آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

چگونه دو "جاینت بمب" را درست استفاده کنیم ؟

بمب غول پیکر Giant Bomb

How to use Double Giant Bomb correctly

یکی از مهمترین قسمتهای دفاع از دهکـده مان استفاده از تله ها و بمب ها است و مهم تر این است که چگونه از این عوامل استفاده صحیح کنیم و در کجای دهکده آنرا جایگزاری کنیم که بهترین استفاده را از آنها انجام دهیم و به دشمن غارتگـر ضربه بزنیم ، در این مطلب می خواهیم استفاده صحیح از بمب های غول پیکـر یا همان جاینت بمب را به شما یاد بدهیم که چگونه آنرا در دهکده جاسازی کنیم ، با تشکر فراوان از MistyDawneMistyDawne که این آموزش را در اختیارمان قرار داد .

  در ادامه مطلب این آموزش را مطالعه نمایید ...

در تاون هال هفت یکی از حملاتی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، حمله هوگ رایدر است اما با قرار دادن جاینت بمبها در مکان خوب و مناسب می توان به راحتی این حملات دشمن را ناکام گذاشت ، چرا که این بمب ها دشمن شماره یک حملات گروهی با هوگ رایدر است.

 نحوه استفاده صحیح از دو عدد جاینت بمب

درمقابل هوگ رایدر ها

تنها راه نابود کردن گراز سواران در یک مکان استفاده صحیح از دو جاینت بمب است که نابودی آنها را در هر صورت تضمین می کند و البته این یک کار ساده برای دفاع از روستای خود است  اما به در صورتی که محل قرار گیری جاینت بمب ها رو درست انتخاب کنید.

البته قرار دادن جاینت بمب ها بستگی به ساختمان های اطراف دهکده شما نیز دارد:
 

   در تصویر بالا :

  • هوگ رایدرها تنها مسیر های آبی رنگ را خواهند رفت و علاقه اصلی آنها فقط ساختمانهای دفاعی است پس به جاینت بمبی برخورد نخواهند کرد!
  • هیچگونه ساختمان دفاعی مستقیمی در کنار جاینت بمب ها قرار ندارد.
  • بهترین روش قرار دادن جاینت بمب ها این است که دو جاینت بمب در بین چندین ساختمان قرار گیرد و اصطلاحا" مثل ساندویچ قرار گیرند تا هوگ رایدرها از بین آن مسیرها عبور کنند.

روش های ناقص استفاده از جاینت بمب ها :

  • نکته اول این است که جاینت بمب ها را طوری قرار دهید که بتواند همزمان چندین هوگ رایدر را از بین ببرد و بصورتی نباشد که یک تک هوگ رایدر باعث شود آن را خنثی کند.
  • نکته دوم این است که ساختمان های دفاعی را طوری قرار ندهید که هوگ رایدر ها برای نفوذ راه دیگری داشته باشند زیرا بمب های شما بدون استفاده خواهند بود و یا یکی یکی نابود خواهند شد

در زیر ما دو نمونه عکس مناسب و معقول را برای شما قرار داده ایم:

.

.

 همانطور که در تصویر پایین مشاهـده می کنید هوگ رایدر ها مسیر آبی رنگ را خواهند رفت و در این صورت با جاینت بمب ها برخوردی نخواهند داشت و بنابراین سیستم چینش شما ناقص خواهد بود.

 تـصـویـر زیـر یـک مثـال دیـگـر مـی بـاشـد :

 فرض می کنیم که هوگ رایدرها خط قرمز را بروند پس هر دو بمب منفجر خواهند شد :

  • تصویر سمت چپ هوگ رایدرها نزدیک مورتار خواهند شد و جاینت بمب منفجر می شود اما به چینشی که دارد یکی از بمب ها فقط منفجر می شود و در اگر حمله کننده از  هیل اسپل استفاده کند ، هاگ رایدر ها دوباره جان خواهند گرفت .
  • تصویر سمت راست که تنها در صورتی که ساختمان دفاعی در اطراف ساختمانهای دفاعی نباشد احتمال این می رود که هوگ رایدر ها با جاینت بمب ها برخورد کند ، اما نمی توان درست پیشبینی کرد که برخورد خواهد بود یا خیر !


نکاتی دیگر برای شما :

  • نباید جاینت بمب ها فقط بین دو ساختمان دفاعی خود قرار دهید و بهتر است که برای هوگ رایدرها راه فرار و مسیری دیگر قرار ندهید و آنها را مجبور کنید که مسیر تعیین شده شما را بروند.
  • هیچ وقت بمب های خود را بیرون از دهکده قرار ندهید چون تک سرباز هایی کوچک مثل آرچر یا ویزارد میتواند هنگام حمله آن را خنثی کند.
  • حملات با هوگ رایدر ها بیشتر در کلن وار ها پیش می آید کمتر برای فارمینگ استفاده می شود که قرار دادن جاینت بمب ها در کنار معادن خود و حفظ آنها نیز می تواند ایده خوبی باشد .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام و خسته نباشید به مدیر سایت میخوام نوسیده سایت بشم اگه نوسیده خواستی من هستم و حاظرم برای شما نوسیده گی کنم«««««
    • پاسخ:

      شرایط را بخوانید و آیدی بلاگ.ir خود را ارسال نمایید.
  2. با سلام میدونم این سوال جاش این جا نیست ولی لطفا جواب بدید بد جوری ذهنمو درگیر کرده ایا میشود از یک اکانت کلش در دو گوشی به طور همزمان نه!!! استفاده کرد؟ ایا امکان بن شدن هست؟  با تشکر از سایت خوبتان
    • پاسخ:

      بله می توانید نوبتی آنلاین شوید و ولی همزمان خیر - بن هم نمی شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای