آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

بهترین تبلت های مخصوص بازی با کلش آف کلنز

متفرقه

اگر شما به تازگی قصد خریدن تبلت جدیدی دارید و یا قصد دارید که تبلت خود را تعویض نمایید ما در این مطلب پنج تبلت تاپ که به خوبی بازی کلش آف کلنز به روی آن اجرا و Save می شود را به شما معرفی خواهیم کرد زیاد مبحث را تخصصی نخواهیم کرد و به معرفی ساده ای از این تبلت ها خواهیم پرداخت ، امیدواریم این مطلب بتواند به شما برای خرید تبلت جدید راهنمایی کند ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

قبل از معرفی این تبلت ها باید نکاتی را در مورد خرید تبلت برای این بازی در نظر داشت که ما آن را در معرفی این نوع تبلت ها در نظر گرفتیم و اگر شما هم قصد دارید تبلتی ، جدای از این موارد معرفی شده ما تهیه نمایید ، این نکات را در نظر داشته باشید .

انتخاب نرم افزار سیستم عامل یکی از مهمترین عوامل است و باید در نظر داشت که بتوان بوسیله سیستم عامل های مختلف بهترین را در نظر گرفت که طیف گسترده ایی از بازیها را بتوان روی آن اجرا نمود که سیستم عامل اندروید و iOS در حال حاضر پیشقراول هستند و برنامه های متنوع و مارکت های زیادی برای این نوع سیستم عامل ها طراحی شده اند ، تبلت هایی از سری BlackBerry, Fire tablets توسط سوپرسل پشتیبانی نمی شوند. از دیگر عوامل می توان از لوگ نزدن و تاخیر و و قفه در اجرای بازی در نظر گرفت و کیفیت صفحه نمایش از عوامل مهم دیگر است و همچنین جمع و جور و سبک و خوش دست بودن تبلت برای اجرای بازی کلش آف کلنز و یا حتی بازی های دیگر نیز حائز اهمیت است .قیمت بالا و عملکرد تبلت نیز با هم رابطه مستقیم دارند و قیمت پایین یک تبلت برای شما می تواند در آینده مشکل آفرین باشد.

* نکته : با توجه که این تبلت ها در یک سایت خارجی مورد بررسی قرار گرفته اند ، ملاک خرید و تهیه آنها نیز در خارج از ایران می باشد و ممکن است در ایران قابل خرید نباشد و کمیاب باشد.

 >>> معرفی پنج تبلت خوب برای اجرای راحت بازی کلش آف کلنز :

Apple iPad Air 2

Apple iPad Air 2

در حال حاضر یکی از بهترین تبلت های موجود Apple iPad Air 2 می باشد و همانطور که مطلعید بازی کلش آف کلنز برای سیستم عامل های اپل در ابتدا طراحی و اجرا شد و می توان گفت که بازی کلش آف کلنز بر روی سیستم عامل های iOS به خوبی اجرا و توسط سوپرسل ساپورت خواهد شد. این تبلت بسیار جمع و جور است و صفحه‌نمایشی 9.7 اینچی با رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل دارد ، ضخامت و وزن تبلت  آیپد ایر 2 ضخامتی برابر با 6.1 میلیمتر دارد و وزن آن هم تنها 437 گرم می باشد و بدنه آیپد ایر 2 همچون سایر محصولات رده‌بالای اپل، خوش‌ساخت و متشکل از فلز آلومینیم و شیشه است. البته این قضیه به معنی استحکام فولادین تبلت نیست! این تبلت هم مانند هر دستگاه ظریف دیگری نسبت به ضربات و فشار شدید آسیب‌پذیر است ، از مزایای آن : نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت ،طراحی بسیار باریک بدنه ،وجود سنسور اثر انگشت ، شارژدهی خوب باتری ، عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوب ، وجود شیار سیمکارت و امکان استفاده از اینترنت پرسرعت 4G نام برد و از معایب آن : نداشتن درگاه کارت حافظه جانبی .
این تبلت در بازار ایران بستگی به حافظه داخلی آن که از 128 گیگابایت تا 16 گیگابایت موچود است قیمتی بین 2,510,000 تومان تا 1,809,000 تومان دارد.

******************************

Google Nexus 9

Google Nexus 9

نکسوس 9 یکی از قدرتمند ترین تبلت از نظر قدرت پردازش را در بازار سیستم آندروید است. البته مقداری شکایت در مورد اشکالات و همچنین خطاها در سیستم عامل این تبلت وجود دارد و به گوش می رسد ولی اکثر بازی ها به خوبی در نکسوس 9 به خوبی اجرا می شود همچنین با داشتن اندروید 5.1 که می تواند بسیاری از اشکالات که کاربران که گزارش می دهند را در نکسوس 9 حل کند.

جنس بدنه Google Nexus 7 از پلاستیک ساخته شده است اما بسیار مقاوم و باکیفیت به نظر می‌رسد و به دلیل شکل کاملا مستطیلی آن، به راحتی می‌توان با یک دست با آن کار کرد. همچنین به دلیل طراحی مناسب و بافت دار قاب پلاستیکی پشت این دستگاه، امکان لیز خوردن آن از دست بسیار کم است و احساس امنیت خوبی را در حین کار کردن به شما خواهد داد.

این تبلت دارای یک پنل 8.9 اینچی IPS و در رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل  با نسبت تصویر 4: 3 و یک PPI دارای 281 می باشد(281 پیکسل بر اینچ)  نکسوس 9 اندازه ای برابر  7.95 × 153.68 × 228.25 میلی متر و وزنی برابر 425 گرم دارد. قدرت پردازش آن 64 بیتی انویدیا تگرا K1 (دنور) چیپ ست است که سریعترین چیپ ست های موجود آندروید است. تراشه آن ادغام شده دو هسته ای 2.3 گیگاهرتز پردازنده دنور و یک GPU کپلر DX1 می باشد در حال این تبلت با حافظه 2GB RAM، 64 بیتی Tegra K1 ارائه می شود که عملکرد آن برای 3D مناسب است در حال حاضر این تبلت در بازار ایران کمیاب است.

******************************

Nvidia Tablet Shield

Nvidia Tablet Shield

از دیگر تبلت های دیگر و تاپ این گروه می توان این نوع تبلت را نام برد که دارای کارت گرافیک پرقدرت Nvidia است که هم اکنون در این تبلت قرار داده شده است با این تبلت نه تنها قادر به بازی های اندرویدی هستید ، بلکه بازی های رایانه ای را هم می توانید از شبکه Nvidia به خوبی اجرا نمایید امکان اتصال تبلت به PC برای استریم بازی‌های تحت رایانه‌های شخصی بر روی تبلت را مهیا می‌سازد. فقط PCهایی که دارای کارت گرافیک‌های بالای GTX 650 هستند، می‌توانند به تبلت انویدیا شیلد متصل شوند.

بدنه‌ی دستگاه تماما پلاستیکی است و صفحه‌ی روبه‌رویی به غیر از قسمت‌های چپ و راست که اسپیکرهای دستگاه را جای داده‌اند، از جنس شیشه است.  ظاهر این تبلت چندان دلچسب نیست و کمی ضخیم‌تر از سایر تبلت‌های اندرویدی بازار به نظر می‌رسد. جنس و ظاهر قسمت پشتی تبلت Shield شباهت زیادی به نکسوس ۷ گوگل دارد ، صفحه نمایش این تبلت 8-inch 1920x1200 multi-touch Full HD display می باشد و ابعادی 221x126x9.2mm دارد و سیستم عامل آن Android 4.4.2 می باشد ، تبلت انویدیا شیلد از یک نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن 1080p بهره می‌برد که تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ را به همراه دارد.

نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی تبلت انویدیا شیلد دارای درگاه سیم‌کارت میکرو است که از شبکه ارتباطی 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. شیلد فاقد قابلیت تماس تلفنی است و کاربر فقط می‌تواند برای اتصال دیتا و ارسال پیامک کوتاه از سیم‌کارت استفاده کند.

تبلت انویدیا شیلد از سیستم‌-روی-یک-چیپ Tegra K1 بهره می‌برد. این پردازنده دارای CPU چهار هسته‌ای مبتنی بر معماری ARM Cortex A15 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Tegra K1 با ۱۹۲ هسته‌ی کپلر است که با 2GB حافظه‌ی رم، مجتمع شده است. در کنار 4 هسته‌ی اصلی که فرکانس کاریشان با هم سینک می‌شود، یک هسته‌ی پنجمی هم با فرکانس و توان مصرفی پایین وجود دارد. انویدیا نام این هسته را هسته‌ی سایه یا همراهی‌کننده گذاشته است. در بارهای پردازشی سبک، هسته‌ی پنجم است که زمام امور را به دست می‌گیرد. مثلاً وقتی وسیله‌ی همراه در حالت استندبای است، بی‌کار است و یا ایمیل‌ها را به روز می‌کند.

تبلت انویدیا شیلد از آن دسته تبلت‌هایی است که قشر خاصی را هدف قرار داده است. قیمت بالای آن که به خاطر وجود سخت‌ افزار قوی و امکانات گیمینگ است، باعث خواهد شد تا گزینه‌ی خرید این تبلت از لیست خیلی‌ها خط زده شود. اما اگر گیمر هستید و از طرفی، به دنبال تبلتی خوش‌دست و پر قدرت با پشتیبانی عالی نرم‌افزاری می‌گردید، تبلت انویدیا شیلد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. البته برای تجربه‌ی کامل‌ بازی‌های این تبلت و استفاده از قابلیت‌ کنسولی آن، باید چیزی حدود ۶۰ دلار برای خرید کنترلر مخصوص انویدیا به مبلغ اصلی تبلت اضافه کنید. با اینکه تبلت انویدیا گزینه‌ی مناسبی است، اما محصول قبلی این شرکت، کنسول دستی انویدیا شیلد، می‌تواند گزینه‌ی مقرون به صرفه‌تری برای کسانی که هدفشان فقط بازی است باشد. در هر صورت، انویدیا محصولات گیمینگ بسیار خوب و حرفه‌ای را پدید آورده است که جزو بهترین‌های بازار تکنولوژی و مخصوصا، صنعت تولید تبلت و کنسول‌های دستی به شمار می‌روند.در حال حاضر این تبلت در بازار ایران کمیاب است.

******************************

Dell Venue 8 7000

Dell Venue 8 7000

تبلت Dell Venue 8 7000 خودش را که اولین بار در ماه سپتامبر سال گذشته و در جریان جلسه انجمن توسعه دهندگان اینتل رونمایی شده بود را عرضه کرد. محصول مورد بحث از نظر طراحی یکی از جذاب ترین های بازار بوده و با ضخماتی ۶ میلی متری همکنون باریک ترین تبلت جهان محسوب می شود که البته به دوربین سه بعدی Real Sense اینتل نیز مجهز گشته است.
تبلت ۸.۴ اینچی Venue 8 7000 دارای یک نمایشگر OLED با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که در زمره صفحه نمایش های Infinity کمپانی تولید کننده اش جای می گیرد. محصول مورد بحث از آیپد مینی ۳ با ضخامت ۷.۹ اینچ نیز نازک تر بوده و به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی که در پایین قسمت پشتی قرار گرفته مجهز است و در بالای این دوربین نیز دو سنسور stereoscopic 720P تعبیه گشته که اطلاعات لازم در رابطه با عمق و فوکوس را برای دوربین سه بعدی RealSense اینتل فراهم می آورند.
تقریبا می‌توان گفت همه‌چیز بر اساس همین طراحی نازک شکل گرفته و حاشیه‌های نمایشگر دستگاه نیز در سه طرف کاملا نازک و جمع و جور هستند. تنها در قسمت پایینی تبلت شاهد اندکی فضای خالی هستیم که اسپیکرهای استریو قسمت جلویی و نیز دوربین سلفی را در دل خود جای داده؛ همچنین این قسمت فضای مناسبی برای نگاه داشتن تبلت در دست ایجاد نموده تا نازکی زیاد دستگاه موجب مشکلی در این زمینه نشود. این تبلت از یک چیپ ساخت اینتل بهره می‌برد که یک پردازنده از خانواده‌ی Moorfield با چهار هسته‌ی پردازشی Atom است. فرکانس کاری این پردازنده هنوز اعلام نشده اما رنج متوسط ارائه شده توسط این نسل از پردازنده معمولا بین 1.6 تا 2.0 گیگاهرتز در نظر گرفته می‌شود. همچنین حافظه‌ی رم این دستگاه نیز مشخص نشده ولی منطق حکم می‌کند که با 2 یا 3 گیگابایت رم مواجه باشیم.در حال حاضر این تبلت در بازار ایران کمیاب است.

******************************

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

Sony Xperia Z3 Tablet Compact

این تبلت در  ابعاد: 6.4 × 123 × 213 میلی متر - وزن: 270 گرم و پردازنده تراشه مرکزی: Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 Chipset - Quad-Core Krait 400 CPU می باشد و  صفحه نمایش از نوع TFT LCD با اندازه‌ی 8 اینچ و دقت تصویر 1200 × 1920 پیکسل- تراکم پیکسلی: 283 پیکسل بر اینچ می باشد و سیستم عامل: Android - نسخه‌ی 4.4  KitKat می باشد.

این تبلت سبک وزن‌ترین و باریک‌ترین تبلت ضدآب 8 اینچی دنیا می باشد یعنی شما می توانید در حمام و در استخر نیز به بازی کلش آف کلنز نیز بپردازید ، چیپست تعبیه شده در این تبلت فوق باریک، اسنپ دراگون 801 چهار هسته ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی است که یک رم سه گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. این تبلت دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است با این حال شیار کارت microSD آن، امکان افزایش حافظه تا 128 گیگابایت را امکان پذیر کرده است.

تبلت Z3 کامپکت به مانند تبلت Z2، تنها 6.4 میلی متر ضخامت دارد. اما شاید بهتر باشد که ضخامت این تبلت دوست داشتنی را با دو رقیب اپلی و سامسونگی‌اش مقایسه کنیم! ضخامت آیپد مینی 3 و گلکسی تب S مدل 8.4 اینچی به ترتیب 7.5 و 6.6 میلیمتر است. این بدان معناست که تا این لحظه، تبلت 8 اینچی سونی کم‌ترین ضخامت را در کل 8 اینچی‌های بازار به خود اختصاص داده. از ضخامت که بگذریم می‌رسیم به وزن تبلت. Z3 تبلت کامپکت تنها 270 گرم است و آیپد مینی 3 و گلکسی تب 8.4 به ترتیب 341 و 298 گرم. یعنی باز هم محصول سونی برنده این مقایسه است. 2 نکته مهم در مورد این تبلت که باید توجه داشته باشید: اولا این که صفحه‌نمایش لمسی این تبلت مادامی که تحت اثر فشار آب یا برخورد ذرات آب است، عملکرد طبیعی خود را از دست می‌دهد. البته پس از خارج کردن تبلت از این وضعیت، همه چیز به حالت کاملا طبیعی بر می‌گردد. نکته دوم این که مقاومت تبلت در مقابل گرد و غبار بدان معناست که گرد و غبار به تبلت آسیب جدی وارد نمی‌کند؛ با این حال، شما نمی‌توانید مانع نفوذ گرد و خاک به داخل جک هدفون یا شیار اسپیکرهای تبلت شوید. باز تکرار می‌کنیم: گرد و خاک به این تبلت آسیبی نمی‌زند ولی تمیز کردنش با دردسر همراه خواهد بود. عملکرد سخت افزاری این تبلت کاملا رضایت‌بخش است و شما در کار با آن به مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد. اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف در این تبلت به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. از آن جایی که این تبلت از لحاظ سخت افزاری با تلفن هوشمند Z3 یکسان است، می‌توان انتظار عملکرد مشابهی را از آن‌ها داشت. بنچمارک های مختلف هم همین مسئله را تائید می‌کنند. در مجموع، با خرید این تبلت، سخت افزار دستگاه به هیچ وجه شما را سر افکنده نخواهد کرد. در یک کلام، تبلت Z3 کامپکت یکی از بهترین‌های بازار در قلمرو 8 اینچی‌هاست.در حال حاضر این تبلت در بازار ایران کمیاب است.

اگر طرفدار برند سونی هستید که تکلیفتان روشن است! این تبلت 8 اینچی سونی شما را سربلند خواهد کرد. حال اگر طرفدار اندروید هستید و تعصبی روی برند خاصی ندارید، ما می‌توانیم گلکسی تب S مدل 8.4 اینچی را هم به شما پیشنهاد دهیم. اما اگر اساسا سیستم عامل و برند برایتان فرقی ندارد، ما آیپد مینی 2 و آیپد مینی 3 را هم به لیست پیشنهادات خود اضافه می‌کنیم.

******************************

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. فقط هواوی مدیا پد فول اچ دی ! دو سال پیش تبلت فوا اچ دی زد! اصلا هم هنگ نمیکنه
  2. به نظرم ایر ۲ از همه بیشتزر کیف میده، خودم با تب اس بازی میکنم و خوبه.
  3. سلام،ممنون بابت مطلب خوبتون،ولی من  تبلتم فراسو هست خوب هم جواب میده تازه روت هم کردم ،یک ماهی میشه تا الان که مشکلی پیش نیومده،انشاله پیش هم نمیاد ،در کل خواستم بگم ، یک بازی هست دیگه چرا اینقدر بهش بها میدی،درسته خیلی بازیه قشنگی حرفی توش نیست ولی خواهش دیگه اینقدر به فکر پول خرج کردن برای یک بازی نباشید،
    ببخشید اگر سرتون را درد اوردم ، فقط نظرم رو گفتم،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای