آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

نقشه برای حفظ کاپ ها در تاون هال هشت

نقشه های بازی

نقشه برای حفظ کاپ ها در تاون هال هشت

همیشه درخواست های زیادی داشته ایم در مورد یک نقشه مناسب برای تاون هال هشت که بتوان توسط آن به لیگ های بالاتر مثل کریستال و مستر رفت که این کار بیشتر به خاطر گرفتن جم های رایگان این لیگ ها است ! امروز قصد داریم یک نقشه خوب برای شما در تاون هال هشت معرفی کنیم که می توانید از آن حتی در نقشه War هم بهره ببرید شاید بتوان گفت بعد از آپدیت بزرگ کلش آف کلنز این نقشه یکی از بهترین ها است ، بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

The Best TH8 Trophy Base Layout

در حال حاضر من یک اکانت تاون هال هشت نداشتم که بصورت کامل نقشه را برای شما نشان دهم اگر شما نقشه کامل را چیدید می توانید ارسال کنید تا جایگزین نقشه کنیم ، ولی در کل طرح اصلی به همین صورت است و آن کارگر که در کنار تخت بربرین کینگ در حال ساخت و ساز یک ساختمان است ، آن یک ایرسویپر می باشد که شما می توانید جایگزین کنید و همانطور که می بینید حفاظت هوایی از تاون هال خیلی عالی و قدرتمند است ! و حملات هوایی را ناکام می گذارد !

این نقشه در تاون هال هشت چگونه کار می کند ؟

* با طعمه قرار دادن مخزن دارک اکسیر شما می توانید دشمن را فریب دهید که حملات خود را از آن قسمت انجام دهند ، البته می توانید از مخازن طلا و یا اکسیر هم برای طعمه و وسوسه دشمن استفاده کنید !

* جایگیری تسلاهای مخفی خیلی عالی است و همانطور که می دانید اکثر افراد تسلاهای مخفی را در پایگاه های خود می گذارند که این مورد که بیرون از پایگاه است می تواند حریف را سردرگم کند که با پیاده کردن جاینت و یا هاگ رایدر و یا حتی بربرها بصورت گروهی ، ناگهان تغییر این سربازهای دشمن تغییر مسیر دهند و از طرفی که دشمن قصد ورود داشته باشد را نروند و نقشه دشمن را به هم بریزد و باعث شکست وی نیز شود ! از طرفی نیروهای داخل کلن کسل شما هم که بیرون می ریزند می توان با طلسم سم از بین بروند که تسلاها در آن قسمت می تواند جایگزین شده و از بیس محافظت کنند.

* حملات با دراگون معمولا از پشت ایرسویپر انجام می شود و ایرسویپر ما هم در سمت راست است (درحال ساخت) و دراگون ها توسط 4 بمب های هوایی که مخفی هستند ، متوقف می شوند.

* قرار گرفتن تاون هال در مرکز باعث مشکل شدن و گرفتن ستاره دوم توسط دشمن می شود.

* اتصالات به شکل T از حملات والبریکرها برای باز کردن دو محفظه جلوگیری می کند و والبریکرها فقط یک منطقه را می توانند بشکنند که خوب است

> ترکیبات حمله دشمن به پایگاه ما :

دراگون

در نقشه عادی دشمن فقط 30 ثانیه فرصت دارد که پایگاه شما را بسنجد و سبک و سنگین کند و نقشه وار نیست !و در صورت حمله با دراگون همانطور که گفتیم از پشت ایرسویپر می شود ، توسط 4 بمب هوایی ضربه می خورند و در کنارش هم ایردیفنس ها فعال می شوند و کارشان را تمام می کنند .

منابع مان یک سپر محافظ را تشکیل می دهد ، چرا که اگر دراگون ها از قسمت های دیگر حمله کنند ابتدا سراغ مخازن می روند و چون نابودی مخازن طول می کشد ، زیر آتش دراگون قرار می گیرند و تا نابودی منابع ما نصف جان دراگون حداقل گرفته می شود و ساختمان های دفاعی دیگر می توانند دراگون را نابود کنند.

مهاجم نمی تواند به ایرسویپر برای نابودی آن دسترسی آسان داشته باشد.

اگر مهاجم هوشمندانه عمل نکند ، دراگون هایش هنگام حمله ، پخش می شوند و هر کدام به سویی می روند !

هوگ رایدر/جاینت/بالن

تصویر زیر نشان دهنده مسیر حملات این نیروها به پایگاه ما است که در صورت حمله چنین مسیری را طی می کنند

تعدادی از جاینت ها / هوگ رایدر ها برای نابودی تجهیزات دفاعی ما توسط جاینت بمب ها و تله های فنری نابود می شوند ، مطابق مسیر ترسیم شده که در عکس بالا است.

ترکیب جاینت و هیلر به خاطر متمرکز بودن ایردیفنس ها به راحتی هیلرها مورد هدف قرار می گیرند و جاینت ها هم دوامی نخواهند داشت که به سمت مرکز حرکت کنند.

حمله با بالون هم در صورتی که انجام شود یک ایردیفنس در پایین قرار دارد که بخوبی می تواند بادکنک ها را به پایین سرنگون کند و از گزند دشمن در امان است !

Barch/GiBarch

حملات با استراتژی Barch و GiBarch تنها می تواند 30 درصد از پایگاه را نابود کنند.

آرچر تاورها در اطراف پایگاه به خوبی دهکده را پوشش داده اند و می توانند دشمنی که حملات با این استراتژی را انجام می دهند را به دردسر بیاندازند.

گزارش دفاعی:

تا به حال نتوانسته ام گزارشی از حمله به این پایگاه را پیدا کنم و شما با تست آن و استفاده از این نقشه می توانید برایمان شرح دهید که تا چه اندازه این پایگاه خوب است ! شما می توانید از این نقشه به عنوان نقشه وار هم استفاده کنید و ترفند قرار گیری تسلاها به نظر من خیلی خوب و صحیح است که باعث دو موج حمله به پایگاه می شود و نیروهای بیشتری از دشمن را تلف می کند.

امیدواریم با این نقشه در تاون هال هشت بتوانید با شکست دشمن جایزه جم های لیگ بالاتر را به آسانی کسب کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. محمدامین هدایت افزا

    سلام، این مپ فقط بدرد کاپ میخوره نه منابع!چون مخزن های اکسیرش کناره همن بنابراین راحت میتونیم بگیریمشون.یه مشکل هم داره اونم اینکه طعمه هم مخزن دارک گذاشته هم مخزن طلا!یکیش بسته!درسته نقشه برای کاپ میخوایم ولی اینجوری نیس که مخزن طلا رو با دارک بزاریم بیرون!فقط یه دارک یا یه طلا همین بسته!
  2. سلام
    دوستان هرکی میخاد در عرض سه سوت زمینش صاف بشه این مپ رو بچینه
    عاقا یه مپ درست و حسابی بزارید این مپ مسخره چیه
    دو دیقه از ساختنش نگذشته بود صاف شدم
    هرچیز بیخودیو تو سایت نزارید
    با این چیزا پیشرفت نمیکنین
    رسیدگی کنید
  3. محمدامین هدایت افزا

    سلام،این نقشه فقط برای کاپ خوبه وگرنه خیلی راحت میتونم طلا و دارکشو غارت کنیم.این یه مشکلی داره اونم اینه کهبرای طعمه هم طلا و هم دار اکسیر گذاشتی!یه دارک اکسیر بسته!
  4. سلام ببخشید یه سوال
    تو قسمت تنظیمات زبان از اخر پنجمی همون چینیه بزنید بعد وارد بازی شدید برید رو تنظیمات بازی قسمت جدید ها اونجا بالاش یه چیز عجیب به زبان چینیه
    وون چیه و چرا تو بقیه زبان ها نیس؟
    • پاسخ:

      بنظر می رسه که سایتی که واردش می شویم یک شرکت بازی سازی و توسعه دهنده بازی است که در زمینه بازی های مختلف فعالیت می کنه جایزه های مختلف هم گرفته و ممکنه کمک کرده باشه در چینی کردن زبان بازی کلش و بنظر می رسه که جم هم می فروشه و تبلیغ می کنه برای بازی های مختلف منجمله کلش آف کلنز - متاسفانه زبانش هم چینی است و دقیق تر چیزی نفهمیدم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای