آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

Nox App Player شبیه ساز محیط اندروید در ویندوز

آموزش ها متفرقه

Nox App Player نرم افزار شبیه سازی محیط اندروید بر روی دسکتاپ کامپیوتر است که به کاربران این امکان را می دهد تا با کمترین میزان استفاده از منابع سیستم به راحتی و آسانی بتوانید اپلیکیشن های سازگار با نسخه های اندروید را روی کامپیوتر خود نصب نمایند. این برنامه شبیه ساز اندروید می باشد و بر روی یک ماشین سفارشی مجازی ساخته شده است. با این برنامه محدودیتی در نصب برنامه و بازی وجود ندارد، چون میزان حافظه به اندازه فضای خالی درایو محل نصب برنامه می باشد. این برنامه قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه را به کاربر می دهد، همچنین امکان اتصال به گیم پد و کنترل بازی وجود دارد. تایپ کردن صفحه کلید، ادغام دوربین و میکروفن از توابع اساسی این نرم افزار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار رایگان بودن آن است و نیازی به کرک و سریال نامبر ندارد و همچنین از ویندوز 10 نیز پشتیبانی می کند . در نرم افزار Nox App Player می توانید خیلی راحت همزمان چند بازی و نرم افزار را اجرا کنید که محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت ، این نرم افزار قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن را برای کاربران فراهم کرده است . و همچنین قابلیت تایپ کردن صفحه کلید ، ادغام دوربین و میکروفون از توابع اساسی این نرم افزار می باشد ...

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nox App Player:
- شبیه ساز محیط اندروید روی ویندوز
- کمترین میزان استفاده از منابع
- نصب برنامه ها و بازی ها بدون محدودیت
- قابلیت انتخاب نوع دستگاه
- انتخاب رزولوشن
- ادغام دوربین و میکروفن
- Google Play store یکپارچه سازی شده
- پشتیبانی از دستگاه های ورودی و خروجی و گیم پدها
- سفارشی سازیCPU/RAM

- اجرای بازی کلش اف کلنز بدون دردسر و مشکل!
- و ...

نکات :

+ در صورتی که بازی کلش آف کلنز را برای اولین بار با این برنامه شروع کردید و نصب کردید ، در صورتی که بازیتان هک شود یا به هر دلیلی آنرا گم کنید ویا سیو نکنید ، برای برگرداندن آن نمی توانید از سوپرسل کمک بگیرید ، چون سوپرسل از بازی هایش که بر روی شبیه ساز های اندرویدی نصب شود ، ساپورت نمی کند - برای جلوگیری از این کار می توانید ابتدا بازی را روی یگ گوشی اندرویدی نصب کنید و اجرا کنید و سپس برای ادامه بازی آنرا بر روی شبیه ساز اندرویدی از طریق جیمیل بازی ، لود کنید نحوه لود و همچنین سیو کردن بازی در سایت موجود است و در صورتی که از iOS استفاده می کنید ، می توانید از روش لینک دیوایس استفاده کنید.

+ اگر هم بازی کلش آف کلنزی از قبل دارید ، می توانید آنرا از طریق همین شبیه ساز لود کنید و بازی کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد.

+ برنامه های ربات بر روی این شبیه ساز قابل اجرا نمی باشد.

+ برنامه ایکس مود روی این شبیه ساز نصب نمی شود .

::. نکات لازم به یاد آوری :

کارت گرافیک سیستم را ترجیحا به روزرسانی نمایید.

پس از نصب برنامه جهت داشتن اندروید ۴.۲.۲ روت شده میتوانید قابلیت روت را ازتنظیمات برنامه فعال کنید.

برای بروز رسانی گوگل پلی ،ابتدا به حساب جیمیل خود متصل شده و سپس وارد گوگل پلی شده و گزینه ی Update را انتخاب نمایید.

نحوه روت کردن برنامه Nox App Player

نحوه روت کردن برنامه Nox App Player

دنلود برنامه

  • رمز (در صورت نیاز): www.android30t.com

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷۲)

  1. سلام من هر کاری کردم زوم یا کوچک کنم نشد وسط موس و دکمه مثبت کیبرد هم زدم نشد میشه راهنمای کنید تشکر از سایت خوبتان
    • پاسخ:

      تا اونجایی که من قبلا امتحان کردم همین بود - الان روی سیستم هم این شبیه ساز را ندارم که تست بزنم - در قسمت پرسش و پاسخ سایت بنویسید تا اگر کسی بداند راهنمایی کند
  2. سلام خسته نباشین ممنون از برنامه خوبتون ببخشید من تو قسمت کیفیت مشکل دارم کلش که باز میکنم کیفیتش پایینه میشه بگید چجوری کیفیتشو ببرم بالا ممنون میشم اگه جواب بدین
    • پاسخ:

      از طریق گزینه های ستینگ nox مربوط به کارت گرافیک ،رزلوشن آنرا بالا ببرید
  3. سلام ببخشید این شبیه ساز با ربات مای بوت و کلش بوت برای کلش کار می کنه تشکر
    • پاسخ:

      بله
  4. ادمین جان بیشتر نظراتو خوندم ،بیشترین سوال در نورد زوم کردن بود،من nox رو بدون مشکلی کلش بازی میکنم برای زوم هم خودش می نویسه موقعی که نرم افزار میخوایین اجرا کنید کلید ctrl+ موس
    • پاسخ:

      از ورژن جدیدش استفاده کنید
  5. سلام. من این نرم افزار رو رو لب تابم نصب کردم و بازی کلش رو هم روش نصب کردم. اما وقتی بازی رو بازش میکنم صفحه بازی زوم شده هست. چجوری زومشو کم کنم یا از حالت زوم خارج کنم. ممنون میشم اگه جواب بدین
    • پاسخ:

      دکمه وسط ماوس و دکمه مثبت کیبورد
      دکمه وسط ماوس و دکمه منفی کیبورد
    • پاسخ:

      شما نوکس را نصب کنید و بعد فایل کلش را دانلود کنید روی کامپیوتر و  بعد روی فایل کلیک کنید خود بخود نصب می شه توی نوکس و نوکس را که باز کنید آیکون کلش را داخل اون می بینید و روی آن کلیک کنید و بازی اجرا می شه - ممکنه احتیاج به ریستارت سیستم هم بشه بعد از نصب نوکس - ضمنا شبیه ساز دیگه مثل بلواستکس هم روی سیستم نباشد تا فایل کلش  خود بخود نوکس را جهت نصب انتخاب کند  و اگر فایل کلش آیکون نداشت و open with را مجبور بودید انتخاب کنید - شما نوکس را انتخاب کنید
  6. سلام . من برنامه رو بدون مشکل نصب کردم . اما زمانی که بازی رو اجرا میکنم توی قسمت لودینگ گیر میکنه و هیچ اتفاقی نمیافته . لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون
    • پاسخ:

      یک ف ی ل تر شکن فعال کنید و تست کنید. اگه مشکل بود از شبیه ساز دیگه استفاده کنید.
  7. سلام خسته نباشی میخواستم بپرسم که اگه یه بازی دیتا دار که فشرده شده باشه رو بخوای اجرا کنی(مثلاvaingloru)باید چیکار کنی؟
    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم - در قسمت پرسش و پاسخ  سایت مطرح کنید شاید کسی بلد باشد.
  8. باسلام میشه نحوه انتقال فایل از برنامه شبیه ساز به کامپیوتر رو توضیح بدید لطفا کمک کنید.
    یه سوال دیگه اینکه چرا وقتی فیلمی یا اهنگی رو در nox اجرا میکنم صدای خش خش بد میده .ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      در مورد سوال اول اینجا کلیک کنید
      در مورد سوال دوم ممکنه کارت صدا با نوکس سازگاری نداشته باشد و یا شاید تنظیمات خاصی بخواهد که با دستکاری در قسمت ستینگ نوکس و قسمت صدا یک بررسی کنید و درایور کارت صدا را هم آپدیت کنید. این مشکلات ممکنه بخاطر باگ شبیه ساز نوکس باشد که باید نسخه های جدید و آپدیت شده را نصب کنید.
  9. سلام
    مشکل من اینه که
    وقتی با نوکس اپ ربات میذارم شب
    و دیگ میرم میخوابم تا صبح
    ممکنه بازی ریلود گیم بده اونوقت بره توی بازی
    من که دیگ نیستم کلید Ctrl رو نگه دارم تا زوت اوت کنه
    اونوقت میمونه
    لطفا اگ راه حلی هست بگو
    ممنون
    • پاسخ:

      معمولا ربات باید خودش اتوماتیک اینکارو کنه - بلواستکس اینجوریه و نوکس نمی دونم
  10. سلام من دانلودش کردم ولی باز نمیشه چیکار کنم خواهش میکنم جوابمو بدید .
    • پاسخ:

      نسخه های جدیدتر را دانلود کنیدو شاید بد دانلود شده است
  11. سلام
    ببخشید من میخوام از چند تا nox باز کنم ولی سیستمم اجازه نمیده میشه کمکم کنین کجا باید برم و nox رو چند پردازش کنم.لطفا کمکم کنین.
    • پاسخ:

      آموزشش در سایت هست و برای ربات قرار دادیم
  12. باسلام من هر کاری کردم نتونستم نحوه انتقال فایل از برنامه شبیه ساز به کامپیوتر و بالعکس رو یادت بگیرم لطفا کمک کنید.
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا راهنمایی شوید.
    • پاسخ:

      خیر ، کار نمیکنه.
  13. سلام خواهشن جوابمو بدین
    من این برنامرو نصب کردم و اینستاگرام رو ریختم بعد ک وارد اینستا میشم زمانی ک میخوام پست ب اشتراک بزارم عکس دوربین رو ک میزنم صفحه سیاه میشه چندین بار پاک کردم اینستارو دوباره نصب کردم درست نشد
    میشه راهنماییم کنین؟
    • پاسخ:

      مشکلتون را در پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید و البته باید بدونید که اکثر شبیه سازها با برنامه های مختلف ناسازگاری دارند و برای آنها طراحی نشده اند.
    • پاسخ:

      با نصب کیبرد فارسی می تونید.
  14. سلام.خسته نباشید.من نوکس رو دان کردم و کارت گرفیک رو اپدیت کردم ولی وقتی میخاد نصب بشه این جمله رو میزنهnot enough physical memory availableto install current configured settingsخواهش میکنم جوابمو بدین ممنون.
  15. سلام راه زوم کردن در این برنامه گرفتن کنترل و همزمان با ریل موس بالا پایین کردن است
  16. سلام ببخشید مزاحم میشم من توی زوم کردن مشکل دارم با دکمه های +- و حتی دکمه های { } هم زوم نمیشه حتی با دکمه وسط موس میشه مشکل منو حل کنید
  17. سلام من این نرم افزار را نصب کردم کلش هم روی اون نصب شد ولی موقع لود کردن کلش وسطش لواد تل نصفش پر میکنه بعدش دیگه نمیره .چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ سایت مطرح کنید تا بهتر توسط دیگران راهنمایی شوید.
  18. ممد کلش باز

    سلام من نوکس رو نصب کردم و کلش هم روش نصب کردم وقتی کلشو باز میکنمم اولش به جای لودینگ مینویسه دانلودینگ کانکت بعد دوباره خودش لودینگ میاره و یه زره نوارش میره جلو دیگه گیر میکنه و کلا هنگ میکنه از بازی هم خارج نمیشه کلا اصلا انگار متوقف میشه خواهش میکنم کمکم کنید.خیلی ممنون از سایت خوبتون
  19. سلام . همه چیش عالیه فقط اینستاگرام پرش داره لطفا راهنمایی کنید . با تشکر
  20. سلام چرا وقتی میرم تو کلش میگه اینترنت نداره چگونه به اینترنت وصلش کنم ؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین اینترنت هم دارم
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  21. من نصبش کردم اونجای که باید تا صد پر بشه اونجا تا 99 میره گیر میکنه رو صد نمیره چرا
    • پاسخ:

      یک ف ی ل ت ر ش ک ن فعال کنید
  22. سلام وقت بخیروخسته نباشید.
    بنده این برنامه رونصب کردم وتلگرامم روهم روی این برنامه نصب کردم چندتافایل صوتی ازتلگرام دانلودکردم داخل خود برنامه میتونم پیداکنمشون اماتوی درایو های کامپیوترم نمیتونم کل درایوCروزیروروکردم نشدلطفاراهنماییم کنیدباتشکر
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید - اونجا بهتر پاسخ می گیرید چون راهنمایی ش طولانی است یک مقدار
  23. سلام

    ایا این برنامه منظورم nox هست نسبت به بلواستک بهتراست یا نه؟ از این نظر میگم بهتره که وقتی با بلواستک کار میکنم یا بازی کلش رو اجرا میکنم بلواستک رم کامپیوتر یا لب تاب رو درگیر میکنه به شدت و خیلی سریع دستگاه داغ میکنه ایا از این نظر nox نسبت به بلواستک برتری داره؟همچنین برای اجرای بلواستک باید رم دستگاه 2 باشه تا خوب کار کنه ایا این برنامه با رم های پایین تر به راحتی بازی کلش رو اجرا میکنه ؟ ممنون میشم جواب بدید . با تشکر از شما
    • پاسخ:

      بله ، شبیه سازهای دیگه ، نسبت به بلواستکس سبک تر و روانتر کار می کنند و به هر حال باید روی دستگاهتون نصب کنید و نتیجه را ببینید و نمی توان حدس زد که روی لب تاپ شما عملکردش چگونه است ، چون سخت افزار ها و کارت گرافیک ها هر کدامشان نتایج متفاوت دارند.
  24. درود بر همگی
    آدمین جان اگه امکانش هست منو راهنمایی کن
    وقتی اینستاگرام رو باز میکنم و میخوام کلیپ تصویری رو نگاه کنم کاملاً هنگ میکنه و اصلاً توی اینستاگرام به خاطر همین مشکل امکان دیدن فیلم رو بهت نمیده و باید از برنامه خارج بشم ، اینستاگرام رو هم ابدیت کردم ولی باز همون مشکل رو داشت
    اگه امکانش هست راهنمایی کن تا این مشکل رو برطرف کنم
    با سپاس از آدمین عزیز
    • پاسخ:

      دقیق نمیدونم ، ولی شبیه سازها همیشه با برنامه ها سازگار نیستند و گوشی برای اجرای صحیح لازم است ، یک ف ی ل تر ش کن هم روشن کنید و تست کنید . 
  25. سلام ممنون میشم که بگین چجوری کلاnoxرو باز کنم درسته باز کردنش آسونه ولی وقتی در 99درصد گیر میکنه و اصلا باز نمیشه چجوری اون رو برطرف کنم
  26. سلام من این برنامه رو دارم ولی کلا چه برم تو مرورگر و پلی اتار میگه این برنامه ها متوقف شده.علتش چیه؟
    • پاسخ:

      نسخه جدید را بگیرید
  27. با سلام . کلش رو نصب کردم ولی اکانتم رو بالا نمیاره . یعنی تا اون جایی که باید اکانت رو انتخاب کنی ، میاد ولی بعدش دیگه هیچی نمیاد. راهنماییم کنین ممنون
    • پاسخ:

      نسخه جدید نوکس را نصب کنید ، در اینترنت سرچ کنید
    • پاسخ:

      وقتی نوکس را نصب می کنید ، کلش را هم که دانلود کردید روی آن کلیک کنید و نصب میشود و اگه فایلش را نشناخته بود هنگامی که ویندوز میگه با چه برنامه ایی باز بشه فایل کلش ، شما نوکس را انتخاب کنید.
  28. درود بر همگی و آدمین عزیز
    این برنامه شبیه ساز رو نصب کردم
    خداییش هم کم حجمه ، هم عالی و از سایر برنامه های مشابه و معروف بهتره و دیگه مشکل هنگ شدن رو ندارم
    سپاس از معرفی این برنامه
    بدرود
  29. سلام خسته نباشید
    میشه خواهش کنم بگید چطوری میشه عکسامونو تو گالری nox app player سیو کنیم؟
  30. درود بر همگی
    آقا من یه سوالدارم اما خاییش جواب بدین
    من برنامه های زیادی مثل اندی - بلو استکس - ممو و چند برنامه دیگه رو نصب کردم و همگی تو بازی کلش هنگ میکنن و سرعتشخیلی میاد پایین به طوری که نمیشه بازی کرد و بیشتر اتکایی رو که میرم خراب میشه.
    این برنامه رو دانلود میکنم ببینم این چطوری
    اگه امکانش هست راهنمایی کنین مشکل از کجاست که هنگ میشه
    لطفاً جواب بدین
    • پاسخ:

      خب در اینصورت شما یک سیستم عامل ویندوز دیگه و جدیدتر نصب کنید و امتحان کنید و مثلا یک نسخه دیگه ویندوز 7 دیگه ، اگه باز مشکل بود ایراد از سخت افزار شماست که بیشتر مربوط به کمبود ram و یا ناسازگاری با cpu سیستم کامپیوتر شماست.
  31. سلام
    میخواستم اگه میشه اموزش نصب بازی های دیتا دار رو این شبیه ساز اندروید هم اموزش بدین , رو سایت بگذارید
  32. با سلام
    من برنتمه بلواستکس رو نصب کرردم اما بازی کلش رو بالا نمیاره اما برناهه شما خیلی راحت بازش میکنه فقط نمی دونم چرا روبات کلش بهاش کار نمی کنه .تورو خدا یک روباتی معرفی کنیذ براش .
  33. سلام ادمین جون داش دکمه وسط ماوس و +- رو میزنیم نمیشه زوم کرد یه تست بکن بببین چیکار باید بکنیم مرسی
    • پاسخ:

      دکمه ها ی [  ,  ] را امتحان کنید . شاید موس تون ایراد داره
  34. من نوکس رو اپدیت کردم کلشم اپدیت کردم اما چرا دیگه گلش نمیاره میپره بیرون اینو میدهunfortunately'clash af clans has stopped
    • پاسخ:

      دوباره نصب کنید و اگه مشکل بود از شبیه ساز های دیگه استفاده کنید ، با سیستمتون سازگاری ندارد
    • پاسخ:

      دکمه وسط ماوس و دکمه مثبت و منفی کیبورد
  35. کدوم نسخه گوگل پلی سرویس رو برای این برنامه دانلود کنم که dpi بهش بخوره و نصب بشه
    • پاسخ:

      احتیاجی نیست ، شما نسخه آپدیت شده اش  nox app player را بگیرید و آپدیت گوگل پلی ش ممکنه مشکل ایجاد کنه
  36. ببخشید وقتی به اینترنت وصل نمیشه چجوری به فیلتر شکن وصل بشم؟؟
    فیلتر شکن اینترنت میخواد؟
    • پاسخ:

      ممکنه این error یی باشه که به سرور وصل نمیشه و با یک ف یل ت ر ش ک ن تست کنید و ببینید مشکل حل میشه یا خیر . nox را هم آپدیت کنید.
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  37. با سلام من نرم افزار شبیه سازو نصب کردم چند روزی مشکلی نداشت تا امروز که زدم باز بشه ، باز نشد و روی 99درصد گیر کرد چند باری امتحان کردم ولی نشد لطفا کمکم کنید با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      آپدیت گوگل پلی را پاک کنید ، نسخه جدید بازی را نصب کنید ، نرم افزار را هم اپدیت کنید.
  38. سلام. ببخشید من این نرم افزار رو تازه نصب کردم ولی نمیدونم چطور باید از زوم خارج شد یا بر روی یه بخش زوم کرد
    • پاسخ:

      فکر کنم با دکمه وسط موس بود و کلیدهای + و -
  39. با سلام
    میخواهم به کمک گوگل استور که در این برنامه نصب است کلش اف کلنز را دانلود و نصب کنم.
    اما گوگل استور فیلتر است.
    آیا میتوانید کمکی به من بکنید؟
    • پاسخ:

      با فی ل ت ر ش  ک ن اقدام کنید و اگ نتونستید از همین سایت های ایرانی بگیرید.
  40. با سلام به سایت خوبتوت

    اگه میشه یه راهنمایی در ضمینه بازیهای دیتا دار و نصب انها در nox

    بزارین ممنون

    ((((یا علی))))
  41. با سلام
    دوستان من یه مشکلی دارم اگر کمک کنید ممنون میشم
    مشکل من با گوگل پلی سرویس هست که همش فورس کلوز میده و نمیذاره وارد اکانتم بشم لطفا اگه کسی راهی بلده بگه ممنون میشم
    • پاسخ:

      اگه آپدیت کردید ، آپدیتش را پاک کنید و ببینید درست میشه ...
  42. سلام....هرکاری میکنم نمیتونم برنامه لاین رو اجرا کنم ...همش مینویسه ایمیل یا پسورد رو صحیح وارد کنید ......بعدشم توی add apk file هم هیچ چیزی جز پوشه ها نیستش که اونام همشون خالین .....ضمنا چجوری جیمیلم رو از گوگل پلی سرویس نرم افزار اپدیت کنم همش مینویسه وب پیچ نات .......ببخشید دیه تازه نصب کردم کار باهاشو بلد نیستم ....لطفا راهنمایی کنید ....خیلی ممنون...اینم بگم من گوشی اندروید ندارمو فقط سیستمم هستش....ضروریه ...لطفا سریع جواب بدید ...باتشکر
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات در انجمن سایت
  43. منم نصب کردم فقط با زوم صفحه مشکل دارم ! نمی تونم صفحه رو عقب و جلو ببرم
  44. سلام کدوم شبیه ساز ایکس مود گیم روش نصب میشه و کار میکنه؟
    • پاسخ:

      هیچکدام ، فقط روی گوشی
    • پاسخ:

      مثل بلواستکس می مونه دیگه ! کلش را دانلود کنید و روی آن کلیک کنید و تو برنامه نصب میشه
  45. برنامه خوبیه فقط یه رباتم واسه کلش این نرم افزار پیدا کنین
  46. سلام.ممنونم بابت معرفی این نرم افزار به من.اگه میشه لینکی به من بدید که بتونم اموزش این برنامه رو ببینم.و درضمن من نمیتونم فایل روی این برنامه نصب کنم...
    وقتی روی برنامه مورد نظرم جهت نصب کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمیفته...
  47. سلا داخل بازی کلش چه جوری می تونم زوم کنم یا برعکس؟.
    واجبه لطفا زود جواب بدین
    • پاسخ:

      با کلید وسط موس و + -
  48. با سلام و وقت بخیر و خسته نباشید و تشکر از شایت خوبتون
    من هم از شبیه ساز nox استفاده میکنم برنامه خوبیه فقط مشکلی که باهاش دارم نحوه نصب بازیهای بهمراه Data هستش لطفا در این مورد راهنمایی بفرمائید . ممنونم
    یا علی
  49. سلام
    جطئری میتونم فایل های رایانه ام رو بیارم داخل Nox App Player و ازشون استفاده کنم؟
    • پاسخ:

      فایل های اندرویدی را دانلود کنید و روی آن کلیک کنید و اتوماتیک در نوکس نصب می شود.
    • پاسخ:

      بله - روی گوگل پلاس تون
    • پاسخ:

      بنظر بهتر می رسه ... امتحان ش کنید
  50. امیر تنها

    سلام چند روز پیش بلو استکس رمز جیمیلمو تغییر داده این مشکل هم برا فامیلامون پیش اومده بود الان که رمزمو بازیابی و عوض کردم بلو استکس رام نمیده خخخخ چکار کنم؟
    • پاسخ:

      بلواستکس نمی تونه همجین کاری کنه - احتمالا هک شدید - با یک ویروس یاب سیستم خودتون چک کنید
    • پاسخ:

      خیر - نوشتیم که نمیشود
    • پاسخ:

      خیر
  51. سلام
    من از اینم استفاده کردم خوبه میشه صفحه شو کوچیک بزرگ کرد ولی نه بلو استک نه اندی و نه این به گوگل وصل نشدن و کلاشم پرید
  52. با سلام
    دوستان بنده هم از این شبیه ساز استفاده میکنم و خیلی هم روانه و حجمشم خیلی کمتر از سایر شبیه ساز هاست و خیلی راحت هم روت میشه!
    برای روت کردنش کافیه وقتی شبیه ساز رو اجرا کردید برید به تنظیمات شبیه ساز (روی اون چرخ دنده بالای صفحه سمت راست کلیک کنید)
    بعد از قسمت general , روت(root) رو بزارید رو on بعد هم بر روی save changes کلیک کنید بعد هم گزینه restart now رو انتخاب کنید!
    موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای