آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

راهکارهای مناسب برای بازی در آپدیت جدید

آموزش های بازی

راهکارهای مناسب برای بازی در آپدیت جدید

همه چیز بعد از آپدیت بازی و با آمدن تان هال 11 تغییر پیدا کرده است و دیگر نمی توان به شیوه قدیم بازی کرد و بیشتر روش های قدیمی دیگر کارآیی ندارد در این مطلب توسط MagiicHat به بیان نکات مهمی پرداخته است که بتوان در بازی بیشتر زنده ماند و نتیجه گرفت ، هر چند کار سختی است ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

بروزرسانی جدید برای همه کلشرها ، هرج و مرج در محدوده جایزه های لیگ ، سیستم سپر دفاعی شیلد و گارد ، حمله به دهکده ما همگی باعث دردسر و سردرگمی شده است ، بسیاری از بازیکنان بخصوص در لیگ گلد به چینش دهکده خود زیاد اهمیتی نمی دادند چرا که با بیرون گذاشتن تان هال شان به راحتی شیلد رایگان می گرفتند و با خیالی آسوده نیز لوت هایشان را ذخیره و جمع آوری می کردند اما دیگر این بازیکنان هم بازی را جدی گرفته اند چون در غیر اینصورت پیشرفت نمی کنند  ... احتمالا شما بتونید در این راهنما راهکارهای مفیدی را که ارائه کردیم را پیدا کنید :

در حال حاضر دیگر از سه منبع خود  همزمان حفاظت و جمع آوری نکنید ، توصیه ما به شدت این است که یک عدد منبع خود را برای جمع آوری انتخاب کنید ( یا دو منبع اگر در تان هال هشت به بالا هستید) و 2 منبع دیگر ( یا یک منبع دیگر ) را وقتی به اندازه کافی به اندازه  ارتقاء بمب یا دیوار رسید ، آنها را ارتقا دهید.

مثلا اگر در یک تان هال 9 مقدار غارت در دسترس را بیش از 200.000 طلا و 200.000 اکسیر و 2000 اکسیر سیاه باشد ، بلافاصله توسط یک ارتش قدرتمند مورد حمله قرار می گیرد در صورتی که اگر این روستا مقدار غارت در دسترس (لوت) 300.000 طلا / 50000 اکسیر / 2000 اکسیر سیاه باشد ، معمولا ارتش قوی به این پایگاه کمتر حمله می کند ، چرا که برایش  از نظر حمله و نیروهای ساخته شده ضرر منابعی دارد.

تان هال خود را در داخل و مرکز دهکده قرار دهید چرا که تان هال دیگر یک منبع ذخیره سازی است و 1/5 از اکسیر سیاه شما در تان هال قرار دارد ، 20 درصد غارت در دسترس در تان هال قرار دارد و یادتان باشد هنگامی که نقشه چینی و طرح بندی می کنید دهکده خودتان را منبع ذخیره سازی اکسیر سیاه را در مرکز دهکده قرار دهید و همانطور که گفتیم اگر قصد دفاع از مثلا یک منبع خود را دارید ، منابع و مخازن خود را که قصد جمع آوری ندارید ، برای حفظ آن منبع در تیررس و دسترس حریف قرار دهید تا ساختمان های دفاعی نیروهای دشمن را بزنند و مخزن های خالی در دسترس باشد و بتوانید مخزن های پر را بیشتر حفظ کنید و غارت کمتری از آن شود ، مثلا اگر قصد جمع آوری طلا دارید مخزن های طلا را در جاهای حفاظت شده و مخازن اکسیر بنفش را در تیررس بیشتر دشمن قرار دهید تا هم وقت و هم نیروی دشمن توسط دیگر ساختمان های دفاعی شما نابود شود.

مرحله دوم ، حمله  کردن است !

حالا زمان استفاده از استراتژی فارمینگ واقعی است و دوران زدن تان هال و گرفتن شیلد رایگان به سر آمده است !


استراتژی BAM
BAM : استراتژی ساده و ارزان و سریع که البته روشی موثر برای کسب اکسیر سیاه نمی باشد ولی برای جمع آوری طلا و اکسیر بنفش موثر است و ساده و سریع و می توانید پشت سر هم با شش باراکس خود تولید و حمله کنید.

استراتژی GiBarch
GiBarch : اگر ملکه کماندار ندارید و یا در حال استراحت است و یا نمی خواهید از آن استفاده کنید با جاینت و بربر و آرچر می توانید در این استراتژی تا عمق دهکده حریف پیش بروید و اکسیر سیاه نیز جمع کنید.

استراتژی Barch
: اگر تمرکز و خلاقیت و راهکار استفاده از این استراتژی را بلد هستید می توانید از این استراتژی استفاده کنید و در لیگ های طلا و سیلور ، روستاهای کم فعال که تولید کننده های آن هم پر است را پیدا کنید و حمله کنید و در این استراتژی کاپ و جایزه اهمیتی ندارد و لازم نیست 100 درصد روستاهای این لیگ را خراب کنید و با 50 درصد هم که دهکده را بزنید ، منابع خوبی را کسب می کنید و سربازهایتان را هدر ندهید و برای حمله بعد آماده کنید.

استراتژی های GoWi

اگر در لیگ های بالاتر هستید ، مستر و بالاتر با ترکیبات متفاوت این استراتژِی منجمله GoWiPe, GoWiWi, ... می توانید به دهکده های قوی که پر از لوت است حمله کنید و به راحتی 2 ستاره بگیرید و 4000 اکسیر سیاه و جوایز شیرین این لیگ ها را با یک حمله کسب کنید .

نکته » یادتان باشد برای مهارت در این نوع حملات احتیاج به 50 حمله تمرینی دارید تا بتوانید در این نوع استراتژی تبحر پیدا کنید و آن را در زمین های حریفتان پیاده کنید و نتیجه بگیرید ، جرا که بعضی ها فقط نیروها را خالی می کنند و کار را به امان خود رها می کنند و استفاده صحیح و درست از اسپل ها ، سنجش محل شروع حمله برای بکارگیری و مشغول کردن ساختمان های دفاعی دشمن برای استفاده صحیح از نیروهای پشتیبان و ... مهم و کلیدی است.



مرحله سوم : لیگ ها

با توجه به اینکه اگر در تان هال 9 به بالا هستید و پس از اینکه به لیگ های کریستال و مستر و ...وارد شدید می توانید با دو ستاره کردن حریف ، جوایز زیادی از لیگ ها دریافت کنید و مقدار لوت هم خوب خواهد بود و با شرایط مزبور احتمال اینکه سوپرسل جوایز لیگ را هم افزایش دهد بسیار زیاد است ، پس سعی کنید لیگ تان را بالا ببرید چرا که در حال حاضر جای خوبی است !

نتیجه گیری:

با شرایط بوجود آمده توسط سوپر سل برای بازی کلش آف کلنز که دیگر نمی توان زمین های پر کالکتور از طلا و اکسیر را پیدا کرد ، تان هال های بیرون از دهکده را پیدا کرد و یا تان هال خودمان را بتوانیم بیرون بگذاریم ، ایجاد سیستم Personal Break که نمی توان زیاد آنلاین ماند ، پس بهتر است کاپ های خودمان را بالا بیاوریم و با ساختن یک ترکیب قوی جهت حمله به دهکده ها ، و حداقل دو ستاره کردن حریف ، با حداقل همان یک حمله در روز ، می بینید که لوت خوبی را کسب خواهید کرد.

اگر شما در تاون هال نه به بالا هستید میتوانید پس از ورود به لیگ های کریستال و همچنین مستر و الی آخر با دو ستاره کردن حریف به راحتی جایزه لیگ زیادی دریافت کنید و همچنین مقدار لوتی که از حریف خواهید گرفت بسیار عالی خواهد بود و همچنین به احتمال زیاد سوپر سل با این شرایط جوایز لیگ ها رو هم افزایش دهند پس لیگ های بالا جای خوبی برای ماندن شما هستند .

پس حمله به لیگ های بالاتر ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. لیگ های بالا خیلی خوبه و خوب جایزه ای میشه گرفت
    تاون هشت چمپیون سه یا مستر خوبه
    تاون نه هستم با چهار هزار تروفی کلی جایزه و لوت با لاوا و بالون میزنم
  2. لطفا بگید من الان با ربات چی کار کنم میدونم سرت شلوغه بخش نظرات پست های رباتا رو غیر فعال کردی قبلا که یه تان هالی میزدم یه پولی جمع میگرد ولی حالا چی لطفا بگو تاون هال هشت الان هرچی بهش میدم میبازه یا میرینه اصلا بلد نیست بازی کنه خودمم درسو مشق دارم نمیرسم منابع جمع کنم بگو یه استراتژی بهش بدم که حداقل هروز 4 میلون حمع کنه هر چند دیر جواب میدی دلی ممنون
    • پاسخ:

      یک سری config های مختلف در همان پست کلش بوت و هم در پست راهنمای تنظیمات ربات اضافه کردیم بصورت عکس از منو های کلش بوت است که کاربران دیگر از این تنظیمات استفاده کرده اند و گفته اند که نتیجه بهتری گرفته اند - دانلود کنید - شایدمشکل گشا باشد...
  3. بازی خیلی افتضاح شده. از وقتی آپ دیت شده اصلا دیگه بازی نکردم
    بازی فقط به درد کسایی که لول ده مکس بودن و حالا یازده شدن میخوره

    باید بازی را برگردونن به حالت قبل
  4. محمد رضا

    به نظرمن سوپر سل باید کمپا را260 جایی کنه به خاطر اینکه تاون هال 11 را نمیشه اصلا سه کرد من الان تان 11 هسم اما هرکدوم تاون11هارو میزنم یا یک میشه یادو یا1 ستارم نمیشه یه استراژی برا تاون یازده بگید لطفا
    • پاسخ:

      3 ستاره کردن تان های 10 و 11 خیلی سخت است و کمتر کسی قادر به انجام  آن است و شما باید به همان یک ستاره کردن ، بسنده کنید و جایزه همان یک ستاره را بگیرید و راضی باشید..
  5. ببخشید من تان هال نه هستن بربر و ارچر ات میزنم توی گولد هم برای من خوب نیست به نظر شما برم مستر یا سیلور لطفا بگید
    • پاسخ:

      در حال حاضر هر چه به لیگ بالاتر بروید ، لوت ممکنه سخت و به دشواری و یا با حریف های قوی روبرو شوید ولی بردن و گرفتن یک ستاره - جوایز خوبی گیرتان می آید که در لیگ های پایین با توجه به تان هالتان خیلی کم گیرتان می آید.
  6. بنیامین درودی

    به نظر شما از کدوم استراتژی واسه روبات استفاده کنم؟تاون نه تقریبا فولم
    • پاسخ:

      برای ربات نمی شه استراتژی خاصی گفت ، چرا که هوشمندانه نیست و فقط طبق یک الگوی خاص تبعیت می کند و اگر به دنبال لوت واقعی هستید باید خودتان دست بکار شوید و گفتیم که سیستم بازی عوض شده است و قبلا با ربات می شد لوت خوبی جمع کرد و زمین های مرده و کالکتورهای پر فراوان بودند و تان هال هم بیرون می گذاشتیم و شیلد می گرفتیم ولی در حال حاضر دیگر خبری از آن چیزها نیست و خیلی کم شده است - با رفتن به لیگ های بالا توسط خودتان با چند حمله در روز و گرفتن حتما یک ستاره از حملات خود - می توانید لوت و جوایز خوبی کسب کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای