آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

نقش ربات ها در بازی کلش آف کلنز

ربات های کلش

تو این مبحث می خواهم یکم بیشتر با ربات های بازی آشنا شوید،برای شروع کار بیاین تو بازی یکم فکرتون را کار بگیرم ببینم چیزی به خاطرتون میاد یا باهاش برخورد داشتید ؟ کیا میدونن چطوری حریف وقتی به دهکده شما اتک میده از هر ضلع دقیقا یه ردیف خطی بربر و پشت سرش آچر میریزه اونم پشت سر هم؟ کیا میدون چرا وقتی حریف نت خوبی داره وسط بازی از قدرت هیرو ها استفاده نمیکنه و یکم گیج میزنه؟ (حمله بربر ارچر کینگ و کویین اتک های شوک دار)

خب باید بگم که این ربات کلش هست که داره اتوماتیک وار عمل میکند و کلی تنظیم و گزینه برای غارت ، زدن تاون هال های بیرون ، تغییر سرچ منابع و …. دارد.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ban-the-ban

به شخصه مخالفم احتمال بن شدن شما زیاده با اون حال که سایت های فروشنده از طراحی الگوریتم پیشرفته برای بن نشدن شما میگن که البته چرت میگن !

 این هم یک سری جزییات بیشتر از ربات کلش و عملکردش :

ربات کلش اف کلنز برنامه ای است تحت سیستم عامل ویندوز جهت اجرای اتوماتیک بسیاری از عملکرد هایی که کاربران باید بصورت دستی انجام دهند که این امر متحمل وقت و هزینه های بسیاری است، با این ربات نیازی نیست تمام وقت خود را صرف حمله کنید چون ربات کلش اف کلنز این کار را نه تنها بصورت خودکار بلکه به بهترین نحو و خیلی بهتر از خود شما انجام می دهد.

 

یکی از مواردی که کاربران کلش اف کلنز را آزار میدهد عدم توانایی در استفاده از وقت بیشتر برای بازی کردن و بالاتر بردن لول میباشد به هرحال هر کلشبازی هرچقدر هم که حرفه ای باشد بازهم نمیتواند تمامی وقت خود را روی بازی قرار دهد.

اینجاست که ربات کلش اف کلنز وارد میشود و میتواند از زمان های مرده ی شما نهایت استفاده را برده و در مدت زمان بسیار کمی لول و ساختمان های بازی کلش اف کلنز شما را بالا ببرد!!!  لابد میپرسید چطور همچین چیزی ممکن است؟

 

photo_2015-07-12_00-31-41 (1)

ربات کلش اف کلنز چگونه کار میکند؟

این ربات از نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر BlueStakcs و از طریق تکنولوژی OCR (تیدیل عکس به متن ) استفاده می کند تا بازی کلش آف کلنز را به صورت مستقیم از کامپیوتر شما اجرا کند.

آیا  این ربات نیاز به روت یا جیلبریک دارد؟

خیر.به هیچ وجه نیاز به روت یا جیلبریک نمیباشد چون این برنامه توسط شبیه ساز بلواستکس روی کامپیوتر اجرا میشود و حتی نیاز به روت بلواستکس هم نیست.

آیا  با استفاده از این ربات، اکانتم بن میشه؟

سایت های فروشنده ربات کلش برای اطمینان شما از این ربات ها این توجیح رو بیان می کنند:

این ربات مجهز به سیستم آنتی بن و انجام عملیاتی انسانی و حملات رندوم و اتفاقی است که از بن شدن جلوگیری میکند و تا به امروز هیچ گزارشی از بن شدن توسط این ربات به دست ما نرسیده اما جهت اطمینان بیشتر توصیه میکنیم روزی ۱-۲ ساعت هم خودتون بازی کنید و اتک بزنید. (فکر نمیکنم خودشونم باورش کرده باشن)

این ربات چه ویژگی هایی دارد ؟

۱ – ضد حمله : با این ربات همیشه آنلاین بمانید و از منابع و کاپ هاتون حفاظت کنید.

۲- فارمینگ : به صورت کاملا خودکار منابع جمع شده در کالکتورها و معادن را جمع آوری میکند.

۳- ساخت نیرو : شما انتخاب میکنید چه نیروهایی ساخته شود این ربات به نحو احسن اینکار را به صورت خودکار برای شما انجام میدهد!

۴- حمله به دهکده های دیگر : یکی از برترین ویژگی های این ربات استفاده از قوی ترین و بهترین متدهای حمله میباشد! که می تونید با تنظیم ربات با یکی از روش  ها ی حمله از یک طرف ، حمله از دو طرف ،حمله از سه طرف ،حمله از چهار طرف و حمله بصورت چهار انگشتی اقدام به حمله کنید که سیستم دفاعی دهکده ی مورد  نظر رو براحتی در هم می کوبه.

۵- Donate کردن در کلن : یکی از مواردی که LEVEL شما را فوق العاده میتواند بالا ببرد دونیت کردن میباشد!

۶- ارتقاء ساختمان ها : میتوانید تنظیم نمایید ساختمان ها به صورت خودکار ارتقاء پیدا کنند.

۷- ارتقاء دیوارها : میتوانید تنظیم نمایید دیوارها به صورت خودکار بر اساس منابع شما ارتقاء پیدا کنند

۸- جستجو دهکده های خاص : جستجو بر اساس دهکده های غیرفعال (دهکده هایی که کاربرش مدت زیادی به آن سر نزده و تمامی کالکتورها و معادنش فول میباشد) ،دهکده های ضعیف و …

۹- قابلیت استفاده هوشمند از هیروها : در این ربات بصورت کاملا پیشرفته و هوشمند میتوانید از بربرین کینگ و کویین خود استفاده نمایید حتی امکان استفاده از قدرت ویژه ی آنها بعد از فاصله ی زمانی خاص را دارید! 

و جالب تر از همه کنترل از راه دور ربات کلش هست که میتونید وقتی بیرون از خونه هستین به ربات فعال روی کامپیوتر خودتون دستور بدین و کنترلش کنید..

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      با خواندن آموزش ربات ها در سایت !
  1. salam man levelam 140 hast nazdik be 6mahe daram estefade mikonam age to sorat dastkari nakonid labeye robat 2ham at khodeton bezanid hich moshkeli pish nemiad

    dar zemn tashakor mikonam az site be rooz va khobeton vaghean estefade mikonam az matlabaye site kash yekam to ghesmate map bishtar matlab bezarid vase town 10 makhsoosan war
    • پاسخ:

      ممنون - نقشه خوب و جدید بیشتر میگذاریم
  2. slm dostan . man az robat be modate 5 mah estefade kardm . alan accountam ban shode levelam 101 bood . tosiiyam ine ke estefade nakonid .admin jan bezar in matno hame bebinan ta bedonan che khabare . merc ya haq
  3. اولین بار با دیدن یک فیلم از حمله ربات متوجه این موضوع شدم و بعد از یکی دوبار اتک خوردن یکبارش رو به سوپرسل پیغام دادن و بازیکن رو با ذکر تمام مشخصات معرفی کردم ، بعد یک ایمیل از پشتیبانیشون اومد با کلی عذر خواهی و ما بهتر میشیم و از این حرفا و خلاصه ازم خواسته شد فیلم اتک رو آپلود کنم و لینک رو براشون بفرستم  منم این کارو کردم و برای این پیگیر بودن دلیل داشتم
    میخواستم ببینم چقدر پیگیر بن کردن این افرادن ، الان هنوز که هنوزه اون بازیکن داره اتک میره و بازی میکنه و هیچ خبری از بن نیست . طوریکه توی یک تایم لیگ 10-14 روزه اتکاش 800 تاشد .خودمم یک ماهه دارم استفاده میکنم فکر هم نمیکنم خبری بشه . بیشتر اون بحث آنتی بن مربوت به قسمت تنظیمات هست که شما میتونید بزارید فقط دهکده های مرده رو بزنه تا صاحبش اتک رو چک و گزارش نکنه ، ضمن اینکه تا طرف ندیده باشه عمرا نتونه تشخیص بده از بات اتک خورده . درسته تابلو هستش اما طرف گیر نمیده چرا اینطوری نیرو خالی کرد ، ضمن اینکه میتونید تنظیم کنید نزدیک خط قرمز خالی کنه و اونطوری تابلو از گوشه ها نکشه . 
    حالا میخوام ببینم هدف این مطلب چیبود؟ با ربات آشنا بشیم؟ ورداشتید دوتا عکس اونم با یک ترکیب نیروی افتضاح ( تان 9 هنوز بارچ رو ول نکرده ) از لوت گذاشتید 
    یکی دیگه از مزایاس ربات ها که حتی خود فروشنده هاش هم نمیدونن پشتیبانی 24 ساعته از کلنتونه ، یعنی فکر کنید توی یک کلن 24 ساعت هرکس رک جاینت بده پر بشه و ... . تنها چیزی که توی مطلب جدید بود توخالی کردن دل افراد با عنوان بن شدن بود . ضمن اینکه اگر ممکنه و اکانت بن شده دارید معرفی کنید . تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای