آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

سری آموزشی کامل صفر تا صد بازی کلش آف کلنز - قسمت صفر

آموزش های بازی

کلش آف کلنز را چه کسی ساخت؟

بازی کلش آو کلنز (جنگ قبایل) ساخته شده به دست مهندسین کمپانی سوپر سل است .این کمپانی که از یک اتاق کوچک و با تعداد نیروی اندک ، حدود ۱۵ نفر و سرمایه ی اندک کارش را آغاز کرد در ابتدا هدفی جز ساخت بازیهای آنلاین و سرگرم کننده نداشت. سوپرسل در شهر هلسینکی (پایتخت کشور فنلاند) قرار دارد و بازی های محبوب های دی (Hay day) ، بوم بیچ (Boom Beach) و کلش آو کلنز (Clash of clans) سه بازی ویدئویی و پرطرفدار این شرکت هستند.

صفر تا صد کلش آو کلنز   مقدمه و تاریخچه (قسمت 0)

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

این کمپانی در ابتدای امر با شکست های زیادی روبرو شد و از بازیهای اولیه ی اش استقبال چشمگیری نشد که از جمله ی این شکست ها میتوان به بازی Gunshine اشاره کرد که دلیل موفق نبودن این بازی این بود که قابلیت اجرا در وسایل دارای صفحه لمسی را نداشت . پس از آن بازی گروهی به نام ” مجیک ” شکل گرفت….

 

بیشترین  تمرکز کارمندان این کمپانی تهیه یک بازی بود که هم از لحاظ رابط کاربری بتواند نیاز کاربرانی را که علاقه مند به بازی با صفحه ی لمسی مانند تبلت هستند را برآورده کند و نیز بازی کاملا بصورت گروهی و تعاملی با سایرین باشد و نیز آنها می خواستند بازی ای را تولید کنند که همه ی مردم بتوانند آن را در همه ی ساعات برای روزها و ماهها و حتی سالها بازی کنند.

خوشبختانه استقبال خوبی از بازی “مجیک “شد و این باعث شد رفته رفته بازی  پیشرفته تر شود که درنهایت به تولید ” کلش آو کلنز ” انجامید، این بازی که در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ ( مرداد ماه سال ۱۳۹۱ ) عرضه شد در کمتر از یک ماه توانست به موفقیت بسیاری دست یابد.

منبع درآمد supercell از کجاست؟

این بازی و سایر بازیهای تولید شده توسط این کمپانی بصورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار میگیرد اما برای داشتن پیشرفت سریع و برخی امکانات دیگر باید هزینه پرداخت کرد ، و این کمپانی درآمد روزانه ۲،۴ میلیون دلاری خود را از این طریق بدست می آورد.

در واقع میتوان گفت که درآمد اصلی این کمپانی توسط کاربرانش تامین میشود بطوریکه طبق آمارها تنها بازی کلش آف کلنز حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال دارد که روز به روز به تعداد آنها افزوده میشود و بسیاری از این بازیکنان به خرید جم و الماس روی می آورند. زیرا حالت رقابتی و حس برتر بودن در این بازی علاقه ی فرد را به خرید جم بیشتر میکند.

درآمد این کمپانی تنها از طریق فروش جم در بازی کلش آو کلنز حدود ۱۵ میلیارد تومان بصورت روزانه است.آمار دانلود این بازی در گوگل پلی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون بار و در موبوجینی بیش از ۱۱۰ میلیون بار و در کافه بازی بیش از ۳ میلیون بار بوده است.

کلش آو کلنز در ایران :

حدود ۷.۷ درصد بازیکنان این بازی را ایرانیان تشکیل میدهند که پس از کشور آمریکا و هند در رتبه ی سوم قرارداریم. خریدجم توسط هم وطنان ما نیز بسیار فراگیر است و این را میتوان از اینجا متوجه شده که عبارتهای راجع به خرید و فروش جم در موتورجستوگر گوگل رتبه ۱۷ را به خود اختصاص داده است.

درباره ی مدیر عامل کمپانی : 

مدیر عامل سوپرسل فردی به نام ایلکا پانانن (Ilkka Paananen) است که با تحول عظیمی که در صنعت بازی های موبایلی ایجاد کرد به شهرت رسید. او موفقیتش را مدیون طرز تفکر خود و تیمش میداند چرا که آنها هدف خود را از ساخت بازی صرفا کسب درآمد و رسیدن به ثروت نمی دانند. وی در حال حاضر با تیمی متشکل از ۱۵۰ نفر از مهندسین ۳۲ کشور دنیا به ساخت بازیهای جدید می پردازد.

صفر تا صد کلش آو کلنز   مقدمه و تاریخچه (قسمت 0)

” Ilkka Paananen مدیر عامل کمپانی سوپرسل “

” شعارکمپانی: بهترین افراد، بهترین بازی ها را می سازند ” 

درباره نوع و روند بازی :

در این بازی شما باید هدایت و پیشرفت یک قبیله را به عهده گرفته و آن را وسعت ببخشید و با قدرتمند ساختن نیروهایتان به جنگ با سایر قبایل بروید.اینکه چه میزان نیروها و وسایل دفاعی شما پیشرفته باشند و همینطور مقدار زمان حضور شما در بازی (آنلاین بودنتان) در پیروزی و یا شکست شما موثر است.
باید به فکر جمع آوری منابع بیشتر برای ساختن تجهیزات قوی تر باشید و این نیازمند تلاش و حملات پی در پی شماست و آنچه که شما را به این بازی علاقه مند می کند و باعث میشود که ساعتهای متمادی به آن بپردازید در درجه ی اول به خاطر گرافیک خوب و صداگذاری پیشرفته ی بازی ، و نهایتا همراه بودن با دوستان مجازی ای هست که شما را پشتیبانی، تشویق و یا حتی بخاطر پیشرفتهایشان حس برتری جویی شما را بیدار میکنند! شما علاوه بر بازی کردن و سرگرم شدن میتوانید دوستان خوبی از سراسر دنیا برای خود پیدا کنید و در واقع با ورود به بازی وارد زندگی دوم خود خواهید شد ، جایی که در آن دوستانتان حضور دارند و شما احساس تنهایی نمی کنید.

آینده ی بازی :

از آنجا که برای این بازی پایانی پیش بینی نشده و روز به روز بر تعداد بازیکنان این بازی افزوده میشود ، این انتظار می رود که این کمپانی در آینده با سورپرایز های بیشتر و ارایه ی نیروهای جدیدتر وامکانات پیشرفته تر بازیکنانش را هرچه بیشتر جذب کرده و از این طریق به درآمد بیشتری دست یابد و در زمینه ی بازیهای استراتژیک همواره پیشتاز باشد.

در قسمت های بعد وارد محیط این بازی خارق العاده خواهیم شد.ما را فراموش نکنید…

 برای خواندن قسمت اول این مجموعه اینجا کلیک کنید

منبع اندروید سیتی

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. واقعا عالیه و بیشتر از اونی که عالیه اعتیاد آوره...من بیشتر از 13 ماهه دارم بازی میکنم خدا میدونه تا کی م ادامه بدم....چون آخر نداره کلش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای