آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

کانال تلگرام سایت افتتاح شد !

متفرقه

دوستان عزیز

از این به بعد شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام سایت - از اخبار بازی کلش آف کلنز و عکسهای زیبای بازی و نسخه های هک شده کلش آف کلنز و مطالبی که قابلیت انتشار در سایت را ندارد و بیشتر به درد کانال تلگرامی می خورد بهره مند شوید ، ضمنا" اگر قبلا عضو ربات تلگرامی ما بودید دیگر از آن ربات قبلی استفاده نمی شود و مطلبی در آن پست نمی شود و کلیه مطالب فقط در همین کانال تلگرامی ارسال می شود.

برای عضویت در کانال می توانید اینجا << کلیک کنید >> و به کانال ما اضافه شوید.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

    • پاسخ:

      در اینترنت سرچ کنید !
  1. محمد حسین پورمیرضا

    سلام هر کس دلش می خواد که از اخبار این سایت مطلع بشه و دیگه به سایت سری نزنه من به ایمیلش می فرستم هر کس دوست داشت به ایمیل من اینو بفرسته:موضوع 1 ایمیل 1ععداد فقط به فارسی و انگلیسی پذیرفته می شود ایمیل من :
    mc9554034@gmail.com
  2. من کلیک کردم و بعدازرفتن در تلگرام. ی سوال ازم میپرسه که منروی دکمه استارت میزنم ولی امروز که این مطالب توی سایتتون دیدمولی تو تلگرام هیچ خبری نبود؟ اگه میشه لطفا راهنمایی دقیق بکنین. لطفا
    • پاسخ:

      درسته دوسته عزیز - هر از گاهی مطلب و عکس می فرستیم و شما می بینید - نگران نباشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای