آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آپدیت بزرگ امروز است

اخبار و شایعات

آپدیت بزرگ امروز است

آپدیت بزرگ امروز است !

ربات ها  روی این نسخه جدید فعلا کار نمی کنند منتظر آپدیت آنها باشید (تاریخ انتشار مشخص نیست!)

عده ای بر روی تاون هال که کلیک می کنند ، از بازی خارج می شوند،ممکنه یک باگ بازی باشد که باید منتظر رفع آن بود و یا اینکه با برنامه ایکس مود وارد بازی می شوند که نباید اینکار را کنند.

ورژن جدیدتری از بازی کلش آف کلنز را در سایت گذاشتیم که دوباره دانلود کنید و نصب کنید و امتحان کنید که مشکل کلیک بر روی تاون هال و بیرون پریدن از بازی حل می شود یا خیر (بازی نصب شده قبلی را پاک کنید)

برای دانلود بازی کلش آف کلنز  و اطلاعات بیشتر از بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آپدیت های ناگفته »

* در چت ها کلمه YOU برای شما حذف و در عوض اسم خود شما به رنگ سبز جایگزین شده است.
* کلش دیگر شیطان پرستی نیست ؟! نشانه هایی که برخی افراد آن ها را نماد شیطان پرستی میدانستند از بازی حذف شدند (تصویر زیر :)

دانلود بازی کلش آف کلنز

دوستان اپلی که اپدیت براشون آمده ، نیاز به ف ی ل ت ر ش ک ن دارند

دانلود بازی کلش آف کلنز مخصوص iOS مستقیم از اپ استور

نیاز به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید

دانلود بازی کلش مخصوص گوشی های iOS جلبریک شده لینک مستقیم

اینجا کلیک و دانلود کنید

---------------------------------------------------------

دانلود Version: 8.67.3 برای سیستم اندروید

فقط یکی را بگیرید کافی است و احتیاجی به هر سه فایل نیست ، هر کدوم از سرورها که سرعتتون بالاتر بود

دانلود بازی کلش از آپلود بوی

دانلود بازی کلش از پیکو فایل

دانلود بازی کلش از ترینبیت

جهت بحث و گفتگو درباره بازی کلش و حل مشکلات خود در انجمن عضو شوید

برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷۱)

  1. جناب پس الماس ها وعلامت های روی خانه ی یار سازان بوق هستند لطفا نظراتتون را برای خودتون نگه دارید و دیگران را گمراه وخود را گناه کار نکنید
  2. سلام
    بز شیطان پرستی هنوز هست!! :
    من خودم به تازگی دو تا عکس آماده کردم و دارم در سطح وب پخش میکنم. اگه مقدور بود این عکس ها رو به پستتون اضافه کنید:
    https://drive.google.com/file/d/0B9L69eAfJUbQb1VIUUFiajFqcVE/view?usp=drivesdk

    https://drive.google.com/file/d/0B9L69eAfJUbQYlVMSkZLOEJjbVE/view?usp=drivesdk

    (اگر در گرفتن تصاویر مشکل داشتید، فلِش پایین که در بالای صفحه هست را کلیک کنید)
  3. سلام ببحشید یه سوال بی ربط دارم فقط خواهش میکنمزود جواب بدید لیدر کلن ما حواسش نبود اشتباهی لیو داد حالا یکی لیدر شده اصلا فعال نیست پیام لیگ دادن لیدر هم هنوز هست نمیشه دو باره یه کاری کرد اوم لیدر قبلی لیدر بشه لطفاا سریع جگاب بیدید اسم کلنم منتخب ایران هست کلنشم لول پنجه ممنون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      نه متاسفانه - باید همان کاربر دسترسی لیدر را برگرداند و مکاتبه با سوپرسل هم زیاد فایده نداره و اهمیتی نمی دهند.
  4. سوپر سل اعلام کرده بود بعد از اپدیت وضعیت لوت بهتر میشه ، اما بعد از اپدیت وضعیت لوت بهتر که نشده هیچ خیلی هم افتضاحه . اصن لوتی نیست اگه هم باشه باید با نیروهای قوی و شبیه وار حمله کنی تا بتونی لوت بدست بیاری که اصن مقرون ب صرفه نیست
    معلوم نیست با این روند سوپر سل چیکارمیخواد بکنه اگه وضعیت ب همین شکل باشه دیگه بازی کردن سخت میشه و خب معلومه کسی دیگه بازی نمیکنه
  5. الان قرار بعد ار اپدیت لوت به همین افتضاحی باشه !!؟؟
    اگه اینطوری بیخیال بازی بشیم.
    • پاسخ:

      فکر نکنم ...
  6. علی اهوازی

    سلام,اون دوستی که گفت خرگوش ,عصای موسی وبقیه هنوز توبازی هستن میشه ماهم ببینیم درصورت وجود جای انها رو بگید مرسی از سایت خیلی خوبتون
  7. سلام ممنون از سایت عالیتون من هر کاری که میکنم تا از تو اپ استور اپدیت کنم ارور 1009 میده خواهشا راهنمایی کنید.
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن می خواهد
  8. سلام بازم علامت شیطان پرستی که هست گوشه بازی رو نگاه کنید جای همیشگی
    • پاسخ:

      نظرات زیاده - ممکنه از زیر دستمون در رفته باشه ... ببینمش تایید می کنم
  9. ناگفته های کلش هم یه پست بزارید من چندتاشو پیدا
    1: اسمت دیگه کلمه You نیست بلکه سبز رنگ اسم خودته
    2: در کلن وارها وقتی کسی اتک میده شمشیر ها بیرون بهم میخوره و اعلام میکنه کسی داره اتک میده تو وار ( اعلام اتک در وار )
    3:سرباز خونه ها مثل اسپل سازی شده به ترتیبی که میسازی نیرو ها میسازه دیگه دسته بندی نمیکنه
    4: زمانی که سه ساعت بازی کنید اگر کسی به شما اتک نده 3 تا یک ربع شما رو از بازی میندازه بیرون
    5: رنگ سبز یا باخت در وار لوگ تغییر کرده همچنین وار اونت
    6: .... ( شما بقیشو بگید )
  10. این لابراتوری لول نه امده فقط برای اپ دو سرباز پس اینکه میگن هوگ لول ششوویز هفتو بالنو هفتو....... همش الکیه بعد جریان این سرباز جدید که میگن می خاد بیاد پس چی شد سربازی که اضافه نشده
    • پاسخ:

      احتمالا در آینده میاد - شاید برای کریسمس
    • پاسخ:

      آره - به خاطر یکسری آزمایشات و تست ها ، مجبورم !  (:
  11. سلام خسته نباشید

    من بازی رو نسب کردم وار استارت کردم ولی لان هرکاری میکنم دونات وارو پرکنم نمیشه بازی میاد بیرون خواهش میکنم جواب بدین.اسپیل سم فقط میتونمبدم بد اسپیل خشم و هیلم اماده دارم ولی نمیشه خواهشن جواب بدین
    • پاسخ:

      باگ بازی است صبر کنید و درست میشه و مربوط به بعضی گوشی ها است
  12. سلام من خودم اصلا اصلا باین پیزا معتقد نیستم که این بازی شیطان پرستیه و این حرفا.و خوشحال شدم که نماد شیطان پرستی که بالای مپ بود رو برداشتن اما یکم که توجه کردم درست همون گوشه پایینش ی علامت هستش حالا خودتون هم برید میبینید
    ممنون از سایت عالیتون
  13. برای ادیت خونه و جابه جا کردن اون از ادیت نقشه ها استفاده کنید
  14. سلام داش مشکل کلش من چیه بالا نمیاره اصلا روی دانلودینگ کانکت مونده و پر نمیشه ؟
    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن فعال کنید و تست کنید
  15. سلام داش دو تا مطلب داشتم :

    اول اینکه دکمه نکس محافظت شده نیس .

    بعد اینکه شیلد رو خراب کردن از دیشب کسی به من اتک نزده .

    لطفا یه جواب بدین .
  16. اونایی که می گن بازی شیطانی نکنه منتظرین که بازی به جای صفحه شطرنج چپیه پهن کنن کف زمین؟یا سر ارچر و والکری روسری بکنن؟
    شاخای پیکا رو بردارن پیش بند یا حسین براش ببندن؟
    به بربرین کینگ بگن بسیجین کینگ؟
    جم کنید مسخره بازیو ناراحتیت بازی نکنید.

    مدیر تایید کن مسئولیتش با خودم
  17. چه بدبختی هستی تو دیگه نام اختیاری
    نچ نچ واقعا مشکل روانی داری زود تر برو دکتر جانم
  18. نه په توقع داشتی لوزی باشه !! بیس هر نقشه ای با مربع ساخته میشه . صفحه مانیتورتم پیکسلاش مربعی شکلن !!! سوراخ مرتارم خب رو مورتار میزارن دیگه :) داس و چکشم پرچم اتحاد جماهیر شورویه چه ربطی به فراماسونا داره !! عسای حضرت موسام خوبـــه دیگه جای ناراحتی نداره . شاخ پکارم صحبت میکنیم به جاش 2 تا گل بزازن شما خودتو نارحت نکن ... (حالا اینارو کجا دیدی خدا میدونــــه ) !!!!!!!
  19. سلام لطفا رسیدگی کنین این سوپرسل جوابگو نیست بازی باگ زیاد داره من خودم شخصا مشکل کرش شدن بازی با کلیک کردن روی تاون هالو دارم هر کاری هم کردم درست نشد ادمین جان اذت یه خواهشی دارم لطفا یه تلاشی برای پیدا کردن راه حل با گ ها انجام بده و اگه پیدا کردی یه پست بزار
    با تشکر
    • پاسخ:

      حل میشه نگران نباشید - چون بازی دائما هی به حالت تعمیرات می رود و خواهد رفت و مشغول حل مشکلاتند
  20. نام [اختیاری]

    چرا داستان میگی برای خودت امیر خان

    همچنان صفحه شطرنجی هستش، خرگوش با چشم سمت چپ بسته هستش، علامت داس و چکش هستش، علامت مثلث 6 پر هستش، عصا حضرت موسی هستش ، نماد مار ،،نماد جغد فراماسون ،

    نماد شاخ شیطان، ک روی کله پکا و چند جای سینگل پلر هستش،،نماد چشم جهان بین، عدد محجوب فراماسون یعنی 11،،نماد گونیا و پرگار ،علامت داس و چکش ،ریش های کارگرها ک مشابه یهودیان هست،علامت تبر برعکس ک دست والکریه یعنی عدم عدالت، قرمز بودن چشم چپ گوبلین و دراگ ک نشانه فراماسون هستش ،



    علاوه بر اینها تو بگو ببینم رو بدنه مورتار علامت تک چشم فراماسون چیکار میکنه، ها بگو ببینم؟
    حالا فقط یدونه علامت فومت رو برداشته بازی، تو میگی دیگه بازی شیطان پرستی نیست!! جواب بده ببینم!


    تمام گفته های من در این نظر، هیچ ربطی به بازی کردن یا بازی نکردن کلش نداره. فقط جهت اگاهیه ! منتظر عکس العملت هستم امیر خان، اون مطلب رو هم از رو سایتت پاک کن، با تشکر
    • پاسخ:

      چشم ها را باید شست ...
                                      جور دیگر باید دید ....

      من نمی دانم. که چرا می گویند: اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد
      چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید ....
                                                                                          سهراب سپهری
  21. دهن یه مُشت خرافاتی و خودبزرگ بین که میگفتن از بازی شیطان پرستیه خوب بــــَـــســـــــــتــــــــه شُد :)
  22. خیلی مسخره هست زمان استحرات هر از 10-15 دقیقه منو میندازه بیرون هر وقت هم میام میبینم بهم اتک زدن این چ وضعشه ادم اعصابش خورد میشه
    ی سوال دیگه من گارد 23 ساعته خریدم بعد بهم 2 ساعت داد ؟؟؟
  23. من نه رو تاونهال میزنم نه مشکل دیگه ای دارم فقط الان داشتم اتک میزدم از بازی خارج شد یه متن نوشت درباره شیلدو اینجور چیزا میشه بگید مشکل از چیه ؟؟؟؟مرسی
    • پاسخ:

      احتمالا سه ساعت آنلاین بودید که بعد از اون چند دقیقه ای از بازی بیرون انداخته می شوید و بعد دوباره می تونید وارد بازی شوید مطالب شیلد را که قبلا نوشته بودیم را بخوانید
  24. داداش ربات رو بررسی کن اصلا کار نمیکنه آپدیت جدید ببین نسخه ی جدید دادن فدات منتظرم بدون ربات نمیشه
    • پاسخ:

      نه !
  25. همچنان همون مشکل رو دارم روی تانهال کلیک میکنم از بازی میاد بیرون راهی هست که به سوپرسل پیام بفرستم که همچین مشکلی دارم
    لطفا جواب بدهید خیلی ممنون
    • پاسخ:

      بفرستید ...
  26. ربات چرا کار نمیکنه یک پست براش بزار فقط زوم اویت میکنه ربات
    • پاسخ:

      نوشتیم که اون بالا !
  27. سلام ی سوال داشتم دکمه ی nextکه محافظت شده نیست..لطفا جواب بدید ببینم قضیه چیه
    • پاسخ:

      تست نکردم ... خود سوپرسل اعلام کرده بود
  28. خیلی خیلی از شما ممنونم از خدا هر چیزی که می خواهی بهت بده اعسابم خورد شده بود خیلی ناراحت بودم اما آن دو موردی که گفتی انجام دادم مشگلم حل شد از ف ی ل ت ر ش کن استفاده کردم جیمیلمم آپدیت کردم خدارو شکر درست شد.
  29. سلام

    همون طور که در عکس زیر می بینید تعداد سرباز های و اکسیر هاب گرفته شده رو به فرد که میخواد درخواست رو پر کنه نشون داده شده

    http://s3.picofile.com/file/8227406400/Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B0_%DB%B2%DB%B0_%DB%B5%DB%B8_%DB%B5%DB%B1.png

    http://clash-of-clans-iran.blog.ir/
    • پاسخ:

      ما که مشکلی نداشتیم فقط یک مقدار کند شده بود چند ساعتی
  30. اقا چطور شیلید میده به زمینی که بهش حمله شده قبلا اگه زمین50 درصدش میرفت یا تاون هال رو میزدن 12 ساعت شیلد میداد حالا انگار عوض شده؟
    • پاسخ:

      قبلا توضیح دادیم در مطالب قبلی
  31. اغا قضیه ی این چیه که من وقتی روی خونه میزنم از بازی میاد بیرون
    • پاسخ:

      شاید باگ باشد و باید منتظر باشید تا رفع شود - فعلا روی تاون هال نزنید! بیشتر بازیکنان  این مشکل را دارند
  32. سلام اقا میزنم رو تاون هال از بازی میندازم بیرون چ کنم؟
    گوشی نوت 3
    ایکس مود و..... هیچ برنامه ای دیگه ای هم ندارم
    چ کارش کنم؟
    • پاسخ:

      شاید باگ باشد و باید منتظر باشید تا رفع شود - فعلا روی تاون هال نزنید! بیشتر بازیکنان  این مشکل را دارند
  33. من نه بلو استکس دارم , نه برنامه اضافی . کلشمم پاکیدم گوشیرم ریست کردم ولی باز همون آش و همون کاسه تا میخوام تاونو تاچ کنم بازی میپره بیرون . این ممکنه باگ باشه بعدا درستش کنن؟؟؟
    • پاسخ:

      شاید باگ باشد و باید منتظر باشید تا رفع شود - فعلا روی تاون نزنید!
  34. عخخخخخخخخیییییییییییییی
    ما تا چند دیقه دیگه وارمون شروع میشه. با اکانتی که دراگ آماده کرده وقتی میخوام دونیت کنم از بازی میپره بیرون
    عخییییییییییییییی
  35. اقا امیر چند بار هم بازی رو دوباره نصب کردم ولی باز مشکلم رفع نشده.
    مطمین همم هستم که هیچکی جمیلمو نمیدونه
    ممنونم فقط ترخدا ج زود بدید
    • پاسخ:

      شاید باگ باشد و باید منتظر باشید تا رفع شود - فعلا روی تاون هال نزنید! بیشتر بازیکنان  این مشکل را دارند
  36. سلام خسته نباشید سایت خوبی دارید . حالا که آپدیت جدید کلش اومده روبات کلش کار نمیکنه . لطفا نسخه جدید روبات کلش رو هم برای دانلود تو سایتتون قرار بدید مرسی/
    • پاسخ:

      اگر بیاید - چشم
  37. سلام اقا امیر.
    از بابت زحماته بی پایانت بسیار متشکریم
    یه مشکل واسم پیش اومده. بعد از اپدیته امروزم اکانتم با مشکل روبه رو شده.
    بازیموه از همین سایته خودتون دانلود کردم ولی وقتی وارده بازی میشم هر وثت رو تاون هالم دستم میزارم و انتخاب میکنم بازیم هنگ میکنه و میندازه بیرون .
    خواهشا رانماییم کنید
    دقیقا بعده اپدیت اینجوری شده یعنی امروز قبل اپدیت هیچ مشکلی نداشته .
    • پاسخ:

      شاید باگ باشد و باید منتظر باشید تا رفع شود - فعلا روی تاون نزنید! بیشتر بازیکنان  این مشکل را دارند
  38. آقا جون همه کستون این آپ ایکس مد رو بزارید من دارم وارو خیلی خراب میزنم سریع جواب بدین آبروم داره میره
    • پاسخ:

      هنوز نیامده است
  39. در بازی روی گوشی دکمه سینگ رو می زنم ولی سیو نمی یاد. ریست کردم بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی روی کامپیوتر می یاد روی گوشی نمی یاد جیمیل بازی رو سینک کنم منزور شما همین بود.
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر  ش کن هم امتحان کنید - بله منظورم همین بود - گوگل تون را هم آپدیت کنید
  40. سلام ببخشید میشه برای اطاع بیشتر هزینه ساعت ساختمان اصلی 11 رو بزاری با زمان ساختو ... مشخصات
    • پاسخ:

      هفت میلیون گلد و 14 روز زمان می برد.
    • پاسخ:

      مشخص نیست
  41. سلام بازی من سیو است روی BlueStacks از ادامه سیو می آید ولی روی گوشی دکمه سینگ رو می زنم سینگ می کند ولی بازی از اول می آید سیوهایم نمی آید گوشیمو ریست کردم بازی رو پاک کردم دوباره نسب کردم ولی سیو بازیم نمی یاد لطفا راهنماییم کنید.
    • پاسخ:

      جیمیل بازی را سینک کنید
  42. سلام . من بازی پاک کردم و مجدد نصب کردم ولی همچنان وقتی رو تان هال کلیک میکنم میاد بیرون...با بلواستک بازی میکنم...
    • پاسخ:

      مشکل بلو استکه پس - یکی دیگه نصب کنید
  43. با سلام
    اونایی که از بازی پرتشون میکنه بیرون مشکلشون با ایکس موده چون ایکس مود هنوز اپدیت سازگار با این نسخه رو نداده اینجوری میشه فعلا ایکس مود رو پاک کنید وقتی اپدیت کرد دوباره نصبش کنید.
  44. تو ک میگفتی به ترتیب 30% 60% 90% بزنی 3،2،1 ستاره میگیری؟

    پس چی شد؟

  45. عاشق سوپرسل

    ایول دیگه عالیی شد فقط همین اشکال باید برطرف میشد خدا سوپرسلو خیرش بده این شرکت واقا نشون داد که مردم دوست کلا خوشم اومد ایول ایول ایول
  46. اولا بگم کلش از اول هم شیطان پرستی نبوداا خیلی ممنون از سایت خوبتون دوما چرا دوباره رفت تو تعمیر؟؟؟؟؟!!!!این کلش هم شورشو در آورد اسپل یخ هم دمش گرم داد به تانهال 9 از این به بعد حریف اینفرنو تاور هم میشیم
    • پاسخ:

      درسته ! ولی یک عده هنوز اعتقاد دارند ! خوب این مشکلات تعمیر طبیعیه و حل میشه و درست میشه به مرور ...
  47. سلام پس تکلیفماکه بلکبری داریم چیه؟
    لطقا نسخه ی مود شده اون را بزارید
    • پاسخ:

      سعی کنید دیگه به گوشی های  اندروید یا ios تغییر مسیر دهید!
  48. یه بار هم که شده ، جواب بده
    یا جواب نمیدی یا اگه هم جواب دادی درست جواب نمیدی
    • پاسخ:

      مشکلت چیه عزیزم !
  49. من بالای نقشه پایینتر از جایی که میگفتن نماد شیطان پرستی هست . یک کله بز میبینم شما هم میبینین . روی زمین بازی ./
    • پاسخ:

      گوشی را روشن خاموش کنید و بازی را پاک و دوباره نصب کنید و امتحان کنید برنامه های اضافی را هم پاک کنید
    • پاسخ:

      بله صبر داشته باشید
  50. سلام من تا روی تان هال کلیک میکنم از بازی میره بیرون
    فقط تا روی اون کلیک میکنم اینطوری میشه چرا؟؟؟؟
    • پاسخ:

      گوشی را روشن خاموش کنید و بازی را پاک و دوباره نصب کنید و امتحان کنید - برنامه های اضافی را هم پاک کنید
  51. سلام ربات clashboot رو این ورژن کار نمیکنه لطفا سریعا ربات ها رو هم برای این آبدیت بزرگ آپدیت کنید تا لذت ببریم
    مرسی از سایت خوب و زحماتی که میکشید
  52. من که الان دارم حال میکنم
    دوتا اکانت دارم. باراک ها رو بوست کردم و هی اتک میزنم. چی لات هایی گیرم میاد. دارم باهاش دیوار آپپرید میکنم. 500 هزارتایی و یک میلیونی
  53. خخخخخخخخخخ مگه سوپر سل نگفت کلن کستلای لول 4 فقط اسپل میگیرن
    با کستل لول 2 هم میشه اسپل گرفت
  54. با دو گوشب تست کردم اندرویدشو دانلود کردم هر دو گوشیو ریستارت کردم بازی قبلی رو حذف کردم نصب نشد ارور نصب میده :((😳
  55. سلام
    اقا من نسخه بدون فیلتر شکن اندروید رو گرفتم
    خواستم نصبش کنم مینویسه برنامه نصب نشد
    بازی قبلی رو پاک کردم بازم نوشت نصب نشد
    اگه میتونین راهنمایی کنین
    با تشکر
  56. سلام من از طریق گوگل پلی اپ کردم ارور میده
    sorry,the servers are under maintenance.please try again in a few minutes.
    منظورش چیه میشه بگی؟
  57. اپلیکیشن ایرانی مایکت آوردش.
    راحتترین کار اینه که بازی رو اجرا کنین گزینه آیدیت که اومد اگر مایت نصب باشه با مایکت اجراش کنین تا دانلود بشه
  58. نسخه جدید 8.67.3 رو نصب کردم ولی وقتی کلیک میکنم وارد بازی بشه میپره بیرون بدون اینکه پیام خاصی بده!!!
    راهنمایی میکیند چرا این جوریه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید و گوشی را روشن خامووش کنید با یک فیل تر شکن هم تست کنید
  59. چقدررررر طول میکشهههههه







    مردیم
































    من برم یه قرص اصاب. بخورم
    با اجازه
  60. این سوپرسلم گندشو دراورده....همش مدت زمان maintanence رو داره تمدید میکنه....اصلا مگه میشه حتی بعد از اومدن آپدیت maintanence باشه؟؟؟؟!!!!
  61. الان که آپدیت کردم میگه server is under maintain داره اذان میاد یه نماز به کمرمون بزنیم خخخخ ایول همش عمل ضد اسلامی انجام میداد سوپر سل اما اینبارمراقب وقت نماز بود ایول بهشون من یه نماز بخونم تا بیشتر اعصابم خورد نشده این همه منتظر بودیم بلاخره اومد الان بابام میگه برو مغازه واییی چه فشاری خدایا maintain رو تموم کن ما ببینیم این کلشو
  62. بابا یکم تحمل کنیدا همگی ریختینه سر مدیر اگه اومد که میزارش
  63. سلام مدیر سایت آموزش بازی کلش اف کلنز!!
    اگر از لطف من است سریع تر و سریع تر نسخه ی اندروید را بگذارید!!!!
    چون من میخواهم بازی را سریع تر بازی کنم!!!!!!!!!!!!
    لطفا سریع بگذارید دوست گرامی! با تشکر : آرش 84
  64. توی گوگل پلی اومده.
    خودتون آپدیتش کنید و با زاپیا یه بک آپ ازش بگیرید واس ما هم آپلود کنید.
    • پاسخ:

      در حال آپلود است دوست گرامی
    • پاسخ:

      در حال آپلود برای شماست
  65. اومدش ،اومدش ،بالاخره اومدش،

    دارم دانلودش میکنم ساعت 16:59
  66. شایان ابراهیمی

    آقا یه چیزی بزارین دیگه مردیم اه

    برا اندروید اومد یا نه ؟؟

    بزارین دیگه اندرویدشو
    • پاسخ:

      تا چند دقیقه دیگه ...
  67. سلام میشه بگین ابدیت بدون فیلترشکن کی میاد خواهش میکنم جواب بدین
    • پاسخ:

      در حال آپلود است
    • پاسخ:

      نسخه جدید در حال آپلود است
  68. همه پولامو دادم یه بسته 60 مگ ایرانسل خریدم اونقت بازی قبلی رو حذف کردم و رفتم برا دانبود آخرش همون نسخه قدیمیه گیرم اومد چه وضعشه تورو اگه آپدیت نیست نگید هست حالا فقط 15 مگ برام مونده خدا خیرتون بده مینوشتی آپدیتی برا اندروید نیومده دیگه حالا باید دوباره شارژ کنم
    • پاسخ:

      با پوزش - نسخه جدید در حال آپلود است
  69. میخوام هر چی از دهنم در میاد بگم

    اخه این چ وضعشه، دیگه شورش رو در اورده

    منظورم اپ استوره !!!

    سوپرسل میگه اپدیت رو منتشر کردیم، گوگل پلی ناز کرده نمیده بازی رو، مرتیکه نزدیک 10 میلیون ادم رو در سرتاسر دنیا گیر اورده ها
  70. مدیر الکی بیکار نشستی هی داری نظرات رو تایید فوکولی :)
    زود باش لینک مستقیمو بذار , مردم از خماری آخخخخ :)
  71. ترو خدا اینو فقط جواب بده





























    نوشته یک ساعت صبر کن کن اگ اپدیت بدون فیلترو بزارید میشه اپدیت کنم برم تو بازی یا یه ساعت صبر کنمممم












    😞
    • پاسخ:

      در حال آپلود هستیم - لینک بزودی
  72. میگن ربات کلش هم دیگه کار نمیکنه تو این ورزن جدید راسته؟
    • پاسخ:

      بله - به احتمال زیاد
  73. شایان ابراهیمی

    آقا ما نفهمیدیم بالاخره باس اندروید اومد یا نه ؟

    اگه اومده بزارین دیگه من فقط سایت شما رو میشناسم.
    البته بدون فیلتر شکن؟؟؟؟/
    • پاسخ:

      در حال آپلود ...
    • پاسخ:

      غارت ...
  74. سلام
    برای اینکه بتونین از گوگل پلی راحت تر دانلود کنین آدرس برنامه مورد نظر در گوگل پلی رو در سایت http://apps.evozi.com/apk-downloader/ وارد کنید تا لینکش مستقیم بشه
    دیگه نیازی به فیلترشکن هم نداره. خودم الان دارم ورژن جدید رو از همین طریق دانلود می کنم
    • پاسخ:

      هنوز نسخه قدیمی است
  75. بابا بیر آز تزول خخخخخ
    به زبون ترکی نوشتم یعنی یه کم عجله کن خخخخ
  76. خود بازی میگه اپدیت اومده، شما میگید لینک دانلودش رو گذاشتیم
    ولی پس چرا تو گوگل پلی اپدیت بازی قرار نمیگیره؟ یکی جواب بده ؟
  77. ببخشید یه سوال دیگ من میخام لینکه ای سیو برا دوستم تو لاین بدم خب چه جوری بدم؟؟؟؟
  78. بدون فیلتر رو یجا آپلود کن بزار سایت فیلتر شکنم بالا نمیاد مرسی حجمش چقدره؟
  79. سلام دوست عزیز چرا گوگل پلی خطا میده؟ میشه لینک یک ف ی ل ت ر ش ک ن خوب برای آندروید بزارین؟
  80. خب چه جوری وارد اون جا که میگید شم کدومو بزنم عضو هم شدم نام کاربریم اینه shahrad
    خودتونم هستید
    دستت طلا جواب بده
  81. یعنی کلا تو انجمن چه کار خاصی انجام میشه نفهمیدم من چی کار کنم دقیقا
    بعد ببخشید مینویسه یک سال بریک خب الان چی کار کننننم
    شرمنده ام بخدا انقدر سوال میپرسم (با اینکه تان نه مکسم ولی هیچی بلد نیستم 😔
    جدا خسته نباشید
    صبر نداااارم
    • پاسخ:

      خب اونجا مثل یک جمع دوستانه می مونه که کاربرها مشکلات همدیگرو حل می کنند و چیزهای جالب را در زمینه های مختلف با هم به اشتراک می گذارند و اونجا سوال کنید کمک و راهنماییتون می کنند
  82. کسانی که سیستم عامل ای او اس دارند و پس آپدیت این نسخه با ارور 1009 برخورد کردند، برای اولین بار با فیلتر شکن وارد شوند.
  83. نمیشه یه چیزایی مینویسه کممممک
    من تان هالم بیرونه منابعممم فولللله
  84. میشه بگید تو انجمن چی کار میکنیم چی کار کنم این بار پنجمه میپرسن
    • پاسخ:

      چی و چکار می کنیم منظورتون چیست ؟
  85. ترو خدا جواب بده برام حیاتیه
    تو اسپل دونات میتونیم فقط اسپلو بگیریم یا فقط سرباز یا هر دوووو؟؟؟
    خسته نباشید
    • پاسخ:

      هم سرباز و هم اسپل یا فقط یکی شو یا هر دو شو می تونید بگیرید یا دونیت کنید
  86. سلام ، خودتون اگه اپل دارین لطفا ، یکم بازی کن ؛ اتک بزن بگو بازی چطوره ؟
    در ضمن ، من تاون هالم بیرونه ، لطفا اپلیا نزنیدش تا برا اندروید منتشر بشه من تاون هالمو بزارم وسط !
    ـخخخخـ
  87. جواببببب بده لطفاااااا ترو خدا
    از اینجا دان کنم رو کلشم میاد یا دوباره سینگ باید کرد؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه بازی سینکه احتیاجی نیست و البته مشکلی پیش اومد دباره باید سینک کنید و بازی را لود کنید و شاید احتیاج به ف ی ل تر شکن هم نیاز پیدا کنید برای بار اول
  88. تو انجمنم گفتم قبلا گفتم جواب بدید لطفا
    اگ از اینجا اپدیتو دان کنیم رو بازی نصب میشه یا باید بعزش سینگ کنییییم
    • پاسخ:

      اگه بازی قبلی سینک هست احتیاجی نیست
    • پاسخ:

      بله
  89. سلام وعرض خسته نباشید به نظر شما این اپدیت برای کسی که تازه امده تان 9 والان چمپیون هستش خوبه یا بد باید کاپ رو بیارم پایین اگه ارع رو چقدر باتشکر
  90. همین الان بازی تعطیل شد
    ماشاا... به آنلاین بودن شما
    الان باید بریم گوگل استور؟؟؟ واسه دانلود؟؟
  91. بیاد خلاص بشیم هر ماه آپدیت چه خبره تازه رسیدیم تان نه :دی
  92. سلام دوباره ؛
    دیدم قطع شده ؛ چند ساعت طول میکشه تا آپدیت بیاد ( منتشر بشه ) ؟؟؟
    بازم مرسی
    در ضمن واقعا که بین بقیه سایتا از همه بروز تری داداش
  93. همین الآن ساعت 3 ظهر بازی کلش من اتک زدنش متوقف شد این ربطی به آپدیت داره آیا/؟؟؟
  94. احسنت چقدر زود گفتی داداش من هر روز به این سایت سر میزنم بهترین سایت کلش هست
  95. حاجی همینجا انلاینم لطفا از همه سریع تر بزار ، یک لوووتی بزنم 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای