آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

تابلو لاواپاپی که اسطوره شد!

فیلم و تیزر بازی

تابلو لاواپاپی که اسطوره شد!

مثل اینکه این لاواپاپ که قبلا فیلمش را گذاشتیم (اینجا) خیلی معروف شده و بقولی این لاواپاپ در تاریخ کلش آف کلنز اسطوره شده است ! حالا ببینید که تابلو عظیمی از آن بر سر در ورودی یک ساختمان در نیویورک-آمریکا قرار گرفته است فیلمی از این تابلو عظیم را که با موزیکی زیبا میکس شده است و هیجان بیشتری به آن داده است را در ادامه مطلب ببینید.

فیلم تابلو لاواپاپی که اسطوره شد در نیویورک آمریکا !

دانلود فیلم

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها لاوا

نظرات (۴)

  1. سجاد رمضانی

    من همینم که این عکس بن شدن رو فرستادم....ببخشید من نباید رو contact Support بزنم!!؟؟؟چقد طول میکشه بیاد بیرون از بن...از دو روز بیشتره؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      تا دو روز باید منتظر بمانید و کلا باید صبر کنید تا بازی باز شود و ممکنه از دو روز هم بیشتر شود - آموزش سایت را بخوانید - نظرات را هم بخوانید کاملا توضیح دادیم.
  2. سجاد رمضانی

    سلام...من اکانتم هک شده بود میخواستم جیمیل عوض کنم که پیام دادم به سوپر سل و مشخصات و این طور چیزا خواستن منم دادم و تایید کردن و گفتن که اگه موافقین بن بشه من موافقت کردم..بعدش بن شد و این پیغام برام اومد ...توروخدا بهم بگین چیکار کنم....توروخدا فقط زود جواب بدین...خیلی ممنون
    http://uupload.ir/files/r6lb_screenshot_2016-02-22-16-31-09.png
    • پاسخ:

      صبر کنید تا بن باز بشه و بعد ادعای مالکیت کنید - آموزش سایت را بخوانید
  3. سلام ممنونم بابت سایت عالیتون
    ببخشید لینک دانلود مشکل داره البته لینک افسانه آخرین لاوا پاپ هم مشکل داره لطفا لینک ها رو اصلاح کنید
    سپاس
    • پاسخ:

      تصحیح شد. ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای