آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

کریسمس مبارک !

اخبار و شایعات

کریسمس مبارک !

Merry Christmas CLASH OF CLANS - 2016

My wishes for you , Great start for Jan , Love for Feb , Peace for March , No worries for April , Fun for May , Joy for June to Nov , Happiness for Dec , Have a lucky and wonderful New Year 2016

Www.ClashOfClansGame.IR

ترجمه:
آرزوی من برای تو ، آغازی باشکوه در ژانویه ، عشق در فوریه ، صلح و آرامش در مارس ، نداشتن نگرانی و دغدغه در آوریل ، خوشبختی در می ، شادی در ژوئن و نوامبر و خوشبختی در دسامبر میباشد سالی پر از شانس و موفقیت برای تو آرزومندم.

سایت آموزش کلش آف کلنز

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. سلام من بازی و گوشی خودمو گم کردم بعد از چندین مکاتبه با سوپر سل الان پرسیده شما چند تا جم دارید من اصلا به بازیم دسترسی ندارم اونی که بازی رو پیدا کرده داره باهاش بازی میکنه لطفا راهنمایی کنید واینکه اگه بازی رو بن کنند من متوجه میشم یا نه
    • پاسخ:

      باید بالاخره حدسی بنویسید و بگید حدسی است ...چون دسترسی ندارم ... بله متوجه می شید -اول اجازه می گیرند و البته اگه اطلاعات بازی درست باشد.
    • پاسخ:

      کدوم نمودار منظورتونه ؟
  2. من که دوازده تا دیگ دارم
    مریسمس هم سه تا دارم تا زه اولاشه
    کریسمس هم به همه مردمان جهان مخصوصا سوپرسل عزیر تبریک میگم
    ولی در کل بنظرم اگ سوپری میخاد اتک خوب بزنیم د بیشوعور زمان سربازا مخصوصا اون اسپلارو پاین بیار کسی تونست بفرسته سوپرسی منم دادم شاید کاری کرد ممنون از سایتتون لطفا بیشتر مپ بزارید
  3. کلش رو زد خراب کرد حالا داره تبریک میگه.
    از وقتی اپدیت اومد کلا 10 تا لوت هم پیدا نکردم.
  4. یکی باید به سوپرسل بگه به جای تبریک عیدی لوت بیشتر کن اصلا دیگه زمین مرده رو تخمشو ملخ خورده هر اتکی که باید بدیم باید اتک واری بدیم بیکار نیستیم که هر اتک 45 دقیقه صبر کنم اسپل ها و نیروها کاملا ساخته بشه لاکردار یکم رحم کن :(
  5. سلام عزیز یه سوال داشتم اونن اینه که الان واسه من دوتا درخت کریسمس دراومده ولی هیچکدوم گوشه مپم نیستن و من مپمو تعییر دادم طوری که کل زمینو بگیره حالا میخواستم ببینم اگه این دوتا رو حدف کنم احتمالش هس زودتر بعدی رو بهم بده یا کلا بیشتر بده ؟اصلا بازم میده؟ ممنون میشم اگه جداب بدین
    • پاسخ:

      احتمال اینکه باز هم درخت کریسمس بدهد ، هست البته با توجه به آپدیت روز هالووین که تا 9 عدد دیگ داد ، البته درخت کریسمس معمولا کمتر است و شاید 2 تا 3 عدد کلا بدهد ،ولی مشخص نیست ... شما موانع دیگر مثل درخت های معمولی را پاک کنیدمنتظر باشید و محض احتیاط ، درخت های کریسمس را هم نگه دارید ، چون ممکنه دیگر ندهد و اگر مزاحم است ، پاک ش کنید و همانطور که در مطلب درخت کریسمس گفتیم ، تعدادش مشخص نیست می تونید فعلا یکی دوهفته هم نقشه خود را بصورت پهن و پر کردن فضای خالی-  بچینید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای