آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نقشه MEGACube نهایت حفاظت از دارک اکسیر !

نقشه های بازی

نقشه MEGACube نهایت حفاظت از دارک اکسیر !

پس از مدتها شما منتظر یک نقشه خوب برای حفاظت از منابع خود بودید؟ مخصوصا منبع دارک اکسیر ! خب امروز یک نقشه مناسب برای تاون هال 8 برایتان گذاشته ایم و بررسی کرده ایم این نقشه MEGACube نام دارد که توسط کلشری بنام jam2 طراحی شده است که حملات را به آسانی دفع می کند و حتی در برابر تان هال های 9 نیز توانسته است مقاومت کند و تنها در در این هفته دو بار نابود شده است ، این نقشه با نهایت قدرت از منبع دارک اکسیر شما محافظت می کند ، جهت آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


نکته:

این نقشه در دو حالت چیده شده است که در یک نقشه مورتار در وسط نقشه است و یک تصویر دیگر ایردیفنس در وسط قرار دارد که به اختیار می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. در صورتی که حملات زمینی به شما بیشتر است از مورتار در وسط استفاده کنید و در صورتی که حملات به شما بیشتر هوایی هست از ایر دیفنس در وسط نقشه استفاده کنید.

ویژگی های نقشه MEGACube برای تاون هال هشت

ضد آرچر کویین

همانطور که در شکل می بینید آرچر کویین با توجه به فاصله آن با منبع دارک اکسیر ، به آن نمی تواند از خارج نقشه به آن شلیک کند و در اطراف مرکز دهکده می چرخد تا اینکه کشته شود و یا وقت تمام شود !

توجه: محدوده حمله آرچر کویین 5 فضا می باشد.

ضد جاینت و هوگ رایدر

با توجه به اینکه این دو عنصر فقط دفاعیات را مورد حمله قرار می دهند پس هیچگاه به سمت مرکز حرکت نمی کنند و همانطور دور می چرخند و مورد اصابت قرار گیرند و قدرت شان کم شده و تاثیر آنچنانی نخواهند گذاشت برای حرکت به سمت مرکز روستای ما.

همانطورکه می دانیم جاینت و هوگ رایدر فقط به دفاعیات حمله می کنند و به منابع ما تا زمانی که تمام دفاعیات ما نابود نشده باشد ، آسیبی نخواهند رساند و مانند تصویر همانطور دور می چرخند و دچار تله و بمب و ساختمان های دفاعی قرار می گیرند تا نابود شوند و همچنین راه را نمی توانند برای دیگر نیروهای دشمن هموار کنند که به سمت مرکز حرکت کنند.

با قرار دادن تله ها ، اگر جاینت ها از هر نقطه از نقشه وارد شوند ، همگی آنها هنگام نابودی تجهیزات دفاعی بصورت صد در صد دچار تله ها شده و به آسمان پرواز خواهند کرد ، همچنین بربر شاه و هوگ ریدر ها هم دچار همین مخمصه خواهند شد و گردشی در نقشه حرکت خواهند کرد و اثر گذاریشان کم می شود و به سمت مرکز نمی توانند بروند.

ضد حملات بارچ Barch

ویزارد تاور ها و مورتارها به خوبی دفاع خواهند کرد و پوشش دهی آنها و حفاظت از منابع بسیار خوب است و هنگام شلیک آرچر و  و در حملات بربر ، به خوبی زیر هدف قرار می گیرند و اثر گذاری آنها کم خواهد شد و در همان بیرون دهکده دشمن را نابود می کنند و برای حریف سخت است که بتواند 50 درصد دهکده را تخریب کنند و شما می توانید با تخریب ساختمانهای دفاعی توسط دشمن ، شیلد بدست آورید و از منابع خود بیشتر محافظت کنید و آنها را هم حفظ و جمع آوری نمایید.

ضد حملات دراگون

از آنجا که دراگون یکی از قوی ترین نیروهای در تاون هال 8 است، همه ایردیفنس ها به خوبی در یک مثلث متساوی الاضلاع نزدیک در هسته قرار داده شده است البته بازیکنان حرفه ای می توانند با استراتژی دراگون سه ستاره از شما بگیرند ، البته باید برای حمله با دراگون هم برنامه ریزی کرد و کمترکسی با دراگون حمله خواهد کرد و یا بتواند در 30 ثانیه به سرعت تصمیم گیری کند که دهکده را کاملا بتواند نابود کند و منابع شما را غارت کند.

در حالی که دراگون ها از خط اول دهکده گذشتند ، بر روی منابع ما قفل می شوند و مشغول حمله به منابع ما می شوند در حالی که ایردیفنس های ما و همچنین آرچر تاورهای ما به خوبی آنها را زیر آتش قرار می دهند ( توجه داشته باشید که هدف حفظ منبع دارک اکسیر است)

ضد حملات ویزارد

حملات با ویزارد ، استراتژی جدیدی است که کاربران جدیدا بکار می برند و همانطور که می بینید ویزارد ها فقط می توانند ساختمان های بیرونی و بی مصرف ما را هدف قرار دهند و به اطراف منحرف می شوند و زیر آتش ساختمان های دفاعی ما قرار می گیرند و تا 3 فضای نزدیک خود را می توانند هدف قرار دهند و بعد از آن به سمت نزدیکترین فضا حرکت می کنند که باعث منحرف شدن می شوند و به سمت مرکز نمی توانند حرکت کنند.

این حملات باعث سخت تر شدن حملات قیفی شکل با جاینت هم می شود.

ویژگی های دیگر این نقشه :

+ برای فریب نیروهای قلعه و یا کشتن آن به علت موقعیت مناسب قلعه ، نیروهای زیاد و وقت زیادی از حریف خواهد گرفت که یک مزیت به حساب می آید.

+ یک شیلد 12 ساعته در صورت حمله به راحتی بدست میآید ولی برای تمام مهاجمین خیلی سخت است که بتوانند یک پیروزی با 50 درصد را بدست آورند.

+ جایگذاری عالی تله ها در دهکده.

+ ایزوله بودن تان هال که تقریبا 20 درصد منابع داخل آن است مخصوصا دارک اکسیر هایمان ، که خودش یک منبع چهارم  ذخیره ساز عمل می کند و مزیتی است برای حفظ قسمتی از منبع دارک اکسیر مان.

+ برای مهاجم حدس زدن محل تله ها یمان بسیار دشوار است.

گزارش دفاعی

در زیر هم گزارشی از حملات با استراتژی های مختلف را به این نقشه می بینیم.

این نقشه ، یک نقشه پرقدرت برای حفظ منبع اکسیر سیاه می باشد که اگر می خواهید اکسیر سیاه جمع آوری کنید ، حتما از آن استفاده کنید و در صورت استفاده نظرتان را هم بنویسید و در صورتی که پیشنهادی برای بهتر شدن آن دارید برای ما در قسمت نظرات بنویسید !

ربات تلگرام سایت آموزش بازی کلش آف کلنز

کلیک کنید!

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. سلام میخواستم بدونم اگه بن شدم نشونش چیه پیام میاد؟واردبازی نمیشه؟بازی پاک میشه؟در کل اگه من بن شدم نشونه ش چیه؟
    • پاسخ:

      به محض ورود پیام بن نشون داده میشه و درست مثله زمانهایی است که سرور بازی در حالت تعمیر است و نمی تونید وارد بشید و یک پیغام خاکستری رنگی روی صفحه میاد.
  2. سلام من این مپ رو حدود 3 ماهی هست گذاشتم و از همون اول تا الان که میخوام بزنم تان هال 9 واقعا عالی دفاع کرده ازم.
  3. روش دوم 40هوگ لول5 از هرجای مپ که خاستیم میریزیم. تا تمام دفاعی ها نابود شوند. و بعد قهرمان ها و 20 ارچر لول6 برای سریع تر سه تا ره کردن مپ میریزیم.
  4. من راه از بین بردن این مپو بلدم.از قسمت جنوب شرقی 15 هوگ لول 5رها کرده و از قسمت شمال شرق15 هوگ لول 5دیگر .و از قسمت شرق 25 بربر لول 6 رها کرده تا وسایل بی ارز پاک شوند .با دیوار شکن (تعداد به خودتون بستگی دارد. من شش تا پیشنهاد میدم)سومین لایه دیوار از داخل را نابود کرده و از شکاف ایجاد شده بربر کینگ. ارچر کویین و 88 ارچر لول 6 را رها میکنیم وبعد تا جایی که میتوانیم اسپل خشم میریزیم. و بعد مپ سه ستاره میشود.
  5. سلام. ببخشید که اینجا جاش نیست. برای وار توی کلن کستل بهم سه تا هوگ دادن ولی توی نقشه وار وقتی اطلاعاتمو میبینم بجای سه تا هوگ چند آرچر و ویزارد هست. چرا هوگ ها جای اینا نیستن؟
    • پاسخ:

      اینها از باگ های بازی است و با انتشار آپدیت جدید حل می شود.
  6. از این مپ استفاده نکنید به نظر من، راحت سه ستاره می‌شه تا الآن حدود ۱۰ نفر بهم حمله کردن ۸ تا شون سه ستاره کردن یکیشون ۸۰درصد
  7. با سلام.من تان هال 8 هستم و مدتی هست که فقط 100 کاپ با مستر فاصله دارم لول 80 هم هستم.ولی راحت تان هال نه با 20 جاینت لول 6 منو سه میکنه و بدبختی21کاپ هم میگیره در حالی که من اگه تان هال هشت بزنم نهایتا 15کاپ داره و وقت هم نمیکنم به ازای هر اتکی که خوردم 3 اتک بزنم و کلا هی کاپم میشه 2520وای یه اتک میخورم میره زیر 2500.البته هوگ من لول 4 هست و اکثر تان هال 8 ها سه میشن.به تظرتون اگر از دو طرف با گولم ویز اتک بزنن سه مشه این مپ؟یا داقل با جاینت 6 سه میشه؟یه م راهنمایی کنین کاپم بالا بره
    • پاسخ:

      معمولا اینجور مواقع برای بالا بردن کاپ از Revenge استفاده کنید ، در صورتی که طرف را خوب بزنید و مخصوصا اگه صد در صد هم بزنین ، تا 50 کاپ هم ( چند تا بالا و پایین ) بازی به شما می دهد !!!
  8. سلام ببخشید ی سوال ،اولین تصویر موتارها نزدیک مخزن دارک هستن ولی تو عکس های پایین تر ایر دیفنس ها داخل هستن . برای لیگ سیلور و گلد کدوم بهتره و از نظر کلی هم بگید که کدوم بهتره ممنون. موفق باشید.
    • پاسخ:

      در بالا توضیح دادیم که ! توی نظرات هم یکنفر پرسیده بود و پاسخ دادیم !
       میگن سیلور خوبه .
    • پاسخ:

      این نقشه در دو حالت چیده شده است که در یک نقشه مورتار در وسط نقشه است و یک تصویر دیگر ایردیفنس در وسط قرار دارد که به اختیار می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. در صورتی که حملات زمینی به شما بیشتر است از مورتار در وسط استفاده کنید و در صورتی که حملات به شما بیشتر هوایی هست از ایر دیفنس در وسط نقشه استفاده کنید.
  9. ممنون برای پاسخ سریع

    حالا در خصوص اون در خطر بودن مخزنا خودم وقت کردم چیدمانشو یه مقدار تغییر میدم اگه وقت کردم و اگه نتیجه ی بهتری گرفتم عکسشو آپلود میکنم و لینکشو میدم تا در اختیار دوستان قرار بدین . تشکر
  10. عاقا این مپ خوبه برای دارک . قبول دارم حرفتونو

    فقط یه سوال داشتم اینکه مخزن اکسیر و طلا زیادی تو خطر نیستن ؟؟؟

    ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      خب ، این نقشه هدفش حفاظت از منبع دارک اکسیره و جمع آوری اون و باید یک چیز را فدای چیز دیگر کرد و می تونید این مخازن طلا و اکسیر را خالی نگه دارید و یا استفاده کنید ( مثلا دیوار آپ کنید ) و وقتی که دارک اکسیر مورد نظر جمع شد و از اون استفاده کردید ، نقشه تان را عوض کنید ... توجه داشته باشید که در بازی همیشه برای اینکه قصد مثلا جمع آوری طلا را داشته باشید باید از نقشه دیگر استفاده کنید و خب می توانید نقشه های دهکده را با نوع های مختلف بچینید و در سه مپ جداگانه در ادیتور سیو کنید و بعد هم در مواقع ضروری نقشه تان را لود کنید که خوبی بازی همین تنوع نقشه ها ست و هیچوقت نمیشه بصورت صد در صد از هر سه مخازن ، همزمان ، حفاظت کرد.
  11. این انجمن جدیدتون که محدودیت نداره خیلی بده. اصلا گرافیک نداره. همش ن.شتس و دکمه نداره. امیدوارم که درستش کنید
    • پاسخ:

      معمولا انجمن ها همینطور هستند و گرافیک بالایی ندارند و سیستمش با وب سایت فرق می کنه ...  و محلی است برای تبادل نظر و پرسش و پاسخ 
  12. سلام خسته نباشید
    ی مشکل خیلی بزرگ واسم پیش اومد خواهشا اگه میتونید بهم کمک کنید خدا خیرتون بده
    من اکانتم هک شده بود ب سومرسل ایمیل دادم چند تا سوال پرسید جواب دادم بعد اکانت 2 روز بن شد
    بعد از دو روز نمیتونم اکانتمو به هیچ جیمیلی وصل کنم .میشه راهنمایی کنید
    ببخشید ک سوالم اصلا ربطی ب این لینک نداشت
    • پاسخ:

      باید صبر کنید تا بن باز شود ، لطفا سوالتان را در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های بیشتر و کاملتر بگیرید.
  13. سلام من میخوام عضو انجمن بشم یه گزینه هست
    حالت پیش‌فرض اشتراک در موضوع:
    کدومشو انتخاب کنم بهتره؟
    • پاسخ:

      اگه از موضوعی در انجمن خوشتان اومد و یا سوالی کردید و منتظر پاسخش بودید و مشترک اون مطلب و موضوع در انجمن شدید و نخواستید که دائما به انجمن سرکشی کنید که آیا جوابش را داده اند یا خیر مثلا با انتخاب اطلاع رسانی با ایمیل وقتی موضوع آپدیت شد یا کسی چیزی نوشت به شما از طریق ایمیل اطلاع می دهد و یا گزینه های دیگه که مشخص است و می توانید بعدا هم باز می توانید تنظیم کنید که چگونه باشد. مثلا عدم اشتراک را بزنید دیگه ایمیل براتون نمی یاد و ...
  14. محمدرضا عدلی

    سلام من خواستم کلشمو بفروشم الان جیمیلو دادم اون ایمیل پشتیبان و رمزو عوض کرده وپول رو نداده من چطوری می تونم این کار رو انجام بدم و بگیرم و اون نتونه بازی کنه . تورو خدا جواب بده
    • پاسخ:

      باید مراحل هک شدن بازی را انجام دهید که در سایت آموزشش هست - لطفا مسائل و مشکلاتی که به موضوع مطلب مرتبط نمی شود را در انجمن مطرح کنید تا بهتر راهنمایی شوید و پاسخ بگیرید.

      ورود به انجمن کلش اف کلنز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای