آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز

دانلود بازی

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز

آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز

>>> پنجشنبه 19 آذر <<<

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز منتشر شد

دانلود Version: 8.67.3 بازی کلش آف کلنز برای اندروید و iOS را دانلود کنید

ورژن جدیدتری از بازی کلش آف کلنز را در سایت گذاشتیم که دوباره دانلود کنید و نصب کنید و امتحان کنید که مشکل کلیک بر روی تاون هال و بیرون پریدن از بازی حل می شود یا خیر (بازی نصب شده قبلی را پاک کنید)

جهت دانلود نسخه جدید بازی کلش آف کلنز به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دانلود بازی کلش آف کلنز مخصوص iOS مستقیم از اپ استور

نیاز به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید

دانلود بازی کلش مخصوص گوشی های iOS جلبریک شده لینک مستقیم

اینجا کلیک و دانلود کنید

------------------------------------------------------

دانلود Version: 8.67.3 برای سیستم اندروید

فقط یکی را بگیرید کافی است و احتیاجی به هر سه فایل نیست ، هر کدوم از سرورها که سرعتتون بالاتر بود

دانلود بازی کلش از آپلود بوی

دانلود بازی کلش از پیکو فایل

دانلود بازی کلش از ترینبیت

----------------------------------------------------

آنطور که گفته شده است آپدیت بازی کلش آف کلنز پنجشنبه 19 آذر منتشر خواهد شد که در صورت انتشار در همین صفحه لینک دانلود قرار خواهد گرفت ، اما در ادامه مطلب بصورت خلاصه برایتان آپدیت هایی که قرار است در این ورژن جدید قرار گیرد را برایتان نوشته ایم ...

صفحه جدید لودینگ بازی این تصویر باشد

در ورژن جدید کلش آف کلنز باید منتظر چه چیزهایی باشیم؟

- تاون هال یازده
- Eagle Artillery یا همان دیفنس جدید (تاون هال یازده)
- یک xbow اضافه (تاون هال یازده)
- یک آرچر تاور اضافه (تاون هال یازده)
- یک cannon اضافه (تاون هال یازده)
- لابراتوار لول 9 (تاون هال یازده)
- ویزارد تاور لول 9 (تاون هال یازده)
- مخزن گلد و الکسیر لول 12 (تاون هال یازده)
- Grand Warden – قهرمان جدید - (تاون هال یازده)
- زمین بازی بزرگتر (44 * 44)
- مینیون لول 7 (تاون هال یازده)
- ویچ لول 3 (تاون هال یازده)
- تغییراتی در نحوه شیلد
Personal Breaks و Village Guard
- تغییراتی در ذخیره لوت
- کاهش زمان آماده سازی وار به 23 ساعت
- قابلیت دونیت اسپل دارک
- حاشیه امن دور دکمه نکست
- نوتیفیکیشن صوتی بعد از پیدا شدن هر بیس در سرچ (اگه سرچ بالای یک دقیقه طول بکشه)
- قابلیت ساخت اسپل فریز لول یک در تاون هال 9
- قابلیت بوست باراکسها, هیروها و اسپل فکتوری برای یک ساعت با 5 جم
- کاهش قیمت نکست در تاون هال ده از هزار گولد به 900 گولد
- دو تا اچیومنت جدید (تخریب ایگل آرتیلری – دونیت اسپل)
- کاهش تاثیر چند هیلر روی یک نیرو
- حداکثر لوت وار برای یک تاون هال یازده توی کلن لول یک 660 هزار گلد/الکسیر و 3600 دارک
- کاهش قیمت بازسازی ترپ ها تا 75%
- کاهش قیمت پر کردن ایکسبو تا 70%


امیدواریم این تغییرات مخصوصا قسمت شیلد منجر به بهتر شدن بازی شود و همچنان همه از آن لذت ببریم.

در این صفحه لینک دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز قرار می گیرد ...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷۶)

  1. آپدیت چرت شده .. آخه به سوپرسل چه ربطی داره یکی تان هالشو میزاره بیرون شیلد بگیره یکیم میخواد وقت بیشتری بزاره دنبال تان هال بگرده بزنه .. مجبوری میخواد کاربرارو وادار کنه یجور دیگه اتک بزنن اینکه نمیشه دو ساعت منتظر بمونی اسپل و نفرات قوی حاضر بشن تا یدونه اتک بزنی اونم اگه پیدا بشه
  2. سلام دوست عزیز
    ببخشید من از شما یک سوال داشتم.
    امروز من بازیو اپدیت کردم ولیکن هنگامی که روی تاون هال کلیک می کنم، از بازی خارج میشه. گوشی اندروید هست و روی دوتا دستگاه امتحان کردم بازهم به همین صورته. ابتدای نصب بازی قبل از سینک کردن اکانتم این مشکل وجود نداره اما به محض سینک کردن، این مشکل اتفاق افتاده.
    به نظر شما آیا راهی برای اصلاح هست؟ نکته اینکه از لحاظ سلامت گوشی و خالی بودن فضای رم و ... خیالتون راحت باشه
    با تشکر فراوان
    • پاسخ:

      باگ بازی است و خیلی ها مشکل دارند و با بعضی گوشی ها فعلا این مشکل است صبر کنید تا رفع شود
  3. salam mishe file bazi bare ios bezarin inja download konim az appstore nemitonim download konim vpn mikhad ?
    • پاسخ:

      گذاشته شده - منتهی گوشی تون باید جلبریک باشد تا نصب شود
  4. باسلام خدمت شماداداش ازوقتی که این آپدیت دادن من دانلودونصبش کردم هیچ مشکلی نداشت امابعداین که نصبش کردم وقتی به تاون هال دست میزنم منوازبازی میندازه بیرون این مشکل ازبازی یااکانت من ؟راه چاره ای برای درست شدنش هست ؟توآینده مشکلی ایجادنکنه برام یعنی اکانتم بن نشه.
    • پاسخ:

      مطلب بالایی توضیح دادیم - احتمالا یا باگ است و یا با ایکس مود وارد بازی می شوید - درست می شه
  5. AHA جان

    اون علامت شیطلان پرستی ک میگی حذف شده اره

    ولی بجاش عصایی ک دورش مار چرخیده رو گذاشتن، این ارم رو اگه دیده باشی میفهمی !!
    من ک تشخیصم اینه
  6. سلام من دانلود کردم ونصب کردم ولی بازی اجرا نمیشه و پیام میده باید از play store دانلود و نصب کنید تا بازی اجرا شود
  7. سلام داداش اگه میشه با این اپدیتی که اومده یه چند تا مپ برا تان 9 بزارید که هم تان هال داخل باشه هم منابع حفظ بشه خصوثا دارک .دمت گرم سایتتون عالیه
    • پاسخ:

      چشم - تو انجمن ما هم درخواست بدید تا دوستان کمکتون کنند
      http://clash-of-clans-game-forum.rzb.ir
    • پاسخ:

      ممنون
  8. سلام من ورژن جدید رو از بازار دانلود کردم ولی نصب نمیشه ... فقط مینویسه istalling......... ولی اتفاق خاصی نمیافته چرا?????
    • پاسخ:

      ازاینجا دانلود کنید - بازار همیشه مشکل داشته است
  9. فیلمی که شیر میکنن میگم من که دوسه تا فیلم شیر شد اومدم ببینم بازی کپ میکرد (حرکت نمیکرد) باید از بازی بیام بیرون دوباره برم داخل
    شایدم فقط مال من اینطور باشه؟
    • پاسخ:

      اگر مشکلی باشد ، رفع می کنند نگران نباشید
  10. عاغا بازی مشکل گرافیکی خیلی زیاد داره من سه تا شو دیدم
    مثلا اولی نمیشه فیلم اتک بازبینی کرد و غیره
    • پاسخ:

      من که دیدم مشکلی نداشت ! فیلم اتکی که به شما زده اند بیشتر مواقع پاک می شه...
  11. بازی عالی شده. لوت افزایش چشمگیری داشته. برید تاون بیرون بزنید.
  12. داش عالی عالی عاااااااااااااااااااااااااالی بود دستتتتتتتو مز بوسممممم
  13. خخخخخخخخخ.نه سایت شما نه سایت ایران کلش.اول فارس روید بود که آپدیتشو گذاشت برای دانلود.پیغاممو بذار که دعوا نشه بین دو تا سایت
    البته ایران کلش دوم شد ولی سرعت دانلود ایفتیضاح بود
  14. ساعت چند برای اندروی میاد یا چند روز دیگه جواب بدید هرچی میزنم بدونه جواب میاد برام
  15. سلامو خسته نباشید،خیلی دقیق و به موقع بود حتی یه دقیه هم تاخیر نداشتین،من همه سایت ها رو چک میکردم،وقتی بازی قطع شد ماین داد،این جا اولین سایتی بود که گذاشت ،من دانلودم تموم شد درسته خیلی طول کشید اما تموم شد سرور ها شلوغ بودن،مرسی از سایت خوبتون از ایران کلش هم حدود یه دقیقه و نیم جلو بودین البته بحث رقابت نیست اما هی میگن که ایران کلش جلو بوداین بار شما جلو بودین مرسی
  16. سلام پس نسخه اندروید کی میاد دیگه این سوپرسل شورشا درآورده بابا بذار این لینک زهرماریا دیوووونه نه کردین مردما
  17. این اپدیت کی میاد اپدیت برای اندرویدمیزنم رو کلش بالا نمیاد ی پیام میده بعد می نویسهgood news!Anew version of the game is available چرا تورو خدا جواب بده ملت منطزرن
    • پاسخ:

      در حال آپلود و لینک بزودی ...
  18. سلام 16.40 اپدیت بازی ورزن اندروید منتشر شد توو گوگل مارکت
    • پاسخ:

      در حال آپلود
  19. سلام دوستان اپدیت جدید اندروید روی مارکت گوگل قرار گرفت (16.40)
    بازی رو ک میخاید باز کنید خوودش هدایتتون میکنه .فدای همگی
  20. اعتراض کننده

    شکن ندارم لطفا لینکو بزارین یا کی میزاری دیگه من فیل
  21. سلام دوستان همین الان 16.44 نسخه جدید ورزن اندروید روی اندروید مارکت قرار گرفت من دانلود کردم
    • پاسخ:

      هنوز نسخه قدیمی بازی است این لینک
  22. ساعت 16:22 اپدیت ios عرضه شده .اما اندروید فک کنم یه نیم ساعت یا 1 ساعت طول بکشه. ضمنا گلایه از مدیر سایت بابت گذاشتن لینک گوگل پلی وقتی که آپدیت منتشر نشده .با این همه فدا مدا
  23. فکر نکنید که من خودم بازی نمی کنم ها. من خودم لول 89 ام و الان بی صبرانه منتظر آپدیت هستم و درس و مشق رو رها کردم و منتظرم.( من همون دوست مخ مخملی ام 😆)
  24. تورو خدا جواب بدید اپدیت برای اندروید کی میاد تورو خدا جواب بدیدتورو خدا کلش چرا بالانمیاد
  25. لول 167 این بازی

    با سلام . قابل توجه افراد و دوستان خوبی که سخن گفتن از دین و مذهب و ....را مبنی بر بی فرهنگی انسان ها میدانند . بروزرسانی یک بازی آنلاین که در سراسر جهان افراد بسیاری را جذب خودش کرده امری تعجب آور و عجیب نیست و ممکن است در هر روزی چنین اتفاقی بیافتد .... اما از آن جایی که این بازی توسط جهان غرب اراییه شده است بعید نیست که چنین اتفاقی مخصوصا در روزی که برای شیعیان مقدس است اتفاق بیافتد . این بازی کلمه ی اسلام را در اتاق های گفت و گو فیلتر می کند !!! حتی اگر این عزاداری ها غلط و نادرست هم باشد باز هم اخلاق حکم می کند تا به دیگران احترام بگذاریم . اما در هر حال هر پشت این قضیه بوده مهم نیست مهم این است که ما چه برداشتی داریم ... دوست عزیزی که در نوشته ی خود از کلمات نامنایب استفاده کردند و در پایان گفتند که سقف فرهنگی خود را بالا ببرید باید بدانند که سخن گفتن از دین و مذهب مبنی بر پایین بودن سقف فرهنگی نیست ! بلکه استفاده از کلمات نامنامناسب است که نشان دهنده ی سقف فرهنگی پایین افراد است . . .
  26. سلام این اپدیت فقط براiosهست چرا هنوز تو بازار نیمده بازی بالانمیاد تو رو خدا جواب بدید
  27. سلام مدیر جان . اگه می شه جواب بده !
    به نظرت ممکن هست آپدیت جدید چیزی اضافه تر از اونچه تا به حال معرفی کردن بدن ؟
    مثلا نیرو یا اسپل جدید یا لول های بالاتر برای نیرو های دیگه ؟
    ثبت شه لدفا
    • پاسخ:

      شاید ...
  28. سلام کاکا ؛ اتک زدن بسته شده ، دیگه نمیشه اتک زد ، میگه غیر فعاله ؛ این بخاطر آپدیته ؟ اطلاعات جدید چی داری ؟
    مرسی
  29. دوست عزیز من شنیدم میگن ای پی ایران برای این اپدیت بستس. راسته ایا؟
    • پاسخ:

      خیر
  30. شایان ابراهیمی

    سلام دوست عزیز :

    اسم سایت پیش نمایش ها و اخبار اپدیت و ... چیست ؟ لطفا بگید

    اون دوستانی هم که این بازی رو به دین و مذهب ربط میدن بدونن که خیلی سطح فکریشون پایینه و از دین هیچی نمیدونن و من براشون متاسفم .
  31. خطاب به اون دوست مخ مخملی که میگه توی رحلت ابدیت دارن میدن عارضم که سلام مخ پنیر باید در اون مدهبی که با بازی میشه بهش ضربه زد را باید گل که نه گوه گرفت بد بخت سقف فکریتو ببر بالا
    • پاسخ:

      مطالب قبل را بخوانید
  32. سلام دادا سایت اصلی کلش را میخوام و اینک دادا امشب اپدیت میا یا ن؟؟
    • پاسخ:

      https://clashofclans.com
  33. سلام درمورد تورنومنت چی ایا تو این اپدیت هست
    اگه میشه در موردش توضیح بدین
    • پاسخ:

      خیر - فعلا نیست
  34. این اپدیت کی میاد چه ساعتی اونو امروز از بازار میتنیم بگیرم بابا چرا پیامامو رد میکنید خوب جواب بدید تو رو خدا برام خیلی مهم
    • پاسخ:

      ساعت مشخص نیست - احتمالا 4 غصر به بعد است
  35. زمانی که آپدیت جدید بیاد اگر کسی منابعش خالی باشه شیلد هم نداشته باشه کسی این مپو نمیزنه که شیلد بگیره و نمیتونه اتک بزنه ممکنه ساعتها کسی اتک بهش نزنه .
    این یه مشکل بزرگه .
  36. ببخشید فوری جوابمو بدید لطفا این اپدیت چه ساعتی میاد تو بازار می تونیم دانلودش کنیم امروز؟
    • پاسخ:

      معلوم نیست
    • پاسخ:

      خیر
  37. سلام،اول یه تشکر بکنم بخاطر وب خیلی عالیتون که منو مجبور کرده هر روز دو سه بار چکش کنم دوم خواستم ببینم بعده ابدیت دیگه از ربات نمیشه استفاده کرد اره؟
    • پاسخ:

      باید نسخه جدید ربات  منتشر شود اینها از کار می افتند
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      معلوم نیست
  38. بابا خفه شید دیگه بیشعورهای ننگ
    توهم زدن که همه دنیا جمع شدن که به اسلامشون حمله کنند.
    آخه کی به کار شما کار داره؟
    اصلا اسلام چه اهمیتی برای جهان داره؟ کسی به حساب نمیاره شما رو که بخواد مثلا توی روز رحلت رسول شما آپدیت بده یا نده.
    شما خودتون شیطان هستید
  39. سلام خسته نباااااااااااااااااااااااشید امیدوارم همیشه موفق باشید در همه زمینه ها
    داداش کلا پیشنهادت برای تاون 10 چیه قبل اپدیت؟؟؟؟
    ممنون
  40. سلام
    داداش یادت نره وقتی بازی آپدیت شد روی کانال تلگرام پیام بده تا همه خبر شن زود دانلود کنن ممنون از سایت خوبتون
  41. سلام ممنون از این که میخوای اپدیتو بزاری فقط جان هرکی دوس داری سریع بزار مث دقعه های قبل نشه چون من جز اینجا سایت دیگه ای نمیسناسم واسه دانلود بازی
  42. ن خودم اعتقاد به این حرفا که میگن کلش شیطانیه ندارم و اون دفعه قبل هم که تو عاشورا کلش کان بود خودم گفتم اتفاقی بوده ولی الان دارن تو روز رحلت رسول و امام حسن (ع) آپدیت می دن.
  43. سلام و خسته نباشید .
    بسی منتظرم ...
    فقط ایشاالله گند نزده باشن به بازی .
  44. اللهم صل ا... محمد واله محمد
    کشتند مارو تا خواستن یه اپدیت بدن بیرون!
  45. چه سرعت عملی دارید دستخوش
    اره منم فکر میکنم اپدیت فردا باشه احتمال 70 % هست
    • پاسخ:

      فعلا گفته اند پنجشنبه ، اگه اتفاق خاصی نیفتد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای