آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

این یک تله است !

فیلم و تیزر بازی

این یک تله است !

فیلم جدید منتشر شده از سوپرسل که در قسمت News بازی تان بعد از اینکه بازی از حالت تعمیرات بیرون آمد قرار گرفت و شما می توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید ...

این داستان واقعی از یک کلشری بنام S3RVANT است که یاد می داد چگونه 15 جاینت را به پرواز در آورد !

It Is a Trap

فیلم را دانلود کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶)

  1. منم یه بار همچین بلایی سر یکی اوردم با ده تا جاینت و دوتا هیلر اومده بود همون اوله کار همشون رفتن هوا خخخخخخخ واسه منو چرا نشون داد تا کی تبعیض
  2. علی دهقانی

    خوب کاری نداره اول یه گابلین میفرستی بدون اینکه کشته بشه تله ها رو خنثی می کنه.
    به همین راحتی
  3. سلام
    بکس کسی میدونه چرا تو بازی نمیتونم برم میزنم رو بازی کل صفحه سیاه میشه نه صدای بازی میاد نه تصویر
    • پاسخ:

      اگه با بلو استکس بازی می کنید ، از یک بلواستکس دیگه استفاده کنید و یا آپ گوگل پلی ش را پاک کنید و CLEAR کنید
  4. با سلام.ببخشید یکی از دوستام گفت اگه کلش بازی کنی و حتی جم هم نخری پول اینترنتی که توی کلش مصرف میکنی به جیب سوپرسل میره و کلا میگفت حتی اگه جم هم نخری باز یه ولی به جیب سورسل میره.آیا حرفش درسته ؟
    • پاسخ:

      خیر - هزینه و حجمی که هنگام بازی از اینترنت شما کم می شود به جیب همان سرویس دهنده اینترنتی تان می رود که از آن اینترنتتان را می خرید !
      حالا مگه سوپر سل قتل کرده !؟
  5. امیرحسین

    بدترین از این وقتی ده تا ویزارد تو اتک وار بره روی جاینت بمب کلا سرنوشت اتک رو تغییر میده:)
  6. سلام من برنامه های مورد نیاز برای سیو کلشو دانلود کردم و به روز کردم چهار تا جیمیل هم ساختم ولی وقتی وار کلش میشم تو قسمت سیو کردنش جیمیلمو وار میکنم سبز نمیشه و فقط اون بالا میاد خوش امدید لول۱ . چیکار کنم که سیو شه کلشم لطفا کمک کنید؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سوال را در انجمن  سایت بنویسید
  7. من می خوام از طریق بلواستکس کلشم رو لود کنم همه کارم کردم فقط می خوام تو تنظیمات بلواستکس در داخل Manage accants جیمیلم را بزنم ولی همه لگو ها مثل جیمیل ویاهو و تلگرام هست که اکانتتو وارد کنی ولی گوگل نیست که روش بزنم و جیمیلم را وارد کنم بعد داخل بازی شم تازه گوگل هم دارم ولی نمی دونم چرا توManage accants عکسش نیست؟
    • پاسخ:

      بهترین راه اینه که از یک بلواستکس دیگه و جدید دانلود و استفاده کنید. ممکنه بلواستکس تون ناقص باشه !
  8. سلام و خسته نباشید میگم به مدیر سایت و نویسنده های سایت یک سوال داشتم
    ممنون میشم جواب بدین من تو بیان وبلاگ دارم ولی بلد نیستم ویدیو بزارم اگه امکان داره به من هم یاد بدین مرسی ممنون میشم
  9. اقای اها من سوال درباره برگردوندن اکانت ندارم که میگید حجم سایت زیاد می شود و گفتین درباره برگردوندن اکانت مکالمه با سوپرسل و... فقط اینو بگید من می خوام جیمیلمو وارد کنم ولی تو لیست سیک ها لگو گوگل نیست که برم داخلش و جیمیلمو بزنم اگر کمکم کنید یه دنیا ممنونتونم
    • پاسخ:

      باید قبل از اینکه وارد بازی شوید ، از قبل جیمیل تون را از داخل ستینگ گوشیتون وارد کنید از قسمت Add Account گوگل گوشیتون . بعد که جیمیل تون را داخل گوشی زدید و سیو شد - اونموقع وارد بازی شوید و از ستینگ بازی کلش تون که گزینه گوگل پلاس بازی کلش را بزنید ، اونموقع لیست جیمیل یا جیمیلهاتون می آید و بعد اون جیمیلی را که وارد کردید نشان داده می شود و کنارش یک گزینه تیک دارد که انتخاب می کنید و Ok را می زنید.
      ضمنا ببینید که اصلا گوشیتون از گوگل پلی پشتیبانی می کند چون یکسری گوشی های فیک و چینی این گزینه را دارند ولی از گوگل پشتیبانی نمی کنند. مشکلی داشتید باز هم بنویسید همین جا راهنمایی تون می کنم .
  10. سلام ببخشید یه سوال داشتم
    ایا اون برج جهنمی هست توی تاهال 100 قوی هست یا اون عقاب توی تاهال 11 ./ ممنون میشم جواب بدید .
    • پاسخ:

      برج جهنمی خیلی قوی تر است ! چون حتی اگر اسپل زرد و سلامتی را هنگامی که روی نیروها بزنید و یا از هیلر هم استفاده کنید ، سلامت دهنده ها هیچ اثری روی نیروهای شما ندارند ! و نیروها را مستقیم زیر هدف قرار می گیرند و ذوب می شوند ! - در صورتی که برج عقاب اولا باید یک تعداد نیروی خاص مثلا 10 تا بربر دشمن وارد زمین کند تا کار کند و چون شلیک هایش به هوا است و بعد روی زمین می آید نیروهای دشمن  تغییر مکان بدهند - توپها به فضای خالی می خورند و یک مقدار اعصاب خرد کن است ! زیاد هم نباید از آن ترسید ! و حمله کنید به چنین دهکده هایی که توپخانه عقاب دارند. ولی از اینفرنو بترسید و برای مقابله با اون فقط طلسم انجماد چند ثانیه ایی کارساز است تا نابودش کنید.
  11. لینک دانلود کار نمیکنه
    هر چند میشه از نماشا دانلود کرد بهرحال تصحیح کنید
    • پاسخ:

      ممنون - درست شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای