آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH10

استراتژی ها نقشه های بازی

روش نابودی یک نقشه عمومی در TH10

یک نقشه عمومی دیگر که در تاون هال 10 و همچنین 11 فراگیر شده است این مپ می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می کنند و یکی از نقشه های محبوب 2015 است که به علت دایره ای شکل قرار گرفتن تولید کننده ها و همچنین نوع قرارگیری مخازن گلد و اکسیر به Resource Ring معروف شده است یعنی مپ "منابع دایره ایی شکل" که با دیدن این مپ علت نام گذاری آن را درک می کنید ، که با اندکی تغییرات ، کلشرها هم آن را در وار بکار می برند ، در این مطلب چگونگی حمله به این نوع بیس را بررسی می کنیم و چگونگی حمله آن را در ادامه مطلب یاد می گیریم.

در این شکل یک نوع نقشه پایه از آن را می بینیم که البته افراد با تغییرات مختلف از آن استفاده می کنند در هر صورت ، صورت مساله زیاد فرقی نمی کند :

البته در تاون هال 11 توپخانه عقاب هم به این نقشه اضافه می شود که در یک پست اختصاصی در آینده به آن نیز در تاون هال 11 خواهیم پرداخت.

نقشه حلقه منابع یا Resource Ring Bases

اول می خواهم توضیح بدهم که چرا این نقشه محبوب است و حتی کلشرهای لول بالا هم از این مپ استفاده می کنند.

اینکه این نقشه در اطراف دارای نقاط خوب و قوی دفاعی است که اگر دشمن حمله خود را از این نقاط شروع کند و دسته گولم را پیاده کند ، به مشکل بر می خورد و گولم ها در این مناطق گیر خواهند کرد و زیر آتش قرار می گیرند و نفوذشان سخت می شود و دیگری اینکه به علت قرار گیری مخازن و تولید کننده ها بصورت حلقوی در اطراف مرکز بیس ، نفوذ به مرکز سخت می شود و زدن تاون هال و گرفتن ستاره کمتر می شود و بعضا دیده شده است که حتی از این مپ یک ستاره هم نتوانسته که بگیرد.

چگونه به این مپ حمله کنیم ؟

برای حمله به این نقشه باید از استراتژِی GoWiPe (گولم-ویزارد-پکا) استفاده کرد ، یک عبور و یا شکستن از دیوار و ایجاد یک حمله قیفی شکل به درون بیس که از دو جهت می توان آنرا انجام داد و بقیه کار هم آسان است !

توجه داشته باشید که این راهنمای حمله به روی بیس های با تاون هال 10 نوشته شده است و بر روی بیس هایی با تاون هال 11 که توپخانه عقاب دارند کار نمی کند و مشکل آفرین است .

این ترکیب ارتش برای حمله به این بیس است :

* 5 گولم + 1 گولم در کلن کسل خود

* 1 پکا ( اگر بربرین کینگ شما کمتر از لول 30 است) یا ویچ

* 14 ویزارد

* 3 یا 4 عدد اسپل جامپ

* 1 یا 2 عدد اسپل فریز

* 1 اسپل سرعت یا 1 اسپل سم

شما اگر از بربرشاه با لول پایین استفاده می کنید به یک پکا احتیاج دارید ، چرا که استفاده از قدرت تانک مانند در نقشه لازمه کار است و باید تکمیل شود.

استفاده از طلسم پرش به خودتان بستگی دارد و ورود به نقشه در 3 نقطه بنظر من آسانتر است چرا که حملات قیفی شکل پدید خواهد آمد که با سه طلسم پرش لازم است و من دوست دارم در موقع حمله چند ثانیه ایی در مرحله دوم به خودم استراحت بدهم . (مراحل زیر را ببینید)

خب حالا حمله گام به گام را بررسی می کنیم و می بینیم که با بربرکینگ لول پایین نیز این کار شدنی است.

قدم اول : زدن اسپل جامپ و پیاده کردن گولم ها

همانطور که گفتیم باید از دو محل مناسب که برای حمله است استفاده کنیم که استفاده از 2 یا 3 اسپل جامپ ضروری است و شما می توانید یک طلسم پرش را برای ورود به مرکز نگه دارید و طلسم های پرش را در یک نقطه رها نکنید و مانند شکل زیر باشد چرا که قصدمان ضمن حمله قیفی شکل ، حفظ سلامتی ویزارد ها نیز می باشد.

گولم ها را توسط پرش وارد بیس کنید و یک گولم کلن کسل را هم بکار بگیرید و بهتر است سمت کلن کسل 2 گولم را رها کنید که نیروهای کلن دشمن بیشتر مشغول باشند و مخصوصا اگر لاوا نیز در کلن حریف باشد هم بیشتر مشغول خواهد شد.

قدم دوم : ایجاد حملات قیفی شکل با ویزاردها

گام بعدی استفاده از ویزاردها برای GoWiPe کلاسیک است که در دو ردیف در خارج بیس پیاده می کنیم و هنگامی که نزدیک به شکل گیری حملات قیفی شکل شروع شد ، قهرمان  و  پکا خود را پیاده کنید و سپس چند ثانیه ایی به تماشای حمله بپردازید ! تا پاکسازی بیشتری صورت گیرد.

قدم سوم : ورو به مرکز دهکده

حالا موقع زدن طلسم پرش در مرکز بیس است و آنرا در جایی بزنید که نیروهای بیشتری از شما در آنجا استقرار دارند تا به سمت مرکز دهکده وارد شوند.

خب شما می بینید که Golems ها و نیروها به سمت مرکز وارد می شوند و تاون هال را نابود می کنند .

نتیجه گیری :

این مپ به شدت یکی از مپ های مورد پسند همگان است که به شدت در حال گسترش است و شما بزودی با آن برخورد خواهید کرد که می توانید پیش دستی کنید و با خواندن این آموزش دیگر به راحتی آنرا نابود کنید .

برای پیوستن به اینستاگرام ما روی بنر زیر کلیک کنید !

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. با سلام من تاون یازده هستم و با همین مپ بر خورد کردم تو وار یک تاون ده مکس رو به روم بود ولی شما خیلی سخت گرفتید با این اپدیت والکری باگ پیدا کرده اگه اسپل جونو بندازی روش اینفرنو هیچ کاریش نمیتونه بکنه من با گولم ویزارد و والمری گولم لول پنج ویزارد لول شیش و والکری لول سه این مپو نود و شیش در صد زدم خیلیم راحت !!!
  2. Hi Chief,
    Thanks for reaching out to us.
    In order to assist you better, please write back to us with the
    below details:
    * Have you contacted us before?
    * Device used to contact us?
    Please let me know if you have any other questions or comments.
    Clash on!

    یعنی چه ؟؟/
    • پاسخ:

      آیا شما تماس گرفته بودید قبلا با ما ؟
      مدل و نام گوشیتون چی بوده است ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای