آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

رفع مشکل متصل نبودن بازی به گوگل پلاس

آموزش های بازی

روزانه همانطور که می بینید در قسمت نظرات شاهد هستیم که بازیکنان به علت ذخیره نبودن بازی کلش آف کلنز خود بعد از زحمات بسیار بازی خود را از دست داده اند و نتوانسته اند به خاطر نداشتن اطلاعات از بازیشان آن را هم ازطریق ساپورت بازی و سوپرسل  بازیابی کنند و دوباره بازی شان را از مرحله اول شروع کرده اند ، یکی از نشانه های ذخیره نبودن بازی هم قرمز بودن دکمه گوگل پلاس داخل بازی است و ما در این مطلب می خواهیم به رفع مشکل این مورد بپردازیم که چگونه با سبز کردن و ذخیره کردن این دکمه که برای عده ای هم کار نمی کند و همیشه قرمز می ماند ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم و با خیالی آسوده بازی کلش آف کلنز خود را انجام دهیم .

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

رفع مشکل : من نمی توانم در +Google وارد (sign in) بشوم ؟

در این مطلب به مرور زمان به رفع مشکل این نقیصه خواهیم پرداخت و با کمک شما کاربران که این مشکل را توانسته اید حل کنید ، مطلب تکمیل خواهد شد .

+ مطمئن شوید که گوشی شما خدمات گوگل را ساپورت می کند و همچنین آخرین نسخه از برنامه Google Play Services بر روی گوشی شما نصب شده باشد ، می توانید در منوی Apps گوشی خود Google Play نصب شده را ببینید.

+دو بار بر دکمه  بزنید و لحظاتی صبر کنید و هر از گاهی با این عمل مشکل حل می شود.

+از مسیر زیر Cache برنامه Google Play Services خود را پاک کنید.

Open Settings => Application Manager => Google Play Services => Clear Data/Cache

+ اکانت خود را remove کنید و دوباره Add کنید ، مطابق روش زیر :

Open Settings => Accounts, remove your current Google ID account, re-add it then check the Sync App Data option

+ می توانید از طریق Google Setting و قطع و اتصال مجدد بازی کلش آف کلنز به آن اقدام کنید ، مطابق مسیر و شکل زیر :

Open Google Settings Application => Connected Apps => Clash of Clans => Disconnect and then open game and try again

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶)

  1. سلام دهکده ی من سیو هستش ولی هرکاری میکنم لود نمیشه لطفا کمکم کنین
  2. سلام لطفا کمکم کنید من یه نوجوانه ساده هستم واز سر ساده لوحی رمز جیمیلو به یکی دادم الان اون اکانتمو دزدیده میتونم شکایتش کنم به سوپرسل یا پلیس فتا اگه میشه راهشکایت به سوپرسلو بگید مرسی
  3. سلام خواهشن جواب بدید من از اکانت دوستم بازی میکنم و گوگلش قرمزه چکار کنم تا سبز شه
  4. گوشی من گوگل پلی سرویس رو ساپورت نمیکنه  واسه همین اکانتمو تا حالا سیو نکردم میشه بگین ایا راهی هست سیوش کنم  ممنون مدل گوشیم  G700 هوواوی میشه  از سوپرسل سیو کرد 
    • پاسخ:

      باید یک گوشی جدید بخرید و بعد از سوپرسل درخواست کد بازیابی بازی را کنید وسیو کنید - راه دیگه نداره
  5. سلام
    دوست عزیز من این مشکل رو داشتم مشکل آپدیت نبودن  نرم افزار بازی های گوگل یا سرویس گوگل گیمز بود با آپدیت  دیگه مشکلی برام پیش نیومده
  6. سلام و تشکر از سایت خوبتان

    من یکبار اکانت درست کردم و تو گوگل اکانتم ثبت شده بعد از چند وقت بازی را پاک کردم و یه اکانت جدید ساختم، الان هر وقت میخواهم این اکانتم را تو گوگلم ثبت کنم نمیشه و میگه اگه میخواهی همون اکانت قبلی را برات لوکنیم و این از بین میره
    من چه جوری میتونم اکانت قبلی را حذف و اکانت جدیدم را ثبت کنم؟!

    • پاسخ:

      هر بازی روی یک جیمیل ثبت میشه و سیو میشه و چون قبلا سیو شده دیگه نمی تونید بازی دیگه ای روی آن سیو کنید و برای بازی جدید باید یک جیمیل جدید دیگه بسازید و بازی سیو شده هم حذف هم نمیشه !و همیشه لود میشه.
  7. سلام من یه مشکل دارم اینه که اگانت کلشم سیوه حالا کلشم از رو گوشیم پاک شده و وقتی که اول بازیهچی رو اون گزینه سبزه که بالای صفحه سمت چپه میزنم هیچی نمیشه لطفا راهنماییم کنین
  8. سلام دوست عزیز خسته نباشید،متاسفانه جیمیل من هک شده و شماره تلفن بازیابی و ایمیل بازیابی هم تغییر کرده چجوری میتونم برگردونم؟!اکانت کلشم رو جیمیلم بود لطفا کمکم کنید
  9. با سلام و درود
    ممنون از راهنماییتون.گوگل پلی گیمز و گوگل پلی سرویس با DPI 160 از قسمت دانلود مجموعه نرم افزار های گوگل برای اندروید (سایت)، دانلود کردم اما باعث سیاه شدن صفحه بلواستکس شد.خلاصه ی سه چهار روزی هر بلایی که به ذهنم میرسید انجام دادم اما درست نشد ،در نهایت مجبور به استفاده از نسخه دیگه بلواستکس شدم.
    خوشبختانه فعلن که درست شده ، امیدوارم ی چن وقتی بدون مشکل کار کنه . خوبی سیستم اندرویید اینه که میشه از طریق بلواستکس و نصب ربات کلشو بازی کنی اما متاسفانه و نکته منفی اش  مشکل دار شدن نرم افزارا و اپلیکیشنهاس که گهگاه به مشکل برمیخورند که سیستم آی او اس از این قاعده مستثنی هستند.





  10. منوچهر ثمری

    سلام 
    من لول نودو سه بودم ولی از دیشب اومدم لول یک 
    لطفا کمک کنید تا باز برگردم به لول قبلیم
  11. با سلام
    بنده هم اون روش هارو مطالعه کردم میخواستم بدونم چون اینجا هم جیمیلو از بازی دیسکانکت میکنیم یشه بعد یه جیمیل دیگه کانکت کزدی یا نه؟ 
    • پاسخ:

      جیمیل دیسکانکت می شه ولی بازی روی گوگل پلاس نصب و سیو هست و دو مقوله جداگانه است ! و برای پاک کردن از روی گوگل پلاس فقط سوپرسل می تواند این کار را انجام دهد و بازی را از گوگل پلاس پاک یا دیسکانکت کند .بنابراین نمی تونید خودتون روی یک جیمیل دیگه نصب کنید و تغییر جیمیل دهید - چون بازی  به گوگل پلاستون متصل میشه و بازی هم روی گوگل پلاستون سیو هست و متصل میشه و لود میشه! و با تغییر جیمیل توسط خودتون ،سرور کلش چون بازی را روی یک گوگل پلاس با مشخصات دیگه متصل شده می بینه - بنابراین سیو نمی شه و گوگل پلاس بازی قرمز می مونه ! مگر اینکه دوباره همان جیمیل را که دیسکانکت کردید را بزنید.
  12. ببخشید وقتی سیو میکنی فقط اونجا ک تو بازی هستی سیو میشه یا هر چقدر پیشرفت میکنی اوناهم خودب خود سیو میشن؟
    • پاسخ:

      خودش اتوماتیک سیو میشه و فقط دقت کنید این گزینه همیشه سبز باشد (دکمه گوگل پلاس بازی)
  13. سلام و درود 
    خسته نباشید ، ممنون از مطالب خوبتون
    منم به این مشکل برخوردم ، فکر کنم این مشکل بیشتر روی بلواستکس (چون شبیه ساز است)پیش میاد ، چون روی گوشی و تبلت خیلی کم میشه که به این مشکل برخورد کنیم.
    فقط اینکه این مراحلی که توضیح دادین به ترتیب باید انجام بشه یا هرکدومشون مستقل هستند و ربطی به همدیگه ندارن (یعنی هر روشی میتونه مشکل را رفع کنه)
    من Google Play Services را force stop کردم ، برای همین اصلا وارد اکانتم توی play store نمیشه تا برنامه Google Play Services را آپدیت کنم ، راه حل این مشکل چیست ؟
    ممنون میشم

  14. سلام داداش من این مشکل رو دارم رو بلواستیک خواهشا کمک کنینید قبلا بازی میکردم ولی سینک نمی شد پاک کردم یهبا دیگه رختم نشدGoogle play services which some of your applications rely n do not support or device 
    • پاسخ:

      نسخه دیگری از بلواستکس را نصب کنید
  15. میلاد شجاعی

    درود

    این روزا روی بعضی از گوشیهای اندرویدی به هیچ وجه ممکنه نمیشه بازی رو سیو کرد . یعنی بازی روی جیمیل سیو شده ولی سینک نشده و میزنه Disconnect . با سوپر سل هم تماس گرفتم که گفت فعال چنین مشکلی پیش اومده . شما در آپدیت های آینده منتظر رفع این مشکل باشید
  16. با سلام
    از این روشی که گفتید میشه بازی رو از یه جیمیل دسکانکت کرد و بعد با یه جیمیل دیگه سینگ شد؟
    • پاسخ:

      خیر - قضیه شما تغییر جیمیل میشه و باید از طریق سوپرسل اقدام کنید و یا لینک دیوایس کردن روی یک گوشی دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای