمان لازم است ؟

شما باید سطح نیروهای گولم و مخصوصا والکایری تان بالا باشد برای استفاده از استراتژِیGoVaHo البته سطح بالای هوگ رایدر هم الزامی است و اگر این نیرو در سطح 2 است ، خیلی ضعیف است و در استفاده از این استراتژی و یا استراتژی حملات با تمام هوگ رایدر هم به خوبی جواب نمی دهد و درخواست هوگ رایدر با سطح بالا هم در کلن هم زیاد برای این استراتژِی موثر نمی باشد.

 استراتژی GoVaHo

ایده اصلی این استراتژی چیست ؟

1= فریب نیروهای کلن کسل و بیرون کشیدن آنها --->استفاده از طلسم سم و ویزارد برای کشتن آنها -->استفاده از طلسم زلزله.

2= استفاده از والکایری و تشکیل نیروهای پیشمرگ و تانک (Barbarian King + Golems + Wizards) برای حمله و حرکت به سمت مرکز دهکده حریف.

3= نابود کردن دفاعیات مرکز دهکده حریف.

4= به ساختمانهای دفاعی بیرونی دهکده توجه داشته باشید.

5= رها کردن هوگ رایدرها برای نابودی ساختمانهای بیرونی حریف ، در حالتی که ساختمانهای دفاعی تخریب شده باشند ، هوگ رایدرها بدون اینکه آسیب ببینند ، کارشان را به خوبی انجام می دهند.

شما باید به درستی از طلسم زلزله استفاده کنید و چرا که در صورت عدم استفاده صحیح و باز نشدن مسیر ، نیروهای تانک و پیشمرگ تان به راحتی کشته می شوند ، اگر دهکده دارای 3 لایه دیوار است برای رسیدن به مرکز دهکده ، از والبریکر می توانید برای لایه اول دهکده استفاده کنید و لایه های دیوار درونی را با طلسم زلزله باز کنید ، چرا که استفاده از والبریکر برای دیوارهای درونی مشکل است و احتمال کشته شدن والبریکر در این حالت هم زیاد است.

از خطرناک ترین تهدیدات برای والبریکرها ، تجهیزات دفاعی با حالت آسیب رسانی splash است که منطقه ای را نابود می کند ، مانند مورتارها که باید مراقب آنها در برابر والبریکر ها باشیم تا آسیبی به آنها نرسد و همچنین والبریکرها را در مناطق خالی و بصورت تنها رها نکنید که هدف قرار گیرند.

احتمالا شما می توانستید که استفاده کنید از هوگ رایدرها اگر ایردیفنس ها در مرکز نمی باشند و بلعکس شما می توانید همه ایردیفنس ها را در مرکز خراب می کردید و از استراتژی GoVaLo استفاده می کردید و از بالن در آن استراتژی استفاده می کردید و مشکل اصلی در آن استراتژی ایرسویپر ها بود و اما در این استراتژی GoVaHo مشکل اصلی ، جاینت بمب ها است و خیلی خوب می شود اگر این بمب ها توسط نیروهای پیشمرگ در همان ابتدا نابود شوند و هوگ رایدرها به راحتی کارشان را انجام دهند.

از کجا حمله را شروع کنیم ؟

شما باید از قسمتی حمله را آغاز کنید که حدس می زنید جاینت بمب ها در آنجا قرار دارند و بربرین کینگ تان را رها کنید تا بمب را بی اثر کند.

چگونه نیروهای کلن کسل را فریب دهیم ؟

با 2 یا 3 تا هوگ رایدر می توان نیروهای کلن کسل را فریب داد و نیروهای ما منجمله والکایری و گولم هم که رها می شوند به سمت آنها حرکت می کنند و با این موقعیت آنها را نابود کرد و در کسل حریف اگر نیروهای هوایی بود و والکایری و گولم هم که نمی توانند آنها را هدف قرار دهند باید از ویزارد ها استفاده کرد و شاید تعدادی از ویزاردهایمان را از دست بدهیم و شاید لازم باشد که تعداد بیشتری ویزارد همراه خودمان ببریم و از طلسم سم هم در زمان درگیری با آنها استفاده می کنیم.

نکات اصلی این استراتژی را گفتیم و حالا بیایید در فیلم زیر که به یک دهکده با تاون هال 8.5 و با استراتژی GoVaHo حمله شده است ، نگاهی بیاندازیم :

دانلود فیلم

به مرور نیز نکات دیگر در مورد این استراتژی بیان خواهد شد و تکمیل تر خواهد شد.

برای پیوستن به اینستاگرام ما روی بنر زیر کلیک کنید !

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 تنها ربات تلگرام خبری سایت ما 

 تنها کلن سایت ما 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. چرتهبا این استراژی زدم یه ستاره مثل فیلم زدم با گولم یک ویزارد پنج والکری دو کینگ ده هوگ چهار بخود یه چی خوب قبول کنید نمیشه یکی بیاد یه استراژی بد بزاره
  2. سلام یه سوال چرا کلش بوت فعال میکنم میخوام اتک بزنم این اررور میده no attack algorithm selected
  3. تاون هشت والکری دو گولم دو هوگ 4 = همه مپ ها تاون هشت صاف
    تاون نه والکری 4 گولم 4 هوگ 5 = همه مپ ها تاون نه صاف
    تاون ده والکری 5 گولم 5 هوگ 5 = اکثر مپ ها تاون ده صاف
    تاون یازده والکری 5 گولم 5 هوگ 6 واردن 10 اکثر مپ ها تاون یازده صاف
    کویین هم تاون نه بالا 15 تاون ده بالا 25 تاون یازده بالای 35
    عشق است والکری .لطفا استراتژی های بیشتری بر محوریت والکری بذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای