آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

چگونگی دفاع در برابر طلسم ها !

طلسم رعد و برق Lightning Spell طلسم شفا دهنده Healing Spell طلسم پرش Jump Spell آموزش های بازی طلسم زلزله Earthquake Spell

مطالب زیادی در مورد نحوه استفاده از طلسم ها (Spells) در سایت آموزش داده شده است و بیشتر راجب به حمله به دهکده های دشمن و استفاده از از طلسم بوده است ، اما چگونه باید در برابر آن دفاع کرد ؟ چیزی که در این مطلب گفته می شود بیشتر نکاتی است که باید در روستای خود اعمال کنید و همانطور که می دانید نمی توان کاری کرد که حریفمان توسط طلسم - دهکده را مورد حمله قرار ندهد ، ولی با رعایت این نکات کوچک که گفته می شود ، می توان حداقل با اعمال آن در روستای خود خسارت کمتری به آن وارد کرد و مهاجم نتواند به راحتی از فرصت های خود استفاده کند ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دفاع در برابر طلسم ها

همانطور که در ابتدا گفتیم این راهنما متمرکز بر دیدگاه های دفاعی است و شما اگر آشنایی و توانایی استفاده از طلسم را دارید حتما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید و نقاط ضعف دهکده حریف را تشخیص می دهید و از آن عبرت می گیرید و در دهکده خود این نقاط ضعف را برطرف می کنید که دشمن نتواند از آن بهره ببرد و از اینکه فقط شما از یک طلسم خاصی استفاده می کنید به این معنا نیست که حریف از این طلسم خاص استفاده نکند.

دفاع در برابر طلسم رعد و برق

طلسم رعد و برق یشتر برای تخریب ساختمان های خاص استفاده می شود و یا برای کشتن نیروهای داخل کلن کسل کارآیی دارد.

هرگز به نقشه خود را بصورتی نچینید که ساختمانهای دفاعی تان که از یک نوع است مثلا مورتارها در نزدیکی هم باشد و همانطور که می دانید در حملات با استراتژی BARCH مورتارها نقش اساسی را برای شکست این نوع حملات اعمال می کنند

مهاجم در تصویر بالا با زدن طلسم رعد و برق در دایره قرمز رنگ نشانه گذاری شده و فاصله ای که بین مورتارها است، به راحتی می تواند مورتارهای شما را نابود کند به خاطر اینکه مورتارهای خود را بصورت خطی چیده اید و انفجارهای ناشی از طلسم رعد و برق هم بصورتی است که می تواند به راحتی بر روی مورتارها  اعمال شود و خسارت شدیدی بوجود آورد و این چیزی است که شما دوست ندارید !

پرش های سخت در دهکده شما

پرش از روی دیوارهای دهکده شما ، بدون اینکه تخریبی بوجود بیاید و رسیدن سهل و آسان به مرکز دهکده و یا حتی نزدیک شدن به مرکز دهکده مان ، حکم شکست را برایمان در بر دارد.

در تصویر می بینید که با یک طلسم پرش می توان دولایه دفاعی از دیوار را عبور کرد و فاصله خوب رعایت نشده است ، برای اینکه حریف از این وضعیت استفاده نکند باید فاصله دیوار ها رعایت شود و لایه اول دیوار با لایه دوم دیوار لااقل به اندازه پنج کاشی رعایت شود تا نتوان با یک طلسم پرش از دو لایه دیوار عبور کرد.

دفاع در برابر طلسم یخ

از آنجا که اینفرنو های قدرتمند فقط با طلسم یخ ثانیه ایی از کار می افتند ، پس باید فاصله بین اینفرنو رعایت شود که هر دو آنها را نتوان با یک طلسم یخ از کار انداخت ، فاصله نزدیک آنها به هم نیز به خیال قدرتمند شدن دهکده مان یک اشتباه محض است و هر دو آنها باید در یک فاصله متوسط نزدیک به هم قرار دهیم که با زدن طلسم یخ توسط حریف از هر طرف دهکده به آنها فقط یکی از آنها را پوشش دهد و دیگر اینفرنو آماده به کار و حمله به حریف باشد.

مقابله با طلسم شفا دهنده 

طلسم های شفا دهنده یک کابوس برای ما تلقی می شود ، چرا که نیروهای حریف دوباره جان می گیرند و به تخریب ادامه می دهند و تنها اینفرنوهای آتشین ما هستند که حتی حریف با زدن این طلسم بر روی نیروهای خود نمی تواند در مقابل اینفرنو دوام بیاورد و اثر شفا بخشی ندارد ، پس حداقل یکی از اینفرنوهای خود را به روی حالت مولتی تنظیم کرده باشید تا بتوان با این طلسم نیز مقابله کرد.

هاگ رایدر ها زیر آتش اینفرنو در حالت مولتی

مقابله با طلسم زلـزلـه

زمانی که دشمن با چهار عدد طلسم زلزله به دیوارهای ما حمله می کند ، همگی می دانیم که چه اتفاقی می افتد و هر چقدر دیوار های شما قوی هم باشد ، حتی آخرین لول باشد ، با چهار عدد طلسم زلزله آن نابود می شود ، پس باید طور باشد که دهکده در برابر این طلسم کمترین خسارت را ببیند.

در تصویر می بینید که اگر در دهکده تان توسط دیوارها ، نقاط تقاطع کوچک و نزدیک به هم را بچینید ، چه اتفاقی برای دهکده شما می افتد، زمانی که از طلسم زلزله استفاده می شود ، کابوسی در دهکده شما می شود و تمام راه ها و روزنه ها باز می شود و به مرکز دهکده دسترسی پیدا می شود.

نتیجه گیری

به صراحت می توان گفت که راه قطعی و موثری برای دفاع وجود ندارد و باید تنها قوانینی که گفته شد را رعایت نمود ، بهترین راه این است که گزارش دفاعیات خود را هنگامی که به شما حمله می شود را با دقت نگاه کنید و ببینید از چه قسمتی توسط دشمن ضربه خورده اید و با تغییرات در آن قسمت نقشه دهکده خود ، راه های باز و اشکالات دهکده تان را رفع کنید.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. سلام دوستان گل نیاز ب چن نفر برا استارت وار دارم البته اگ هم وار بلد نیست بزنه بهش یاد میدم (به سبک خودم) اسم کلن: zedbazi لول سه
    تگ کلن (شارپو اول بزنید بعد با حروف بزرگ بنویسید):#PRQRLP22

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای