آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین نقشه های سال 2016

نقشه های بازی

بهترین نقشه های سال 2016

در این مطلب می خواهیم بهترین نقشه های سال 2016 که تنها تقریبا دو هفته از آن گذشته و کاربران با استفاده از آن نتایج خوبی گرفته اند را برای شما معرفی کنیم ، این نقشه ها از تاون هال شش تا تاون هال یازده را شامل می شود و البته برای تاون هال شش نقشه های زیادی می باشد و خب کاربران این تاون هال تازه شروع کرده اند ، باید بیشتر نحوه دفاع کردن و بازی کردن را آموزش ببینند که از مطالب قبل ما می توانند استفاده کنند همچنین چون این تاون هال هم زود آپدیت می شود و به تاون هال های بعدی ارتقا پیدا می کند . در ادامه مطلب برای شما بهترین نقشه های در حال حاضر 2016 را آورده ایم ....

هر دهکده شامل دو نقشه می شود ، یکی برای نقشه عادی اش و دیگری برای کلن وار که ما سعی کرده ایم از هر دو موقعیت برای شما آنرا نمایش دهیم تا مطابق سلیقه خودتان دهکده تان را بچینید . ( به غیر از نقشه برای تاون هال شش که نقشه کلن وار ندارد) وقتی هم که نقشه خود را طراحی کردید باید به فکر حملات و نحوه اتک زدن باشید که استراتژی های مختلف در قسمت استراتژی ها برای شما معرفی شده است.


بهترین نقشه های سال 2016 کلش آف کلنز


بهترین نقشه برای تاون هال 6

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : Hellcat

طراح : Ash

ویژگی ها : منابع در جاهای مختلف هستند - اتصالات T شکل نقشه برای مقابله با والبریکر - یک شیلد  30% با این طرح به راحتی بدست می آورید.

از آنجا که این نقشه قدیمی است، شما می توانید قرار دهید کالکتور اکسیر بین آزمایشگاه و مورتار همراه با ایردیفنس جدید.

بهترین نقشه برای تاون هال 7

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : Unnammed

طراح : Unknown

ویژگی ها : ذخیره سازها در قسمت های جداگانه هستند و تله ها به خوبی قرار داده شده اند و مورتارها بخوبی پوشش داد و ایرسویپر ها هم بخوبی محافظت می کنند و پوشش داده اند.

نوع نقشه : Defense/Clan Wars

نام نقشه : Dovahkiin

طراح : rhymquimghyf

ویژگی ها : نقشه ای ضد دراگون ، تعداد حمله کننده های دراگون مهم نیست چرا که قبل از رسیدن به مرکز دهکده ، متفرق می شوند و به اطراف دهکده می روند ! و دور می زنند.

بهترین نقشه برای تاون هال 8

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : Unnammed

طراح : Ash

ویژگی ها : اتصالات خوب T شکل برای مقابله با والبریکر ، مقابله با جاینت ، محافظت در برابر حملات بارچ و ضد اژدها و ...

نوع نقشه : Defense/Clan Wars

نام نقشه : The Fates
طراح : Eric87

ویژگی ها : بصورت نامتقارن ، پوشش خوب کلن کسل ،پوشش خوب بربرین کینگ ، فضاهای خالی با بمب پر شده اند.

بهترین نقشه برای تاون هال 9

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : Hybercube

طراح : Ash

ویژگی ها : محافظت خوب از دارک اکسیر ، نقشه ای ضد جاینت و هوگ رایدر و ضد حملات بارچ و نقشه ای مکعبی شکل.

نوع نقشه : Defense/Clan Wars

نام نقشه : Triton
طراح : TheJ

ویژگی ها : ضد استراتژی های GoLaLoon ; GoHogs ; GoWiPi.

بهترین نقشه برای تاون هال 10

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : Hypercube X

طراح : Ash

ویژگی ها : ضد طلسم زلزله و طلسم پرش ، ضد جاینت -بالن ، هوگ رایدر ، ضد گولم همراه با طلسم پرش،همراه با 275 دیوار ، ضد آرچر کویین و استراتژی سوپرکویین .

نوع نقشه : Defense/Clan Wars

نام نقشه : Eye of the Tiger
طراح : Ash

ویژگی ها : به سختی می توان آنرا دوستاره کرد و ضد طسم پرش و زلزله است و همچنین ضد گولم و استراتژی های آن.

بهترین نقشه برای تاون هال 11

نوع نقشه : Farming

نام نقشه : .........

طراح : .......

ویژگی ها : نقشه های بسیاری وجود دارد ولی با توجه به جدید بودن آن هنوز نمی توان درست نتیجه گیری کرد که چه نقشه ای مناسب فارمینگ است و با توجه به اینکه ممکن است در آینده هم تغییر تحولاتی هم در نحوه لوت ها پدید آید ، بنابراین فعلا این انتخاب را به خوانندگان سایت می سپاریم و شما می تونید نقشه مناسب که نتیجه ای خوب هم گرفته اید را در سایت PicoFile.Com آپلود کرده و لینک آنرا در قسمت نظرات سایت بگذارید.

نوع نقشه : Clan Wars / Trophy Pushing

نام نقشه : DayBreaker

طراح : Ash

ویژگی ها : ضد استراتژی های دو ستاره ، ضد حملات گولم و حملات قیفی شکل ، توپخانه عقاب دست نیافتنی است و به خاطر محل جایگیری خوب تخریب نمی شود ، در مقابل حملات با گولم و لاوا هوند قیفی شکل ، خوب و هوشمندانه عمل می کند و پوشش می دهد ، ملکه کماندار هم به راحتی نمی تواند برای خودش قدم بزند و ساختمان ها را هدف قرار دهد.

هر چند هنوز هم نقشه های بسیاری از کلش آف کلنز هست و من دیده ام که خیلی خوب هستند اما سعی کردم که بهترین ها را برای شما بیاورم و اگر شما هم طرحی دیده اید که فکر می کنید جایش اینجا خالی است در قسمت نظرات لینکش را برایمان ارسال کنید و یا می توانید در مورد آن در انجمن مطرح کنید و مزایای نقشه خودتان را برایمان تشریح کنید و در مورد آن صحبت کنید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

  1. چرا همه نقشه ها هست جز نقشه تان هشت؟؟
    تعداد نقشه هارو بالا ببرید آدم باید از بین دو تا نقشه یکیو انتخاب کنه!
    • پاسخ:

      در سرور عکس های مان مشکلی بوجود آمده که بعضی از عکس ها دچار مشکل شده اند نمایش داده نمی شوند و البته در حال برطرف شدن است و بزودی سایت دوباره درست می شه - مطالب به روز خواهد شد و ماه به ماه فقط بهترین ها را قرار خواهیم داد.
  2. شکل نشان نازی ژرمن ها و تله های زمینی و هوایی در نقاط خالی قرارداده شود.ععععالی
    • پاسخ:

      هست که !
  3. واقعا سایت مفتخری دارین با این همه تلاش باید یه خداقوت بهتون گفت من دنبال این مپ بودم تا اینجا گیرش آوردم خواستم یه تشکری هم ازتون بکنم
    با سپاس فراوان
    • پاسخ:

      خواهش می کنم.
  4. سلام و خسته نباشید ببخشید پس چرا نقشه تی اچ 7 2 تا ایر داره الان تو ورژن جدید 3 تا داره
    • پاسخ:

      نقشه ها ماله زمانی است که بازی آپدیت نشده بود و ایردیفنس سوم به تان هال 7 اضافه نشده بود.
  5. با سلام خدمت دوستان
    نقشه های وار تاون 8 بدون استثنا با ترکیب گولم، هوگ 4 و ویز و یا ترکیب 36 تا هوگ و 5 تا ویز با کستل هوگ براحتی سه میشه و اصلا استثنایی نداره کستل حریف رو هم با دو تا سم که یکیش رو توی کستل میگیریم میتونیم بزنیم.
    بنظرم دوستان اصلا روی مپ وارهای تاون 8 حساس نباشند چون در همه وارهایی که ما داشتیم با ترکیب های بالا هر تاون 8 رو با بالاترین سطح دفاعی ها و دیوارهای فول براحتی زیر دو دقیقه میشه سه ستاره کرد.
    مهمتر این هست که مپ وار تاون 9 ها سه ستاره نشه که البته در مورد اونهم پیشنهاد بنده اینه که حتما کستل رو جوری در مرکز قرار بدهید که به هیچ عنوان حریف نتونه با یه هوگ خالیش کنه. به عبارت دیگه نقشه وار تاون 9 باید عمدا به گونه ای طراحی بشه که دو ستاره رو راحت به حریف بده اما هرگز سه ستاره نشه. برای مقابله با اتک گولم هوگ و گولم لاوا بالن حتما باید تمام جاینت بمب ها و همچنین ضد هوایی ها در سمت مخالف ملکه قرار داده بشوند.
  6. میثم خیلی خوب گفت
    منم همین کارو میکنم
    نقشه کلیو میچینه بعد میشیم جاهلی که فک میکنم بهتر میشرو جابجا میکنم. مخصوصا اینکه میشه از نظر هوایی یکم کوتاهی کرد. چون خیلی کم میزنن
  7. سلام من تان 8 ماکسم و لول کلنمون هشته که داره میشه 9 و تو وار دائما حریفان قوی داریم با این حال نقشم رو تا به حال تان 8 سه نکرده و البته خیلی از تان 9 ها هم از 3 کردنش عاجزن اگه خواستین نقشمو بهتون میدم از موقعی که گذاشتمش شاید 30 تا وار گذشته ولی کسی نتونسته بزنش تو تان 8
    • پاسخ:

      می تونید در انجمن بگذارید تا دوستان استفاده کنند و بهرمند شوند
  8. میشه یک پشت از طراحان بگذارید و معرفیشون کنید و بگید چجوری نقشه طراحی میکنند
  9. اتفاقا یک رفیق مثل شما داشتیم که همیشه یا دو میشد یا سه . برای داشتن چرخ نیازی نیست از اول چرخ رو اختراع کنید فقط کافیه نقشه رو بگیرید و شخصی سازی کنید و جای تله ها و تسلاها و بقیه چیزا رو طوری که فکر میکنید درست جابجا کنید
  10. من یه عقیده ای دارم و اون هم این هست که آدم خودش باید مپ بچینه چون مپ هایی که تو اینترنت هست معروف هستند بنابرین مکان تله ها و تسلا های اون هم معروف می شن و همچنین نحوه ی 3 ستاره کردن آن ها هم معروف می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای