آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

لوت کارت و جوایز ستاره های روزانه

اخبار و شایعات

لوت کارت و جوایز ستاره های روزانه

 آپدیتی دیگر از سوپر سل که بزودی منتشر می شود ، این آپدیت شامل بهبودی بهتر در قسمت لوت بازی می شود که باعث اعتراض کلشر ها شده بود ، سوپر سل مصمم است که عقب گرد نکند و بازی مانند قبل نشود و خلاقیت های دیگری را بکار می برد تا هم رضایت بازیکنان و هم فروش بیشتر جم را که منبع در آمد آن می باشد را هم همزمان داشته باشد ، به هرحال جزییات بیشتری از این آپدیت منتشر شده است که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت ...

جایزه ستاره های روزانه :

* گرفتن 5 ستاره در بازی های مولتی پلیر ( همین بازی که سرچ می کنید و منابع دیگران را غارت می کنید) باعث گرفتن این جایزه می شود.

* این جوایز در لیگ های بالاتر ، بیشتر خواهد بود .

* این جایزه برای شما هر روز وجود خواهد داشت.

* این جوایز با حفاظت بیشتر در خزانه داری شما نگهداری می شود . (در همان Treasury نگهداری می شود.)

* بیشترین جوایز روزانه از لیگ چمپیون به بعد خواهد بود.

لوت کارت :

* بعد از هر حمله به دهکده شما و دفاع دهکده شما این لوت کارت برای شما نمایان می شود.

* استفاده از این لوت کارت باعث می شود که مقداری از منابع دزدیده شما ، برگردانده شود.

* فقط یک لوت کارت برای هر دفاع دهکده شما نمایان می شود و تا زمانی که از آن استفاده نکنید لوت کارت هایی دیگر به شما تعلق نمی گیرد.

* لوت کارت همانند موانعی که در دهکده ظاهر می شود بصورت راندوم در دهکده ظاهر می شود و بعد از پاک کردن آن ، 20 درصد از لوت غارت شده شما بر می گردد.

* اگر به دهکده شما حمله شود و لوت کارت هنوز در دهکده وجود داشته باشد ، در صورتی که در این حمله جدید منابع بیشتری از شما غارت شود ، لوت کارت قبل آپدیت شده و بیشترین غارت را که 20 درصد را شامل میشود را به شما باز می گرداند.یعنی 20 درصد از بیشترین غارت از شما شده تبدیل به لوت کارت می شود و آپدیت می شود.

* اگر مخزن های شما پر باشد لوت کارت قابل استفاده نمی باشد.

تکمیلی آپدیت جدید ...

 ■متعادل سازی

از این پس توپخانه عقاب به گولم ها و گولم های کوچک 3 برابر قدرت تخریب بیشتری وارد می کند
از این پس ایر دفنس دوم در تاون هال 6 قابل استفاده است و ایر دفنس سوم در تاون هال 7 قابل استفاده است·


■رفع باگ ها و مشکلات

رفع مشکل اسکت ها که در لایه ی دیوار گیر می کردند مخصوصا وقتی هوگ ها را دنبال می کردند.
رفع مشکلی که باعث می شد بتوان بیش از یک اسپل دارک دونیت کرد.از حالا به بعد فقط یک اسپل می توان دونیت کرد.
در یک سری موارد نادر مشاهده می شد که وقتی بازیکنی ساختمانی را به حالت ارتقا می گذاشت و مدتی تقریبا طولانی از بازی خارج میشد مشاهده می کرد که آن زمان ارتقا به اشتباه نشان می داد که 20 روز یا بیشتر گذشته است.

تصویر ساختگی از لوت کارت که تایید نشده است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷)

  1. سلام لول کلشم 125 هست و تقریبا تاون ده فول
    میخواستم از ربات استفاده کنم که شنیدم ممکنه بازی توسط ربات دزدیده بشه ایا این صحت داره؟
  2. سلام معذرت میخوام دوباره
    من هنوز ادعای مالکیت نکردم و امروز یه پیام فرستادن من الان باید چیکار کنم؟
    اینم عکس متن پیام
    http://uupload.ir/files/iqzt_c0c.png
  3. سلام
    من به بازی دسترسی ندارم!
    و از وقتی که این پیام رو فرستادن دو روز گذشته الان من ادعای مالکیت کم از همون جایی که باهاشون صحبت میکردم؟
    • پاسخ:

      بله ، باید صبر کنید اگه بازی باز شده است ، البته خودشون هم تماس میگیرند و ممکنه یک مقدار هم دیرتر تماس بگیرند ، به هر حال اگه بازی باز شده اقدام کنید تا زودتر اقدام کنند.
  4. سلام
    خیلی معذرت میخوام از اینکه دوباره مزاحم شدم!
    من بهشون مدل گوشیایی رو که باهاشون بازی میکردمو داد و اونا جواب دادن اما من پیامشونو الان دیدم و فک کنم از دو روز بیشتر شده اینم عکس متن پیامشون
    http://uupload.ir/files/ug58_c-0-cc.png
    • پاسخ:

      اگه با بن شدن هم موافقت کردید ، 2 روز صبر کنید تا بازی بن شود و بازی دوباره باز شود ، بعد از باز شدن بازی ، خودشون تماس می گیرند و اگه تماس تگرفتند ، شما ادعای مالکیت کنید . ( مطابق آموزش )
  5. سلام میشه روش استفاده از ربات مای بوت رو بذار ممنون میشم خیلی احتیاج دارم
    • پاسخ:

      آموزش ربات ها با عکس و فیلم در سایت موجود است ، به آن مراجعه کنید.
  6. سلام داش میخواستم درخواست کنم روش استفاده از ربات مای بوت رو بذار ممنون میشم خیلی احتیاج دارم
    داش کاملا توضیح داده باشه اخه کار با این ربات رو هیچی بلد نیستم
    • پاسخ:

      آموزش در قسمت آموزش ربات هست ، فیلم ها را هم ببینید ، تقریبا همه شون مشابه هستند.
  7. سلام و ممنون
    مثلا اگه بخوام بهشون بگم که با فلان گوشی و فلان گوشی بازی میکردم و در فلان زمان متوجه شدم اکانتم هک شده چی بگم به انگلیسی؟
    بازم ممنون
    • پاسخ:

      مدل گوشی ها را بنویسید و تاریخ را به میلادی ، توضیحات خاصی نیاز نیست .خودشون می فهمند.
  8. سلام
    ممنون بابت پاسخ دهی تون و معذرت میخوام از اینکه دوباره مزاحم میشم:(
    من بهشون گفتم که با بن موافقم و اونام جواب دادن اما من چیز زیادی از سردرنیاوردم میشه بگید چی بهشون جواب بدم؟
    اینم عکس پیامی که فرستادن
    http://uupload.ir/files/e6_c-o-c.png
    بازم ببخشید:(
    • پاسخ:

      تمام مدل گوشی هایی که با اون بازی کرده اید را میخواهند و اینکه چه زمانی تاریخی ، متوجه شدید که بازی تون هک شده و در معرض خطر قرار گرفته .
  9. سلام
    اتک های مولتی پلیر که 3 ستاره ندارن ما چجور 5 ستاره بگیریم؟
    • پاسخ:

      چرا ندارد ؟ شما در پایان بازی اگر دهکده را تخریب کنید و حمله شما پایان یابد ، ستاره هانمایان می شود اگر پیروز شده باشید ، حال ممکنه این ستاره را در 5 حمله بگیرید هرحمله یک ستاره اگر پیروز شوید و یا مثلا با 2 حمله 5 ستاره بگیرید ، حمله اول 2 ستاره و حمله دوم 3 ستاره که مجموعا 5 ستاره می شود! بستگی به حملات شما دارد.
  10. سلام واقعا معذرت میخوام که اینجا مطرح میکنم میدون به این مطلب ربطی نداره اما اخه پست مربوط نظراتش بستس تو انجمن هم خودتون جواب نمیدید:( ممنون میشم راهنماییم کنید!
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    من میخواستم اکانتم رو بفروشم اما از سر سهل انگاری جیمیل و رمز رو به طرف دادم اما اون پول رو واریز نکر و من میخواستم که اکانتم رو با مکاتبه با سوپر سل پس بگیرم!
    بخاطر همین به سوپر سل پیام زدم که جیمیل متصل به اکانتم هک شده و دیگه به بازی دسترسی ندارم و بعد یه ربات فک کنم جواب داد که اطلاهاتتون رو بفرستید منم فرستادم و بعد دوباره یه پیام اومد که ما متوجه شدیم که شما سه ساعت پیش به بازی دسترسی داشتید و منم براشون نوشتم که من نیستم و همون کسیه که اکانتم رو هک کرده الان اونا یه پیام دیگه فرستادن اما من زیاد متوجه نشدم فک کنم میگن که پسورد جیمیلتو عوض کن اما من به ایمیلم دسترسی ندارم که بخوام پسوردشو عوض کنم و اصلا چه لزومی داشت به اونا پیام بدم!
    الان میشه بگید من به اونا چی جواب بدم؟
    اینم تصویر متن مکاتبه من با سوپرسل
    http://uupload.ir/files/1mn0_c-0-c.png

    خیلی ممنون میشم اگه کمکم کنید:(
    • پاسخ:

      میخواهند بازی را بن کنند که باید موافقت کنید ، آموزش را بخوانید از اونجایی که نوشتیم باید با بن موافقت کنید و منتظر باشید.
  11. الان لوت خیلی خوبه. امیدوارم با آپدیت خرابش نکنن و بهتر هم بشه. الان تو تاون هال 9 لیگ گلد 3 یا 2 خوبه. پر از زمین مردس.
  12. امیدوارم با این تغییرات جدید در راه فقط زمین های مرده افزایش پیدا کنه و لوت کمی بهتر بشه چون تمام ناراحتی پلیرا همین بوده حالا لوت کارت اینا کلا جنبه ی تبلیغی دارند و 20 درصد هم انچنان کمک نمیکنه
    کلا اپدیت قبلی دل سرد کننده بود و امیدوارم این اپدیت اینطور نباشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای