آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز - قسمت دوم

آموزش های بازی

طبق روال همیشه بخش آموزش اندروید سیتی هر هفته یک قسمت از آموزش ۰ تا ۱۰۰ کلش آو کلنز را منتشر می کند و امروز با ارائه دومین قسمت از آموزش در خدمت شما هستیم.لازم به ذکر است که در قسمت های قبل ابتدا با مقدمه ای از بازی کلش آشنا شدید و سپس عناصر و قدرت های بازی را خدمت شما معرفی کردیم.همانطور که از عنوان پست پیداست در این قسمت می خواهیم ابزار آلات و وسایل دفاعی درون بازی را به همراه تصاویر خدمت شما معرفی کنیم پس ما را در ادامه مطلب همراهی نمایید…

در ابتدا لازم است بگوییم برای اینکه یک دژ مستحکم بنا کنیم نیاز به یک سری وسایل داریم که این وسایل در قسمت شاپ صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) قرار دارند ،هربار که تون هال یا خانه ی اصلیمان را ارتقا میدهیم امکان خرید تعدادی از این وسایل را پیدا میکنیم ، فقط بازیکنی که تون هال ده دارد امکان خرید تمام وسایل بازی را دارد.

.

وسایل موجود در فروشگاه به شش دسته تقسیم شده اند:

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2)

قسمت (گنج) الماس : ازاین قسمت می توان بسته های جم خریداری کرد، این بسته ها با توجه به مقدار جم قیمتهای متفاوتی دارند که متاسفانه درکشور ما خرید جم از این طریق ممکن نیست و عملا کارایی زیادی ندارد.

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) 

قسمت منابع : از این قسمت میتوانیم دستگاههای تولید کننده ی اکسیر و طلا و دارک بخریم . همچنین برای خرید کارگران جدید این قسمت کاربرد دارد.

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) 

قسمت دکور و تزیینات : شامل وسایل تزیینی مانند مجسمه های سنگی و پرچم کشور ها و غیره است. خرید این وسایل ضروری نمیباشد و تنها جنبه ی زیباسازی نقشه یا مپ شما را دارند. ولی هر زمان که از وجودشان در زمینتان خسته شدید میتوانید روی آنها ضربه زده و گزینه ی sell را بزنید و در ازای مبلغ کمی آنها را بفروشید.

نکته ۱ : خرید وسایل تزیینی هرچند جنبه ی دفاعی ندارد اما شگرد خوبیست برای زمانهایی که مقدار زیادی طلا دارید و کارگر بیکار ندارید،تا زمانی که نیازمند شدید آنهار بفروشید.

نکته ۲ : دو آیتم آخری که در این قسمت وجود دارد یعنی مجسمه سنگی و پرچم دزدان دریای فقط با پرداخت پانصد جم خریداری میشوند که اینکار مقرون به صرفه نیست!

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) 

قسمت ارتش : هر آیتمی که مربوط به سربازها میشود مانند : سربازخانه ، کمپ (محل استراحت سربازها) ، کینگ و کویین و … در این قسمت قراردارند.

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2)

قسمت دفاعی : تمام وسایلی که دراین قسمت وجود دارند از قلعه ی شما در برابر دشمن دفاع میکنند مانند: توپها ، دیوارها و هوایی زنها و…

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) 

قسمت سپر : این قسمت برای خرید محافظ کاربرد دارد، زمانی که تمام مخازن شما پر هستند و امکان غارت آنها وجود دارد میتوانید از این قسمت محافظ های یک روزه ، دو روزه ، و یک هفته ای بخرید که البته باید برای خرید آن الماسهایتان را خرج کنید که این زیاد توصیه نمیشود!

.

نکته : در این بازی با ضربه زدن روی اکثر وسایل ، تجهیزات ، سربازها و … آیکون صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2) ظاهر میشود که به معنای اینفو (اطلاعات) می باشد که توضیحاتی راجع به آن میدهد. بطور مثال بر روی هر آیتم درون شاپ این علامت وجود دارد که میتوانید بروی آنها رفته و راجع به هر کدام اطلاعات بدست آورید.

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2)

=======================================

حال که با نحوه ی خرید وسایل آشنا شدیم لازم است در باره ی تون هال اطلاعاتی کسب کنیم!

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2)

:::> تون هال یا خانه ی اصلی از مهترین اجزای هر مپی میباشد که کلش بازها اصطلاحا آنرا (تی اچ ، TH) مینامند. هر بازیکنی که بتواند تونهال حریف را خراب کند برنده محسوب میشود و یک ستاره بدست می آورد. بنابرین اگر دشمن بتواند تون هال شما را خراب کند شما در آن حمله یک بازنده محسوب میشوید و مقداری از کاپتان را نیز از دست میدهید ولی در عوض یک محافظ یا شیلد دوازده ساعته بدست می آورید.

برای چیدن نقشه باید مهارت زیادی داشته باشید، میتوانید در مراحل اولیه از نقشه های موجود در اینترنت بهره ببرید. اما اگر به هر دلیلی خودتان بخواهید نقشه زمینتان را طراحی کنید باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

تون هال داخل : این حالت برای زمانی است که خانه ی اصلیتان در دل نقشه شما قرارداشته باشد و در اینصورت شکست دادن شما برای دشمن سخت تر میشود.

  • کاربرد : زمانی که مخازن شما اندک است و می دانید که باغارت شما چیز زیادی نصیب دشمن نمیشود.
  • مزایا : مزیتی که برای شما دارد این است که اگر دشمن نتواند از شما ستاره بگیرد کاپ شما زیاد می شود.
  • معایب : اگر شما منابع زیادی داشته باشید اشتیاق دشمنان برای غارت شما بیشتر میشود و چون شما محافظ ندارید.

 

صفر تا صد کلش آو کلنز – معرفی ابزارهای دفاعی و کاربردها (قسمت 2)

.

تون هال خارج : این حالت زمانی است که خانه ی اصلیتان را بدون هیچ دفاعی خارج از مپتان و یا در گوشه های زمین قرار دهید که در این صورت شکست دادن شما برای دشمن بسیار ساده است و میتواند تنها با تعداد کمی سرباز از شما ستاره بگیرد.

  • کاربرد : این حالت برای زمانی است که مخازنتان تقریبا پر است و دشمنان انگیزه ی زیادی برای غارت شما دارند.
  • مزایا : شما بسرعت دارای محافظ میشوید و اگر به کسی حمله نکنید،برای دوازده ساعت از دست دشمنان راحت میشوید!
  • معایب : این روش باعث میشود کاپ شما کم شود.

این آموزش ادامه دارد…

منبع اندروید سیتی

برای خواندن قسمت صفر این مجموعه اینجا کلیک کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام من یه مشکل عجیب دارم میترسم به کسایی که اندازه منن حمله کنم!!!! تاون هالم مکس شیشه تازه رفته هفت  نمیشه یه را حلی بدید من از دست این حس خلاس شم؟http://uupload.ir/files/vige_screenshot_2015-10-08-10-04-15.png     http://uupload.ir/files/i7au_screenshot_2015-10-08-10-04-08.png
    • پاسخ:

      ترس نداره که ! شما حتما می ترسید که کاپ هاتون را از دست بدهید ! باید بیخیال کاپ هایتان شوید و سعی کنید حمله کنید چون کاپ ها را دوباره راحت می توان بدست آورد - شما دارید یک بازی انجام می دهید و باید شجاعت بازی کردن را هم داشته باشید و مثل یک ترسو رفتار نکنید ! چرا که دهکده های دیگر شما را نابود خواهند کرد ، پس حمله کنید و غارت کنید و لذت ببرید ! حتی از دشمنانتان هم انتقام هم بگیرید ...  (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای