آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

محل خزانه داری همیشه امن نیست !

قلعه ی قبیله Clan Castle

محل خزانه داری همیشه امن نیست !

همانطور که می دانید در حمله به خزانه مان که در کلن کسل قرار دارد ، حمله کنندگان فقط قادر هستند که سه درصد از منابع موجود در آن را به غارت ببرند! حال می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که با توجه به درصد غارت در خزانه ، آیا نگهداری منابع مان در این خزانه معقولانه خواهد بود یا خیر ؟ آیا محل امن تری هم وجود دارد یا خیر ؟ برای بررسی این موضوع به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در پست های قبل و نظرات و توضیحاتی که قبلا داده بودیم ، می دانستید که شما نمی توانید همه منابع دهکده را به غارت ببرید و مقدار لوتی که به شما نمایش داده می شود درصدی از منابع است که با توجه به منابع کل دهکده ایی که شما قصد حمله به آن را دارید نمایش داده می شود و منابع دهکده خیلی بیشتر از آن است ! و هر دهکده با توجه به تاون هال درصد آن مطابق جدول زیر محاسبه می شود :

مثلا در یک تاون هال 9 مطابق جدول بالا :

* اگر کل منابع شما بیش از 2.5 ملیون طلا داشته باشد و تمام آنها را در منابع نگهداری کنید و خزانه خالی باشد ، دشمن نمی تواند بیشتر از 400 هزار طلا از منابع غارت کند.
* اگر شما بیش از 2.5 ملیون طلا در منابع و 1 ملیون طلا در خزانه وجود داشته باشد ، دشمن می تواند 400 هزار طلا از منابع و 30 هزار طلا از خزانه غارت کند.

پس با توجه به توضیحات بالا می توان نتیجه گرفت که هنگامی خزانه را خالی کنید که یا به آن احتیاج دارید و یا اینکه کاملا پر شده باشد و چرا که حمله کنندگان به دهکده شما با توجه به مقدار غارتی که می توانند از آن ببرند که مقدار کمی است ، زیاد روی آن تمرکز نمی کنند و می توان گفت بهترین مکان برای جمع آوری و حفظ منابعتان می باشد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام چرا موقعی که اتک میزنم ستاره های زیر کلمه اتک نیست تا پاداش ها بر داخل خزانه داری؟ ممنون
    • پاسخ:

      هر 24 ساعت این گزینه فعال میشود و حتما حمله روزانه خود را انجام داده اید
  2. سلام ببخشید من داخل estorage gold همون منابع سکه دارم چگونه بریزم توی خزانه؟
    یادم بدید
    • پاسخ:

      منابع را از مخازن نمی شود به خزانه منتقل کرد ! ولی بلعکسش می شود ، فقط جوایزی که 5 ستاره می شوید ، به خزانه منتقل و جمع آوری می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای