آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

بررسی پیشرفته سطوح مختلف مـلـکـه کـمـانـدار

ملکه ی کماندار Archer Queen

The Archer Queen’s Level Sweet Spots Guide

در این مطلب که توسط Ash آموزش داده شده است یک آموزش پیشرفته برای سطوح مختلف ملکه کماندار است که تمرکز آن بیشتر بر روی سطوح آن می باشد و با نگاهی به افزایش لول و بهبود هر سطح آن ، خواهیم دید که این افزایش ها خیلی بزرگ به نظر نمی رسد مثلا برای سطح (Level) شانزده به سطح هفده DPS آن از 231 به 237  افزایش می یابدکه فقط 6 تا اضافه می شود که به عبارتی یعنی 2% افزایش داشته است و همین 2%  افزایش 7 روز طول می کشد و هزینه ای برابر 80000 اکسیر سیاه هم خرج بر میدارد و این ناراحت کننده است و همچنین در یک فیلم ویدیویی تغییرات این سطوح را نشان می دهم که این سطوح چه تاثیرات عمیقی خواهد داشت ، پس به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

برای شروع ابتدا تفاوت بین DPS و DPH را برای شما توضیح می دهیم :

  • DPS یعنی مقدار خسارتی که در هر ثانیه وارد می شود.  Damage per second
  • DPH یعنی مقدار خسارتی که در هر ضربه وارد می کند که با توجه به سرعت نیرو ها متفاوت است.  Damage per Hit

سرعت حمله ملکه کماندار 0.75 ثانیه است که کمتر از یک ثانیه است به عنوان مثال DPS آن در سطح 5 به 176 میرسد و مقدار آسیب رسانی آن 132 می باشد در 0.75 ثانیه.

از آنجایی که سرعت حمله ملکه کماندار کمتر از یک ثانیه می باشد DPH آن برای تشخیص در حملات بوسیله ملکه کماندار بسیار مهم می باشد مثلا اگر شما در سطح 5 ملکه کماندار از قدرت ویژه خود Royal Cloak استفاده کند در کل 3.6 ثانیه زمان می برد که میتواند در این مدت زمان 4.8 ضربه را وارد نماید و در صورتی که هنگام حمله معمولی خود 4 ضربه را میتواند وارد نماید پس می فهمید که  در سطوح پایین قدرت ملکه کماندار زیاد تفاوتی ندارد و در مدت زمان 4 ثانیه میتواند میزان 1،428 خسارت وارد نماید و در سطح 10 میزان قدرت ملکه کماندار تنها 0.2 بیشتر از سطح پنج آن می باشد ولی او میتواند با قدرت خود در 5 ثانیه حدود 2،075 خسارت به ساختمان دشمن وارد کند که این یک تفاوت بسیار زیاد با سطح پنجم خود است بنابر این تفاوت ملکه کماندار در سطوح 5 و 10 فقط 0.2 ثانیه می باشد اما در قدرت آن 450 خسارت بیشتر وارد میکند .

ملکه کماندار در سطح 30 در 6 ضربه میتواند خسارت 4338 وارد نماید که در سطح 25 ملکه کماندار در 6 ضربه میتواند 3،459 واردنماید که این تفاوت چشمگیر است! یک اختلاف 900 صدمه ای فقط با اختلاف 0.2 ثانیه !

تمام اطلاعات از این گفته ها را در جداول زیر بصورت یک فایل Excel برایتان آورده ایم که می توانید آن را دانلود نمایید و توضیحات این فایل را بصورت یک فیلم آموزشی در انتهای مطلب برایتان آورده ایم.

+ دانلود فایل Excel بررسی پیشرفته ملکه کماندار +

 مهمترین سطح های ملکه کماندار

در حال حاضر، من قصد دارم به برخی از سطوح مهم از ملکه کماندار اشاره کنم من فقط بیشتر به TH8، 9 تمرکز کرده ام همچنین تاون هال 10 و عمدتا به خاطر اینکه تاون هالهای پایین برای ملکه کماندار به خاطر زیاد نبودن فعالیت و پایین بودن سطح آن ، اهمیتی ندارد .

Level 5
- در این سطح با سه ضربه بیشتر سازه های تاون هالهای 8 و 9 و 10 را نابود کند.

Level 10
- ملکه کماندار در این سطح میتواند با قدرت ویژه خود 5 شلیک را وارد کند.
- دو شلیک تسلای سطح 7 , مورتار سطح 8 مکس , آرچر تاور سطح 10 , دارک اسپل فکتوری سطح 3 مکس , لابراتوار سطح 7 و سربازخانه دارک را با قدرت خود نابود کند.

Level 14
- با 4 ضربه مورتار سطح 6 و دارک اسپل فکتوری سطح 2 را نابود کند.

Level 15
- با دو ضربه قدرتی میتواند اکثر سازه ها را نابود کند.
- با دو ضربه قدرتی میتواند ویزارد تاور سطح 7, ایر سوییپر سطح 5 , آرچر تاور سطح 11, کنون سطح 10, لابراتوار سطح 8, دارک باراکس سطح 6, دارک در یک سطح 3 و تمامی کالکتور های لول مکس را نابود کند.

Level 17
- با چهار ضربه میتواند مورتار سطح 7 و سربازخانه دارک سطح 4 را نابود کند.

Level 20
- با چهار ضربه میتواند مورتار سطح 8, دارک اسپل فکتوری سطح 3 و لابراتوار سطح 6 را نابود کند.
- با دو ضربه قدرتی خود میتواند ایر سوییپر سطح 6 مکس , ایر دفنس سطح 6, کنون سطح 11 و دارک دریل سطح 5 را نابود کند.

Level 25
-  با چهار ضربه میتواند تسلای سطح 8 مکس , ویزارد تاور سطح 6 و سربازخانه دارک سطح 6 مکس را نابود کند.
- با دو ضربه قدرتی میتواند ایر دفنس سطح 8 مکس , کنون سطح 13 مکس و دارک دریل سطح 6 را نابود کند.

Level 30
- آرچر کویین در این سطح میتواند 6 ضربه با قدرت خود بر ساختمان های حریف وارد کند که این تغییر بسیار بزرگی نسبت به سطح 25 خود بوده است که در بالا عرض شد و میتواند با یک ضربه قدرتی مورتار سطح 7, دارک اسپل فکتوری سطح 2 و سربازخانه دارک سطح 4 را نابود کند.
- او میتواند با سه ضربه قدرتی اینفرنو تاور سطح 3 مکس و مخازن سطح 8 مکس را نابود کند.

Level 31
- او میتواند با یک ضربه معمولی کلبه کارگر ها را نابود کند و همچنین میتواند با سه ضربه مورتار سطح 8 مکس را نابود کند.

Level 35
- با یک ضربه قدرتی میتواند مورتار سطح 8 مکس , تسلای سطح 7 , آرچر تاور سطح 10, دارک اسپل فکتوری سطح 3 مکس , لابراتوار سطح 6 , و سربازخانه دارک سطح 5 را نابود میکند.

Level 40
- با یک ضربه قدرتی میتواند تسلای مکس , ایر سوییپر سطح 4 مکس , ویزارد تاور سطح 6 مکس , آرچر تاور سطح 11 مکس , سربازخانه دارک مکس ,سربازخانه مکس و دارک اکسیر دریل سطح 3 را نابود کند.
- با سه ضربه قدرتی میتواند اکس باو سطح 4 مکس را نابود کند.

همچنین این بررسی داده ها حداکثر ضربه ملکه کماندار را بر روی تاون هال هشت و نه و ده انجام دادیم که در جدول زیر مشاهده می کنید و زیاد به جزئیات آن نمی پردازیم برای نابود کردن و خسارت در تاون هال ماکس 8 و 9 و 10 است که رنگ آبی نشان دهنده ماکسیمم تاون هال 8 و قرمز ماکسیمم تاون هال 9 و نارنجی ماکسیمم تاون هال 10 می باشد.

یک ماکسیمم دهکده تاون هال 8 کلا 65085 HP دارد البته به غیر از دیوارها و یک ماکسیمم دهکده تاون هال 9 کلا 83515 HP دارد ویک ماکسیمم تاون هال 10 کلا 101455 HP دارد.

یک نکته مهم می توان اشاره کرد این نمودار یک منحنی نمایی را نشان می‌دهد که قدرت ملکه کماندار نیست , اما به صورت تصاعدی افزایش خطی دارد همچنین, اگر ما نگاهی به شیب نمودار کنیم , می‌توانیم ببینیم که این کاهش شیب در سطوح بالاتر آغاز می‌شود . این بدان معنا نیست که یک lv40 ملکه کماندار از اهمیت کمتری برخوردار است.اگر به داده‌ها نگاه کنیم , باید یک lv40 ماکسیمم به مجموع 323 به بیشترین TH10 Lv30 ماکسیمم را دارد , در حالی که به  414 عدد نیاز خواهد داشت که حدودا یک 90 تایی تفاوت داردکه خیلی زیاد است. اما, حتی بیشتر از این در مقدار لول20 به 531 نیاز دارد , در این مورد 120 عدد است که تفاوتی بین lv30 ماکسیمم است پس اگر به جنگ علاقه دارید ملکه کماندار را در تاون هال 9 به ماکسیمم خود برسانید ، چرا که در تاون هال 10 کار شما برای این کار سخت خواهد شد.

در پایان امیدوارم که مطلب برای شما مفید باشد و توجه شما را نیز به فیلم زیر نیز جلب می کنم :

فیلم بررسی پیشرفته سطوح مختلف ملکه کماندار

>دانلود فیلم<

دانلود فایل Excel فیلم بالا

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

    • پاسخ:

      اومد - گذاشتیم - کرکش دوباره از کار افتاد ! از نسخه های دیگر ربات و مجانی هاش استفاده کنید که بهتره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای