آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه کشتن پکا در کلن کسل حریف

پکا P.E.K.K.A آموزش های بازی

در پست های قبل تر نحوه کشتن دراگون یی که از کلن کسل حریف بیرون می آید را توضیح دادیم که چگونه با محاصره کردن آن و با آرچر و ویزارد آنرا نابود کنیم تا استراتژی حمله ما را به هم نزند ، اینبار می خواهیم نحوه کشتن پکا یی که موقع حمله از کسل حریف بیرون می آید را برایتان توضیح دهیم که چگونه سریعتر و با تلفات کمتر او را نابود کنیم پس برای آموزش ، به ادامه مطلب توجه فرمایید ...

وقتی یک پکا از کلن حریف بیرون می آید چه باید کرد ؟

در حالی که اکثر کاربرها برای قوی کردن کسل خود از دراگون استفاده می کنند ولی عده ایی نیز از پکا در کلن خود استفاده می کنند که به نظر من کارایی دراگون بهتره اون هم به دلایل زیر :

  • سرعت پکا نسبت به دراگون کمتر است.
  • پکا فقط نیروهای زمینی را قادر است بزند.
  • پکا ضربه هایش تک هدفی است ولی دراگون می تواند با آتش خود دو یا سه آرچر نزدیک به هم را همزمان بزند.


به همین دلیل توصیه می شود از دراگون در کسل های خود استفاده کنید و البته باید توجه داشت که پکا در برابر حملات با گولم بسیار قدرتمند تر از دراگون عمل می کند و ضربات سنگینی به گولم وارد می کند و می تواند آنها را نصف کند ، به هر حال استفاده از آن یک ریسک است  بنابراین در صورتی که حمله با گولم را انجام می دهید ، توجه خاصی نیز به کسل حریف داشته باشید که پکا در آن نباشد.

 پکا در هر ضربه خود می تواند 950 قدرت ضربه را به دشمن و تجهیزات وارد کند و همگی می دانیم که این چیز کمی نیست و قدرت بالای آن را شما بیشتر درک می کنید.

خارج کردن پکا از کلن کسل حریف

شما باید مانند همیشه اولین کاری که میکنید پکا را از کلن باید بیرون بکشید ( حتما می دانید که پکا یک دختر است ! ) و کلن کسل را باید خالی کنید شما باید مثل حمله مطلبی که در مورد دراگون گفتیم که چگونه آن را از کلن بیرون بکشید و باید آنرا به گوشه های نقشه بکشید که به دور از تجهیزات دفاعی است و سپس آن را نابود می کنیم ، باید مانند آن عمل کنید و خوبی ش این است که اون در کلن کسل تنها است و نیروهای همراهی ندارد به علت فضایی که در کلن می گیرد یا اگر هم باشد نیروهای همراهش کم است.

در تصویر بالا می بینید من از سمت خمپاره انداز برای خارج کردن نیروهای کلن کسل انتخاب کردم و فقط یک هاگ رایدر که از آن سمت رها کنید که البته هاگ هم یکی دو ثانیه خودش بیشتر زنده نمی ماند و فقط نیروهای کلن خارج می شوند .

توجه: البته کمتر کلنی هست که بازیکن ها یک پکا را در کلن کسل خود قرار بدهند چون هزینه و زمان بالایی برای ساخت آن طول می کشد و به دلایل قبل هم که توضیح دادیم  البته این راهنما که نوشتیم برای موقعی است که احیانا پکا از کلن کسل حریف خارج شود این توضیحات هم برای این است که یک موقع با پکا روبرو شدید چه باید کرد.

 حالا شما باید نیروهای کلن کسل را به سمتی ببرید که هیچ ساختمان دفاعی وجود نداشته باشد که معمولا کناره های زمین بهتر است شما چند عدد آرچر یا بربر رها کنید تا پکا و سربازهای دیگه به اون سمت بروند و به سمت نیروهای شما بیایند.

پکا را نابود کنید

بهترین راه برای نابودی پکا نیروهای هوای می باشند و چون دراگون جای زیاد می گیرد بهتر است از چند مینیون برای نابودی پکا استفاده کنید ، چون پکا هرگز روی نیروهای هوایی شما اثر ندارد و نمی تواند آن را نابود کند ، پس بهترین راه برای نابودی پکا استفاده از مینیون در مکانهای  است که نیروهای دفاعی دشمن در آن منطقه وجود نداشته باشد و دور باشد و در تیررس نباشد ، البته باید به نکات زیر برای نابودی یک پکا با مینیون توجه کنید:
 

  • باید توجه کنید که مینیون های کافی همراه ببرید و به دلیل اینکه زمان در حال سپری شدن است مراقب زمان هم باشید !
  • شما نمی توانید نیرو ها و سرباز های دیگر که زمینی هستند را استفاده کنید چون پکا فورا آن ها را مورد هدف قرار می دهد.

اگر مینیون ندارید پس مجبورید از آرچر های حداقل 20 عدد استفاده کنید که با محاصره پکا در گوشه زمین ، آن کشته خواهد شد .

شما باید سعی کنید پکا ی داخل کسل را حتما نابود کنید ، چون با قدرت ضربه ایی که دارد می تواند جاینت های شما را نابود کند ، پس با مینیون و آرچر های خود که شلیک های سریعی انجام می دهند ، آن را نابود کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

  1. داداش باهات موافقم من حتی با 15 تا ارچر پکا رو نابود کردم کاری نداره باید با استفاده از ارچر دور پکا یک حلقه ی دایره ای بزنیم پکا نابود میشه
  2. اولا شما اگه تونستی با 20 تا آرچر پکاه نابود کنی من بهت جایزه میدم دومه به جای آرچر که حدودا 40 تا میشه میشه از دو بربر و 5 ویزارد استفاده کرد که جایه کمتری میگیره مردی جواب بده 
    • پاسخ:

      خیر
  3. پکا دختره؟!؟!؟؟؟
    چه جالب!!
    بازم ازین مطالب پنهان مثه دختر بودن پکا بذارین
    ممنون
  4. با سلام.من دو اکانت روی گوشیه اندرویدی خودم دارم و هر دو به گوگل وصلند.حالا هم میخوام یه اکانت از دوستم که ایفون داره بگیرم.ایا میشه اکانتو ازش بکیرم و برای اکانتای خودم مشکلی پیش نیاد؟و اینکه چجوری باید بین اکانت اندرویدم و ای او اس سوییچ کنم؟
    • پاسخ:

      یک بازی جدید نصب کنید روی جیمیل جدید سیو کنید و بازی دوستتون را لینک دیوایس کنید روی گوشی تون و بعد جیمیل بازی را هم سینک کنید در گوشی و وقتی گزینه گوگل پلاس بازی را کانکت و دیسکانکت می کنید جیمیل دوستتون را انتخاب می کنید و بازی ش لود می شه و برای بازی های خودتون هم همینطور می تونید جیمیل های خودتون را انتخاب کنید.طریقه لینک دیوایس هم در سایت هست
  5. به جای  مینیون از یک بالن استفاده می کردی بهتر نبود  هم سریع تر پکا رو نابود می کرد وهم جای کم تری نسبت به سه مینیون می گیره چون مینیون دو تا جا می گیره و میشه شش تا جا ولی یک بالن پنج تا جا می گیره

    • پاسخ:

      سم روی پکا تاثیر آنچنانی ندارد.
  6. سلام نویسنده افتخاریتون هستم
    جدیدا وقتی مطلب میفرستم مینویسه ارسال نشد
    از این بگذریم
    من میخواستم بدونم که میشه روی یک اکانت دو نفر با گوشی های سوا بازی کنن
    اگه میشه چجوری و ایا نیاز به سینک بودن اکانت داره
    راستی اگه همزمان تو اکانت بریم سوپرسل میفهمه و مارو بلاک میکنه؟

    ممنون اگه جواب بدین
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از وبلاگ باشه - شما بصورت پیشنویس ذخیره کنید تا ما ارسال کنیم.

      بله جیمیل بازی  را در گوشی هایتان سینک کنید - همزمان هم نمی توانید بازی کنید و در صورت ورود شما اون یکی اتوماتیک از بازی بیرون انداخته می شود.
  7. با سلام و عرض خسته نباشید.
    ی سوال داشتم:من دو اکانت روی گوشیه اندرویدی خودم دارم و هر دو هم گوگل پلی وصلند حالا هم میخوام یه اکانت از دوستم که با ایفون بازی میکنه بگیرم.خواستم ببینم ایا میشه اکانتو بگیرم بدون اینکه اون دوتا اکانتم واسشون مشکلی پیش بیاد.و بعدم اینکه چجوری باید بین اکانتا سوییچ کنم؟بازم ممنون از وبلاگ بسیار خوبتون
    • پاسخ:

      بله لینک دیوایس کنید روی یک بازی جدید روی گوشی خودتون و جیمل بازی را که سینک کنید در گوشی موقع تعویض جیمیل ها را که عوض کنید بازی ها لود میشه و توی هر کدوم که بخواهید وارد می شوید
    • پاسخ:

      بله ما مینیون را اصل قرار دادیم و اگر مینیون همراه نداشتید چی ؟ مجبورید از آرچر استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای