آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بوست با یک جم برای یکهفته شروع شد !

اخبار و شایعات

بوست با یک جم برای یکهفته شروع شد !

همین حالا شما می توانید :

1. تمام کالکتورهای خود را برای  بیست و چهار ساعت  با یک عدد جم بوست کنید  که این عمل را می توانید تا یک هفته انجام دهید ، یعنی بیست و چهار ساعت اول که تمام شد ، دوباره با یک عدد جم بوست کنید و این عمل تا یک هفته انجام پذیر است و بعد از اتمام یک هفته بوست دوباره بازی به حالت اول بر می گردد.

2. بیست درصد از هزینه نیرو و اسپل هایی که به دیگران در کلن خودتان به دوستانتان دونیت می کنید ، به شما بازگردانده می شود .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۷)

    • پاسخ:

      روی منابع تولید کنندهای طلا یا اکسیر کلیک می کنید و از بین گزینه ها که میاد بوست با یک جم را انتخاب می کنید - و بعد منابعتان سریعتر تولید می کند و دورش یک هاله نور می گیرد که نشان دهنده بوست شدنش است.
  1. سلام روشی نیست برای اتک به سرزمین مزده چون اصلا سرزمین مرده نمی افته من الان تان حالم مکس هشته دارم با جاینت ویز ارچر اتک میزنمبا این روش اصلا نمیشه اکسیر جمع کرد اگر میشه یه روش برای پیدا کردن سرزمین مزده بگید یا یه ترفند خوب برای اتک تو اپدیت جدید بگید
    • پاسخ:

      زمین های مرده بیشترش بعد از آپدیت پاک شدن و میگن در کاپ های پایین زمین های مرده هست ولی خیلی بنظرم صرف نمی کنه مثل قبل ...
  2. درسته بوست یک هفته است
    اما باید هر 24 ساعت تکرار بشه
    اتک خبلی سخت شده بخدا
    تان حال 9 هستم
  3. سلام من ربات که باز میکنم میره روی صفحه بلواستک و مشغول اجرای برنامه کلش میشه اما همونجا میمونه و دیگه کلش باز نمیکنه که اتک بزنه.بعد از چند مین هم میگه سیستم ریست کنید .ریست هم میکنه دوباره همین طوری میشه چکار کنم ؟
    • پاسخ:

      سوالات و مشکلات درباره ربات را در انجمن مطرح کنید.
  4. دوستان تاون 9 , بهترین رنج برا فارم در حال حاضر مستر 3 ( 2550 - 2700 ) هستش که واقعا این رنج برا من عالی ج میده . یعنی دو روزه اگه روزی سه چار ساعت وخ بذاری میتونی مخزناتو فیکس کنی .
  5. سلام من اون موقع که اپدیت شد 1 جم همه چی رو بوست کردم برای 1یک روز الان نمیشه 7تا جم میخواد برای هر تولید کننده سکه چرا مگه یک روز بود
    • پاسخ:

      برای هر تولید کننده یک جم میخواهد و 7 تا هم اگه بزنید هر 7 تا کالکتور بوست میشه ، برای راحتی کار طراحی شده که دیگه یکی یکی جم نخواهد ، روی هر کالکتور بخواهید بزنید ، هر چه سریعتر کالکتوراتونو بوست کنید  که حالا حالا ها از این موقعیت ها دیگه پیش نمیاد ... قبلا هم همینطوری بوده و حواستون نبوده فکر کردید 1 جم زدید  برای همه ش ...
  6. یه سوال چرا لوت برا من بد نشده؟ من مثل قدیم دارم به کارم ادامه می دم. تاون 8 هستم.
    • پاسخ:

      خوبه ! والله چی بگم !
  7. یک راه بیشتر واسه لوت زیاد نیست اونم کاپتون رو بیارد زیر1000 چون زمین های مرد هنوز هستن
    امتحان کنید جواب میده
    • پاسخ:

      البته لوت هاش بنظر من خیلی کمه .... و صرف نمی کنه
  8. سلام و باتشکر از سایت خوب و به روزتون :

    سوپرسل به من از این درخت کرسمس ها نمی داد منم به پیام براشون فرستادم و گفتم لطفا بدین به من از درخت جدیدا ، اما سوپرسل در جواب این نامه رو برای من فرستاد که اگه امکانش هست میخوام بی زحمت برام ترجمه کنید.

    Hi chief
    Thanks for reaching out to us
    ho . ho . ho
    santa clashy has been spotted flying over your village! keep an eye out for our newest shiniest and brightest x-mas tree ever. these beautiful decorations will spawn randomly throughout the village. lf your clan mates have more trees than you dont worry! some get them sooner some later but everyone will get roughly the same number of trees in long run

    and for those chiefs that have been good all year long (or at least as good as a clashing chief can be) santa might leave an extra present or two under your tree. tap on the present and what happens

    please let me know if you have any other questions or comments

    clash on

    ممنون میشم اگه جواب بدین و بگین چی نوشته
    • پاسخ:

      میگه نگران نباشید و بصورت راندوم درخت ها در میاد و اونایی که سابقه شون بهتر بوده ، زودتر در میاد درختاشون ، چندتا از موانع هم که در دهکده تون بیرون میاد را پاک کنید ،و منتظر باشید ...
  9. واقعا لوت افتضاح شده تاون 10 هستم آپ بالای 7000000 میخواد از کجا بیارم با این وضع لوت شیطونه میکه بازیو پاک کنم اعصابمو خورد کرده.... لطفا کمک کنید
  10. کلش دیگه شورشو در اورده یه قدیما نصف اکسیر واسه گلد میرفت الان نصف گلد واسه سرچ میره لوت اصلا گیر نمیاد باید چیکار کنم؟!لطفا جوابمو بدین کاری میتونم بکنم
    • پاسخ:

      راه حل و نحوه جدید در بازی را تا اندازه ای توضیح دادیم
  11. خخخ خودتم اول قاطی کردی فک کردی واسه یه روزه فقط
    بازم دمت گرم
    • پاسخ:

      آره ! آخه سیستمم بالا نمی یومد و دسترسیمم قطع شده بود ! و فقط تونستم با تبلتم بنویسم و عکس هم نمی تونستم بذارم ! حواسم به سیستمم بود و همینجور بدوبیراه هم بود که نثار ما می کردند!
  12. سوپر سل هم خصیص شده قبلا با یه جم یه هفته بوست می داد الان شده یه روز سوپر سل هم هر چی پولدار تر میشه خصیص تر میشه واقعا که با این لوت هاشون
  13. ای وای آخه چقد بیسواد خنگ احمق چی بگم به شما یی ک کامنت میزارین بدون اینکه بدونین!درسته دیگه تو خود کلش قسمت ستینگ نیوز نوشته سوپرسل گفته درسته دیگه میتونین با یه جم بوست کنین که برای یک هفتس فقط بعدش مث عادی قبل چند جم برای ی روزه که اون واسه همیشس
  14. قبلا با یک جم یک هفته بوست میشد

    من الان بوست کردم برای یک روزه

    چرا اخه؟
    • پاسخ:

      آره ، ولی تا یک هفته می تونید این عمل را انجام دهید
    • پاسخ:

      درست نوشتیم یک هفته است
    • پاسخ:

      درست نوشتیم یک هفته است
  15. اینکه بوست برای یک روزه نه یک هفته ! چرا از خودت میگی ! مردم رو سرکار میزاری
    من پاک کرده بودم بازی رو ، فقط بخاطر حرف تو دوباره طرح خریدم ، دیدم اشتباه گفتی
    • پاسخ:

      یک روز و یک هفته زیاد با هم فرقی نداره !!!  (:   البته  تا یک هفته می تونید یک دونه جم یک دونه جم و هر کدام 24 ساعت - بوست کنید ! درست نوشتیم  و یک هفته است.
    • پاسخ:

      همونایی که روی اون کلیک می کنید و صدای قلپ قلپ و جرینگ جرینگ میده و سکه و اکسیر جمع می شود را کالکتورهاتونه !
    • پاسخ:

      هرچه زودتر بهتر ...
  16. سلام |، اگر میشه می خواستم نویسندتون باشم . . . من در این بازی لول 127 هستم ( اسم اکانتم مارال ) و چیز های زیادی بلدم از قبل نیز سابقه ی وبلاگ نویسی در بلاگ های بیان را دارم . . .
    • پاسخ:

      اکانت کاربری بیان تون را ارسال کنید تا به جمع نویسنده ها اضافه شوید
  17. اتک نمیده که آخه !!
    صفر جم هم بکنه بوست رو بازم به درد ما نمیخوره
    آخه اصلاً اتک نمیده ، قبل آپدیت فکر میکردم دو ماهه میتونم تاون ده رو مکس کنم ولی با آپدیت جدید سه چهار سال فاصله دارم با مکس 10
    • پاسخ:

      من هم قبلا ازاین فکر ها می کردم و می گفتم ، بربرین کینگ را بگیرم ، دیگه کسی حریفم نمیشه ، دیدم نشد ! کفتم آرچر کویین بگیرم دیگه میشم قدرت اول ! بازم نشد ! حالا هم می گم که گراند واردن را بگیرم دیگه کسی جرعت نمی کنه بهم حمله کنه !!! 
      دوست عزیر این با زی طوری طراحی شده که همیشه دست بالای دست بسیار است و هیچوقت قدرت مطلق نخواهید شد ، پس بیشتر باهاش تفریح کنید تا اینکه این بازی با شما تفریح کند ! 
    • پاسخ:

      بله ، همینطوره ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای