آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حریف یابی در Clan War بر چه اساسی است ؟

آموزش ها

حریف یابی در Clan War بر چه اساسی است ؟

یکی از قسمت های جالب در بازی کلش آف کلنز که سوپرسل برنامه های مختلفی هم برای آن در نظر گرفته است ، Clan War می باشد که روی این مساله سوپرسل سرمایه گذاری کرده است و قصد گسترش و پیشبرد آن را در آینده خواهد داشت ، که البته امکان این هست که قابلیت سیستم تورنومنت هم بین کلن ها در آینده به بازی افزوده شود و البته باید قبل از این موضوع سیستم کلن وار تکمیل و بی عیب و نقص شده باشد که بنظر می رسد این سیستم حالا حالا ها کار داشته باشد ، چرا که همانطور شاهد هستید با یک آپدیت ، سیستم بازی دارای باگ های فاحشی می شود که هم بازیکنان و هم برنامه نویسان را به دردسر می اندازد ! به هر حال یک سوالی که همیشه ذهن بازیکنان را درگیر می کند ، این بوده است که هنگام حریف یابی و جستجوی در Clan War چه مسائلی دخیل است و بر چه اساسی حریف ما شناسایی و رخ به رخ و روبروی همدیگر قرار می گیرد ! که در ادامه مطلب به این مساله می پردازیم ...

حریف یابی در CllanWar به چه مواردی بستگی دارد ؟

حتما در بین صحبت هایی که با دوستانتان انجام می دهید که به عنوان راهنما به شما پیشنهادهای عجیب و غریبی که می دهند این است که برای اینکه War شما آسان بیفتد کاپ های خود را پایین بیاورید و بعد از اینکه سرچ برای کلن وار به پایان رسید ، دوباره کاپ ها را بالا ببرید به عنوان اینکه حریف برایشان آسان بیفتد ! که البته صد در صد این یک تفکر اشتباه و غلط است و باید بدانید که پیدا کردن حریف در کلن وار ، هیچ ارتباطی با کاپ یا همان تروفی شما ندارد و نخواهد داشت !

طبق گفته سوپرسل پیدا کردن حریف در ClanWar بر خلاف نبردهای مولتی پلیر که روزانه برای لوت گرفتن انجام می دهید ارتباطی با تروفی و مقدار کاپ ندارد ، بلکه این موضوع به قدرت بازیکن بستگی دارد ! و قدرت بازیکن بر اساس قدرت حمله : که شامل نیروها و لول آن ، ظرفیت اردوگاه ها ، اسپل ها و قهرمانان / قدرت دفاعی : که شامل سازه های دفاعی ، دیوارها ، تله ها و قهرمانان می باشد.

همچنین باید بدانید که چیدمان نقشه بصورت مختلف تاثیری در قدرت بازیکنان ندارد هرچند که یک چیدمان صحیح نقشه می تواند حریف را به زحمت و دردسر بیاندازد ، تنها راهی که یک بازیکن می تواند قدرتش را بالا ببرد باید نیروهایش را ارتقاء دهد ادوات دفاعیش را منجمله دیواره را ارتقاء دهد و اسپل ها و ... نیز شامل شود.
امیدواریم که با خواندن این مطلب به روش ها و شیوه های عجیب و غریبی که به شما پیشنهاد دوستانه ! می شود گوش نکنید !

منبع : انجمن سوپرسل

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. دوستان ما کلن فوقالعده قوی داریم همیشه وارهامون رو میبریم .بچه های کلنمون همه استاد اتک زدن هستن .در کلن ما تان یازده نداریم اما کلن حریف همیشه تان یازده داره .ما 5 تا تان ده نیمه مکس داریم اما همیشه کلن حریف 7 یا 8 تا تان 10 داره .فقط با سیاست میبریمشون .به شکلی که تانهای 9 از تان 10 حریف 2 ستاره میگیره و تان 10 ما میره تان 9 سه ستاره میکنه .در ضمن دیوار اگه مکس باشه کلن حریفتون قوی میفته .همیشه چند نفر وار زن لحظه آخر وار با هم اتک بزنن که سرنوشت بازیو عوض کنن .باور کنید همین که اسم ایران بیات کلنهای حریف با تمام وجود اتک میزنن .پس مثل اجداد آریایی مون کم نیارید
  2. من بین ساعت هشت تا نه صبح استارت میکنم و تا حالا به سخت نخوردم الان بیست تا واره که بردم همینجوری
  3. قدرت مجموع کل نفرات کلن رو حساب میکنه نه نفر به نفر وقتى شما یه تان 11 دارین حریف کمش 2 تا تان 10 به جاى اون تان 11 قرار میده وقتى سرچ هم طولانى میشه یا وار خیلى سخت میشه یا برعکس
  4. سلام خدمت دوستان عزیز من یه کاری با game hacker انجام دادم و کلش رو هک کردم حالا هم حرف بن میزنه ببینین این چی میگه لطفا

    you have been kicked and banned a server please change id for play

    (your id is blocked )
    • پاسخ:

      این مسائل را سریع می فهمند و منجر به بن شدنتون میشه و خب فایده نداره و بدتر اکانت تون را هم از دست می دهید!
  5. عاقا من هنوز تو شوکم 😐 من الان لولم 103 تاون نه نیم مکسم البته لول سربازام بد نیس عاقا چشتون روز بد نبینه به همین کور سوی چراغ اتاقم قسم وار سی ب سی زدیم نفر اولم بودم خوردم به یه تاون یازده نیم مکس با همه تجهیزاتش و سربازی اتیشی و وحشیش هیچی دیگ همه میگفتن بزن امتحانی شاید یک بتونی بکنی اما من بجاش شرط بستم هرکی تونس با اکانت من اینو یک کنه بهش مجانی میبخشم خلاصه ک هیشکی .... نکرد 😂 حالا میدونم باگ بازیه ها پیش امد ولی اخه انققققققد دیگ😤😭 دیگ حالا سرنوشت وار چی شد بماند😢😁
  6. Fox - Clan : Eyd 1393

    سلام.
    ببینید همه چیز به نحوه هماهنگی و حملات بستگی داره و استراتژی و سیاست جنگی شما.
    برای ما یک وار اورد ک واسه من ک نفر پنجم بودم خود سیستم نفر 15 حریف رو پیشنهاد میداد برای حمله ینی جلوی تاون هفت ما تاون نه مکس با هیرو های لول 15 اورده بود. ولی با استراتژی فریب بردیمشون. هر واری رو میشه برد با زمانبندی اتک ها و تقسیم بندی اتک ها به راحتی میشه هماهنگی و سیاست وار تیم حریف رو خوند و ناکار گذاشت.
    ما با اختلاف یه ستاره این وارو بردیم. وارای سخت تری هم اورده ک همون ساعت اول اتکامونو زدیم و حریف نا امید شده.
    موفق باشید.
    Fox
    از کلن
    Eyd 1393
  7. یه وار ده نفره استارت کردیم روبه رومون نفر 5 و 6 و هشت شون تاون نه بودن سه تاشونم دراگ سه و رعد 5 داشتن با زلزله 2 حالا جالبیش به اینه نفرات اول تا چهارم ما تاون هشتن و ناون نه نداریم تو کلن اونا راحت با 10 اسپل .4 تا رعد و دوتا زلزله نفرات اول تا سوم مارو سه کردن.اوج نامردی بود
  8. سلام
    این موضوع که وحید تو پست دوم گفته برای ما دقیقا بر عکسه و همش کلن ایرانی به پستمون میخوره :)
    البته اکثرا اینجوریه!
  9. تو این چند روزه خیلی افتضاح شده بالانس
    یه بار من خودم تاون ده بودم.نیم فول هستم.دوتا پایینی 9.اونا هم نمیه.بقیه هم 8 و 7 و6.ولی حریف نفر اولش 11 فول بود.دومش ده فول.بعد هم 3 تا تاون 9!!!!
    خیلی مسخرست
    مسخره تر از اون این واره الانمونه.فقط تاون 8 و 7 و 6 گذاشتم.بعد حریفمون 11 داره!!!!!!اونم فوللل!!!!
    اوج مسخرگی
    • پاسخ:

      البته همانطور که گفتیم ، سیستموشون هنوز نواقصی دارد و کامل نیست !
  10. دقیقا این سوال رو من دیروز از سپور سل پرسیدم در مورد اینکه چرا حریف های ما همش از اندونزی و فیلیپین میان و سایر کشورها خیلی کم میاد مقابل ما:

    جواب سوپرسل:

    i understand your concern regarding the match making in the clan war.
    Clans will be matched up based on the overall strength of its members. strength is based on each member's attacking power (troops, army camp capacity, spells and heroes) and defensive strength (defensive buildings, walls, traps and heroes).
    unlike the multiplayer mode, trophies do not factor in when clans are matched.
    different layouts and base designs do not affect strength.

    the only way a member's strength can be changed is if they upgrade their troops, defenses, spell.etc.

    ترجمعه از ترانسلیت گوگل:

    من نگرانی شما را درک در مورد ساخت بازی در جنگ قبیله.
    قبیله خواهد شد همسان تا بر اساس استحکام کلی از اعضای آن است. قدرت در قدرت حمله هر عضو (سربازان، ظرفیت اردوگاه ارتش، جادوها و قهرمانان) و قدرت دفاعی (ساختمان های دفاعی، دیوار، تله ها و قهرمانان) است.
    بر خلاف حالت چند نفره، غنائم انجام عامل نیست در زمانی که قبیله همسان.
    پوسته های مختلف و طرح های پایه انجام قدرت تاثیر نمی گذارد.

    تنها راه قدرت عضو را می توان تغییر است اگر آنها به نیروهای نظامی، دفاع، spell.etc خود را ارتقا دهید.


    تقریبا منظورشون گفتن که بر اساس لول نیرو و سطح دفاعیات هر فرد در کلن وار هست.
    ولی حرفشون رو قبول ندارم.
    یعنی هیچ حریف ایرانی یا کشورهیا دیگه نیست در حد ما باشه؟؟!!
    یعنی فقط این فیلیپین و اندونزی هستن در حد ما؟؟؟!!!
    این همه کشور هست. بنظرم سیستم سرچشون مشکل داره کلا.
    • پاسخ:

      بله - نوشتیم که هنوز این سیستم ناقص است و بیشتر روی آن باید کار شود. البته کشورهای مختلف می آید و در سرچ کلن ما از برزیل و فرانسه و آمریکا و ایتالیا و ... هم می آید و متاسفانه این کشورهایی که برای شما می آید ، همشون حریفان سرسختی هستند و شکست دادنشون مشکله!
  11. به شخصه برای ما که از دارای یک تاون 11 یک 10 و مابقی 9 به پایین بود یک کلن افتاد با 2 تاون 11 مکس با هیرو مکس و مابقی تون 10!!! که در حد تون 8 بود بیسشون ولی جز تروپز خود چیزی آپ نکرده بودند.

    چه بالانس زیبایی!
  12. طبق گفته شما "موضوع به قدرت بازیکن بستگی دارد ! و قدرت بازیکن بر اساس قدرت حمله : که شامل نیروها و لول آن ، ظرفیت اردوگاه ها ، اسپل ها و قهرمانان / قدرت دفاعی : که شامل سازه های دفاعی ، دیوارها ، تله ها و قهرمانان می باشد."

    من میگم این حرف شما درست نیست
    دلیلش هم من خیلی وقتا شاهد این بودم که حریف خیلی سخت تر برامون میفته
    • پاسخ:

      ما بر اساس گفته خود سوپرسل نوشتیم که میتونید به لینک منبع که در زیرش گذاشتیم ، مراجعه کنید و راست و یا دروغش گردن سوپرسل !
  13. س.ممنون بعد آپدیت بزرگ قسمت وار برا ما همیشه وار سخت میوفته کلنمون شش هست همیشه با کلن های از خودمون قوی وار افتادیم کلن هفت هشت 6 از 6 پایین نیوفتادیم باخت زیاد دادیم مشکل از کجاست در ضمن ممنون میشم من تان نه هستم از لحاظ دیفنس مکس نیستم روبروی من همیشه تو وار سخت میوفته فول دیفنس هست مشکل از کجاست نیرو هاش هم از من وقی میوفته شاید از لحاظ دیوار از من ضعیف باشه ولی نمیدونم دیوار هام مکس ده هستن ؟؟//ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      مشکل از بازی است و سیستم سرچ هنوز ایراد دارد - بهتره در ساعات شب برای وار سرچ کنید و اگر سرچ طولانی شد - آن را قطع کنید و دقایقی بعد دوباره امتحان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای