آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

اینفرنو : تک هدف یا چند هدف ؟

برج جهنمی Inferno Tower

Inferno Tower Multi vs Single mode

برخلاف X-Bow، اینفرنو این را تغییر نمی دهد که به سربازان هوایی حمله کند یا زمینی، بلکه فقط دو حالت را دارد که یا با یک مقدار آسیب ثابت به چند سرباز حمله کند که به آن چند هدف گویند و یا به یک سرباز حمله کند و پس از چند ثانیه آسیبش به یک رقم نجومی برسد یعنی شعله آتشش زیاد می شود ، که به آن تک هدف گویند .

در این مطلب ما می خواهیم بیشتر به نحوه استفاده از این حالت ها برای دهکده مان بپردازیم که کدام حالت بهتر است ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

برای تشخیص اینکه اینفرنو دهکده به چه حالتی است باید به نوک آن توجه نمود که در عکس بالا شما می توانید حالت چند هدف یا تک هدف بودن اینفرنو را در دهکده های حریف به راحتی تشخیص دهید.

کدام حالت برای کدام سرباز؟

حالت تک هدف: این حالت برای سرباز های تانک (سرباز هایی که هدفشون پرت کردن حواس دفاعی هاست) مثل گولم، لاوا و قهرمانان خیلی موثر است ، استفاده از ترکیب هایی که تعداد زیادی سرباز دارند (مثل بالون و هوگ) در برابر این حالت بهتر است چون که در نهایت ، قبل از اینکه یک سرباز بمیره، اینفرنو آسیبی بیشتر از یک آرچر تاور ایجاد نکرده است.

حالت چند هدف: این حالت نه تنها باعث میشه این برج به ۵ سرباز به صورت همزمان حمله کند، بلکه نمیذاره هیچ کدوم از سرباز ها چه توسط هیلر و یا اسپل هیل شفا داده شوند و سلامتی شان برگردد. این ویژگی ها ، این حالت را به یک حالتِ خیلی بد برای هوگ ها و بالون ها و یا ترکیب های جاینت/هیلر تبدیل می کند.

نتیجه ی کلی:
برای حمله کردن ، حمله با نیروهای تانک (گولم، لاوا و قهرمانان) به اینفرنوی تک هدف بودن بهتر است و حمله با نیروهایی که تعداد زیاد دارند (هوگ، بالون، بارچ، بام) به اینفرنوی چند هدف بهتر است که اگر اسپل هیل یا هیلر دارید حمله به اینفرنو به امید هیل، بی فایده است چون هیل زیر اینفرنو بی تاثیر است.

برای دفاع کردن، طبق قوانین بالا، اگر بیس در برابر نیروهای تانک ضعف داره اینفرنو رو در حالت تک هدف قرار بدید و در غیر این صورت اگر در برابر نیروهای پرتعداد ضعیفه و حریف اغلب از هیل استفاده می کند، از حالت چند هدف استفاده کنید.

اینفرنو خیلی از ترکیب ها را می ترساند .
برج جهنمی آسیب خوبی وارد می کند، ولی در کنار آن، کسانی که به شما حمله می کنند رو هم می ترسونه! اگه یکی با یک ترکیب هوگ رایدر به مپی برسد که برج های جهنمی چند هدف داره، مسلماً در صورت حمله شاید به زور بتونه یک ستاره بگیره ولی اگه عاقل باشه سریع “next” رو میزنه و از اون مپ رد می شود  در حالی که اگه شما ۲ اینفرنو تک هدف داشتید، باعث میشد که احتمال حمله اش به شما ۲ یا ۳ برابر شود.

حالا شما می توانید از این استفاده کنید و همه حمله کننده ها را با داشتن یک اینفرنو تک هدف و یک چند هدف بترسانید. حتی ممکنه بازیکن هایی که ترکیب هایی مثل GoWiPe دارند ، به دلیل وجود اینفرنو یک هدفه به شما حمله نکنند  ولی اگه فقط یک اینفرنو داشتید چی کار می کردید؟ شما مجبور بودید یکی را  انتخاب کنید ، با توجه به تجربه من ، این بسته به مقدار کاپ و لیگی که شما توی آن هستید می باشد.

اگر لیگ شما از مستر و کاپ تون از ۲۶۰۰ پایین تر است و زیاد با گولم یا لاوا به شما حمله نمی کنند ، ولی در عوض حملات هوگ رایدر خیلی بیشتر رونق دارد  پس در این محدوده بهتره که اینفرنو رو به حالت چند هدف تغییر بدید. در لیگ مستر و از کاپ ۲۶۰۰ به بالا حملاتی مثل GoWiPe و LavaLoon بیشتر رونق دارند پس بهتره که اینفرنو رو به حالت تک هدف تغییر بدید.

با این که با اینکار مخالفم و معتقدم که بازیکن باید خودش تشخیص بدهد، اما این حالت پیشنهادی ما است:
فارمینگ با یک اینفرنو تاور: چند هدفه
فارمینگ با دو اینفرنو تاور: هردو چند هدفه
پوشینگ با یک اینفرنو تاور: چند هدفه
پوشینگ با دو اینفرنو تاور:یکی تک هدفه و یکی چند هدفه


باز هم تاکید میکنم که حالت اینفرنو به تشخیص شما و محدوده  کاپتون و میانگین انواع نیروهایی که به شما حمله میکنند و چیدمان دارد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. سلام 
    اشتباه نوشتید بعد عکس سومی بجای اینکه این که بنویسید برای نیرو های تانکی چند هدف بهتره و برای اتکایی که تعداد نیرو ها زیاده تک هدف! برعکس نوشتید
    • پاسخ:

      ممنون - تصحیح شد.
    • پاسخ:

      کلن سایت ما فقط اینجاست !

  2. سلام داداش میدونم  این سوال من ربطی به این  مطلب نداره./ تروخدا کمک کن خواهش میکنم  سوال من اینه  تو گوشی بردارم  کلش اون لول 90هست  ولی  جیمیل سیو نمیشه میخوام اکانتش رو بفرستم توی یه گوشی دیکه باید  چی کار کنم لطفا جواب بده منتظرم  
    • پاسخ:

      کاری خودتون پس نمی تونید انجام بدهید و چون برای لینک دیوایس باید بازی سیو باشد و اگه سیو نیست شما باید مطابق آموزش زیر اقدام کنید و کد بازیابی را بگیرید و در هر گوشی که می خواهید بزنید و لود می شه و بعد سیو کنید بازی رو :

  3. با سلام واقعا عاشق این سایتتون شدم 
    می خوام اکانتمو به یکی از دوستام بدم بدون اینکه اون جیمیل سیو شده روی اون اکانت رو دوستم ببینه و ازش استفاده کنه در واقع چیکار کنم اون جیمیل از اون اکانت دربیاد؟؟؟؟؟
  4. سلام مدیر . آیا امکانش هست که به طور کامل اکانت رو از یه جیمیل به جیمیل دیگه منتقل کرد ؟؟ طوری که دیگه تو اکانت اول قابل دسترسی هم نباشه ؟
    • پاسخ:

      بله - فقط سوپر سل میتونه این کار را بکنه که باید اطلاعات بازی را هم داشته باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای